Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta
    Kaz:n avatar
    Liittyi May 2003
    Melkein Savon sytämmessä
    Pistin pystyyn tarjouskyselyn vakuutuksistani (auton ja mopon liikenne- ja kaskovakuutukset sekä kotivakuutus).
    Nyt yhtenä vahvimpana ehdokkaana olisi Nordea.
    Olen siis lukenut vakuutusehdot läpi, eikä silmiini mitään kummallista sattunut.
    Minkäänlaisia tietoja taikka kokemuksia ei minulla Nordeasta vakuutusyhtiönä ole, joten voisittekohan te jakaa kokemukset kanssani?
    Eli kertokaahan risuja ja ruusuja ilman megalomaanista morkkausta
    Kiitos!
    Jaa-a. Mulla on tuntuma, että kaikki tarjousta kysyneet ovat saaneet huonoimman tarjouksen Nordealta ja siksi vakuutus on jäänyt ottamatta. Mutta jos sait sieltä parhaan tarjouksen niin ei siinä kai mitään varsinaisesti huonoakaan ole
    premier

emeritus
    Ollut vakuutukset kohta nordeassa 1 vuoden ja valitettavaa ei ole. Hinnat ovat halvempia ainaskin verrattuna tapiolaan. Oon kyllä nordeassa avainasiakas josta myös tulee alennuksia. Pyörä ja auto ovat vakuutettuna nordeassa.
    Kawasaki zx-10r
    Vuosi sitten siirsin kaikki vakuutukset Nordeaan (pyörä, kotilo ja kotivakuutus) koska tarjous oli edullinen. Ei moitittavaa ainakaan tähän mennessä. Tosin jyvät eroavat akanoista vasta sitten jos sattuu vahinkoja. Ainakin palvelu puhelimessa on ollut asiallista ja jonottaa ei tarvitse jos Nordea-vakuutukseen soittaa, esim. ajoneuvon vaihtoon liittyvissä asioissa.
    **Matka jatkuu... kohti vanhainkotia, siis**
    Riippuu moposta, iästä, alueesta,sukupuolesta, lempiväristä, seksuaalisesta suuntautumista yms... Itse sain pyörääni Tapiolasta halvemmalla kuin muualta...Tärkein on se raha määrän lisäksi, kuinka yhtiön on sitten tapaturman sattuessa halukas korvaamaan... Olen itse kuullut huhua ettei Tapiola ole aina NIIN halukas korvaamaan...Mutta en rupea If:kään maksamaan 2200 € vuodessa, kun Tapsalta irtoaa 680 € /vuosi täyskaskoineen...

Mutta muista, mikään ei ole niin kiero kuin vakuutusyhtiö... Papereissa lukee vaikka mitä, mutta kyllä he porsaan reiän löytää aina, ettei vaan joutuisi korvaamaan... Minkäänlaista kokemusta ei ole Nordeasta...Rahatkin on OP:llä...
    Wallu
    Meidän talouden moottorikulkineet on ollut 3 vuotta Nordeassa ja sieltä on saatu vakuutukset tähän asti kaikkein halvimmalla. Ja olemme kilpailuttaneet vakuutukset joka vuosi. Kai meillä on niin paljon lainaa, että saadaan jo säälistä ihme alennuksia. *

Ratalipat korvattiin mukisematta ja yllättävän nopeasti. Meniköhän rahoissa alle viikko vahinkotarkastajan käynnin jälkeen. Kivusta ja särystä tuli hakematta korvaukset tilille. (En kai mä semmoisia ois älynnyt edes hakea, tai edes kehdannut hakea, kun oma mokahan se oli...) Hierojalla sain käydä 15 kertaa. Kypäränkin korvasivat sitä näkemättä ja pois ottamatta yhden puhelun perusteella. Eli, tosi hyvät kokemukset Nordeasta. *

Joku tässä topicissa kuitenkin kysyy, että vieläkö Nordea korvaa ratalipat -> Kyllä korvaa: Omavastuu x 4 tai 20% vahingon määrästä.
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Samoilla linjoilla Jennican kanssa. Sen ainoan kerran, kun oman väkättimen kippasin, niin Nordea vastasi omasta osuudestaan loistavasti.
    Sunnuntaina pyörä nurin -> maanantaina VI ja pyörä vahinkotarkastukseen -> torstaina ensimmäiset korvaukset tilille. Sain erinomaista palvelua sekä korvausosastolta, että SVT:ltä varastetulta tarkastajalta.

Aluksi olin melko skeptinen tuohon pankin kykyyn hoitaa vahinkokäsittelyä, mutta hyvinhän tuo meni.
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Muista ehdoista en tiedä enkä ole hintavertailujakaan tehnyt (itsellä vakuutus pyörään Pohjolassa), mutta oikeusturvavakuutus on Nordealla ainoa, joka korvaa ainakin kotivakuutuksen yhteydessä myytynä ja uskoisin että kaskonkin yhteydessä myös vastapuolen kulut, jos häviää juttunsa. Ei aina tule mieleen, että moottoripyörän kuljettajana tai omistajana voi joskus joutua tilanteeseen, jossa em. ehto on erinomaisen merkittävä. Rajoitukset ovat ehdoissa yleensäkin sitten oma lukunsa, joten kannattaa ehdot lukea läpi, että tietää mitä on ostamassa.
    Kevarini vakuutus on Pohjolassa, missä se on halvin (ja saa ajaa ympäri vuoden). Kerran kävi Nordean edustaja tekemässä tarjouksia, mutta ei päässyt lähellekään Pohjolan hintaa, vaikka olisi ollut vain 6kk vakuutus.
    youtube.com/user/mototuomas
    Tähän saakka nordea on aina ollut edullisin ja asiointi siellä paljon helpompaa kuin ns. varsinaisissa vakuutusyhtiöissä. Nordea on yksi niistä harvoista joka korvaa myös ns. ratalipat - siis ajoharjoittelussa sattuneet vahingot.

Kolmen vuoden ja yhden vahingon perusteella voisi sanoa että helppoa on, kuvat sinne ja niiden perusteella tuli lausunto korjanneeseen liikkeeseen.
    Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/pages/ecuedi...33860313347043
    Mä siirsin pikkupyörän vakuutuksen Nordeaan koska oli kaikkein halvin.
    Isommalla pyörällä en päässyt lähellekkään Tapiolan hintaa
    Kolme vuotta ollut vakuutukset Nordeassa ja halvin ainakin allekirjoittaneelle. Lipat korvasivat mukisematta nopeasti ja asiallisesti. Voin suositella!
    Virheitä jo vuodesta -81
    Itse menen nordeaan kysymään tarjousta ja toisen tarjouksen laitan pohjolaan (jos jaksan) johon kuuluu 1kpl auto, talon vakuutukset, muutama tapaturma/henkivakuutus (mahdollisesti) + pyörä. Nordea täti kyllä sano että heillä on kalliit pyörä vakuutukset kun talolainan hain ja oli puhetta jos otan muutkin vakutukset heille mutta jotain keskittämis alennuksia taitaa tulla ja jos sais hyvät bonukset tädiltä puhuttua, voinpa sitten kirjotella tänne miten kävi.
    Yamaha xv1100 -89
    Auto-, koti-, huvila- ja mp-vakuutukset ovat olleet Nordeassa jo vuosia, eikä hinnan puolesta ole tarvinnut miettiä vakuutusyhtiön vaihtoa. Palvelu on ollut hyvää ja asiallista. Aina edullisin ja viime kesän kaatumisen jälkeen korvaukset tulivat nopeasti ja mukisematta. Kävin vain paikallisessa merkkiliikkeessä näyttämässä pyörää, josta he ottivat kuvia ja lähettivät Nordeaan.
    (poistettu tili)
    Mulla oli vakutukset pitkään Pohjolassa, sitten sain edullisemmat Nordeasta, sinne siis. Pari vuotta, ja sain Pohjolasta edullisemman hinnan. Ota näistä selvää, siirsin tietenkin taas takaisin Pohjolaan.

Noina aikoina on kyllä ruttuja korvailtu, eipä kummassakaan yhtiössä ole ollut mitään ongelmia korvausten kanssa, kyselemättä mitään ihmettä ovat molemmat maksaneet.

