Ei vaan kyseessä on valmiit kannet palotiloineen. Eli asennusvalmiit KANNET.(jiji @ Loka. 09 2008,19:49) kirjoitti
Itse en enää laittele pahemmin puolikasta joten nää on ylijäämäkamaa.
Nämä ei koko billetti kannet. Vaan palotila on billettiä. Alkuperäinen vesikansi säilyy. ( Toisin sanottuna alkuperäinen kannen ulkopuoli säilyy.)
Noniin, nyt aletaan lähestyä ydintä. Pistin privaa...(Eku @ Loka. 10 2008,17:45) kirjoitti
![]()
--
jiji
Öh, niin jos olet kiinnostunut lupumaan noista kansista tuolla 150 euron hinnalla niin pistä toki jotain viestiä jonnekin. Jos sulla sattumoisin on myös muuta koneenosaa jemmassa - esim pyttyjä, pakoaukonsäätimiä jne niin olen kiinnostunut.(jiji @ Loka. 10 2008,19:46) kirjoitti
Mut saa helpoiten kiinni emaililla, puhelimella tossa arkisin klo 1900 jälkeen 041525560
Pistin muka sitä privamessua, mutta liekö sitten tullut tössittyä sen kanssa eikä se lähtenyt tjsp.
Edit: emeili poistettu kun alkas taas spammia pukkaamaan liialti
--
jiji
Oisko sulla kiinnostusta toisille vanteille? mulla on 98 malliset leveämmät vanteet (3,5" ja 4,5" ) jarrulevyineen odottamassa jotain mitä ei välttämättä ikinä tuu..(jiji @ Loka. 14 2008,21:40) kirjoitti
Olen pärjäilly noilla yksillä vanteilla toistaiseksi...mutta jos halavalla saa, niin mikä ettei.(SuzukiV2 @ Loka. 14 2008,22:01) kirjoitti
--
jiji
2-tahtisista ja niitten virittelystä kiinnostuneita neuvoisin pyörähtämään tuolla bomber-foorumin puolella. Sieltä löytyy mielenkiintosta juttua 2-tahtiset osiosta. Parilla tyypillä tuntuu olevan siellä osaamista aika kiitettävästi. Esim. pakoputkia ovat itse tehneet ym.
Superbike #7
Jatketaas tätä topiikkia snadisti: ei taida Suomesta löytyä yhtään Bimota V-Due -mopotinta? Tiiä sit mikä kaamoskohtaus iski mutta tässä kun on muutaman päivän asiaa mielessään pyöritelly nii on alkanu tuntua että tommonen 500cc 2-tahti häksätin olis just sitä mitä lääkäri määräis jos moisen olemassaolosta olis tietonen... Italiasta ainakin vaikuttaa löytyvän muutamia, kaasariversioita eli niitä joilla pystyy jopa ajamaan (eipä sillä, kyllä tuo hintansa melkeen haukkuis vaikka täräyttäs olkkarin nurkkaan koriste-esineeks... Originaaleista ruiskumalleista ei muuhun taida ollakaan). Mimmostahan veroo tommosesta voi kuvitella kärsivänsä?
![]()
Neljässä tahdissa on kaksi liikaa