Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 69:sta
    Bikeworld Espoo Rulettaa !!!

Tullu ostettua pari pyörää,paljon varusteita ja kaikkee shaissee..palvelu pelaa erinomaisesti. Make paras myyjä, menkää ostaan siltä *

Ruusuja tälle.

Käytiin katsomassa givin perälaukkua Intikkaan ja eihän se sellaisenaan / ees sovitetelineen kanssa käynyt ton pyörän olemassaoleviin laukkurautoihin.

Silti myyjä jaksoi ravata varaston ja pihan väliä useampaan kertaan.

Ja vaikka emme ostaneet tälläkertaa mitään, oli palvelu todella loistavaa!

<p>Vanha patu..</p>
    Hyvä palvelu= LOISTAVAA
    Ratkaiseva tekijä= HINTA

Valitettavasti homma toimii joskus/useimmiten näin. Liian usein tulee tutustuttuu tavaroihin liikkeissä joissa hyvä palvelu, ja käy sitten ostamassa jostain mistä sen sitten saa halvemmalla. Ja hävettäähän se myöntää, mut helpottaa kun tietää et tuskinpa oon ainut joka tätä sikailua harrastaa!!

Jos olis enemmän pätäkkää taskunpohjalla olisin ehdottomasti aina kannustamassa liikkeitä jotka hoitavat asiakaspalvelun kunnolla. Hitaasti mutta varmasti suunta onkin siihenpäin.
    <p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>
    (poistettu tili)
    Mikähän siinä on kun viiden mopoiluvuoden jälkeen en enää koe saavani niin huonoa palvelua mopoliikkeissä. Joko kauppiaat tai minä olen muuttunut, ehkä olen tullut reippaammaksi enkä enää jörötä yksin nurkassa ihmettelemässä miksei kukaan tuu. Toisaalta voi olla että kauppakaan ei enää käy kuin siimaa, joten joutuu tekemään aloitetta leipänsä eteen.
    Ja paskaa palvelua alkaa pitämään itsestäänselvänä asiana mp-liikkeissä vuosien mittaan....
    Juu ruusut annan Lesbsoon BWeelle!
    Pyörä oli ku mafia veljesten jäljiltä, ku vein!
    Oli yllätys mennä pihaa, ku oli valkoinen pyörä siinä!
    No menee kyl ens kerral kans tonne hoitoo!! *
    Ehkä sit seuraavalla kerrallaki
    Eipä autoo saa taks muutako sormen jälki tunniste kansion kera takas! eikä lähe millää pois!! Vuoren verra yrittäny hinkata konepeltii puhtaaks!! *. ja 700 enemmä saa niistä maksaa!!
    No se on onneks vaa auto *
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
    Lainaa (CB 1000R @ Touko. 22 2009,22:24) kirjoitti
    Eipä autoo saa taks muutako sormen jälki tunniste kansion kera takas! eikä lähe millää pois!! Vuoren verra yrittäny hinkata konepeltii puhtaaks!! *. ja 700 enemmä saa niistä maksaa!!
    Mikä oli tämän palautteesi esiin tuoma arviontisi? Sorry jos käpistelen yksityiskohdissa, mutta jäi vähän epäselväksi.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Esitän tässä oman huomioni tiskin takaa asiakkaista ja palvelusta. Olin aikoinani hetken aikaa töissä mp-liilleessä ja se tuli huomattua, että ne ketkä useimmiten valitavat ovat juuri niitä, jotka viime tipassa tulevat hakemaan jotain varaosaa tai vaihdattamaan nakkia, vaikka tieto viasta on ollut olemassa jo pidemmän aikaa. Heitä pitäisi palvella juuri sillä punaisella sekunnilla ja vielä saada päälle "alennusta". Eräässä tapauksessa asiakas vonkasi alennusta sellaisesta tankin korkista, joka maksoi 40€, piti kädesään kuin omaansa ja valitteli hintaa vs. kokoon. Loppujen lopuksi pomo (liikkeen omistaja) käveli ulos ja katseli rakennuksen julkisivua ja kipaisi rakennuksen päissäkin katsomassa, takaisin tullessaan hän totesi asiakkaalle että hän ei ainakaan nähnyt missään pelastusarmeijan kylttiä, joten hinta on ja pysyy.

Tottakai asiakas huomioidaan heti sisään astuessaan, mutta hänenkin pitää osata lukea meneillään oleva tilanne, tietyn ajan jälkeen n.10 min. voi mennä surutta esittämään asiansa myyjälle, jos ei palvelua ole saanut. Myös myyjän puolelta on hyväksi vaikka pyytää sisään astunutta asiakasta ottamaan kupin kahvia ja katselemaan ympärilleen sen hetken, kun edelliset ovat työn alla. Tietyn ajan jälkeen hänen on kuitenkin pystyttävä viemään kauppa-aktiota eteenpäin oli kesken tahi ei, tässä tulee esiin myyjän asiakaspalveluhenkisyys ja taito hallita useampaa asiakasta kerralla, asiakkaan tuntematta jääneensä hylätyksi.
    Asakkaan on kuitenkin hyvä pitää malttinsa tai sitten mennä toiseen kauppaan jos näyttää ettei mihinkään väliin ehdi ja ennenkaikkea mennä tai tulla ajoissa, eikä sillä viimeisellä punaisella minuutilla, vaikka onkin mukavaa nostaa omaa verenpainetta omaehtoisesti ja lykätä syy kauppiaan/ huollon niskaan.
    Lainaa (Koris @ Touko. 23 2009,08:58) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Touko. 22 2009,22:24) kirjoitti
    Mikä oli tämän palautteesi esiin tuoma arviontisi? Sorry jos käpistelen yksityiskohdissa, mutta jäi vähän epäselväksi.
    No se on se sama, jota itse harrastan; seuraavana aamuna/päivänä yritän muistaa, mitä tuli kirjoiteltua ed. päivänä/iltana. Sori OT.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
    Ruusuja täältäkin Espoon BW:lle.
    Miten voikin olla palvelun taso niin eri tasolla kun verrataan saman puljun Vantaan liikettä?

Kesäkuun aikana tuli käytyä 3 kertaa BW:n Vantaan puljussa tarkoituksena ostaa itselleni eka iso moottoripyörä.
    Neuvoja ja opastusta olisin siis kaivannut.

Joka kerta pyörin liikkeessä reilun puoli tuntia ja koe istuin pyöriä.
    Kontaktia myyjään en kuitenkaan koskaan saanut.

Eilen marssin sitten BW:n Espoon toimipisteeseen kun itse tein ostopäätöksen Z750:stä ja ovesta kun marssin sisään niin 20min päästä kaupat oli tehty uudesta kawasta ja ajovarusteista.

Ajovarusteiden hankinnassa opastettiin ja tarjous laskettiin joka sitten oli loppujen lopuksi huomattavastikin edullisempi mitä Biketeamissa tarjosivat.

Ei muuta kuin kiitokset vain Miettisen Matille,pyörää odotellessa...
    -09 Z750
    Niin pääsi käymään että tuolta tuli mopo hankittua.
    Alku näytti huonolta kun Masa oli näköjään yksin myymässä pyöriä ja asiakkaita oli kiusaksi asti. Pienenä kauneusvirheenä nappasi myöhemmin tulleen käsittelyyn ohitseni vaikka oli minut jo kyllä havainnut aiemmin, uusi tulokas sattui vaan sitten osumaan ensin silmään.
    Kun asiaan päästiin, kauppaa tehtiinkin ns. tosissaan pohjalta "mihin hintaan tehdään kaupat tässä nyt ja heti". Välirahassa oli riittävästi tinkivaraa, lisävarusteet sai päälle asianmukaisella alella ja asennus kaupan päälle.
    Maahantuojalla kuulemma oli koko putiikki kiinni kyseisen viikon jostain syystä, mutta silti pyörä saatiin kilpiin alle kahdessa vuorokaudessa (tällä foorumilla väitetty että on joillekin kovin vaikeaa nykyään?).

Ensihuolto lisävarusteiden asennuksineen järjestyi 1,5 viikon päähän joka ei kai ole pitkä aika mopohuollossa keskikesällä, mutta 4-5 päivää olisi ollut minulle sopivampi. Huollon ajaksi sai pyörän lainaan kun en ihan kulmilla asunut.
    Huollon toiminta ei ihan täysin vakuuttanut, työn jälki paikoin vähän kiireisen oloista ja mopoon pantu halpisöljyä joka mielestäni ei vastaa valmistajan vaatimuksia (melko outoa merkkihuollossa!). Navigaattorin virtapiuhat kytkettiin "samalla vaivalla" ilman veloitusta.

Mutta kaikkiaan ihan positiivinen operaatio etenkin itse pyöräkaupan osalta.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
    Vaihdoin pyörän eilen, palvelu oli erinomaisen hyvää. Menen uudestaankin
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Pyörä vaihtui jälleen joulun alla ja sama erinomainen palvelu Matilta. Tähän joku irvileuka vois todeta että paree ollakin, kun niin usein pyörää vaihtelen ettei pärstä pääse unohtuun

Samoin varustepuolelle iiiiiso plussa vaikkei kauppoja tällä kertaa syntynytkään

Jonkinmoinen miinus huoltopuolelle tosta mun ed. pyöräkaupasta syyskuussa, luovuttivat pyörän niin vähillä öljyillä että oikein pelotti kun tarkistutin öljyt. Lieventävänä (?) asianhaarana ehkä se että pyörä vaihtu silloin apaut lennosta.
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Omalla kohdalla on hommat toiminut muuten, mutta huoltopuolen pikahuoltokäytäntö on mielestäni hanurista. Ainakaan allekirjoittaneella ei ole aikaa mennä oven taakse jonottamaan josko pyörän saa tai ei saa huoltoon heti aamusta. Pienemmille huolloille kun eivät suostu edes aikaa varaamaan, vaan sääntö on aina käydä pikahuollon kautta.

Talviaikaan pyörän huolto sujui hyvin kun jätin pyörän sinne pariksi viikoksi. Saivat fixailla sitä silloin kun halusivat. Kesäaikaan en suostu pyörää päivää pitempään liikkeessä seisottamaan. Kesäaikaan tuleekin huollatettua Raision BW:ssä kun siellä on huoltopuoli pelittänyt todella sujuvasti.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Jäi viime kesänä ostamatta prätkä sieltä. Oli tullut ns. yllätysvoitto tilille....Ajattelin motskariin laittaa.

Istuin Z1000 päällä ja myyjää tähyilin.... No yksi käveli ohi, ilmaisin kiinnostukseni sanomalla "täältäkö sitä lääkettä prätkäkuumeeseen saa?". Se sano tekevänsä vaan jotkut vakuutuspaperit loppuun ja tulevansa palvelemaan mua... No kesken vakuutuspapereita marssi sisään sen kollega ja heidän juttutuokionsa alkoi. No vartin odottelun jälkeen poistuin myymälästä. Nyt sitten syssymmällä ostin sitten sen prätkän.... Ja onneksi en ostanut Z1000, en siitä ois pitänytkään....
    Kickstart, deserve the ride!
    Täältä lähtee täydet pojot BW Espoolle ja erityisesti Miettiselle. Olen tehnyt 13 kuukauden sisään kahdet kaupat hänen kanssaan ja tähän asti kaikki on sujunut mainiosti, Matti osaa mielestäni kaupankäynnin ja lisäksi aftersales-toiminta eli mm. takuukysymysten käsittely hoidetaan niinkuin pitääkin eikä yritetä luistella vastuusta.

Jatkossakin kääntynen saman liikkeen puoleen pyörätarpeissani... Jos vaan merkkiä löytyy.

EDIT: Positiiviset fiilikset jatkuu, juuri koukkasi BW:n auto pihassa ja toi talliin Super Duken. Menneekin tämä ilta tuolla autotallin puolella täpinöissä, ajohalut olis päällä, pakko varmaan suitsia oluella * Eikä vieläkään ole sellainen olo et olisi jäänyt kaupasta ns. perse kipeeksi ja omilla rasvoilla.

^Täysin samaa mieltä.
    Olen käynyt k.o liikkeessä viimeisen vuoden aikana ainakin 10 kertaa ja joka kerta on joku tullut vapaaehtoisesti palvelemaan ekan minuutin aikana.
    Täysin päinvastainen palveluasenne tuolla kuin saman firman Vantaan toimipisteellä.
    Tämä siis koskee pyörämyynti osastoa.

Vantaan toimipisteen varustepuolelta olen kyllä saanut ensiluokkaista palvelua.

Lisäksi juurikin Miettisen Matin kanssa on luontevaa tehdä kauppaa kun hinnasta/lisävarusteista/huolloista pystyy tinkaamaan ja sopimaan.
    Näin ei todellakaan aina ole joka liikkeessä.
    -09 Z750
    Espoon BW:stä on minunkin Kawa kotiin tuotu. Maken kanssa asioiden, ja pelkästään positiivista sanottavaa. Myös huolto on pelannut. Vantaan liikkeessä en ole aikoihin käynyt, niin huonoa on siellä ollut palvelu. Sekin tosin saattaa nyt muuttua, kun Make siirtyi Espoosta Vantaalle... Aika näyttää.
    Yamaha XJ 600 -98 -> Ducati ST2 -02 -> Honda VFR -07 ->
    * * * * * * * * * * * * * * * Kawasaki ZX-10R -09

* * * * * * * * * * Jawa 175cc vm.1957 kunnostusprojekti
    Ruusuja, ruusuja *

Kävin eilen huollattamassa moottoripyöräni Espoon BW:ssä ja täytyy sanoa että palvelu pelaa *

Lopullinen hintakin oli puhelimessa sanottuun hintaan verrattuna hieman edullisempi, palvelu ystävällistä ja asiantuntevaa.

Kaikki eivät ilmeisesti pikahuollosta niinkään välitä, mutta minulle se on oiva ratkaisu. Siitäkin plussaa.

Täydet 10 pistettä, kiitokset Espoon BW! *

Edit. Täytyy vielä mainita että Vantaan BikeWorld on 25km lähempänä kotiani kuin Espoon vastaava pulju. Silti oli pakko Espooseen asti ajella

Mullakin on Espoon BW:sta pelkästään hyvää sanottavaa. Parissa muussa kaupassa pyörän ostaminen on jäänyt kiinni lähinnä siitä, ettei kukaan halunnut sellaista myydä. Tuolla halutaan. Ja on semmoinen olo, että halutaan pitkäaikainen asiakas, eikä vaan sitä yhtä kauppaa tehtyä. Kuitenkin ruokahalu usein kasvaa syödessä, pyörää vaihdetaan tai ainaskis huolletaan ja varusteitakin hommataan.

Kyllä sen kahvitunnilla olevan päiväunelmoijan kanssakin kannattaa jutella. Se voi iltapäivän kaffeepaussilla tulla takaisin ja ostaa mopon. Ja se todennäköisesti tarvii pyörän lisäksi myös sitä peräänkuulutettua palvelua
    Pelkkää plussaa täältä *kyseiseen liikeeseen. Homma toiminut joka kerta niinkuin olen olettanut. Pysyn asiakkaan edelleen.

PS. Myyjä jopa muisti minut nimeltä edelliseltä käynnistä.

Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Ruusuja taas... Kaveri osti pyörän tuolta eilen, uuden hinnasta neuvoteltiin ja vaihtohyvitys oli enemmän kuin kohallaan. Asiakaspalvelu loistavaa ei pelkästään Matilta mutta myös huollon puolella (luovutushuolto kun tehtiin ja vähän ylimääräistä). Kyllä mä edelleenkin roponi tonne kannan...

Samoin pitää varustepuolelle antaa pojot, vaikka Tomi lähti Vantaan liikkeeseen (jonne on siis pakko raahautua jatkossa varusteiden osalta...), eilen siellä oli varustepuolella Päivi (mun mstä alakerrasta, onko titteli sit autosihteeri tms) ja ei voi valittaa hänenkään asenteestaan. Lisää tämmösiä.
    Mopovapaa vuosi

Ettei menisi kehuskeluksi niin omalla kohdalla hävinneet useammat pyöränvaihdot juuri tuon huonon hyvitysarvon takia ja kaupat tehty sitten muualla.
    Lainaa (JARIK @ Marras. 05 2010,22:08) kirjoitti
    Ettei menisi kehuskeluksi niin omalla kohdalla hävinneet useammat pyöränvaihdot *juuri tuon huonon hyvitysarvon takia ja kaupat tehty sitten muualla.
    Kerran käynyt kysymässä ja juuri noinhan siinä kävi.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
    Hyvityshinnat eivät mielestäni linjaa sitä onko liike hyvä vai huono. Kyseessä kun on liiketoiminta jonka ainut tehtävä on tuottaa liikevoittoa. Liikevoitto syntyy tekemällä kannattavaa kauppaa ja voinpa vakuuttaa ettei yksikään myyjäliike jätä kauppaa tekemättä jos se tarjoaa vaadittavan katteen. Miksi jättäisi ? Sehän on se syy miksi sinne porukka aamuisin herää töitä tekemään.

Valitettavan usein näillä turhuuden markkinoilla (jota mopoilu eittämättä edustaa) omistaja tuppaa rakastumaan romuunsa (sanonta) niin paljon että olettaa myyjäliikkeenkin maksavan tästä tunnearvosta lisähintaa. Näinhän kannattavaa kauppaa ei tietenkään voida harjoittaa.

Ammattitaitoinen myyjä osaa katsoa vaihdokin arvoa mahdollisen seuraavan ostajan silmin, ei suinkaan niillä silmillä jotka ovat aiemmin mopoa ylläpitäneet.

Edelleen meidän perhe on ainakin saanut aina hyvää ja osaavaa, sekä ystävällistä palvelua BW espoosta. Kokemusta on jo neljän oman kaupan verran, sekä muutaman kaverin kaupan osalta. Aina on homma rokannut niinkuin kuuluukin.

youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Se nyt vaan menee sillä lailla, että ostaja katsoo asioita vain ja ainoastaan omasta vinkkelistään ja miksei katsoisi. Liiketoiminnan
    strategia ko. liikkeessä tuskin vähempää voisi kiinnostaa. Itse ostan BW:sta lähinnä ajovarusteita. Seasta löytyy helmiäkin.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
    Lainaa (aj@ @ Marras. 17 2010,09:30) kirjoitti
    Se nyt vaan menee sillä lailla, että ostaja katsoo asioita vain ja ainoastaan omasta vinkkelistään ja miksei katsoisi. Liiketoiminnan
    strategia ko. liikkeessä tuskin vähempää voisi kiinnostaa.
    Näin on, ja BW:ssä on minun mielestäni vaihtohyvitykset ovat aina olleet kohdallaan, toisin kun monessa muussa....ja kyllähän sellanen närästää kun yritetään vetää mahdollisimman paljon välistä, ja itse joutuu maksaa...

WildStar rumble in skräddarskog

ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250
    Edellisen pyörän ja yhen takin olen ostanu sieltä. Aina kun olen käyny olen saanut hyvää palvelua. Huomattavasti parempaa ja nopeammin kuin autokaupoissa elikkä ei valittamista. Voin käydä paikassa toistekkin shoppailemassa.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
    Kauppa pitäisi sulkea välittömästi. Aina kun netin kautta kyselyn jättää välirahasta *uudempaan, *tulee kaupat. Rahan menoa ei voi estää. Ei vaan kiitokset taas Matille hyvistä kaupoista.

L-twin rules

Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  30.  
    Ehdottomasti ruusuja - jälleen

Tilailin reilulla tonnilla osia mopoon, lähetin muutamaan paikkaan sähköpostilla tarjouspyyntöjä, vastaus tuli nopeasti, pienten tarkennusten ja tinkimisten jälkeen osat tilaukseen, ja saapuivat nopeammin kun luvattiin.

Näin se homma toimii!
    Honda CBR 600F -07 -> KTM 690 SM-R -08
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen