Jammun jarruissa meinas usko loppua, mutta kun vaan aikansa käytti vivustoa niin kyllä alko pelittää. Ensin oli alhaalla ruuvvit auki ja annoin valua pitkään ja hartaasti. Ongelma on siinä ettei oikein meinaa noi pyörän jarrut ruveta pumppaamaan työsylinteristä eteenpäin.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Mulla jarrut rupesi laahaamaan viimeisen ratakeikan jälkeen.Voiko jarrujen voimakas kuumentuminen jumittaa jarrusylinterien männät? Ilmaakin jarruissa varmaan on,mutta palat näyttää olevan ehjät.
Taitaa olla sylinterien kumit kovettunu.Koita ensin vaihtaa nesteet jos ei jeesaa niin saat ostaa kunnostus sarjan ja niistä kannattaa tehdä kyselykierros, kaverin bemuun löyty halvin korjaussarja Piikkiön Guzzi liikkeestä!![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Jos normaali kahvan limputus ei tunnu tuottavan tulosta, kokeiles tätä: Apteekista desin ruisku ja pätkä letkua, joka sopii ilmausproppuun. Kahvalta säiliö melkein tyhjäksi ja alakautta uutta nestettä sisään. Voi olla että joudut puristamaan kahvaa hieman, jotta saat nesteen huilaamaan säiliöön. Ite oon lukinnut kahvan esim. nippusiteellä. Sitä mukaa kun säiliö täyttyy, tyhjentele ennen tulvaa. Voi olla että jommassa kummassa satulassa seikkailee ilmakupla, eli ota irti ja kääntele eri asentoihin samalla. Tällä tavoin oon saanut esim. nestekytkimen helposti ilmattua.
VS600 -92
VS1400 -92
VS1400 -91
TL1000S-97
ZX-12R -01
Thruxton -06
No nyt on vaihdettu jarru-sekä kytkin nesteet,huomenna pitää koeajaa ja testata jumittaako jarru yhä.Tänään kun ei oo enää ajokunnos![]()
Juuri näin. Uskoa vaan pitää olla, kyllä se siitä painetta rupee ottamaan, kestää vaan pirun kauan.(poku @ Loka. 02 2008,21:23) kirjoitti
Nimim. pari jammua ja yks suitsa