Mika Kallio Phillip Islandilla eilen: *
http://uk.youtube.com/watch?v=QBFTnxlbmHo
Oli niin sanotusti täpärällä.
![]()
Kallio on vetomiehiä, näkee että kun on jäälläkin ajellu, niin tietää miten joskus pelit vie ja kuski vikisee
![]()
![]()
![]()
KTM - Ready To Go
Siinä meillä toinen jäämies!
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Mika nyt vähän automiesten iloksi driftaili ja täällä sitä ihmetellään. *![]()
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Pelimies kyl! Hattua täytyy nostaa.
Useimmat ois tos hiekalle osuessaan jo pudottanu pyörän otteen kahvoista ja alottanu persliu'un.
Noh vahvistipa Mika suomalaisten mainetta "maailman hulluimpana kansana"
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Varmaan vaikuttaa miehen jäärata-ajot. Tyyli ainakin oli täysin sama![]()
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Kallion täpärä tilanne assenin radalta:Linkki
Suzuki gsx750f -00 *--> Suzuki gsx1300r -07 --> KTM 530 exc -08 —> KTM 250 exc-f -10 —> KTM 300 exc -10 —> Husqvarna TE 250 -14 —> Husqvarna TE 250 TPI -18 —> Kawasaki ZZR 1400 -11 —> Suzuki intruder M1500 -11
meinas sit nykästä nurin viel ku tuli radalle takas...
hyvin seivattu kyl, mut en lähtis nostamaan suomalaisii muita ylemmäs, on noita muutkin tehny.
Kaipa nuo yllättävätkin tilanteet menee noin kokeneelta selkäytimellä. Tuossa vauhdissa allekirjoittaneella olisi hartiat lukossa ja löysä housussa. Saisi sitten molemmat kaapia sieltä vallista - hartiat ja löysän. Siksipä siellä ajeleekin Mika Kallio eikä minä. Harmi vaan, ettei tuo KTM kulje Gileran ja Aprilian tahtiin. Jos olisi Mikalla ollut yhtä hyvä pyörä kuin Simoncellillä ja Bautistalla, niin maailmanmestaruus olisi jo taskussa.
Kawasaki VN800 Classic -99
Ei se aina pyörästä ole voitto kiinni. Pyörä ja kuski ovat kokonaisuus. Kummankin pitää toimia. Se että pyörä kulkee suoran päässä muutaman km/h enemmän kuin joku toinen, ei välttämätä ratkaise mitään. Jokainen osaa ajaa suoraa, mutta harvempi osaa tulla mutkaan ja siitä myös lähteä.(Crazy Frog @ Loka. 05 2008,17:42) kirjoitti
Pitää vaan Mikan opetella säätämään (säädättämään) pyörä paremmin eri radoille ja omalle ajotyylille sopivaksi.
Ja vielä puristusta huomattavasti enemmän. Mestarit eivät anna periksi eivätkä valita. Kun kaikki konstit on käytetty, vielä löytyy yksi. Siitä tunnistaa mestariaineksen.
Pahalta näyttää ettei Suomeen tule ajajien maailmanmestaria. Ei onnistunut piikkiluokka, eikä hyvältä näytä puolikkaatkan ja motogp se vasta kova luokka onkin. Mutta toivotaan että kaikki käy hyvin.
"Maalla ollaan viisaita kun merellä on hätä"
-h
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Samaa mieltä, että pelkkä pyörä ei ratkaise. Ja iso osa KTM:n kehitystyöstä on levännyt jo vuosia mr. Kallion harteilla, joten jos ei pyörä toimi, se on osin myös hänen vikansa.
Toisaalta on se myös niinkin, että Aprilioita (Simoncellin pyöräkin on käytännössä Aprilia, vaikkei tankissa niin luekaan) on lähtöruudukossa sellainen armada, että dataa löytyy kehitystyötä varten pikkuisen toiseen malliin.
Mistä lie tarkalleen johtuu, miehestä vai kalustosta, mutta Kallion hyvä vire alkukaudesta ei kestänyt, ja Simoncelli on mennyt menojaan viime kisoissa.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Osaltaan selittyy sillä, että Simoncelli ei ollut alkukaudesta Piaggio-ryhmän ykköskuskeja vaan Bautista, Barbera, Pasini jne sai parhaan kohtelun. Sitten kun Marcolla alkoi sujumaan niin isot pomot huomasi parhaan mestarikandidaatin ja alkoi tulemaan parempaa palikkaa pyörään. Kehityskäyrä sittemmin on ollut vaan jyrkempi kuin Kalliolla ja KTM:llä massiivisen tehdastuen, tietotaidon, datan jne. takia. Tuo on ihan totta, että alkaa olemaan 125 ja 250 -luokat melkein merkkiluokkia kun Aprilia, Gilera, Derbi jne. on samoja pyöriä ja KTM taitaa olla ainoa kilpaileva tehdas. Hondakin jäi pois ja vuosi pari sitten.(pecha @ Loka. 05 2008,18:23) kirjoitti