Tuollaisii on jenkkilän poijaat ostellu kingiksiin ja muihin sportteihin,
http://www.tourmaster.com/xcart/prod...?productid=149
onko suomessa diileriä, ja onko kellään kokemusta noista. kovasti kehuivat käyttäjät rapakon toisella puolella
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Okei , ei oo B-kunkusta kyse , mutta..
Edellisessä ( siis ei eilinen vaan aikasemmassa ) PK-ajelussa sä "ihailit"mun pyörässä olevia Kappan Cruiser-laukkuja.
Ne on käytönkannalta tosi hyvät. Mahtuu ketjurasvat , paikka-ainesprayt ym. huoltotarvike mukaan.
Ja tietty sadevermeet jos sade yllättää. Ja voi matkalla käydä pikaseen ostamassa olu.. siis kaupassa kun tilaa on enempi kun satulan alla.
Mutta asiaan.
Mulla oli ensin Kappan pehmeet laukut ilman noita kovienlaukkujen rautoja , eli lähes samanlaiset kuin tuossa sun linkissä.
Olihan ne ihan kivat , sai kiinnityshihnatkin penkin alta joten ei tarvinnu aina irti repiä.
Mutta , ne ei ollu sateenpitävät , joten oli ne irtorätit mitä ois pitäny viritellä siihen päälle aina sateella.
Toimi tosi huonosti , kun sinne rätin sisäpuolelle pääsi vettä takarenkaan puolelta.
Myöskään ulkonäkö ei ollut ihan paras mahdollinen , ne kun on sellaiset yleismalliset , niin joka kulkupeliin ne ei vaan istu.
( tosin noista mun nykyisistäkin voi olla montaa mieltä..)
Lopullinen niitti oli , kun toinen laukuista pääsi kosketuksiin takarenkaan kanssa.
Siinävaiheessa päätin vaihtaa noi nykyiset.
Joten , jos aikoo tuommoiset pehmeet laukut asentaa , niin tarkkana asennuksen kanssa ettei millään yletä liikkuviin osiin.
Näyttäs tosin noi linkin kuvassa olevat laukut istuvan paikoilleen huomattavasti paremmin kuin ne mun aikanaan.
Elikkästä siinämielessä voipi olla parempi hankinta.
Tämän kesän laukkujen kanssa ajaneena , olen ollut tyytyväinen.
Tää ei tainnut vastata yhteenkään aloitusviestin kysymykseenmutta sainpahan sepustettua omia kokemuksia.
![]()
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Eik nää sulle kelpais, saat "halvalla"
![]()
Joo käy jos ne käy tohon peliin ja pysyy ryhdissä, tarkoitus on siis löytää laukut sitä ensi kesän reissua varten,, noi mitkä mä linkitin niin on kovat niissä on sisällä joku sellanen jutska et ne pysyy ryhdissä ja on kingiksiin niitä laitellu, jos on joku matka pukannu päälle(Köpi @ Loka. 14 2008,20:56) kirjoitti
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
No on noissakin kovamuovia pohjassa ja päällä, ettei niitä ihan linttaan saa...laajenee vetoketjulla 16-litraisista 20-litraisiksi, mukana sadehuput, heijastimia niin eteen kuin sivulle, kantohihnoja jne jne...Uudenveroiset täysin, 30 €.
PIILTEMA
Mulla olis tällaset käyttämättömät. Hommasin entisen muijan pyörään ja tarvinneeko siis kertoa, miksei ole käytetty. Saa kolmellakympillä, löytyy Vantaalta
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Löytyyhän noita eri valmistajilta mm. Oxfordilta.
Avokilta löytyy vastaavat. Eihän noi mitenkään kovia laukkuja korvaa, mutta paremman puutteessa ok. Vettä eivät pidä, joten kaikki pakattava muovipusseihin ensin. Putki melkein helpompi käyttää kuin toi ja pitää varmasti vettä.
"The Slow And Pathetic"
Ei oo pehmeet, mut tollasia ajattelin omaan bussiin laukkutelineet ja siihenhän sitten sopivat laukut![]()
Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
Suzuki Hayabusa -07
Suzuki 1200s bandit -03
Kawasaki zx10r -06
Honda 600cbr -98