niin onko kokemuksia kyseisestä crossimoposta.
minimoto racing
tekeekö tuollaisella mitään.
10v kundille pitäisi saada kunnon crossi hintaluokassa 800-1500€ , siis käytettynä. ja pitäisi olla nelari.
tuollaista wokrzii olis tarjolla
kiina krossit ei kestä radalla ollenkaan *
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
olis pikku kiire tällä asialla.
kiinamopoja menny jo kolmea eri mallia ja kaikki yhtä paskoja.
onko tää kyseinen crossi samaa luokkaa![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
En nyt mikään huippuasiantuntija ole, mutta kyllä mää ainaskin uskaltaisin ostaa moisen vehkeen.
Kiinalaisiahan nääkin on, mutta ihan eri maailmasta ku Samurait sun muut. Eron näkee jo kahtomalla. Nää on oikeesti suht tukevia vehkeitä. Kestää isommankin miehen ajella! Saatika 10v nassikan.
Ihtellä oli tossa kesän ajan -06 PitPro Standard ja vei meikäläisenkin läskejä aika maukkaasti.
Tuutti Honda
Ainakin varaosa saatavuus on ihan ok tuohon Workz.
Vai tarkoittaako se sitä, että eka hypyn/revittelyn jälkeen tarvii jo uusia osia![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
varmasti riittää 10v junnulle (keulii varmasti)! itellä leluna 125cc pitpro ja workzi on myös laatupeli. nuo kestää satakiloistakin kuljettajaa hypyttää.
Ok.(Salmari @ Loka. 03 2008,16:59) kirjoitti
Kiitos tiedoista. toki saa kommentoida lisää, se on jopa suotavaa.
Eli voi ostaa tuollaisen, ilman pelkoa että eka hypystä moottorinkiinnikkeet sanoo poks![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80