Ostin Lindstrandsin sepang testivoittaja puvun
Oli tarjouksessa 490€.
FZ1-N 2008
Onhan kenkuru paljon nopeempi ku lehmykkä..?!(Kriisi @ Loka. 08 2008,12:45) kirjoitti
![]()
Suzuki GS 750 -80
Kawasaki ZXR 750 -91
Kawasaki ZZR 1100 C -92
Honda CBR 900 RR -96
Kawasaki ZZR 1100 D -94
Kawasaki ZX-12 R -00
Kengurun nahka kastuttuaan ja kuivuttuaan ei muutu samanveroiseksi "korpuksi" kuin lehmännahka.
mistäs löytyisi etelä suomesta nahkapuvun muokkaaja, housuja pitäisi vähän modifioida.
aikaisemmin tmi anneli suomi forssassa teki mittapukuja ja korjaili valmiita, tietääkö kukaan vieläkö hän on voimissaan?
TRX850 -96
XT500 -80
(RHR @ Joulu. 11 2008,11:18) kirjoitti
Nahkakatti vantaalla on noita nahkahommia mulle tehnyt. kotisivu Soita ja käy näyttämässä mitä pitää tehdä niin selviää hintakin. Suosittelen
Elämä on välillä melko karseeta
voipi olla että kannattaa ensin soittaa kannattaako tuoda näytille..(garse @ Joulu. 13 2008,09:36) kirjoitti
"NahkaKatilla juhlavuosi päättyy hieman aikaisemmin, kun jään äitiyslomalle 5.12.2008"
Onko muita paikkoja? mulla olis pari korjausta vaativaa pukua.
Ups, olisi varmaan pitänyt ensin lukaista itse noi sivut(SuzukiV2 @ Joulu. 13 2008,11:29) kirjoitti
. Edellisen puvun korjasi tuhattaituri tikkurilassa. Sieltäkin sai hyvää palvelua.
Elämä on välillä melko karseeta
+1 Tuhattaiturille myös täältä. Paikka missä hinta ja laatu kohtasivat nahkojen korjauksessa...(garse @ Joulu. 13 2008,18:51) kirjoitti
XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
Se on hyvä puku! Eikä ole jokaisella vastaantulijalla niinkuin noita Sweeppejä.(Fastline @ Joulu. 10 2008,15:03) kirjoitti
Sepe
<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
<span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
Tämä on kyllä yx varteenotettava vaihtoehto
![]()
Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
Taitaa olla kyttyröistä päätellen kamelinnahkainen puku *(Proffa @ Joulu. 20 2008,11:27) kirjoitti
![]()
Jatketaanpas tähän aiheeseen...
Itsellä on hakusessa 1- tai 2-osainen nahkapuku ja tällä hetkellä ainoa yhtään sinnepäin istuva on Sweepin Saphire.
Tuossa puvussa on vaan pari ongelmaa:
*solisluiden kohdalle tulee "kahvat" (myyjä ehdotti hartia-treeniä, meinasin tintata sitä)
*pohkeista ja käsivarsista ehkä liian löysä, myyjän kommentti tähän oli että ei se tuolta enää löysty, riittää että on muualta tiukka
*lahkeet ehkä himpan liian pitkät, viimeksi en saanut kokeilemaani ajosaapasta kiinni tästä syystä.
Onko kukaan käynyt vaikka suutarilla korjauttamassa tälläisiä ongelmia? Onko mitään mielikuvaa mitä moinen maksaa?
Mitä muuta pitää ottaa huomioon pukua ostettaessa?
Ekana tuli mieleen että noinkohan nuo polvisuojatkin on liian pitkät ja saan ongelman etsiessäni uusia ajokenkiä. Polvisuojat on kyllä muuten siellä missä niiden pitääkin.
Olen tinkinyt puvun mp-messuille saakka, eli jos sitä ennen löydän jonkun sopivamman puvun niin sitten ostan sellaisen.
Tosin kaikki tähän asti sovittamani ovat olleet huonommin istuvia kun tämä sweeppi...
Toki monia merkkejä on vielä varmasti kokeilematta. Jos joku osaa vinkata hyviä naistenmalleja, niin ilomielin otan nekin vinkit vastaan. Toki olen miesten mallejakin kokeillut, mutta kun ei ne oikeen istu naisen päälle.
Olisin kiitollinen avusta ja vinkeistä. On tuo puvun osto kuitenkin iso hankinta ja alkaa harmittaa jos menee pieleen.
![]()
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
Sweepin tuotteet saa Mittatilauksena. Hinta voi olla vähän enemmän, mutta tulee ainakin sopiva. Eikä tarvitse mallia valita sen mukaan mikä sopii..(iitu @ Tammi. 12 2009,14:32) kirjoitti
No juu. Myyjä ehdotti sitäkin. Hinta kuulemma siinä 1200-1300e. Auts.(SuzukiV2 @ Tammi. 12 2009,15:16) kirjoitti
Toi mun kattelema sweeppi on kuitenkin vaan 580e tingittynä.
En mä ihan kokonaan vielä hylänny sitä mittatilaustakaan. Mut mut... vähän kirvelee se hinta. Persaukiselle kaikki on kallista vai miten se menikään![]()
Oletko testaillut jo Dainesen vaihtoehdot (joo, taas on tarjoamassa näitä). Itse vain huomannut, että naisten puvut ainakin omalle kropalle istuu hyvin, vaikkakin koot on aina naftit (Italian koot aika pieniä vrt. Suomen koot)...(iitu @ Tammi. 12 2009) kirjoitti
Mutta noista hinnoista kiinnostaisi myös itseä kuulla, etta paljonko suutarit keskimäärin ottaa hintoja, kun korjataan pukuja? Lähinnä mietin, kun sain edulliseen hintaan ostettu Dainesen kaksiosaisen puvun, että jos housuja joutuu vähän pienentämään kesällä (toiveajattelua?), niin minkähän verran maksaa. Riippuu tietysti paljon suutarista ja työnmäärästä, mutta suurinpiirtein hintahaitari kiinnostaa...
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Dainese on testattu ja ne ei istu mun päälle sit mitenkään päin. Harmi.(lunastar @ Tammi. 12 2009,15:35) kirjoitti
Gimoto tekee myös mittatilauksena, ainakin parilla orgilaisella ratalätyllä on moiset puvut ja kehuja ovat antaneet. Hinnatkin ovat edullisemmat kuin Sweepin mittatilauspuvuilla.
Gimoto
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
Spykeltä tulee toivottavasti ihan kokeiluun asti mp-messuille naisten 1-osaisia pukuja.
Kokemus on osoittanut että naiselle ei vaan sovi miesten puku. Ei vaikka miten itkisi. Naisten 1-osaisten nahkapukujen mallistot ovat erittäin huonosti saatavana/kokeiltavana missään.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
^ Tästäkin tosin kannattaa aina kysyä. Bike Worldissa testailin tuota pukua, myyjä ihan kommentoi, että melkein unohtaa et heillä on naisten ajopukuja, kun niitä kysytään niin vähän (oli varaston puolella jostain syystä - kenties kevääksi vasta menossa myyntiin, mutta kuitenkin). Eli aina kandee varmistaa, vaikke hyllyssä olisi...
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
http://www.nexosports.com/custom/golo/
Tuolta saa omalla värillä ja koolla
Ei elämästä selviä hengissä
Vielä kun aina tietäis mitä noi mittatilauspuvut tulis maksamaan. Ainakin toi Gimoto on nyt tarkassa syynissä ja olenpa tässä testaillu niitä värivaihtoehtoja...Aiii,tulispa hieno
MP-messuilla aion kyllä syynätä läpi kaikki naisten mallit. Miten yks hitsin puvun ostaminen voi taas olla näin vaikeeta. Tai ei se ostaminen vaan kun ensin löytäis että mitä ostais...
Kiitos vinkeistä, lisääkin otetaan vastaan![]()
mandp:lla on naisten varusteisiin erikoistunut sivusto/kauppa:
http://www.ladiesatmandp.com/index.htm
Jonkun verran pukuja sovitelleena ja käyttäneenä, nyrkkisääntönä voi sanoa, että aasian poikien puvut (arlen ness, berik, motogp) eivät istu pitkähkölle eli yli 180cm arjalaiselle, lahkeiden mittasuhteet ovat aivan väärät. tuli yksi kesä kärvisteltyä, kun hyvän puvun sai halvalla
oman nahkan päälle on tähän asti ollut paras spyken nahka.
gimoto on vakavassa harkinnassa seuraavaa hankittaessa...
Tuokin varmaan jossain määrin yksilöstä kiinni tai sitten riippuu kuinka paljon pitää olla yli 180 cm ja arjalainen. Itselleni kyllä aivan hyvin istuu Nessin kuin Berikin puvutkin vaikka olen sinisilmäinen, vaaleatukkainen ja 183 cm lyhyt.(boele @ Tammi. 26 2009,22:04) kirjoitti
Tosin minulle esim. Armanin puvut eivät suoraan istu millään. Housut tippuvat nilkkoihin jos hartioista sopivat ja taas jos housut sopivat, niin repeää takki. Ehkä olen kiipeillyt liikaa puissa ja kiertänyt jääkiekkokaukalot kaukaa.
Mutta varsinaiseen aiheeseen. Meidän osastolle tullee muutama puku sovitettavaksi ja yhdistyksen jäsenille 890-990 euron puvut lähtevät aika sopulihintaan, osastolla lapuista voi lukea tarkemmin jos on vielä jäljellä. Sovitellakin saa kunhan on selvinpäin eikä kaljat paidalla.
Jukka
Ja on kommentoitava vielä kevyesti, että Spyken naisten 1-osaiset ovat kokeiltavana messuilla. Ovh 890 ja meiltä Powerbiken jannuilta voi tulla kysymään .org hintoja.
Hyvää messuviikonloppua kaikille
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Mikäs oli teidän osaston sijainti? Ei tänään osunu messuilla silmään. T. Huomenna taas siellä.
Superbike #7
http://www.mpmessut.fi/MP09_luettelokartta.pdf(Nitrous @ Tammi. 29 2009,22:47) kirjoitti
Veikkaisin ton pdfn keskimmäisessä "kerhot" siel vasemmassa alanurkassa.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Eipä löytynyt messuilta nahkapukua mulle.
Mutta huomenna räätälin mitattavaksi ja sitten tilausta gimotolle. Pitäis kestää 4-5vk + toimitus 3pv.
Saas nähdä mitä sieltä sit tulee
Päädyin kyllä 2-osaiseen pukuun, koska se on käytännöllisempi minulle. Pääosa kilometreistä tulee kuitenkin kadulta
Kiitokset vaan vinkeistä kaikille![]()
Miten tuo nahkojen osto voi olla noivvaikeeta? Mää ostin 4:iidennen 2-osaisen nahkapuvun merkkiä Sweep messuilta hintaan 250e. Sopiiko kuin nenä *yllyyn ja on hyvän näköinenkin. Siis puku! Mä oon yhtä ruma kuin aikaisemminkin!Sovitukseen meni aikaa 30 sekuntia ja ei kun Visaa höyläämään kassalle.
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen