Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
  1. #1
    Elikkäs tuli zr-7 ostettua ja olisin vaan kysellyt kyseisen pyörän moottorista... Kuinka muilla kyseisen pyörän omaavat, tuo moottori ääntää? Hienostihan tuo käy kylmänä ja kuumana, mutta hieman ääntää vedossa..Jotuuko tuosta ketjuvedosta, joka menee kampiakselista, poikittain vaihteistolle tai kytkimelle? Omalla ajettu 24 000 ja iso huolto teetetty..
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

  2. #2
    Kaikkihan ne mopot vedossa ääntää.

    Eli kuvaile vähän millasta ääntä, kilinää, kolinaa? Rallatusta? Vinkunaa?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  3. #3
    olisko se nyt sitten hiukka helinän sekaista... ääni kuuluu ainoastaan vedossa...
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

  4. #4
    Onnittelut erinomaisesta pyörävalinnasta

    I/Ö-jäähyisenä kyllähän tuo Kawa hieman äänekkäämpi on kuin esim. nestejäähyinen Honda, no probs. Omassani n. 71tkm mittarissa ja jäänyt sen enempää enää noita pieniä sivuääniä kuuntelemaan, mopossa oli jo 69tkm kun sen sain. Moottori kun murisee kypärän sisään silleen sopivasti, niin eikun Kilisee, sirisee ja ehkä vähän naputtaakin, mutta ei se menoa ole haitannut.

    Niin ja peruskulutusosaahan tuohon muuten saa nykyisin Motonetistä ja Biltemastakin, joitain jopa hiukka edukkaammin kuin mp-liikkeestä
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  5. #5
    En silleen ole huolissani, vaan sanotaanko että mielenkiinosta kyselen...Kaks päällä riittää kyllä vääntökin mukavasti tuolla...Mikään tykkihän tuo ei ole, vaan sitä en ollut hankkimassakaan
    Todella tyytyväinen olen ollut kyllä valintaan.
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

  6. #6
    Juttua omista kokemuksista löytyy muuten http://zr-7s.blogspot.com ja tarkoitus olisi naputella lisää sitä mukaa kun asiaa vain kertyy

    Ainoa itseäni häiritsevä minus oikeastaan on lyhyet välitykset. Jotenkin vain tuntuu että kone huutaa ihan liikaa jo 100km/h nopeudessa, joten eiköhän seuraava ketjusetti tule hiukka pidemmillä välityksillä
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  7. #7
    Vaihtelin ZR-7:n kevällä pois, jotakin on vielä muistissa. Työntelin laitteella 15 tkm kieppeet, 25-40 tkm, vailla teknisiä murehia.

    Koko tuon ajan kone kylläkin kilisi, kolisi ja rallatti, wekkulin mainioita termejä lainatakseni.

    Yksi kilinämäisen äänen aiheuttaja oli löystyneet pakosarjan mutterit. Jep, ihan tosi! Taisipa ääni kuulua selvimmin juuri vedossa.

    Tsekkaahan ne ensimmäiseksi. Toiset ovat laittaneet jonkinlaista lukitetta. Minä kiristelin silloin tällöin, olipahan jotain krapaamista.

    Muuta mieleen jäänyttä voisi olla, että laatikko ei pitänyt Castrolin GPS:stä. Valvolinen mineraali toimi hienosti. Öljyn pinnan ylämerkkiin kannattaa myöskin suhtautua vakavasti. Jos pinta on hieman yli merkin, vehje saattaa huohottaa ylimääräisen ilmanputsariin, josta saattaa valua vaihdelaatikon päälle. Suttuista, mutta eipä kait muuten vaarallista. Tästä löytyi googlettamalla tietoa, kun epäilin ominaisuutta viaksi.

    Sinänsä fillari kyllä ylitti odotukset monessa suhteessa. Vääntää kokoisekseen mainiosti alakierroksilla. Keula on hiukan pehmeä, mutta löytyyhän siihenkin lääkkeet. Josko edes häiritsee.

    Huolettomia kilometrejä!
  8. #8
    Joo kyllä se vähän enemmän kilkattaa ja kalkattaa kuin uudempitekniikkaiset. Sanoisin että huolet pois ja hanaa. Korjataan jos hajoaa, mutta kaikista äänistä ei kannata niin hirveetä stressiä ottaa.

    edit: Mullakin piti jännää kilinää zr-7 aikanaan. Muistan kiristelleeni pakosarjan pultteja, mutta ei mitään muistikuvaa hävisikö kilinät. Mutta eipä siinä mitään rikki mennyt, huoletonta oli meno sillä. Se että kuuluu vedolla ei välttämättä tarkoita sitä että se liittyy voimalinjoihin, sopiva resonaatiotaajuus ja -voimakkuus vaan sattuu silloin kohdalle kun vedättää.



    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  9. #9
    Lainaa (HiTec @ Loka. 04 2008,20:18) kirjoitti
    I/Ö-jäähyisenä kyllähän tuo Kawa hieman äänekkäämpi on kuin esim. nestejäähyinen Honda, no probs.
    Tarkennetaan hiukan... Siis ilmajäähdytteinen varustettuna öljynlauhduttimella. I/Ö -kone on erilainen, kuin kyseisen kawasakin.

    Mutta kuten totesitkin ilmakone ääntää kuuluvammin, kuin nestemosa.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  10. #10
    Lainaa (Heksa @ Loka. 04 2008,21:55) kirjoitti
    Tarkennetaan hiukan... Siis ilmajäähdytteinen varustettuna öljynlauhduttimella. I/Ö -kone on erilainen, kuin kyseisen kawasakin.

    Mutta kuten totesitkin ilmakone ääntää kuuluvammin, kuin nestemosa.
    Tarkennetaan lisää...Siis ilmajäähdytteinen varustettuna öljynjäähdyttimellä...



    Taivas saa odottaa
  11. #11
    Ei kai i/ö- tai "pelkässä" ilmajäähdytteisessä ole muuta eroa kuin öljynjäähdyttimen koko.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  12. #12
    Lainaa (BlackCat @ Loka. 05 2008,20:07) kirjoitti
    Lainaa (Heksa @ Loka. 04 2008,21:55) kirjoitti
    Tarkennetaan hiukan... Siis ilmajäähdytteinen varustettuna öljynlauhduttimella. I/Ö -kone on erilainen, kuin kyseisen kawasakin.

    Mutta kuten totesitkin ilmakone ääntää kuuluvammin, kuin nestemosa.
    Tarkennetaan lisää...Siis ilmajäähdytteinen varustettuna öljynjäähdyttimellä...
    No joo näinhän tuo on. Mutta moottoriasioissa "kansan suussa" käytännössä sama asia, kun puhutaan niistä muutamista rivasta, jotka öljynlämpötilaa laskee. Eli oletan, että tuollakin tulee ymmärretyksi. Joten saivartelu sikseen *

    Lippolappokuuppakauha...

    Lainaa kirjoitti
    Ei kai i/ö- tai "pelkässä" ilmajäähdytteisessä ole muuta eroa kuin öljynjäähdyttimen koko.
    No se on näkyvin ero, loput erot löytyvät sitten koneen sisältä.

    Foorumihakua kehiin, sieltä löytyy lisäinfoa.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  13. #13
    Lainaa (Erä-Jorma @ Loka. 04 2008,20:42) kirjoitti
    Muuta mieleen jäänyttä voisi olla, että laatikko ei pitänyt Castrolin GPS:stä. Valvolinen mineraali toimi hienosti. Öljyn pinnan ylämerkkiin kannattaa myöskin suhtautua vakavasti. Jos pinta on hieman yli merkin, vehje saattaa huohottaa ylimääräisen ilmanputsariin, josta saattaa valua vaihdelaatikon päälle. Suttuista, mutta eipä kait muuten vaarallista. Tästä löytyi googlettamalla tietoa, kun epäilin ominaisuutta viaksi.
    Mutta Delvacia se ! Tiedä mitä mömmöä tuolla sisällä oli kun tuo omani hommasin ja öljyn pintakin aika reippaastikin yli ylämerkin, mutta sen verran maukas mopotti kuitenkin että kaupat tuli. No 70tkm huolto ja Delvacit ineen. Toki määrä just ylämerkkiin ja 1tkm "pesuajoa". Likaiset ulos ja uusi setti MX:ää ineen. Ja toimii! Tuo Delvac muutti moottorin selvästi pirtsakammaksi, tavallaan terhakkaammaksi. Nyt moottori tosiaan toimii ja kuulostaa siltä kuin prätkän moottorin pitääkin
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  14. #14
    Ei mulla ainakaan ollut mitään ongelmaa Castrolin GPS:n kanssa. Tosin missä tahansa laitteessa huomaa eron kun on uudet öljyt vaihtanut: tuntuu ja kuulostaa paremmalta. Eikä tarvitse edes merkkiä tai laatua vaihtaa. Olisikohan kyseessä jonkinmoinen psykologinen efekti tai lumevaikutus...

    Käsittääkseni ainakin jakoketju pitää ääntä.

    Ja tosiaan ne pakosarjan mutterit... Pari tais tipahtaakin löystyessään. Sen jälkeen vasta ääntä kuuluikin... No, sen jälkeen varmistin mutterit, muistaakseni Wurthin sinisellä lukitteella, vaikka pelkäsinkin ettei se kestä kuumaa.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  15. #15
    Jep, kyllä uusi öljy yleensä tekee hyvän efektin, se on aivan tosi *se.

    Ostaessani Kwakin siinä oli tuliterät GPS:t sisällä. Taas kun muistelee menneitä, syy kokeilla eri rasvoja oli kytkimen luistaminen. Levyissä kun ei silmämääräisesti ollut vikaa.

    Valvolinea oli tullut käytettyä aiemmin ja tuuppasin 20W-50 mineraalit sisään. Kytkimen luistaminen loppui ja vaihteiston toiminta parani siinä ikään kuin bonuksena, pyytämättä ja yllätyksenä.

    Varmalla en kylläkään kiistä, etteikö elämys olisi tullut ihan pelkästään pään sisältä. * * Etutennarin kumminkin sai suunnattua taivaalle Valvolineilla.

    Saattoihan tuo olla yksilökohtainen ominaisuus.
  16. #16
    onko tuo huohottaminen kuinkakin yleistä, jos öljyn laittaa ylämerkkiin? Kuullostaa kyllä minusta oudolta, jos ylämerkistä alkaa huohottamaan ilmanputsariin? Luulisi, että valmistaja noi öljynrajat katsoneet, ettei ala tuota huohotusta tekemään...
    Kuinka monella on tuota ongelmaa ollut? Onko sitten vika vai ominaisuus?
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

  17. #17
    Lainaa (fox78 @ Loka. 07 2008,09:42) kirjoitti
    Kuinka monella on tuota ongelmaa ollut? Onko sitten vika vai ominaisuus?
    Tuolla aikaisemminhan jo mainitsin että fillarin tänä syksynä ostaessani öljyä oli moottorissa vähintäänkin "riittävästi" = aika reippaastikin yli ylämerkin, hyvä että pintaa ikkunasta enää edes näkyi nippa-nappa akkunan yläreunassa. No 70tkm kohdalla sitten heitin Delvac MX:t sisään ja samassa yhteydessä vaihdoin niin öljy- kuin ilmafilsunkin (sekä jarrupalat ja -nesteet, mutta ne tähän topiciin nyt liity) ja ilmafilsu oli tasan tarkkaan kuiva. Eli ainakaan tuo oma yksilöni ei tuonne ilmafilsukoppaan huohota ylimääräisiä ihan helposti
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  18. #18
    Ostin samanlaisen pelin keväällä ja olin kuulevinani jos jonkinlaista kilinää ja käytin pelin huollossa osittain juuri tuosta syystä. Kaikki oli kuitenkin kunnossa ja minua valistettiin, että Kawasakin kuulukin käydä kuin betonimylly.
    KTM 690 Enduro R -2014
    Moto Guzzi Griso 850 -2007
    Yamaha XT660 Z Tenere -2009
    Ducati Monster 696 -2008
    Triumph Scrambler -2008
    H-D Sportster 883 L -2007
    Kawasaki ZR-7 -2000
  19. #19
    Kun asia oli ajankohtainen, löysin googlettamalla muistaakseni jenkkien keskustelua asiasta. Seassa oli pari jonkinlaista huoltoliikkeen kymppiä, jotka sanoivat korostavansa mekaanikoille, ettei ZR-seiskoihin pidä livauttaman ylimääräistä.

    Määrällisestihän sitä tuli putsariin varsin vähän. Tämänkin vähän pitäisi tietysti valua alareunasta letkua pitkin jossakin mettänpuolen jalkatapin kieppeissä olevaan pieneen säliöön. Eipä meikäläisen laitteessa valunut, vaan pujotteli boksin saumasta vaihdelaatikon päälle ja housunpunttiin. Tuskin muuten olisin huomannut koko asiaa. Eri asia sitten onkin, pitäisikö suodattimen ja kaasarien välissä olla öljyn mentävää tilaa... Tiivistin kyllä tuon sauman uudelleen. Tarkkailin tilannetta jatkossa ja merkin alapuolella olevalla öljymäärällä huohottimesta ei tullut juurikaan mitään.

    Tulkoon huohotuksesta sitten enemmän tai vähemmän öljyä, filtteriinhän se ei boksin rakenteen vuoksi pääse.

    -99 -mallissa alkuperäinen filtteri oli pestävää ja öljyttävää sorttia, jotenka minun Kwaakussani se oli aina öljyinen. *

    Tuosta käynnistä. Muistaisin joskus tavanneeni tällä palstalla luonnehdinnan: "Jos moottori kuulostaa sairaalta, yleensä siinä on jotain vikaa. Paitsi jos kyseessä on Kawasaki". *

    Hyvä peli! *
  20. #20
    Omani heittäytyi tänään hiukka merkilliseksi

    Firman parkista kaikki OK, ajo tankille, sammutus ja tankkaus. Tankkauksen jälkeen tuo ei enää startannutkaan. Start-nappula oli täysin mykkä No nopsa rundi, varmistettiin että tappokatkaisija on pois, vaihde vapaalla, kytkin pohjassa, mutta ei. No siinä sitten huolimattomasti päästin kytkimen ja startti heräsi! Siis mitä ihmettä? Kytkin pohjassa startti on ihan dead, mutta kytkimen vapautus mahdollistaa startin - kunhan siis tietty vaihde on vapaalla No eihän tuolla nyt silleen merkitystä ole painaako kytkintä vaiko eikö, mutta kun sen ei pitäisi vaikuttaa yhtään mitään ja itselläni on tullut tavaksi aina painaa kytkin pohjaan, starttaan sitten autoa tai mopoa. Mistä vikaa pitäisi ruveta metsästämään? Vai pitääkö opetella vain uusi tapa startata Kawa
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  21. #21
    ^Kytkinkahvan mikrokytkin huonossa hapessa? Normistihan sen pitäs toimii päinvastoin... Eli ehkä sittenkin Neutral switch tahi se seisontatuen kytkin. Jokatauksessa joku noista kolmesta. Auttokohan tää ny yhtään
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  22. #22
    Lainaa (JaL3 @ Loka. 08 2008,23:32) kirjoitti
    ^Kytkinkahvan mikrokytkin huonossa hapessa? Normistihan sen pitäs toimii päinvastoin... Eli ehkä sittenkin Neutral switch tahi se seisontatuen kytkin. Jokatauksessa joku noista kolmesta. Auttokohan tää ny yhtään *
    No joku sähköhäsis tuo nyt kuitenkin on, sillä tänä aamuna taas kaikki pelas kuten ennenkin

    Niin ja tuo kytkinkaffan micro kyllä pelitää just päinvastoin. Tuossa kerran meinaan laitoin mopon sujuvasti tulille vaihde vapaalla, kytkin pohjassa ja sivujalka alhaalla Ja vasta kun laitoin vaihteen sisään ja rupesin kytkintä hölläämään, mopo sammu. No pitää kyllä myöntää että "jonkin aikaa" tilannetta ihmettelin ennen kuin hoksasin sivujalan nostaa ylös ja pääsin mopolla taas liikkeelle. Mahtoi siinä kauppakeskuksen parkkihallissa porukalla olla hauskaa kun kaveri ei osaa kytkintä käyttää että liikkeelle pääsisi vaan aina sammuu kuin ajokoulussa aloittelijalla konsanaan

    Eli viimekädessä tuota starttia ei ilmeisesti estä kuin vapaan merkkivalo. Jos se ei pala, ei starttikaan toimi. Mutta eilen illalla valo tosiaan paloi ja kytkinkaffan asento määritteli toimiko startti vaiko eikö, kahva jolla ei pitäisi olla mitään tekemistä asian kanssa No pitää varmaan tutkia hiukka tuota kaaviota ja putsailla liittimiä niin eiköhän se taas siitä. Muutenkin tuo liitinten läpikäynti näin syksyn juurella on varmasti paikoillaan, niin eipä sitten pääse kosteus ainakaan aiheuttamaan ongelmia
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  23. #23
    Iteasiassa sen kuuluu toimii siten että startti toimii kyllä vaide päälläkin kunhan vaan on kytkinkahva painettuna, sitä varten siinä se kytkinkahvan kytkin on.
    Seisontauen kytkin taas toimii kuten sanoikkin eli vaihteen voi laittaa päälle jalka alhaalla mutta sammuu het kun kytkimen päästää..



