No sano muuta! Miten se voikin olla näin vaikeeta *(ttuttu @ Helmi. 04 2009,09:12) kirjoitti
![]()
Ehkä mä oon vaikee luonne tai sit tässä mättää joku muu
Toki naisille pukuja on tosin vähän ja me ollaan kuitenkin ihan erimallisia kuin miehet. Ja jos sattuu olee tällänen hassunmallinen pötkylä (niinno, oothan sä mut nähny *), niin eipä löydy hyvin istuvaa ja huonosta ei viitti törkyhintoja pulittaa.
Mut mittatilauksella kun tilaa niin pitäis tulla hyvä *![]()
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
Onkohan noilla Gimoton racing-malliston puvuilla muuta eroa kuin ulkonäkö? Speksit kaikissa melkein samat.(tumeetti @ Tammi. 12 2009,19:48) kirjoitti
ZX-12R--SOLD--
R1
Mimmoisia alusasuja suosittelette 1-osaisen puvun alle? Puku on aika tiukka, joten alusasunkin pitäisi siis olla melko hyvin istuva, ettei jää rypyt hankaamaan. Mutta lähinnä siis jo kauhulla ajattelen kesän kuumia päiviä, jos se puku pitää hikiseltä iholta kiskoa pois. Semmoista venkoiluahan se on jo nyt, melkein tarvii kaverin avuksi
.
Joku urheilukerrasto tms.? Vai sitten oikein semmoinen tähän hommaan tarkoitettu puku (missä ei sitten tietty ollu liikkeessä tarpeeks pientä kokoa, kun oli miesten mitoituksilla..)?
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Itse käytän noita urheilualusasuja aina ajopuvun alla olipahan kylmä tai kuuma keli. Varsinkin kuumalla kelillä mukava kun alusasu johtaa kosteuden pois iholta. Ei ole koskaan nihkeä olo, eikä puku liimaudu ihoon kiinni. kannattaa valita sellainen alusasu joka on pinnaltaan liukas. Helpottaa nahkapuvun pukemista ja riisumista.
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Dainesen alusasu, on sellasta stretsi tavaraa, että on ainakin jämpti ja luulis kokoja löytyvän.(Athene @ Maalis. 11 2009,08:24) kirjoitti
Itse olen moista käyttänyt ja myös siitä tykännyt.
"Starvin' Marvin"
Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
Lähes mikä tahansa tekokuitu-alusvaate("haalari")/vaatteet("paita+housut") täyttää noi kriteerit. Puuvillaista ei kannata ostaa tohon nimenomaiseen käyttöön.(Athene @ Maalis. 11 2009,08:24) kirjoitti
Retkeilyasusteista vois löytyy helpolla sopiva koko. Eli jostain isommasta urheiluvarusteita myyvästä liikkeestä.
Jos siis esim mp-liikkeistä ei löydy sopivia kokoja/malleja.
Ja reikänahkapuku on ehdoton kesäkeleille, ellei sulla jo ole semmoista(?).
Tosin menee se nollakelissäkin kun pistää windstopperit jne alle.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
(Athene @ Maalis. 11 2009,08:24) kirjoitti
Mä kävin hakemassa EuroBaikkerista alushaalarin huimaan 20€ hintaan. Ja toimii kun junan vessa. Lisäks mulla on teknistä aluskerrastoa viileemmille keleille, thaikuista sai halvalla..
Kyllä mulla ainakin oli viilee viimekesänä useampanakin päivänä. Eikä mun puvun alle kyllä mitään windstoppereita mahdu. Kai. Vai onko niitä kuinka ohuita aluspukuja?(scuuba @ Maalis. 11 2009,10:46) kirjoitti
Niin mullakin mutta silti otin 1-osaisen. Toimii paremmin vaikkakin hankalampi saada päälle...(iitu @ Helmi. 04 2009,08:35) kirjoitti
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Mää olen ennenkin maininnut, mutta aina vaan... *Vessassa/puskassa/***kalla/tyttöpi**alla on helpompaa pistäytyä 2-osaisen puvun kanssa, mutta jos tykkää ähistä,puhista ja laskea housujensa sijasta housuihinsa,niin.... *
Eedittiä... puvun alle kantsii pistää:Alimmaiseksi hikeä siirtävä urheilukerrasto (2-osainen yo. syistä) tai -paita. Sitten imupaidaksi kelpaa puuvillainenkin t-paita. Se imaisee hiet itseensä ja sen voi vaihtaa helposti. Tollee mää.... mut määhän vaan tourinkia väännän.
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Onks millimetri paljo vai vähä? Ei ne baut sen paksumpii oo?(MustaSurma @ Maalis. 11 2009,11:01) kirjoitti
Ja aikast pinkee nahkapuku saa olla jos ei pari milliä alkkareita mahu alle.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Totta. 1-osaisen kanssa saa varoo, ettei kaulus kastu(ttuttu @ Maalis. 11 2009,12:16) kirjoitti
. Ja muutenkin sen väliaikaisriisuminen on kuin banaania kuoris
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Mieluummin kuorin yksosasen pois päältä vessakäynnin ajaksi kun kuorin kaadossa oman ihon ja lihat rullalle vetoketjun repeämisen vuoksi.(ttuttu @ Maalis. 11 2009,12:16) kirjoitti
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
No onhan noi puvut aina kutistunu pesussa, varsinkin näin joulun jälkeen(scuuba @ Maalis. 11 2009,12:48) kirjoitti
Tjaa, mulle kun tuli mieleen windstopperista sellanen northfacen fleece - tyylinen ratkaisu...
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Paljonko noita housut-takin yhdistäviä vetskareita on hajonnut lipoissa? Jos vetskari on vedetty täysin kiinni, niin lujalta ainakin tuntuu. Sun ajoissa tietty sattuu ja tapahtuu enempi kuin keskiverto harrastelijaratailijan ajoissa.(tumeetti @ Maalis. 11 2009,22:14) kirjoitti
V.Vesterinen
tulipa ite tänää ostettua tollane sweepin 1 osainen "wannabee" kengurunnahka puku. Ja jumalauta ikinä ei oo sopinu mikään vaate näi hyvin päälle *mitä nyt vehkeet ruhjoutuu toisee lahkeesee nii ettei varmaa enää niille mitää käyttöä mut pientähä toi on *
siis oikeasti hyvä puku! Toine ongelma viellä et puvun saa kyl päälle mut jouduin naapurin ovea kolkuttaa et sain pois ...
Lisää noihin poisotto fiiliksiin vielä tulipalopaskahätä, niin kusessa olet... ja pa*kassa?(Aavikko @ Maalis. 27 2009,15:13) kirjoitti
![]()
V.Vesterinen
Sua se tuntuu muiden kakka jutut jännittävän.(ttuttu @ Maalis. 27 2009,15:22) kirjoitti
Onhan se helpompaa 2 osasilla, tuli selväksi.
Käy hakee sweepin alusasu, maksaa joku 30e ja sen jälkeen nahkapuku käytännössä tippuu poista päältä ku vetoketjun avaa(Aavikko @ Maalis. 27 2009,15:13) kirjoitti
![]()
Viellä ku sais sweepin tekemät munasuoja ttoho pukuu...(Ville K @ Maalis. 27 2009,15:54) kirjoitti