Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Nyt se sitten tapahtui. joku kateellinen k-pää meni ja kaato sitten pyörän melkeinpä vielä omakotitalon pihalla, Onneksi ei mitään sen suurempaa hajonnut kuin peili ja jarrukahva. silti ketuttaa vietävästi. *
    Sama tapahtunu viime yönä Vantaalla Martinlaaksossa. Naapurin mopo kaadettu viime yönä. Onneksi ei ollu oma pyörä.

Mikäköhä vitun pakko noitaki on mennä tekemään. Kaatajaki varmaan tykkäis hyvää ku kävis ohikävellessä panee sen muijaa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Mä en uskaltais Pernossa jättää pyörää näkyvistä edes kauppareissun ajaks. On se sellasta slummialuetta. Pelkkiä maahanmuuttajia, narkkareita ja muita vähäosaisia. Samoin ku Järkärlä , Varissuo ja Lauste.
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
    ei siinä näin syksyllä muuta kun jos joku hulttio purkaa katkeruuttaan toisen ihmisen omaisuuteen toivon hänen olevan niin aktiivinen että paskan saa lunastukseen kerta heitolla.
    SUZUKI B-KING
    Lainaa (Zippana @ Loka. 04 2008,18:28) kirjoitti
    Mä en uskaltais Pernossa jättää pyörää näkyvistä edes kauppareissun ajaks. On se sellasta slummialuetta. Pelkkiä maahanmuuttajia, narkkareita ja muita vähäosaisia. Samoin ku Järkärlä , Varissuo ja Lauste.
    Mulla oli pyörä parkissa V-Suolla useita vuosia, kun siellä asuin, eikä mitään tapahtunu. Noh, sitte hävis eräänä yönä koko fillari... Ja tuosta syystä ostettiin omakotitalo. Tiiä sitte tuliko halvemmaksi... On ne vähän semmoisia seutuja nuo. Kaikenmoisia rosvoja liikkuu...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    onhan toi perno/pansio melko värikästä paikkaa. ite kuljen viikottain monesti alueen läpi, ja olinpahan 6kk intistäkin pansion lepokodissa. kaikenlaista on tullu nähtyä.
    btw..mikä pärrä oli kyseessä?
    Eikös tuo laivastoasema tunneta myös nimellä Fort Apache eli vihamielisten heimojen piirittämä viimeinen valkoihoisten linnake
    Tulin, näin, koitin
  8.  
    Lainaa (Pappis @ Loka. 05 2008,15:41) kirjoitti
    Eikös tuo laivastoasema tunneta myös nimellä Fort Apache eli vihamielisten heimojen piirittämä viimeinen valkoihoisten linnake *
    jotain siihen suuntaan *
    niistä ajoista rittäis kerrottavaa,niin portin sisäpuolelta,kuin ulkopuoleltakin.
    ja koska olin spollina pansiossa,niin öisillä vahtikierroksilla sitä vasta näkikin koko alueen loistossaan *