    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  24. #24
    Lainaa (JaL3 @ Loka. 10 2008,00:34) kirjoitti
    Iteasiassa sen kuuluu toimii siten että startti toimii kyllä vaide päälläkin kunhan vaan on kytkinkahva painettuna, sitä varten siinä se kytkinkahvan kytkin on.
    Yep, mutta vapaan palaessa ei tuossa kytkinkaffalla pitäisi olla asiaan enää mitään vaikutusta

    Nyt pari pv empiiristä tutkimista ja todennut jotta lämpöisenä tuo vika ilmenee, kylmänä ei No ainoa johon moottorin lämpötila vaikuttaa on laatikon anturit. Kaikki muu tuohon start-sähköön liittyvähän on aika kaukana = ei ajossa lämpiä - eikä varsinkaan se kytkimen mikro. Elikkäs johonkin likaantuneeseen liittimeen tms. tuo voisi viitata - osan lämmetessä liittimen sähkönjohtavuus häiriytyy ja start-releen virta tarttee ikäänkuin toisen kanavan siihen rinnalle vetääkseen ja juurikin tuo kytkimen mikro on se "toinen kanava". Mikä on sitten se eka = häiriintynyt kanava? No tutkiskellaan sähkökaaviota (omasta takaa jo löytyy täydelliset korjaamokäsikirjat niin ge kuin en -kielisinä) samalla kun läpikäydään liittimet niin eiköhän se siitä
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  25. #25
    Omassa fillarissa oli muuten etäisesti asiaa sivuava onkkelma.

    Virta päälle, kaikki ok, startti pyörittää vimmatusti, ei kuitenkaan edes yritä käynnistyä. Kipinä kaiketi puuttui. Pari kertaa virta päälle ja pois, ja käynnistyi kuin palmun alta.

    Teki tuota ensin hyvin harvakseltaan, sitten muutaman kerran viikossa. Tavoistani poiketen kokeilin "maalinteippikorjausta". Suihkin hyväksi havaittua elektroniikkapuhdistetta, rämppäsin lukkoa ja sitten hyvä voitelu perään. Sen koommin ei ongelmaa ollut.

    Kun vika kerran näin helposti häipyi, en tullut irrottaaneeksi ja putsanneeksi lukkoa sen kummemmin. Enpä tiedä lukon rakenteestakaan, jotta onko puhdiste oikeasti päässyt kontaktipintoihin ja siivonnut hapettumia pois. Saattoihan siinä käydä vain tuuria.

    Tuskinpa tästä HiTecin probleemaan mitään apua oli, mutta tulipahan verryteltyä sormia ruokatuntia varten. *
  26. #26
    Lainaa (fox78 @ Loka. 07 2008,09:42) kirjoitti
    onko tuo huohottaminen kuinkakin yleistä, jos öljyn laittaa ylämerkkiin? Kuullostaa kyllä minusta oudolta, jos ylämerkistä alkaa huohottamaan ilmanputsariin? Luulisi, että valmistaja noi öljynrajat katsoneet, ettei ala tuota huohotusta tekemään...
    Kuinka monella on tuota ongelmaa ollut? Onko sitten vika vai ominaisuus?
    Ainakin minulla sitä huohotusta tapahtuu, viimeks kun vaihdoin niin jäi parisen milliä ylärajasta ja sinnehän sitä pikku hiljaa taas alkoi vaihdelaatikon päälle kertyä. Ajattelin kyllä mainita nyt 36 tkm huoltoon viedessä, mutta varmaan sitten sanovat että on ominaisuus.
  27. #27
    Omasta pyörästä eivät vikaa tuolle löytäneet, eli ilmeisesti ominaisuus
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

  28. #28
    Ja entäs sitten kynttilät? Itse kävin Motonetistä kuittaamassa uuden setin ja nakkasin paikoilleen, niin sanoisinko että aika heikossa hapessa näyttivät wanhat jo olleen - ulkokuori ruosteessa ja kärjet yön mustia, kuten kuvastakin näkee
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  29. #29
    no huh huh...ei ihan hiljattain vaihdettu...
    Itsellä näkyy uudet tulpat olevan ja niin pitäisikin 24000 huollon jälkeen...
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

  30.  
  31. #30
    Lainaa (fox78 @ Loka. 18 2008,11:30) kirjoitti
    no huh huh...ei ihan hiljattain vaihdettu...
    No juu, sellaista se on näiden käytettyjen kanssa kun aikaisemmasta historiasta ei ole kuin myyjän sana ja mittarissa oli ostettaessa sentään jo melkein 70tkm Mutta vaikka tulpat ulkopuolisesti aika heikossa kunnossa jo olivatkin, ei niissä sähköisesti ollut mitään vikaa = kärjet ihan kunnossa, ei syöpyneet ja kärkivälikin vielä ihan OK
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen