Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
  1. #1
    Jokohan loppuis huhut ku näyttäis olevan vielä kahtena versiona

    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r1000%2009.htm
  2. #2
    Soure:MCN

    Samoja kuvia vain pyörii joka paikassa . Ja hullu senkus jännittää !
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  3. #3
    Eiköhän nää parin päivän aikana ala selvitä nää mallikuviot vuodelle 2009...
  4. #4
    Mikäs nämä selvittää ?
    -- PV50 ... GSX-R : 1983... 2006 --
  5. #5
    Eihän noissa kahdessa mallissa näyttäisi päällepäin olevan muuta eroa, kuin plexi, etulokkari ja takakahvat... Touring-mallin saa näköjään ihan pienillä muutoksilla.

    Kirjoituksen perusteella paddle-shift -vaihteet. Oliskos jo kohta ihan arkipäivää kaikissa pyörissä...?

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  6. #6
    Odotellaas nyt vielä jokunen päivä.. varsinkin sitä VeeVitosta voinee joutua odottamaan vähän pidempäänkin. Toivottavasti siis ei, mielellään näkisin itsekin kyseisenlaisen laitoksen kadulla... mutta "Source: MCN" kyllä on yleensä tarkoittanut suunnilleen samaa kuin "lähde: Nykyposti".
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  7. #7
    Kölnissä alkaa näinä päivinä Euroopan suurin prätkänäyttely jossa pitäis lanseerata kaikki merkittävimmät uutuudet ensi kaudelle. Pressitilaisuuksia on alkuviikko pullollaan..
  8. #8
    Hondan pressitilaisuus on huomenna tiistaina klo 09.00-10.00 paikallista aikaa...
  9. #9
    Lainaa (Gari @ Loka. 06 2008,20:03) kirjoitti
    Hondan pressitilaisuus on huomenna tiistaina klo 09.00-10.00 paikallista aikaa...
    noooooooooooo, jokos on tonnista veeviitosta esitelty Kölnissä?
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  10. #10
    Tais tulla vaan väri "facelift" VFR 800:een.

    Ja sitten V4 Concept.
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
  11. #11
    oma mielipide on että honda on nyt tuuliajolla malliensa kanssa
    xx=poistunut vfr=pieni mitäänsanomaton facelift cb1000r=alitehoinen=ostajat katsoo muiden merkkien yltäkylläistä tarjontaa
    VeTuRi,Bussi
  12. #12
    Toi 2009 vuoden VFR800 oli jo Hondan omalla nettisivulla ennen mitään tämän viikon pressijulkaisuja tai MP näyttelyitä. Saanu vaan ihmetellä miksi porukka joka palstalla on vouhkannu jostain 1000:sta, kun Hondan sivulla on esitelty jo 2009 mallit aikaa sitte tänä syksynä.
  13. #13
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Taitaa olla yksi Hondan historian ankeimmista mallivuosista jos se oli tässä. Pientä hiomista 600RR:ään ja uudet ABSit räärää-pyöriin. Kohokohtana Hondan bleading edge -uutuusmalli:

    1000
  14. #14
    Vähän tuo mietityttikin, miksi Honda pistäisi miljoonia kehittääkseen V5-pyörän, kun eivät nykyisin aja sellaisella enää edes motogp:ssä (vaan V4:llä).

    Katupyörässä ei varmaankaan voisi olla kovinkaan montaa kilpapyörän kanssa yhtenevää osaa, joten aika puhtaalta pöydältä olisi täytynyt lähteä. Ja jos kuitenkin pistäisivät miljoonia menemään, miksi juuri sporttouring-peliin, eikä supersportiin?

    VFR on ollut V4 jo +20 vuotta, ja suosiosta päätellen moottorin peruskonfiguraatiossa tuskin on hirmu paljon pielessä.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  15. #15
    http://powersports.honda.com/2009models/#

    Tuollapa ne on ollu kaikki jo jonkun aikaa mitä uutta 2009 tulossa.
  16. #16
    Lainaa (Hannula @ Loka. 08 2008,09:01) kirjoitti
    Taitaa olla yksi Hondan historian ankeimmista mallivuosista jos se oli tässä. Pientä hiomista 600RR:ään ja uudet ABSit räärää-pyöriin. Kohokohtana Hondan bleading edge -uutuusmalli:

    Mikä tuoki on? Ilmajäähdytteinen kevari?

    Honda on kyllä markkinoiden suurin pelkuri tuosa pyörien suunnittelusa ja varsinki markkinoille tuonnisa. Javaltaki tulee jännempiä uusia pyöriä kuin Hondalta.
  17. #17
    Aika heikkoja esityksiä...
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  18. #18
    taitaapi tulla merkin vaihto lähivuosina.
  19. #19
    vfr kullitetuilla vanteilla nois kuvissa on hiano harmi et on niin pienellä koneella.
    SUZUKI B-KING
  20. #20
    Lainaa (Peltsi @ Loka. 08 2008,12:46) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Loka. 08 2008,09:01) kirjoitti
    Taitaa olla yksi Hondan historian ankeimmista mallivuosista jos se oli tässä. Pientä hiomista 600RR:ään ja uudet ABSit räärää-pyöriin. Kohokohtana Hondan bleading edge -uutuusmalli:

    Mikä tuoki on? Ilmajäähdytteinen kevari?
    -vai uusi tunturi super sport?
  21. #21
    Joo... ei oo hondasta ollu vastusta piiiiitkääääään aikaan
    SUZUKI GSX-1340R L1 black chrome
  22. #22
    Lainaa (maneesi @ Loka. 07 2008,21:40) kirjoitti
    oma mielipide on että honda on nyt tuuliajolla malliensa kanssa
    xx=poistunut vfr=pieni mitäänsanomaton facelift cb1000r=alitehoinen=ostajat katsoo muiden merkkien yltäkylläistä tarjontaa
    Tai sitten ei ole tuuliajolla. Strategia on keskittää voimavarat malliston ja tuotannon suhteen. Marysvillen Goldwing-tehdas USA:ssa ajettiin alas viime talvena tästä syystä. Kumamotoon Japaniin on rakenteilla uusi tehdas.

    Nyt kun katselee maailman taloustilannetta, niin voipi olla järkeviä vetoja tällaiset valinnat. Parin seuraavan vuoden aikana moottoripyörien myynti kääntyy laskuun ja pudotus voi olla rajukin. Välttämättä ei kannata lähteä rakentelemaan uusia malleja ja tuotantolinjoja kovalla riskillä. Ikävää, mutta moni valmistaja on uutuuksiensa kanssa ihmeissään, kun ei olekaan ostajia. Eniten pelottaa eurooppalaisten tehtaiden puolesta, ne ovat olleet hyvässä nousussa. Toivottavasti niiden talous ja jälleenmyyjäverkosto kestävät putoavat myyntiluvut.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  23. #23
    Lainaa (NOx @ Loka. 09 2008,10:02) kirjoitti
    Tai sitten ei ole tuuliajolla. Strategia on keskittää voimavarat malliston ja tuotannon suhteen. Marysvillen Goldwing-tehdas USA:ssa ajettiin alas viime talvena tästä syystä. Kumamotoon Japaniin on rakenteilla uusi tehdas.

    Nyt kun katselee maailman taloustilannetta, niin voipi olla järkeviä vetoja tällaiset valinnat. Parin seuraavan vuoden aikana moottoripyörien myynti kääntyy laskuun ja pudotus voi olla rajukin. Välttämättä ei kannata lähteä rakentelemaan uusia malleja ja tuotantolinjoja kovalla riskillä. Ikävää, mutta moni valmistaja on uutuuksiensa kanssa ihmeissään, kun ei olekaan ostajia. Eniten pelottaa eurooppalaisten tehtaiden puolesta, ne ovat olleet hyvässä nousussa. Toivottavasti niiden talous ja jälleenmyyjäverkosto kestävät putoavat myyntiluvut.
    Varmasti aivan totta, että valmistautuvat vaikeiden aikojen varalle. Myöskään uudet entistä tiukemmiksi käyvät päästönormit eivät auta, kun pitää olemassa oleviinkin malleihin keksiä kaikenlaista uutta, että ne täyttävät asetukset, ja moiset eivät edes saisi näkyä hinnassa, vaikka voivat olla kalliitakin toteuttaa.

    Tässä valossa jonkun V5-moottorin lanseeraaminen yhtäkkiä katupyörään tuntuu entistäkin utopistisemmalta.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  24. #24
    Sama pätee myös autopuolella..alaa kun tässä aika läheltä saa seurata, niin eipä nuo uudet mallit välttämättä niin rajusti lähde vetämään kun sopisi odottaa.
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  25. #25
    no minäpä en maailmanmarkkinoista tiedä yhtään mitään. Kunhan ajattelin asiaa omalta kantiltani...
    Jos valikoimaa ei minulle ole niin jotain muuta merkkiä joutuu harkitsemaan
    VeTuRi,Bussi
  26. #26
    Vielä ennättää uutta lanseerata ennen ensi kauden alkua..
  27. #27
    Milanon näyttelyssä 4.11.08 tiistaina klo 10.00 Hondan uusien mallien lanseeraustilaisuus.
  28. #28
    Jos tuosta VRF:stä tulee yhtää sellanen kun tuolla lupaillaan, niin kyllä sen ennemmin ostaisin kuin tonnisen cebardin. On nimittäin aikas paljo hienompi niin tekniikaltaan kuin ulkonäöltäkiin! Toivotaan, toivotaan....
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
  29.  
  30. #29
    Lainaa (1000 ärrä @ Loka. 08 2008,22:51) kirjoitti
    taitaapi tulla merkin vaihto lähivuosina.
    samoja fiiliksiä täällä..
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.