Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
  1. #1
    MCN:ssä virallisia kuvia, speksejä jne.

    S-malliin tutut Öhlinssit ja hiilikuitua, painoa 168kg (perusmalli 169kg), erilaiset vanteet.

    Moottori tuttu mm. Hypermotardista. 95hp ja n. 108Nm.
  2. #2
    Jotenkin nuo monsterien uudet muodot ei vaan miellytä silmää, vähän tulee lelumainen fiilis kun on noin paksut runkoputket ja töppöiset röörit.. tankin ilmanottoaukot on kyllä hieno detaili toisaalta.
  3. #3
  4. #4
    En tuu kyllä oikein juttuun ton uuden lookin kanssa.
    Harmi.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  5. #5
    Ei kanssa oikein sytytä, paitsi speksit.
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  6. #6
    Vau, toi valkonen/harmaa on makee, mitäköhän kustantaa. Hirvittää jo valmiiksi? *



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  7. #7
    Tuohon on yhdistetty kaikki ne rumuudet, joita löytää muun merkkisistä vastaavista tai pyöristä ylipäänsä. Ei pienintäkään pelkoa, että tuollaista monsteria talliin tulisi koskaan. S2R tai S4RS sen sijaan voisi, mutta ehkä noitakin todennäköisempiä ovat jotkin enemmän nykyisestä eroavat.
  8. #8
    Kyllä mä tykkään tosta uudesta lookista. Tiedä sitten miltä näyttää livenä mutta kuvien perusteella aikanamu...
  9. #9
    Ehkä ruma, ihan niinku omakin, mutta hilppasen parempi ajaa kuin S2R -sarjalaiset... subjektiivinen mielipide ehkä tämäkin.
    Ducatit M696 Dark & SS1000DS Red
  10. #10
    Tämä Ducatin iso ilmajäähy on vaan niin hauska laite ajaa, huoleton, tasanen veto läpi kierrosalueen, vääntö, Äänet ja tämä vielä yhdistettynä tunnetusti hyvään ajettavuuteen
    Tuossa 1100:ssa olisi vielä hiukkasen enempi vääntöä
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  11. #11
    Aika massiiviset on nuo yhdistetyt etu- ja takatappien pidikkeet. Siihen vaan joku aftermarket tappisarja niin hyvä tulee.

    Mutta ihan siisti paketti kokonaisuutena. Ilmanottoaukot ovat hienot. Etusylinterin pakoputki tuo yhä mieleen Honda Monkeyn. Öljynsuodatin on kyllä vaihdon kannalta loistavassa paikassa eikä valuva öljy likaa esim. pakoputkia kuten esim. rivi-4 mopoissa.

    S-malliin Termit ja säädettävät jalkatapit (liekö on Ducatilla omat jo tarjolla?) niin eipä se sitten muuta kaipaa kun mutkapätkää
  12. #12
    Varmasti makea ajettava. Hyvä moottori, runko ja jarrut on taatusti kohdallaan. Mutta en pääse noista muuttuneista ulkonäköpiirteistä yli, en millään:

    - Äänenvaimentimet on kamalat pasuunat
    - Putkien vienti "kyljestä", ei moottorin ali on jotenkin honda monkey...
    - täystrellisrunko oli nätimpi
    - tankki ja istuin/peräosa on eriparia. Tankki klassinen pyöreä ja penkki tollanen moderni piikki. Töksähtää, ei sovi yhteen.

    Yksipuolinen swingi, vanteet, radiaalijarrut ja etupamput sen sijaan on makeat. Luulen että mittaristo/etuvaloyhdistelmäänkin tykästyy ajan mittaan.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  13. #13
    Lainaa (wekkuli @ Syys. 26 2008,12:49) kirjoitti
    Varmasti makea ajettava. Hyvä moottori, runko ja jarrut on taatusti kohdallaan. Mutta en pääse noista muuttuneista ulkonäköpiirteistä yli, en millään:

    - Äänenvaimentimet on kamalat pasuunat
    - Putkien vienti "kyljestä", ei moottorin ali on jotenkin honda monkey...
    - täystrellisrunko oli nätimpi
    - tankki ja istuin/peräosa on eriparia. Tankki klassinen pyöreä ja penkki tollanen moderni piikki. Töksähtää, ei sovi yhteen.

    Yksipuolinen swingi, vanteet, radiaalijarrut ja etupamput sen sijaan on makeat. Luulen että mittaristo/etuvaloyhdistelmäänkin tykästyy ajan mittaan.
    Itsekään en pitänyt 696:sen ulkonäöstä, kun se julkaistiin. Ajan myötä se alkoi näyttämään ihan hyvältä ja tuo M1100 Y-vanteineen ja yksipuolisella haarukalla mielyttää kyllä silmää. 10kg laihtunu S2R1000:sta, ihan hyvin.
    Messuilla sitten livenä *

    E: Mulla oli muuten 15-ikäsenä Honda Monkey *



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  14. #14
    Ei se vaan enään oo niin hieno... harmi
    vielä pitää sitten 1000ds vaihtaa vanhan mallin s4rs:ään...
    Monstro 1000DS very dark
  15. #15
    Tänään viimeeksi näin tuon 696:n livenä ja jos ei muuta niin hieno tankki siinä oli. Muuten ei niin hirveästi sytyttänyt.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  16. #16
    916 ja 888 ja 900ss ovat edelleen ne tuon pizzalähettimerkin näteimmät aikaansaannokset. eivätkä nekään niin hirveän nättejä ole, että minkäänlaista himoa herättäisivät.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  17. #17
    Lainaa (kawabata @ Loka. 01 2008,02:50) kirjoitti
    916 ja 888 ja 900ss ovat edelleen ne tuon pizzalähettimerkin näteimmät aikaansaannokset. eivätkä nekään niin hirveän nättejä ole, että minkäänlaista himoa herättäisivät.
    Siis tarkoitat että 916 katteilla ja hypermotard on makeimmat...

    ei siinä, 1098 tulee hyvänä kolmosena. Itse en koskaan perustanut noista SS kyykyistä ollenkaan..
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  18. #18
    Termignonit muuttaa Monkey maisen pakoputken
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  19. #19
    Lainaa (Jake82 @ Loka. 11 2008,16:09) kirjoitti
    Termignonit muuttaa Monkey maisen pakoputken *
    Mycke bättre!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  20. #20
    Mutta ei korjaa TOSI rumia takatappeja joita ei saa edes pois! Tyhmä veto ducatilta.
  21. #21
    Ja miksei saisi. Uutta billettiä silumiinin tilalle tai katkaisulaikka/vannesaha tulille?
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  22.  
  23. #22
    Joo, Ducatilla se on 2 sekuntia uuden mallin julkaisun jälkeen, kun tehdään myös lisävarustekatalooki. Rearsettien lisäksi sieltä löytyy parituhatta muuta kilkettä, pillettii, titaanii, hiilarii, magnesiumii, harjattuu alumiinii jne. Ja halvalla.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?