No nih..nyt alkoi toinen etuhaarukan putkista vuotaa öljyjään pihalle kesken ajon. Onko jollain tietoa/kokemusta mitä osia tuommoisen vian korjaamiseen tarvitaan ja/tai mitä maksaa, jos korjauttaa esim. RM Heinolla?
<p>"Trying is the first step towards a failure" Homer J. Simpson</p>
Kawan 650-750 koneissa on kohtalaisen surkea nokkaketjun kiristin eli ääni vou tulla nokkaketjusta. Tosin eihän tuota konetta voi muutenkaan kuvailla kovin kauniisti äänteleväksi. Mutta vaikak nokkaketjukiristin onkin kunnossa niin kyllä sieltä koneesta kuuluu rohinaa, rahinaa js muita ääniä. Mutta se kuuluu kyllä tuon padan ominaisuuksiin.
Taivas saa odottaa
Vaikuttaa etustefojen uusimisen tarpeelta. Esim. Storm-Motorilla 20e pari, mutta se vaihto onkin sitten hiukka työläämpi kun pitää putket tiputtaa jotta saa uudet pujotelluksi paikoilleen. Samalla tietty, kun kerran osa nesteistä on jo valunut pihalle, ei olisi kummoinen homma vaihtaa ne pumppujen öljytkin freeseihin ja nestepinnat kohilleen(Kutis @ Kesä. 29 2009,14:10) kirjoitti
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
kytkinkruunun pultit ne kilistää ihan tyypillisesti keskarikawoissa, ainakin mr. keskari, raato tietää asiasta ja korjausvinkinkin siihen.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Jos etustefat uusii niin kannattaa ehdottomasti käyttää alkuperäisiä stefoja. Muutamia eri tarvikemalleja tullu testattuu ja ne ei pidä litkuja sisällä lähellekkään niin hyvin kun alkuperäset.(HiTec @ Kesä. 29 2009,15:28) kirjoitti
Samoten kannattaa tarkistaa ettei iskareissa ole skraaduja, ruostetta yms. rupia jokka syö uudet stefat samointein.
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Tänks, hain alkuperäisstefat Heinolta ja öljyn kanssa kustansi n. 45 €. Nyt pitäis saada joku tekemään itse asennus, sillä Heinon huoltoon olis kuulemma n. 4 viikon jono.
<p>"Trying is the first step towards a failure" Homer J. Simpson</p>
Heyoooo!
Herättelen tätä. Oisin tuossa hieromassa kauppoja parista ZR-7:sta, ja olis muutama kyssäri mikä askarruttaa.
Jakoketju: huolto-/vaihtoväli?
Venttiilien säätöväli? Onko samoja ongelmia kuin ZZR1100 venttiileissä?
Huolto-ohjelma 48-52tkm huiteilla? Mitä tällöin ohjelmaan kuuluu
Mitkäs ne sudenkuopat taas olikaan? Kerkes unohtua kun tänne asti pääsin
Kiitän vastauksista etukäteen... Jos hyvin käy niin liityn "kerhoon", jos huonosti, menen Bandittipuolelle![]()
Järki jäässä ja jalat maassa...
Kysymykseesi en osaa vastata, mutta pisteet nickistä. Täällä on vähän aatelisia.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Koitas toimiiko tossa threadissa mainittu manuaalin latauslinkki, mulla ainakin skulasi:
http://www.riderforums.com/zr-7-main...-manual-4.html
Googlettamalla löytyy lisää...
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Thank juu...
Ja suotta olet kateellinen nimimerkistäTulee ihan omasta lempinimestä tuo
Tilannehan olis tämä... Kaksi saman hintaista pyörää, toisessa 48 huolto tehty, mutta kulutusosat ja renkaat huonot sekä kaasarien kurkut hapertumassa, ja yleisilmeessä vähän enemmän siistittävää. Toisessa taas yleisilme hyvin siisti, kulutusosat ja renkaat alle n.1000km ajetut, mutta 48:n iso huolto tekemättä, vaikka öljyhuollot jne. on kumminkin oikeaoppisesti tehty... Ja isot boksit kaupanpäälle (jos tän otan, niin tulis sitten laukkusetti myyntiin, huoltotyötä tai rahaa vastaan)
Valinnanvaikeus...
Järki jäässä ja jalat maassa...
Tuossa ei ole mitään vaikeutta. Se yleisesti siisti pyörä ostaen, jos käy ja kukkuu hyvin. Trust me.
Paljon enemmän huoltoa se ensimmäinen tuon kuvauksen perusteella tuntuis vaativan, kuin tuo jälkimmäinen.
Eihän tuossa paljoa ole purettavaa ennen kuin pääsee venakoppaan käsiksi, että ei se huoltoliikkeessä voi mansikoita maksaa vaikka teettäis koko paskan, jos ei itsellä ole vielä tiloja/ tarpeeksi kokemusta näiden ruuvaamisesta.
Kuinka työkalut pysyy kädessä? Jos vaikka saat venojen välykset mitattua ja säätötarpeen ilmetessä koitat ite tai viet peräkärryllä huoltoliikkeeseen. Säästyy pitkä penni.
Olihan tuossa palasäätö?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kyllähän nuo jotenki pysyy hanskassa. Välykset osaan kyllä mitata jos ei nokkia tartte irroittaa... No osaisin mä ne nokatkin irroittaa, mut eriasia millä säädöillä ne takas menis![]()
Sunnuntaille olis sovittu alustava kauppapäivä tuosta siistimmästä pyörästä. Yhtä vähän ajettua Hondan bandittia kävin vilkasemassa tänään, mutta huoltoliikkeen myyjä vähän epäilyttää... Bonarina puuttuva huoltokirja, niin ties mitä se sitten on syönyt, vaikka päällisin puolin on lähes kuin uusi...
Järki jäässä ja jalat maassa...
Kyllähän nuo jotenki pysyy hanskassa. Välykset osaan kyllä mitata jos ei nokkia tartte irroittaa... No osaisin mä ne nokatkin irroittaa, mut eriasia millä säädöillä ne takas menis![]()
Sunnuntaille olis sovittu alustava kauppapäivä tuosta siistimmästä pyörästä. Yhtä vähän ajettua Hondan bandittia kävin vilkasemassa tänään, mutta huoltoliikkeen myyjä vähän epäilyttää... Bonarina puuttuva huoltokirja, niin ties mitä se sitten on syönyt, vaikka päällisin puolin on lähes kuin uusi...
Järki jäässä ja jalat maassa...