Olen ajanut pari vuotta GSX:ää ilman ongelmia, mutta nyt petti selkä eikä enää voi kyykkiä enää. Pyörä miellyttää kovasti. Löytyisikö kokemuksia ohjaustankoon vaihdosta, jotta vois istua. Esim. mistä osaa, onko iso homma,piisaako vaijerit ja letkut ja ajaminen?.....että silleen.
Mulla on vanhakoppanen äffä. Pistin siihen melko suoran kromistongan aika korkeilla, melkein 10cm raiserpalikoilla jotka pulttasin orkkiskolmioon kiinni.
Letkut ja vaijerit riittää just just kun kääntelin niitä parempaan asentoon ja pujotin tankin alta ja etureunasta eritavalla.
Mittaristohässäkkä lähti samalla vaihtoon ja pistin pienen nopeusmittarin vakio vaijeriin kiinni. Peilit ja vilkut tangonpää-mallia.
Stonga ..muistaakseni tämä.
Tuolta motoplazalta löytyy paljon kaikkea kivvaa.
Tervetuloa palstalle.
<p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
löytyisköhän vielä lisää ajatusta joltain tuohon stonga Gsx:ään 750f ajatukseen. onkohan joku muu kokeillut kuin vain yksi. vai onko ajatus niin pähkähullu ettei edes yritys kannata? en ois valmis vaihtamaan hyvää peliä..............vielä
kiitos![]()
Melkein joka pyörään olen stongan vaihtanut, mutta nyt niitä sarvia ei ole enää niinkään helppo saada, stormilta löyty jotain kyllä. Usein se ajatus alkoi muotoutua juuri niin kun sanot, tuli joku paikka kipeäksi, sitten vaan miettimään missä kohtaa niiden käsien tulisi olla ja millaisessa kulmassa. Jalkatappien vaihto on sitten vaikeampaa.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601