Kauden päättäjäise, tai ainakin yhdet niistä pidetään Lauantaina 11.10.2008 klo 19. alkaen Bar Cocossa
Paikalle odotetaan taas wanhoja ja uusia kasvoja läheltä ja kaukaa... el Kaikki orggilaiset ovat tervetulleita. Ilmoa tänne saapumisista... niin tiedetään hieman osallistuja määräää...
Paikkahan oli täällä
Tervetuloa vaan....
Meno on taas sitä wanhaa, tuttua ja turvallista...
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
No kyl määkin ainakin tuun poikkeen....![]()
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
eli perusporukan voi laskee suosiol mukaan![]()
ex CBR 600 '05
Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
Jeh, kaik vanhat örvelöt + minä ja Jagge tullaan varmastiNyvvaan kaikki muutkin pitäis saaha mukaan. Mikäs se olikaan se nimi, poriorgminyyu.. jotain?
Edit. On muuten yks ä liikaa otsikossa
Edit2. Mä saatan tuoda pari tsiksiä mukanani tonne.
poriorgmintäö0sek@mpme€tin@bärcöccöööö...ehkä
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Jepjep. Yksin tai kaksin. Plus tietysti Hangaroundi... *(Miimuska @ Syys. 24 2008,22:10) kirjoitti
Edit: Niin, kiitos Miima, ettet laske mua noihin vanhoihin örvelöihin - varsin kilttiä.
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
No eihän me mitään örvelöitä olla, saatika vanhoja(Jagge @ Syys. 25 2008,09:47) kirjoitti
![]()
tekis mieli tulla mutten tiiä uskaltaako
kattoo nyt, en mä aina tarvii paljoakaan yllytystä. mut varmaks en sano vielä!
Kohti ääretöntä - ja sen yli!
Timpalla on tunnetusti ainakin tosi mukava parketti.(Räkä @ Syys. 25 2008,23:05) kirjoitti
Ja Millamus - tottakai tuut! Ei tarvii miettiä tän kauempaa!![]()
Juuh, tota tuossa tosiaan Millamuksen kans mietittiin, et uskaltaiskohan sitä lähteä Poriin... *
Pari kyssäriä vaan tarttee eka selvittää (miten pääsee Poriin ja sieltä takaisin -> siis et juna/bussi/jne ja missä yöpyminen)...
Mutta kahtotaan... *
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
kyllä mä nyt jo olisin ihan valmis lähtee melkeen vaikka heti, mut edelleen on pari pikku juttua vailla nää suunnitelmat![]()
^Tommoset pikkujutut voi näin tärkeän asian puolesta työntää sinne missä päivä ei paista ja sen kun hyppäätte junaan...
Jos ite matkaan Poriin vasta lauantaina, niin siinäkin kyydissä pääsee.![]()
Mä tulen Turusta(Jagge @ Syys. 26 2008,10:06) kirjoitti
![]()
^Otan osaa...Ei kun jaa. Sitten bussi taitaa olla paras vaihtoehto.
Tossa ainakin on edullinen majoitus paikka ja ihan keskellä kaupunkia.... mun luota saattaa löytyä paikkoja, mutta ei vielä ihan varmaa..... palaan siihen myöhemmin.
kliks
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Millamus, lunastar ja räkä... tietenkin te tuutte poikkeen. Pistäkää vähän aikataulua jolloin ootte Porissa, niin käydään syömässä aiemmin taui jotain ....
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Koitan morjestaa kun kuitenkin siellä tulee pyörittyä. Viimeksi taisin eri aikaan olla kun ei näkynyt kun normaalin näköisiä ihmisiä..... eima.
Those who cannot adapt become victims of Evolution.
Tai sit sä olit siellä ihan oikeeseen aikaan mut näit vaan mut ja Jagen, niin luulit et oltiin normaaleita
Heei, millamus, lunastar ja Räkä tulee sit todellakin paikan päälle!![]()
ruoka maistuu aina(Timberline @ Syys. 26 2008,13:02) kirjoitti
![]()
Suomennettunahan toi tietty meinaa et mennään ottaa kuppii jo johonkin aikaisemmin *(Timberline @ Syys. 26 2008,13:02) kirjoitti
![]()
![]()
ex CBR 600 '05
Laitetaan Timbe toi startti jo klo 15, jos haluut ol kantokondikses jo 19...(Fox @ Syys. 26 2008,17:31) kirjoitti
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Puhut nyt vaan omasta puolestas(Fox @ Syys. 26 2008,17:31) kirjoitti
Mut kyllä syömässä kannattaa käydä aina välissä....
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Siis minähän tulen paikalle autolla juomaan kupin kahvia niinku o ollu tapan(Timberline @ Syys. 26 2008,17:49) kirjoitti
![]()
ex CBR 600 '05
prkl...pitää munki vissiin sit lähtee syömään
kai timpalla on se väliaikaismajotusteline vielä yläkerrassa![]()
Trying is the first step towards failure
Mun majoitus tila on vielä avoin(vilttu @ Syys. 26 2008,17:56) kirjoitti
ei pysty vielä lupaamaan mitään, mut eiköhän toikin vielä selviä ennemmin tai myöhemmin....
Mun on tilattava lisää pöytätilaa... kun alustavasti paikkoja varattiin noin 10 hlölle... nyt näyttäs tällä hetkellä olevan noin 15... Mutta kyllä tilaa saadaan lisää
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team