Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    terve motoristit ! antakaahan kokemuksien puhua puolestaan mp-asun:mirage,blade ja sportivo takeista? vanha nahkapuku on palvellu aikansa ja päätin kokeilla tekstiilejä välillä!
    Mulla löytyy n. 2000km verran kokemusta Bladesta, eikä oo ollu valittamista.
    Sisätakissa on vedenpitävä kalvo. Sisätakin pois ottamalla päälitakki päästää ilmavirran kevyesti läpi, joten kesälläkin on mukava ajella.
    Olka- ja kyynärsuojat löytyy ja istuu mukavasti. Selässäkin on joku suoja, mutta se on todella ohut.
    Elikkäs itse olen ollut tyytyväinen.
    BMW K1200S
  3.  
    Ihan winkkinä tuo sisä- ja kuoritakin välinen kiinnitys kannattaa chekata että se oikeasti on toimiva. Tätä nimenomaista en tunne, mutta se Mp-Asun 3-osainen Unit 1-2-3 jossa oli erikseen kuori + vedenpitävä + lämpötakki oli kyllä Se vedenpitävä osuus oli tosiaankin tarkoitettu vain satunnaiseen käyttöön ja siten sen pukeminen/riisuminen kuoritakin kanssa oli kyllä jostain sieltä. Kunnollinen kiinnitys osien välillä ja paketin pukeminen, oli siinä sitten sisäosia yksin tai vaikka kaksinkappalein, sujuu ihan yhtä helposti kuin pelkän kuorenkin. Siis paketista tulee ikäänkuin yksi takki, ilman että pitää jokaisen kerroksen hihoja tai vetoketjuja ruveta aina erikseen nysväämään. Esim. sisäosan ympärikiertävä vetoketju ja nepparit hihojen sisäpuolella hoitaisivat homman. Tällöin sisäosa "asennetaan" kuoreen ja sen jälkeen paketti menee kerralla päälle yhtä näppärästi kuin ilman sisäosaakin, mutta tätä ei sitten Mp Asulla olleet Unittiinsa keksineet
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08