Eli jos Nordea on edullisin, sinne vaan.
    mulla ollu 4 vuotta kaikki vakuutukset nordeassa ja ei ole ollu valittamista. nyt meinasin kuitenkin kilpailuttaa niin näkis onko vielä hinnat kohillaan. poika sairasteli syksyllä ja viikko sitten laitoin korvauspaperit menemään, saa nähä koska tulee rahhaa tilille. ainaki vielä tyytyväinen......
    Tänään kävin hakee Nordeasta tarjouksen, suht hyvälle vaikutti prätkän osalta Tapiolaan verrattuna. Ainut että Tapiolassa bonukset nousee puolet nopeemmin. Pitää vielä katella miten suhteet muuttuu jatkoa ajatellen. Auton vakuutus olisi sitten paljon kalliimpi.
    Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
    Minusta menee ohi vain nopeammat.
    http://www.veepee.fi/
    Pirusti hinnat muuttuneet viimevuodesta. Tein pyörän vakuutukset IF.ille. Tekivät tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä
    "Ei kukaan ole enkeli maantiellä. Siivet palaa siinä missä löpö."

IBAF 3735
    Pitääkin pian aloittaa taas vakuutusten kilpailutus, toki sitä ennen moto vaihtaa Tapiolassa ollut vakuutus kaksi vuotta, oli edullisin niistä mistä tarjoukset kysyin. Nordeasta en ole ennen kysynyt, ovat kyllä mainostaneet, kun on asuntolaina sieltä. Pitääpäs ottaa Nordea kisaan mukaan. Tapiolasta itselläni muuten vain hyvää sanottavaa, a#toon pari kertaa vuosien saatossa murtauduttu, ja aina ovat mukisematta korvanneet.
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Minulla ollut pari vuotta kaikki vakuutukset Nordeassa. Aikaisemmin olivat Ifissä mutta kokonais summana Nordeassa ovat huomattavasti halvemmat (koti, henki, auto, sairaus, mopo jne) Mopon vakutuus oli hieman korkeampi vuodessa kuin Ifillä mutta yhdessä halvemmat.
    Pyörii kuin porakone.
    käväsin tässä viikolla tapiolasta ottaan tarjouksen ja olipa aika suuri ero hinnoissa. elikkä auto,mopo,kotivakuutus,traktori+lasten vakuutukset. hintaa tapiolassa noin 300 euroa vähempi. täytyy alkaa pommittaan kyllä nordean tätiä että alkaa laskeen hinnat uusiksi, muuten joutuu kyllä vaihtamaan yhtiötä.
    mulla on auton ja pyörän kaskot, koti, tapaturma ja matka vakuutus nordeassa, ja on paljon halvempi seisonta-ajaton kun esim pohjolassa josta vaihdoin.
    Näillä mennää!
    Tapiolasta täyskasko ja liikennevakuutus Er-5:een 700€/vuosi. Tuo hinta ilman minkäänlaisia bonuksia. Ja vakuutuksen ottaessa saa kaskoon vielä 20% bonuksen. Tuollaista itselleni tajottiin, kun kävin kyselemässä. IF:n hinnat olisi paljon suuremmat, kun kyselin. Eli ainakin vielä pysyy auto- ja pyörävakuutus Tapiolassa
    Elä omaa elämääsi, sillä olet kuoleva oman kuolemasi.
    Lainaa (Levander @ Helmi. 16 2008,17:32) kirjoitti
    Tapiolasta täyskasko ja liikennevakuutus Er-5:een 700€/vuosi. Tuo hinta ilman minkäänlaisia bonuksia. Ja vakuutuksen ottaessa saa kaskoon vielä 20% bonuksen. Tuollaista itselleni tajottiin, kun kävin kyselemässä. IF:n hinnat olisi paljon suuremmat, kun kyselin. Eli ainakin vielä pysyy auto- ja pyörävakuutus Tapiolassa
    Sun kuuluisi vielä liikennevakuutukseen saada 20% bonuksia, pidä huoli että saat.
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Lainaa (Rooroo @ Helmi. 16 2008,18:00) kirjoitti
    Sun kuuluisi vielä liikennevakuutukseen saada 20% bonuksia, pidä huoli että saat.
    Ai kuuluuko? Miksi? Ei mulle kukaan oo semmosesta mitää puhunnu Tapiolassa Sanottiin, että 300€ täyskaskon, kun ottaa nii saa 20% ja liikennevakuutus on sitten sen 400€... Itsellä ei ole noista vakuutuksista suurempaa kokemusta vielä, kun ikäkään kauheasti oo, autovakuutus ollu muutamia kk. Ymmärsin niin ,että ne saa antaa kaskossa bonuksia suoraan 80% asti ja liikennevakuutus kasvaa itsestään? Jos, jollain muulla vakuutukset Tapiolassa niin olisin kiitollin, jos kertoisit miten asia oikeasti menee
    Elä omaa elämääsi, sillä olet kuoleva oman kuolemasi.
    Lainaa (Levander @ Helmi. 16 2008,18:17) kirjoitti
    Lainaa (Rooroo @ Helmi. 16 2008,18:00) kirjoitti
    Ai kuuluuko? Miksi? Ei mulle kukaan oo semmosesta mitää puhunnu Tapiolassa Sanottiin, että 300€ täyskaskon, kun ottaa nii saa 20% ja liikennevakuutus on sitten sen 400€... Itsellä ei ole noista vakuutuksista suurempaa kokemusta vielä, kun ikäkään kauheasti oo, autovakuutus ollu muutamia kk. Ymmärsin niin ,että ne saa antaa kaskossa bonuksia suoraan 80% asti ja liikennevakuutus kasvaa itsestään? Jos, jollain muulla vakuutukset Tapiolassa niin olisin kiitollin, jos kertoisit miten asia oikeasti menee
    Tapiolan vakuutusehdoista lainattua tekstiä:

Uusi vakuutus sijoitetaan bonusluokkaan, jota vastaa 20% bonus. Uudeksi vakuutukseksi katsotaan vakuutus, jolla ei ole tai jolle ei ole siirrettävissä vapaana olevaa aikaisempaa
    vahinkohistoriaa.

Siksi.

Kaskon bonuksen saat maksimissaan 70% asti.

Ei mutu. Fakta. Kaikki epäilijät voivat asian tarkistaa ehdoista.

Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Sattuipa källi syksyllä, Nordeasta täys kasko. Korvasivat kaiken kysymättä mitään. Mulla ei ole siellä mitään muuta vakuutettuna kuin pyörä. Ei mitään valitettavaa tähän mennessä ainakaan.
    "kuski muuttuu matkustajaks"
    Lainaa (jennica @ Helmi. 08 2008,19:49) kirjoitti
    Joku tässä topicissa kuitenkin kysyy, että vieläkö Nordea korvaa ratalipat -> Kyllä korvaa: Omavastuu x 4 tai 20% vahingon määrästä.
    Korjataan vähän:

Omavastuu 25 % vahingon määrästä, kuitenkin VÄHINTÄÄN kolariturvan omavastuun nelinkertainen määrä.

Tämä tänään kysyttä ja mustaa valkoisella.
    ZX-10R
    viimevuosina on ollut pohjolassa, mutta nyt vaikuttaa veritas halvimmalta. säästää noin 90-satkun vuodessa. liikenne +osakasko.

varsinkin liikennevakuutus on veritaksella halvin.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
  30.  
    Nostellaan vähän, kun aihe rupeaa olemaan ajankohtainen.
    Juuri Pohjolasta tuli lasku pyörän ja auton vakuutuksista ja summa oli 1400€, mikä on n.150€ enemmän kuin viimevuonna ja auton vakuutusmaksu oli pysynyt samana! Eli pyörän maksu oli siis noussut vit*usti!
    Soitin sitten Tapiolaan sekä Ifiin ja molemmissa vakuutukset (pyörä + auto) olisivat n.200€ halvemmat vuodessa verrattuna Pohjolaan.
    Huomenna sitten vielä Nordeaan neuvottelemaan ja sen jälkeen saakin vaihtaa noista kolmesta edullisimpaan ja haistattaa pitkät kiskuri-pohjolalle
    Liian pieni allekirjoitus poistettu.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen