tiedä sit oliko tää uutinen jo täällä..http://www.keski-uusimaa.fi/Uutiset/Kaikki-uutiset/Varas-vei-moottoripyoran-pakoputken
Yamaha FJ 1200-88
Yamaha TZR 125-88
Honda CB 125-77
Honda Monkey -76-88(useita)
`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
-jaakko parantainen
www.pappatuuninki.fi
Ja Linkkinä...
Eihän tuo mithän, mun pärrästä pöllittiin nelisen vuotta sitten vakio-änäri!
![]()
04 Buell xb12s
-toksia linkistä!mut täytyy tossa jo olla kusta päässä et viittii ja aika rauhallinen paikka
Yamaha FJ 1200-88
Yamaha TZR 125-88
Honda CB 125-77
-jaakko parantainen
www.pappatuuninki.fi
No hemmetti. Itseä otti aamulla pannuun kun joku oli kusettanut koiraansa pyörän pressulle, mutta kyllä tämä _i_uttaisi enemmän.
CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
Yhteiskunta tuottaa paskaa jonka täytyy elää, sitä tää vaan on. Lupaan, että lisää on tulossa ja kiihtyvällä vauhdilla(fj 1200 @ Syys. 24 2008,10:41) kirjoitti
![]()
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
onhan noita aina silloin tällöin, mut toi menee jo tarpeeseen jos vakion joku pöllii![]()
CBR600f -04
Voisko tollanen olla tilauskeikkis?
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Voi. Maailmalla viedään paljon autoista turvatyynyjä ihan ammattimaisesti, ne on kalliita, kevyitä, helppo irrottaa ja niillä on kysyntää. Sama lienee noitten slipareitten kanssa. Varmaan jo jonkun pyörässä kiinni tai jollain piripäällä myynnissä.(Sara @ Syys. 24 2008,10:59) kirjoitti
"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
Miksi se varas olisi piripää. Toki päihdeongelmaiset ovat se suurin massa. Tuo voi olla vaikkapa alle 12 v selvinpäin tehty ja tarkoitus rahoilla on mennä vaikkapa pelaamaan rayn pelejä ja hummammaan kaupungille ;) Pointti vittuako sitä arvailemaan kun tietää ei voi kuitenkaan
Mitä ilmeisemmin tässä tapauksessa on kuitenkin ollut se päihdeongelmainen jolta sitten rehellinen motoristi ostaa toisen omaa ja oma tunto ei kolkuta yhtään. Pöllittyähän saa ostaa kun sen saa halvemmalla, kunhan ei pölli itse. Mietin vaan, että mistä ne ostajat löytyy tolle varastetulle tavaralle, kun kukaan ei sitä myönnä ostavansa.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Ongelma onkin siinä, että mistä sen voi tietää varastetuksi, ei rehellisillä myyjilläkään aina mitään kuitteja ole vanhoista tavaroista. Jos ostat joltain vaikka sliparin niin tiukkaatko ostokuitin? Aika mahdotonta on kaiken alkuperää selvittää, sehän voi olla jo ties monennella omistajalla.(rammus @ Syys. 24 2008,11:21) kirjoitti
"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
erittäin hyvin sanottu,utah!minusta toi kyllä haisee joltain tilauskeikalta,tai sit vaan kiusantekoo
Yamaha FJ 1200-88
Yamaha TZR 125-88
Honda CB 125-77
-jaakko parantainen
www.pappatuuninki.fi
Kyllä mullekkin tuli kerran puistossa selittämään joku laitapuolen kulkija, et kerro liike mistä haluut minkä vaan prätkäkamaa, ni mä hommaan sen satkulla sulle... Koitin siinä sitten selittää, että kovin mielellänihän minä sitten menisin takaisin vaikkapa allrightiin joku signed mallin kypärä mukana, kun vasta semmosen joku sieltä on juossut....
Eli ihan yleistä toimintaa tuommoinen tilauspohjainen homma. Kyllä vaan sylettää semmonen motoristi, joka sitten hyvällä omallatunnolla ajelee sun devilit bäsrssiis.
CBR 1000F -89
Viime talvena pyöräni oli talvisäilytyksessä eräässä tunnetussa, tälläkin foorumilla kehutussa huoltoliikeessä. Keväällä kun hain pyörän huomasin, että avaimenperä oli viety. Se oli sellainen nätti pyörän näköinen kumiläpyskä. Että kaikki näyttää kelpaavan.
Jossain vanhemmissa kulttuureissa näihin on kautta historian ollut ihan omat tapansa hillitä moista intoilua..
Itseasissa moni asia ollut ennen paljon paremmin![]()
Tonninen on jo liikaa mutta vähempi on liian vähän..
Jos se löytyy kohta jostain naapuruston teinimoposta.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Kaiken ne nussii. Autosta viety tänä kesänä 7 kertaa venttiilinhatut. maks 2 yötä kestäneet paikalla.![]()
Iteki huomasin tuossa muutama viikko sitten, että oli venttiilinhatut häipyny. Kerkesi jopa pari viikkoa olla. On vaan aika mitätön asia siihen verrattuna, että on joltain putkisto viety.
ZZR 1100 -93
ZX10R -05
"Putken irrottamiseen oli käytetty työkaluja, mutta siitä huolimatta katteisiin oli tullut molemmin puolin vaurioita."
Kaveri koittaa laittaa katevauriotkin samaan piikkiin *Rosvon pitää olla aika ässä, että saa pyörän ympäriinsä naarmuille putken irroituksen yhteydessä. Siis kyseessähän oli slipari, olihan..
-Timo
Saman huomannut minäkin. Kumiset pysy paikallan, mutta kaikki kiiltävät lähtee saman tien matkoihinsa niin moposta kuin kotilostakin.. Kai ne tarpeeseen menee.(Kelvoton @ Syys. 24 2008,14:12) kirjoitti
Sorry Off Topic.
"The Slow And Pathetic"
kyrsii just tuo "pikku näpistely". Autostamme oli viety samoin metalliset venttiilien hatut. Täytyy olla jotain jännityksen hakua vandaaleilla, jos ei kaupasta saa. Kun ei ole sitä kuria. Ollaan maailman kingejä säännöistä piittaamatta. Kaikenlaista paskiasta sitä nykyään liikkuu hämärän tullen.
Kun omistais sitten joskus oman tontin niin pihassa on kyltti luvaton liikkuminen omalla vastuulla.
Kolhoosi pihojen riemuja.
Ei juma.. Tosi törkeetä
On siinä ollu pokkaa![]()
Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
OT :
Mäkin luulin ensteks , että joku naapurin kolli pöllii mun kotilosta venttiilinhatut.
Kun toinen satsi oli kadonnut ja viel yhet ostin ja seurasin tarkemmin , huomasin et niitä hävis yksitellen.
Elikkä , oisko kuitenkin niin , että ne alumiiniset hienon väriset osat ei vaan pysy kireellä.
Viimesen (sen ainoon) kiristin hiukan kireemmälle (ihan käsikireydelle kuitenkin) ja se pysy paikoillaan.
Käyttö vaan hankalaa kun täytys aina naama punasena kiristää ( ja avata ).
Eli ei enään hienoja alumiinisia korkkeja kotilossa![]()
![]()
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Ei sitten kyse olis siitä, että se naapurin pikku kynäniska ei saa tiukalle väännettyjä venttiilinhattuja irti?
Nii mut mix se veis niitä yks kerrallaan ?![]()
Ainakin mulla niitä hävis tipoittain siitä viimesestä satsista..
Paitti se viimonen![]()
![]()
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Siksi, kun se joutuu itekin laittamaan yksitellen vaihingon kiertämään. Aina kun saa PV-suitsaan venttilin hatut, niin joku JOPO-kundi pöllii ne suitsasta ja hän tulee taas parkkipaikallesi... *(Ropaaja @ Syys. 24 2008,17:36) kirjoitti
Edit: Itse jouduin kolmen kierroksen jälkeen ostamaan tavalliset mustat hatut. Kyllä pysyy.
No kun Markopetteri on niin herkkä ja rasittuu niin helposti tuollaisesta rankasta urakasta. Tietenki.(Ropaaja @ Syys. 24 2008,17:36) kirjoitti
Eli se on se saakutin JOPO-fillaristi kele , kun aiheuttaa tän kaiken *![]()
*
*
![]()
edit:
ei mut heeetkinen...
mihinkäs se JOPOilija niitä venttiilinhattuja niin perhanasti tarttee ??![]()
Varsinkin kun niitä häviää niin monesta eri autosta...
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Helvetti kun saa vääntää rautalankaa. Markopetteri ei tietenkään saa vääntää sitä venttiilinhattua Jopoonsa kovin kireälle, ettei rasitu.
Eli markopetteri on syyllinen kun hukkaa kokoajan niitä hattuja...![]()
Jaa mut mikäs olikaan aihe![]()
Ja kohta tulee Mode ja heivaa markopetterit ym. bittien taivaaseen..![]()
![]()
![]()
No ei se mitään , hauskaa oli silti.![]()
![]()
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Itse olen todennut hyväksi kikaksi kiristää kuusikulmaiset venttiilin hatut ihan kuusikulmamuttereille tarkoitetulla avaimella sen verran kireälle, ettei tarvitse katsella niiden häviämistä viikosta toiseen.
Pitää sitten sen avaimen aina mukana, niin pystyy täyttäessä availemaan siellä huoltsikalla. Tosin eihän nuo mitää hienoja hattuja ole mutta ainakin pysyy ilmat sisällä
UGH!