Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 53:sta
  1. #1
    Näyttäisi Hd:n sivuilla olevan uudet mallit esillä. Sivut sen verran jumissa, ettei vielä nähnyt muita uutuuksia kuin V-Rdo musclen...Näytti vähän v-Maxilta * ...

    Road glide




    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  2. #2
    Toi näyttää joltain linnanmäen laitteelta
    premier

    emeritus
  3. #3
    Ei suuria yllätyksiä, noin äkkiä katsottaessa. Toi v-rod muscle vois olla mielenkiintoinen..
    -Heikki-
    FXDB -07
  4. #4
    Lainaa (heo @ Heinä. 22 2008,22:15) kirjoitti
    Ei suuria yllätyksiä, noin äkkiä katsottaessa. Toi v-rod muscle vois olla mielenkiintoinen..
    Toivotaan viime hetken recallia musclen osalta, ettei tulis ollenkaan markkinoille
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  5. #5
    Saas nähä miten euromalleissa tuo aika hieno takaloksu raiskataan jollain tanko-vilkuilla.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  6. #6
    Lainaa (sakuc @ Heinä. 23 2008,14:53) kirjoitti
    Saas nähä miten euromalleissa tuo aika hieno takaloksu raiskataan jollain tanko-vilkuilla.
    Samaa ajattelin minäkin. Eiköhän siihen jotkut EU-direktiivit täyttävät vilkut saada paikalleen. Jos ei muuten niin Jesse James ja monstergarage paikalle auttamaan.
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
  7. #7
    Lainaa (sakuc @ Heinä. 23 2008,14:53) kirjoitti
    Saas nähä miten euromalleissa tuo aika hieno takaloksu raiskataan jollain tanko-vilkuilla.
    Juu.. On siinä Kaikkosella nieleskelemistä, kun tuon tien päällä bongaa * Mittaa nyt tosta takalammppu-villkku -yhdistelmästä 18 cm välimatka.



    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  8. #8
    Lainaa (premier @ Heinä. 22 2008,21:56) kirjoitti
    Toi näyttää joltain linnanmäen laitteelta *


    Väritys on kylläkin ihan tyylikäs.

    V-rod muscle oli ihan kivan näköinen.
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
  9. #9

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Lainaa (premier @ Heinä. 22 2008,21:56) kirjoitti
    Toi näyttää joltain linnanmäen laitteelta *
    ..ja hiukan samaa näköä inter-cityn kanssa.
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

    Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
  10. #10
    Lainaa (Köli @ Heinä. 23 2008,16:45) kirjoitti
    V-rod muscle oli ihan kivan näköinen.
    Vähän liiankin kivan näköinen. Tuli kaikkia aivan ihmeellisiä ajatuksia päähän.
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
  11. #11
    Vaikka ite en customeilla ajele niin toi muscle mahtuis talliin ihan hyvin.

    Ehkä..



    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  12. #12
    Ei perkele, taitaa Buelli vaihtua tuommoiseen Muscleen..
    Koskakohan näitä alkaa saamaan? Hinta-arviota? Toivottavasti halpa dollari viimeinkin alkaisi näkymään suomihinnoissa.
  13. #13
    Kysy hoghaussista?

    Kerro meillekki
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  14. #14
    Lainaa (sakuc @ Heinä. 25 2008,00:24) kirjoitti
    ...toi muscle mahtuis talliin ihan hyvin.


    Joo, ei mitään ongelmaa.



    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
  15. #15
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  16. #16
    Lainaa (TIJ @ Heinä. 27 2008,14:21) kirjoitti
    Täytyy myöntää, että HD osaa tehdä hyviä mainoksia...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  17. #17
    road glide on kuin puolikas punainen kuplavolsu.
    Yllä olevassa videossa vilahti fat boyn hinta dollareissa n 16000$ eli n 10000e.
    Kaupasta haettaessa hinta kiipeää n 29000e mikä on melkein kolminkertainen hinta verrattuna kuluttajahintoihin ameriikassa.
    Mullekin fättäri kelpaisi mutta en todellakaan ole niin retaird että maksaisin suomalaiselle myyjälle liki kolminkertaisen hinnan laitteen valmistusmaan hintaan verraten.



    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  18. #18
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 27 2008,17:47) kirjoitti
    mutta en todellakaan ole niin retaird että maksaisin suomalaiselle myyjälle liki kolminkertaisen hinnan laitteen valmistusmaan hintaan verraten.
    Nii'i... veemäistä olla näin persaukinen, että on pakko aja jollain muulla merkillä, kun uuteen Road Kingiin ei oo varaa. No torstaina pääsee tas radalle ja voi hetkittäin kruisailla yli kahtasataa, en tiiä kompensoiko yhtään mitään, mutta kivaa on.
  19. #19
    Ihme itkua hinnoista...Maksaahan uusi v-maxikin jenkeissä n. 17500$ja suomessa n.27000€...

    Siltikkin laittaisin tuon summan ennenmin harrikkaan kun yamahaan
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  20. #20
    Lainaa (maRk1 @ Heinä. 27 2008,23:52) kirjoitti
    Ihme itkua hinnoista...
    Raha ei valitettavasti kasva puissa.
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
  21. #21
    Kappas vaan, jokos se vuorokausi vaihtui..
    Juu ei rahaa saa pensaasta eikä puista vaikka kuinka koittaa...
    Olisi ihannaaa kun voisi voittaa ...Lotossa.. niin voisi ostella mitä haluaa. Oikeesti
    Vastaan vaikka mikä olisi....
    Arpa on heitetty...

    - Heti, kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa-
  22. #22
    Lainaa (raisio.offroad @ Heinä. 27 2008,18:19) kirjoitti
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 27 2008,17:47) kirjoitti
    mutta en todellakaan ole niin retaird että maksaisin suomalaiselle myyjälle liki kolminkertaisen hinnan laitteen valmistusmaan hintaan verraten.
    Nii'i... veemäistä olla näin persaukinen, että on pakko aja jollain muulla merkillä, kun uuteen Road Kingiin ei oo varaa. No torstaina pääsee tas radalle ja voi hetkittäin kruisailla yli kahtasataa, en tiiä kompensoiko yhtään mitään, mutta kivaa on.
    Onhan noitten hinnat Suomessa aivan poskettomat. Ja kun kysyt dealereilta että eikö hinnat nyt jo vois laskea kun dollari on halpa, niin vastaus on että hintoja ei ole nyt tarvetta nostaa...

    Saas nähä innostunko mä Road Kingista kun tuossa runsaan viikon päästä vuokrataan moinen laite Big Moose Harleylta Mainessa ja ajetaan Niagaraa ja Kanadaa ihmettelemään. Jos ihan mukava (ja varmasti onkin) pyörä, niin saattaapa Dynan vaihto moiseen olla harkinnassa....
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  23. #23
    Paljonkohan esim fatboyssa on verotusprosentti.
    Joskus muistelen autojen puolelta miten vektran prosentti oli n 50% ja volvon 26%....ainiin millähän ihmeen perusteella nämä määritellään
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  24. #24
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 28 2008,11:04) kirjoitti
    Paljonkohan esim fatboyssa on verotusprosentti.
    Joskus muistelen autojen puolelta miten vektran prosentti oli n 50% ja volvon 26%....ainiin millähän ihmeen perusteella nämä määritellään
    Päästöjen mukaan määräytyy autovero uusissa autoissa. Oliko nyt CO2 g/km / 10 + 4%... tai jotain...
  25. #25
    Tehtaan ulos myyntihinta fätboille on varmasti vähemmän kuin sikäläinen kuluttajahinta n 16000$.
    Paikalliset verotusta en tunne mutta ehkä fatboin ulosmyyntihinta liikkuu jossain 10000$ (n 6500e) paikkeilla ja 16000$( n 10000e) sisältäisi jo verot+logistiikan+ myyntivoiton kauppiaalle.
    Paljonkohan suomalainen myyjä siitä maksaa ehkä n 6500e mopolta.
    Siihen päälle tullit verot logistiikan kustannukset huomioiden että sieltä ei todellakaan kiikuteta yhtä pyörää kerrallaan = yhteensä 28000e suomalaisessa harri kaupassa



    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  26. #26
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 28 2008,19:52) kirjoitti
    Tehtaan ulos myyntihinta fätboille on varmasti vähemmän kuin sikäläinen kuluttajahinta n 16000$.
    Paikalliset verotusta en tunne mutta ehkä fatboin ulosmyyntihinta liikkuu jossain 10000$ (n 6500e) paikkeilla ja 16000$( n 10000e) sisältäisi jo verot+logistiikan+ myyntivoiton kauppiaalle.
    Paljonkohan suomalainen myyjä siitä maksaa ehkä n 6500e mopolta.
    Siihen päälle tullit verot logistiikan kustannukset huomioiden että sieltä ei todellakaan kiikuteta yhtä pyörää kerrallaan = yhteensä 28000e suomalaisessa harri kaupassa
    nooh, pyörä kun tulee jenkeistä tänne härmään niin välissä on monta ottajaa... tehdas myy pyörän maahantuonnille hintaan X, maahantuoja maksaa ennakkoveron, tullin ja myy voitolla pyörän jälleenmyyjälle joka rekisteröi pyörän ja myy sen voitolla käyttäjälle. jenkeissä kuvio hieman yksinkertaisempi.
  27. #27
    Lainaa (turbomaa @ Heinä. 28 2008,20:22) kirjoitti
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 28 2008,19:52) kirjoitti
    Tehtaan ulos myyntihinta fätboille on varmasti vähemmän kuin sikäläinen kuluttajahinta n 16000$.
    Paikalliset verotusta en tunne mutta ehkä fatboin ulosmyyntihinta liikkuu jossain 10000$ (n 6500e) paikkeilla ja 16000$( n 10000e) sisältäisi jo verot+logistiikan+ myyntivoiton kauppiaalle.
    Paljonkohan suomalainen myyjä siitä maksaa ehkä n 6500e mopolta.
    Siihen päälle tullit verot logistiikan kustannukset huomioiden että sieltä ei todellakaan kiikuteta yhtä pyörää kerrallaan = yhteensä 28000e suomalaisessa harri kaupassa
    nooh, pyörä kun tulee jenkeistä tänne härmään niin välissä on monta ottajaa... tehdas myy pyörän maahantuonnille hintaan X, maahantuoja maksaa ennakkoveron, tullin ja myy voitolla pyörän jälleenmyyjälle joka rekisteröi pyörän ja myy sen voitolla käyttäjälle. jenkeissä kuvio hieman yksinkertaisempi.
    Kaikkiko ne pyöränsä sumekolta ostaa?
    Välistävetäjien ylihinnoittelu takaa myös harmaatuojalle lihavemman tilin pyörästä jossa on ilimaa niin maan perekuleesti.
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  28. #28
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 28 2008,20:33) kirjoitti
    Lainaa (turbomaa @ Heinä. 28 2008,20:22) kirjoitti
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 28 2008,19:52) kirjoitti
    Tehtaan ulos myyntihinta fätboille on varmasti vähemmän kuin sikäläinen kuluttajahinta n 16000$.
    Paikalliset verotusta en tunne mutta ehkä fatboin ulosmyyntihinta liikkuu jossain 10000$ (n 6500e) paikkeilla ja 16000$( n 10000e) sisältäisi jo verot+logistiikan+ myyntivoiton kauppiaalle.
    Paljonkohan suomalainen myyjä siitä maksaa ehkä n 6500e mopolta.
    Siihen päälle tullit verot logistiikan kustannukset huomioiden että sieltä ei todellakaan kiikuteta yhtä pyörää kerrallaan = yhteensä 28000e suomalaisessa harri kaupassa
    nooh, pyörä kun tulee jenkeistä tänne härmään niin välissä on monta ottajaa... tehdas myy pyörän maahantuonnille hintaan X, maahantuoja maksaa ennakkoveron, tullin ja myy voitolla pyörän jälleenmyyjälle joka rekisteröi pyörän ja myy sen voitolla käyttäjälle. jenkeissä kuvio hieman yksinkertaisempi.
    Kaikkiko ne pyöränsä sumekolta ostaa?
    Välistävetäjien ylihinnoittelu takaa myös harmaatuojalle lihavemman tilin pyörästä jossa on ilimaa niin maan perekuleesti.
    Virallinen jälleenmyyjä ostaa pyöränsä viralliselta maahantuojalta, tässä tapauksessa Sumekolta. se mitä kukin "välistä vetää" on mahdotonta sanoa. myös se mitä VIN-numerolla 5 alkava pyörä maksaa tehtaalta. varmaankin enemmän kuin VIN-numerolla 1 joka on tarkoitettu yhdysvaltain sisälle...
  29. #29
    juu kyllä meidän kylillä ajelee vieläkin virallinen kauppaauto.
    Koko maassa kauppaautoja on aika paljon vaikka eivät kuulu samaan ketjuun.
    Kuka siitä sumekosta teki niin hemmetin turhan tärkeen että se oikein virallinen on?
    Moinen ajattelutapa on eu aikana viratonta.
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  30.  
  31. #30
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 28 2008,22:10) kirjoitti
    juu kyllä meidän kylillä ajelee vieläkin virallinen kauppaauto.
    Koko maassa kauppaautoja on aika paljon vaikka eivät kuulu samaan ketjuun.
    Kuka siitä sumekosta teki niin hemmetin turhan tärkeen että se oikein virallinen on?
    Moinen ajattelutapa on eu aikana viratonta.
    No se on kiva että on kauppa-auto. Koko maassa on myös aika paljon Harley-Davidson jälleenmyyjiä jotka ei kuulu samaan ketjuun. (Harley-Davidson of Turku taitaa olla sumenkon tytäryhtiö) Sieltä virallisesta kauppa-autosta käyt ostamassa litran Rainbow appelsiinimehua, ja katsot purkkia niin siinä lukee maahantuoja Inex Partners. Sittenkun eksyt sinne eri ketjuun kuuluvaan kauppa-autoon ja taas ostat sen litran Rainbow appelsiinimehua niin kappas, siinäkin purkissa lukee maahantuoja Inex Partners. Enkä tiedä kuka teki Inex Partnersista niin hemmetin tärkeen että on Rainbow-tuotteiden virallinen maahantuoja. Noh, en tarkistanut faktoja tuotenimistä, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkotan? Maahantuoja tuo maahan ja jälleenmyyjä myy. Hinnat määrää kysynnän ja tarjonnan laki.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen