Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 78:sta
  1. #31
    On se vaan niin paskaa, vuodesta ja pyörästä toiseen olen yrittänyt saada vehkeitä rikki vielä onnistumatta. Laitan heti tulokset julki, kunhan saan pyörän Delvacilla särkymään. Terveisin pitkän linjan testaaja ja totuuden julkituoja. PS. Neste turbo LXE on vähintään yhtä paskaa, silläkin olen yrittänyt pyöriä särkeä toistaiseksi kuitenkin onnistumatta.
  2. #32
    Lainaa (TeeVee @ Syys. 28 2008,07:03) kirjoitti
    Lainaa (tumb| @ Syys. 28 2008,03:13) kirjoitti
    Voisko joku nyt valaista tyhmää, mikä tuossa delvacin litkussa on niin erikoista? *
    Eikössetuolla alussa jo tullut selväksi...

    Vaihteet menee paikalleen ilman ongelmia, kone ei pidä enää ääntäkään, on muutenvaan ylivertaista plus että se on niin jumalattoman halpaa... Oliks muuta? *

    PS. Ei, en käytä Delvaccia... Ei oo vielä uskaltanu...
    "Kone ei pidä enää ääntäkään"?, siis ei käy??? Leikkasiko vai eikö ole uskallettu käynnistää
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  3. #33
    Tässä jutussa on jotakin sellasta mitä mä en ainakaan hoksaa..

    Itse en tiedä tosta Delvacista muuta kuin mitä googletin ja sen perusteella vaikutti olevan raskaan kaluston öljyjä. Jos noin on niin mitä ihmettä sillä on tekemistä MP:n kanssa?? Siksi, että on halpaa(ko)?

    Ei kait nyt mopoon mene niin paljon öljyä, jotta se nyt euroissa tuntus..

    No, joku varmaan selventää tätä vielä
    Tonninen on jo liikaa mutta vähempi on liian vähän..
  4. #34
    Lainaa (tapsu @ Loka. 02 2008,13:54) kirjoitti
    Tässä jutussa on jotakin sellasta mitä mä en ainakaan hoksaa..

    Itse en tiedä tosta Delvacista muuta kuin mitä googletin ja sen perusteella vaikutti olevan raskaan kaluston öljyjä. Jos noin on niin mitä ihmettä sillä on tekemistä MP:n kanssa?? Siksi, että on halpaa(ko)?

    Ei kait nyt mopoon mene niin paljon öljyä, jotta se nyt euroissa tuntus..

    No, joku varmaan selventää tätä vielä
    Aloita vaikka tuolta
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
  5. #35
    Juu, delvacin käytössä on se paha puoli että kaiken maailman änkyttäjät ja merkkihuoltoon jonottajat tulevat suu vaahdossa selittään ettei Vaccia voi pyörään laittaa kun se niin vidun huonoo!

    Muuta vikaa en ole vielä keksinyt, ja menty on vacilla noin 80.000 km.

    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  6. #36
    Lainaa (mtkoskin @ Loka. 02 2008,14:37) kirjoitti
    Ei kait nyt mopoon mene niin paljon öljyä, jotta se nyt euroissa tuntus..
    Itse tarttuisin lähinnä tähän seikkaan... Miks pitää jollain epäsopivalla edes leikkiä kun koko öljy on ihan mitätön kustannus suhteessa tän harrastuksen muihin kuluihin?

    Meneekö siihen öljyyn ajokaudella se 20e, 50e vai 100e niin ihan sama. Pelleilyä moinen delvakki.
    ~SV1000N~
  7. #37
    Lainaa (baritoni @ Loka. 02 2008,15:14) kirjoitti
    Lainaa (mtkoskin @ Loka. 02 2008,14:37) kirjoitti
    Ei kait nyt mopoon mene niin paljon öljyä, jotta se nyt euroissa tuntus..
    Itse tarttuisin lähinnä tähän seikkaan... Miks pitää jollain epäsopivalla edes leikkiä kun koko öljy on ihan mitätön kustannus suhteessa tän harrastuksen muihin kuluihin?

    Meneekö siihen öljyyn ajokaudella se 20e, 50e vai 100e niin ihan sama. Pelleilyä moinen delvakki.
    Eli loppujen lopuksi aika kumpi-kampi keskustelua aiheesta

    Ei ne merkkikohtaiset öljyt välttämättä ole mitään kummosia mutta ei välttämättä huonojakaan.. Monasti noissa sertified "kamoissa" kyse on enempikin valmistajien keskinäisistä soppareista eikä välttämättä "paras voittakooon".

    Toinen asian sitten, että mitenkä "normaali" kengän/kumin kuluttaja osaa noiden eroja arvioida. Eli, makuasioita maustettuna mututiedolla
    Tonninen on jo liikaa mutta vähempi on liian vähän..
  8. #38
    Lainaa (Duster @ Loka. 01 2008,11:34) kirjoitti
    Aivan liian raskaasti lisäaineistettu moottoripyöräkäyttöön.
    Jengi luulee, että delevakki on hel***** hyvää moottoripyörässä, kun kytkin pitää niin hyvin....
    No totta ****ssa se kytkin pitää hyvin, koska öljyn voiteluominaisuudet kärsivät suuren lisäainepitoisuuden vuoksi.
    Itse en laittaisi heavy duty öljyä kun traktoriin.

    Nii, joku tyhmempi vois laittaa vaikka kuorma-autoon, rekkaan tai jopa kaivinkoneeseen...on ne hulluja?
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

    Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
  9. #39
    Lainaa (baritoni @ Loka. 02 2008,15:14) kirjoitti
    Lainaa (mtkoskin @ Loka. 02 2008,14:37) kirjoitti
    Ei kait nyt mopoon mene niin paljon öljyä, jotta se nyt euroissa tuntus..
    Itse tarttuisin lähinnä tähän seikkaan... Miks pitää jollain epäsopivalla edes leikkiä kun koko öljy on ihan mitätön kustannus suhteessa tän harrastuksen muihin kuluihin?

    Meneekö siihen öljyyn ajokaudella se 20e, 50e vai 100e niin ihan sama. Pelleilyä moinen delvakki.
    Sä olet unelma!!!
    Nimittäin tarvikeliikkeen ;)
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

    Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
  10. #40
    Lainaa (baritoni @ Loka. 02 2008,15:14) kirjoitti
    Lainaa (mtkoskin @ Loka. 02 2008,14:37) kirjoitti
    Ei kait nyt mopoon mene niin paljon öljyä, jotta se nyt euroissa tuntus..
    Itse tarttuisin lähinnä tähän seikkaan... Miks pitää jollain epäsopivalla edes leikkiä kun koko öljy on ihan mitätön kustannus suhteessa tän harrastuksen muihin kuluihin?

    Meneekö siihen öljyyn ajokaudella se 20e, 50e vai 100e niin ihan sama. Pelleilyä moinen delvakki.

    Samaa itsekkin ihmettelen.
    Enemmän itseäni ottaa päähän joku pönikkä tallissa pyörimässä kun että laittaa sopivan määrän mopoöljyä koneeseen kun vaihdon aika koittaa.

    Olisi hieno juttu jos mopoilussa olisi öljyn kulutus isoin kulu. En myöskään viitsi edes pelleillä moisella aineella. Jotenkin uskon miljoonien budjetille pyörivän tuotekehitysosaston kavereiden tekemisiin jotka kertovat minkäkin öljyn sopivan mihinkin koneeseen. Jos öljyn valmistaja suosittelee jotain öljyä laitettavan traktoriin niin laitetaan sitä öljyä traktoriin. Miksi ihmeessä ne väittäisivät muuta? *



    --- Triumph Speed Four ---
  11. #41
    Lainaa (Lee @ Loka. 02 2008,17:12) kirjoitti
    Jotenkin uskon miljoonien budjetille pyörivän tuotekehitysosaston kavereiden tekemisiin jotka kertovat minkäkin öljyn sopivan mihinkin koneeseen.
    Heh, ei ne ole tuotekehitysosaston kaverit vaan markkinointiosaston pellet jotka kertoo millä suosituksilla tehdään isoimmat voitot...

    Taas kerran mutuillaan ja raskaaasti "heavy-duty traktoriöljuistä". Lukekaa ne vanhat jutut, siellä on perusteltu tämäkin juttu moneen kertaan.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  12. #42
    Joo, ja vääntö jatkuu ja jatkuu ja jat................ Annetaan kaikkien kukkien kukkia, jos joku haluaa panna vaccia koneeseensa niin pankoon ja vastavuoroisesti mitä ihmettä varten vacci fanit tuputtavat ideologiaansa kuin pahimmat "ääriainekset" konsanaan?
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  13. #43
    Lainaa (roskakuski @ Syys. 27 2008,19:37) kirjoitti
    Mites nuo hirvipillit näin metsästykauden alussa *

    Ovatko ne turhia,vai voinko haukkua niitä sille tarkoitetussa osiossa *

    Delvacista en ole alan lehdistä löytänyt mitään artikkelia,joten jos tutkimus tietoa on,niin vilkaisisin mielenkiinnosta vaikka moottoripyörä litkuilla ajankin *
    Johan se oi pois tästä maailmasta jos joku Bike alkais vakkia laulamaan. Arvarkaa mainostaisko motulit siellä enää. Tai tekisivät vertailutestin jossa joku vakki pesis kokojoukon kalliita mopoölppiä. Sehän olis taloudellinen katastrofi.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  14. #44
    Lainaa (amaunu @ Loka. 02 2008,17:49) kirjoitti
    Lainaa (roskakuski @ Syys. 27 2008,19:37) kirjoitti
    Mites nuo hirvipillit näin metsästykauden alussa *

    Ovatko ne turhia,vai voinko haukkua niitä sille tarkoitetussa osiossa *

    Delvacista en ole alan lehdistä löytänyt mitään artikkelia,joten jos tutkimus tietoa on,niin vilkaisisin mielenkiinnosta vaikka moottoripyörä litkuilla ajankin *
    Johan se oi pois tästä maailmasta jos joku Bike alkais vakkia laulamaan. Arvarkaa mainostaisko motulit siellä enää. Tai tekisivät vertailutestin jossa joku vakki pesis kokojoukon kalliita mopoölppiä. Sehän olis taloudellinen katastrofi.
    Ja sitten Delvac ei alkaisi lehdessä mainostamaan ylivoimaista ja hintalaatusuhteeltaan maanmainiota tuotettaan?
    --- Triumph Speed Four ---
  15. #45
    Ei mobil halua mainostaa Delvaccia Bike-lehdessä. Heidänkin pyrkimys on myydä sen lukijoille "edullista" Racing-4t öljyä moottoripyörä käyttöön..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  16. #46
    Itse käytän MX delvacia koska vaihteisto ja kytkin pelaa sillä parhaiten.

    Mitä kustannuksiin yleisesti tulee, niin ite oo sen verran persaukinen että on pakko elämässä yleensäkkin kattoo mihin rahansa laittaa, jos aina ostais ns: kalleinta koska sen täytyy olla parasta, niin aika vähiin noi ostokset jäis.
    Elä ja anna muiden roudata.
  17. #47

    Köyhän ei ole vara ostaa halpaa.
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  18. #48
    Lainaa (jorim @ Loka. 02 2008,17:29) kirjoitti
    Joo, ja vääntö jatkuu ja jatkuu ja jat................ Annetaan kaikkien kukkien kukkia, jos joku haluaa panna vaccia koneeseensa niin pankoon ja vastavuoroisesti mitä ihmettä varten vacci fanit tuputtavat ideologiaansa kuin pahimmat "ääriainekset" konsanaan?
    pitkästäaikaa sain nauraa veet silmissä(VV) eli nuorisokielellä repsLOLlo.
    delvaccia laitan prätkiin sen parhauden vuoksi. hinta on vain miinusta koska se on edullista eli plussaa siis.

    minkä takia koo-kaupoissa kysytään plussakorttia? itse haluaisin miinuskortin, muttei sitä ole tarjolla ollenkaan?! saisi miinusta hinnoista eikä tarvitsisi nostaa hintoja plussalla. kassaneitit hieman ihmettelevät miinuskorttikyselyjäni.

    sama juttu eskorttien kans - kun joku oli myymässä elviksen vanhaa cadillaccia, ois jeesuksenvanha taunus velipojalla, ainaki hevosmiesten tietotoimisto sannoo.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  19. #49
    Kun en omaa käytännön mahdollisuutta päästä luotettavasti vertailemaan, miten kaksi erilaista öljyä suoriutuisi kahden täysin identtisen moottorin (+vaihteiston ja kytkimen) voitelutehtävästä pidemmällä aikavälillä / km-määrällä, niin olen luottanut ihan suositusöljyyn.

    Mitään ongelmia ei sen kanssa ole koskaan ilmennyt. Nyt on menossa jo useampi melko samalla peruskoneella oleva laite, ja yhteenlasketut kilometrit näille tällä hetkellä n.130.000. Ja suositusöljy ei myöskään ole kovin kallista, joten kun vaihtoväli on 6000, se on minulle aikalailla se ja sama, maksaako pönikkä muutaman euron enemmän tai vähemmän. Esimerkiksi bensiinikuluihin verrattuna summa, jonka voisin potentiaalisesti säästää, käy kovin mitättömäksi.

    Mutten suinkaan ota hernettä nenääni, jos joku toinen haluaa omassaan käyttää jotain muuta. Be my guest!



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  20. #50
    Kun en omaa käytännön mahdollisuutta päästä luotettavasti vertailemaan, miten kaksi erilaista öljyä suoriutuisi kahden täysin identtisen moottorin (+vaihteiston ja kytkimen) voitelutehtävästä pidemmällä aikavälillä / km-määrällä, niin olen luottanut ihan suositusöljyyn.


    Oman vm-89 kawan Öljysuositukset MX 15W-40 täyttää loistavasti
    Elä ja anna muiden roudata.
  21. #51
    Lainaa (andestone @ Loka. 03 2008,10:56) kirjoitti
    Kun en omaa käytännön mahdollisuutta päästä luotettavasti vertailemaan, miten kaksi erilaista öljyä suoriutuisi kahden täysin identtisen moottorin (+vaihteiston ja kytkimen) voitelutehtävästä pidemmällä aikavälillä / km-määrällä, niin olen luottanut ihan suositusöljyyn.


    Oman vm-89 kawan Öljysuositukset MX 15W-40 täyttää loistavasti
    Kuten myös -97 VFR:n.
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
  22. #52
    Niksipirkka:
    - delvak on pesevä öljy, sillä voi pestä ketjut
    - Jos vanhan mersun perä huutaa laita delvak, hiljenee varmasti
    - takertelevatko vaihteet? Delvakilla saat puoliautomaatin samaan hintaan!
    - Lisää tehoja? Kyllä! Delvak hereyttää koneen ja vedon tuntee avokypärässä!
    - Mies savosta: 150tkm samalla delvakilla eikä tunnu missään.
    - Delvakilla voi kätevästi täyttää laavalampun
    - Ruostuuko pyörä talvisäilössä? EI enää, osta pullasuti ja voitele pyöräsi delvakilla!
    - Powerburn ei onnistu? Sipaise delvakkia takarenkaaseen, kylä *lähtee
    - Säästövinkki: vaihda delvakit tonnin välein ja suodatin joka toinen tonni! Säästät joka toisen suodattimen
    - valuta vanhat delvakit sukkahousujen läpi, voit käyttää ne sen jälkeen uudelleen.
    - delvak pöntöstä askartelet kätevästi saunaan kiulun leikkaamalla kylkeen aukon mattopuukolla.
    - Tee pyörääsi takaroiskeläppä kiulusta yli jääneestä palasta. Muista "mobil" teksti taaksepäin!
    - jatkakaa..
    KTM
  23. #53
    Lainaa (zuha @ Loka. 03 2008,13:59) kirjoitti
    Niksipirkka:
    - jatkakaa..
    Vanha motoristin niksi flunssan poistamiseksi: liota sukkia lämpimässä Delvacissa, laita ne jalkaan ja villasukat päälle, hyvin nukutun yön jälkeen flunssasta ei tietoakaan!
    Power is nothing without mojo!
  24. #54
    Delvac ei ole pelkkä öljy - se on elämäntapa!






    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  25. #55
    Lainaa (SamiN @ Loka. 03 2008,15:04) kirjoitti
    Delvac ei ole pelkkä öljy - se on elämäntapa!


    Amen.



    Pappatuna tallissa.
    ex-GSX-F '99, ex-GSX1300R '03, Tunturi Start '70, Dyna Street Bob '08
  26. #56
    Lainaa (Lee @ Loka. 02 2008,17:12) kirjoitti
    Enemmän itseäni ottaa päähän joku pönikkä tallissa pyörimässä kun että laittaa sopivan määrän mopoöljyä koneeseen kun vaihdon aika koittaa.
    Tuota ihanaa jumalten nestettä myydään myös 4 litran purkissa.
    Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
  27. #57
    Sitten on niitä 4L purkinpohjia tallin nurkat täynnä...
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  28. #58
    Lainaa (B12 @ Loka. 03 2008,15:39) kirjoitti
    Sitten on niitä 4L purkinpohjia tallin nurkat täynnä...
    Kaupasta uusi 4L purkki MX:ää, purkista sisältö koneeseen ja wanhat purkkiin tilalle. Nyt purkin voikin näpsästi kuskasta lähimmälle öljykeräyspisteelle eikä roiku nurkissa tilaa viemässä

    Tietty jos noille varaosamyyjille voisi asettaa samat vaateet kuin vaikka kodinkonekauppiaille, niin aina vain parempi. Tällöin tuon wanhan purkin voisi käydä kippaamassa liikkeen pihassa olevaan keräysastiaan ja lompsia liikkeeseen hakemaan uusi purkki tilalle
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  29. #59
    Delvac maistuu pahalle ja on liian liukasta. Lisaksi se haisee ja valuu aina hihaan vaihdettaessa.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  30.  
  31. #60
    20 litran pönttö MX:ää paikallisesta autotarvikeliikkeestä kannettuna talliin painaa aivan julmetun paljon.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen