Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Perussettiä, menovesi loppui sopivasti tänään viiden aikaan Turun motarille Kehä I:n ja Kilon liittymien väliin... Tais tuo mielettömässä ruuhkassa ajaminen viedä kakkua normaalia enemmän, vaikka aamulla vasta valo syttyi.

Eikun pyörä parkkiin motarin reunalle, enkä ehtinyt kuin muutaman kymmenen metriä kävellä kun oli jo ystävällinen Kotarimies vieressä ja hymyillen kysäisi, josko kyyti kelpaisi!
    Sitten vaan kaks päällä Kilon huoltsikalle ja jerryä lainaamaan.

Kiitos avustasi, tuntemattomaksi jäänyt Adventure-Kotarimies - nää on taas niitä hetkiä kun on hienoa olla mp- kuski ja aina kavereiden keskellä!
    FXSB & ZX10R
    On se ihana että meitä löytyy!

Ite oisin tarjonnu kolmostiellä kyytiä hämeenlinnan kohalla yhelle jonka mopo oli hajonnu, mutta oli kuulemma saanu jo kyydin soitettua itelleen.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Juu aina tulee pysähdyttyä jos motoristi on tien poskessa.

Kerran oli joku vanha suzuki sanonu sopimuksen irti, toisen kerran samaisen merkin edustaja paini käyntiongelmien takia. Kumassakaan tosin kyytiä tai muuta ei tarvittu kun huoltis oli vieressä tai joku tulossa jo mutta aina tulee kysyttyä.
    Joo kysynyt olen ja ilman olen sanut olla minäkin...joku hd kuski teiniliivit päällä parivuotta sitten katsoi oikein pitkään Kihniö-Peräseinäjoki välillä kun tarjosin apua - ei kelvannut, lienee karhut vieneet - on senverran ruuhkainen väli
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Mulla oli kesällävähän ongelmia pyörän kanssa tuolla Lahden suunnalla. Ohi meni kymmeniä motoristeja, mutta kukaan ei pysähtynyt. Pari autoa kylläkin.
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
    Vantaalla viikko takaperin oli cbr liikennevaloissa tien poskessa. Kysyin avun tarvetta, tuli vain typerä mulkaisu, jonka jälkeen käänsi selän ja jatkoi katsomista toiseen suuntaan. Ilmeisesti koitti soittaa jollekin, mutta kyllä meitä on silti moneen junaan kun ei puhua osata. Pieni vaiva, molemmat tyytyväisiä!
    Suzuki SV650S -06 -> Suzuki Gsx-R 600 k6 -> Husqvarna SM 610 ie -> Dinli 460 "supermoto" -> Bobber -> Kawa ZX-6R ff-stunt
    Minusta olisi fiksua ottaa apua tarpeeseen eikä mennä suomalaisella asenteella: Kyllä minä tämän itsekin..
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
    Sattuipa kerran, että pääsi eräältä tuntemattomaksi jääneeltä pariskunnalta bensa loppumaan keskelle "korpea".
    Kaveri viittoili tienposkessa, että tarvittaisiin apua.
    Pysähdyin ja kysyin mikä ongelma. Kaveri sanoi, että pääsi bensa loppumaan, voisitko käyttää huoltsikalla?
    Vastasin, että hyppää kyytiin vaan.

Muija ei puhunut mitään katteli vaan turpa rullalla minua, ihan kuin olisin syyllinen tapahtuneeseen.

20 km:n päästä löytyi huoltsikka ja 4l:n tyhjä kannu roskiksesta. Kannu täyteen menovettä ja takaisin "onnettomuuspaikalle".
    Muija istui edelleen pahantuulisena ojanpientareella, mutta ei edelleenkään puhunut mitään.

Laitettiin kaverin kanssa menovesi tankkiin, ja kysyin pärjäättekö.
    Kaveri sanoi pärjäävänsä.
    Vähän vieläkin, kun en edes kiitosta saanut kummaltakaan.

Tapauksen jälkeen olen aina ohi, vaikka apua on pyydetty. Jos ei edes kiitosta irtoa, niin ei irtoa minultakaan apua. Näin on kovaksi maailma mennyt.
    Lainaa (MotorArse @ Syys. 28 2008,15:44) kirjoitti
    Tapauksen jälkeen olen aina * ohi, vaikka apua on pyydetty. Jos ei edes kiitosta irtoa, niin ei irtoa minultakaan apua. Näin on kovaksi maailma mennyt.
    Kannattaakohan yhden typerän käytöksen vuoksi koko ihmiskuntaa tuomita?

Itse olen saanut aina kiitoksen, kun olen pysähtynyt oli sitä avun tarvetta tai ei. Lähes kymmenen vuotta sitten sain Hämeenkyrön kohdalla iäkkäältä naisSaabistilta semmoiset kiitokset ja jumalan siunaukset, että sädekehä loistaa vieläkin pään päällä. *
    Lainaa (MotorArse @ Syys. 28 2008,15:44) kirjoitti
    ...Muija ei puhunut mitään katteli vaan turpa rullalla minua, ihan kuin olisin syyllinen tapahtuneeseen...

...kun en edes kiitosta saanut kummaltakaan...
    Aikas uskomatonta, ei voi muuta sanoa!

Ton muijan skitsot jotenki ymmärtäis vielä - mut että ilman kiitosta jäit... Kyllä hävettää noiden puolesta.
    FXSB & ZX10R
  11.  
    Mä en kyllä saa päivääni pilattua vaikka menovesi loppuisikin, varsinkaan jos joku pysähtyy apua tarjoamaan!
    Meitä on moneksi, onneksi kuitenkin meitä kiitollisiakin täällä joukossa on
    Kawasaki LTD