Mä lupaan selvittää sen nettijutun...![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Hei, hei... mä taidan pian passata nää bileet jos aletaan noin epäileen.. mä käyttäydyn jälleen fiksusti *(mico @ Syys. 26 2008,17:34) kirjoitti
Tostahan voi saada sen kuvan että mula on alkoholiongelma
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Moon jo luvannu yöpymiset ainakin millamukselle ja Lunastarille. Johannakin jotain jo aiemmin puheli et hän tulee kanssa, tarvii kysäistä vielä. Johannallekin siis yöpaikka varattuna![]()
Eihän alkoholi mikää ongelmaa oo ollu ellei se lopu(Timberline @ Syys. 27 2008,21:22) kirjoitti
![]()
ex CBR 600 '05
Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
En nyt äkkiseltään muista et ois päässyt joskus loppumaan kesken(Fox @ Syys. 28 2008,17:50) kirjoitti
![]()
Eli mitää alkoholi ongelmaa ei ole(P e t u @ Syys. 28 2008,17:54) kirjoitti
![]()
ex CBR 600 '05
Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
Taitaa siis herrojen kunto loppuu ennen...![]()
Joo, paha sanoa noista herroista....(mico @ Syys. 28 2008,18:02) kirjoitti
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Kai sitä yhden juoman vois tulla nauttimaan.
Pojan ja isän välinen ero on lelujen hinta!
Kitosh. Tämä ratkaisi ainakin osan ongelmasta.(Miimuska @ Syys. 28 2008,14:54) kirjoitti
Budjetti puoli hieman vielä auki (pieni lasku valtiolta tulossa + remppa söi aika hyvin valuuttaa), mutta jos ei ongelmia ilmene, niin enköhän ilmeenny Poriin... *Vaikka eksä siitä paikasta aina varoittelikin *[raumalainen ku alunperin on...]
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Olisko kiinnostusta ruokailusta ennen Cocoon siirtymistä ?? vaikka klo 17 aikoihin. Olis hyvä jos sais vähän lukumäärää ruokailuun osallistujista niin voisi varailla paikkoja etukäteen... Privalla mieluusti, kun muuten ei saa selvyyttä noista vastauksista...![]()
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Mä ainakin pääsen kuudelta vasta töistä, ruokailen jossain ihan omassa rauhassani tahi sitten millamuksen ja kumppaneiden kanssa, katson sitä sitten lähempänä ajankohtaa..(Timberline @ Syys. 29 2008,13:52) kirjoitti
Joo, miksei. Huomaatko Timppa, kaikki laittaa justiinsa yksärillä tiedon, niinkuin toivoit.Niin joo, ja gluteenitonta särvintä tarttis olla...
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Joo, mutta noi onkin ollut selkeitä vastauksia... joka on harvinaista... joo mä kyselen G ruokaa myös... mut montakos teitä tulee syömään ??(Jagge @ Syys. 30 2008,09:24) kirjoitti
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
^Vaikee homma. Pitää tiedustella... palaan astialle.
Uusin päivitys meikäläisen kuvioista jos jotain sattuu kiinnostaa:(Timberline @ Syys. 30 2008,10:13) kirjoitti
Tulen Poriin jossa olen paikalla noin klo 16. (ei vielä tietoa onko se kakspaikkanen Kawasaki vai viiskymmentäpaikkanen Mersu).
Tulen syömään, mutta tarviin Hyla-sapuskan jos meinaan (ja tekin meinaatte) nauttia seuraavasta vuorokaudesta.
Lisäks tarviin jotkut ohjeet sinne ruokapaikkaan/yöpaikkaan/tallipaikkaan ja eniron opastuksen jotta löydän perille. Tai vaihtoehtosesti olis mukavata jos jotkut vois tulla mua vastaan linseasemalle tai jonnekkin kiintopisteen lähelle ison tien varrelle.
Tällä hetkellä mersu kuulostaa todennäköseltä mut mikään ei oo poissuljettua. Kelit määrää!
Tarviiko vielä privaviestiä?![]()
Kohti ääretöntä - ja sen yli!
^Koitan olla samoihin aikoihin vaikka keskustassa, niin voin hyvin tulla linja-autoasemalle vastaan. Ota kaikki muutkin 49 hlöä mukaan!![]()
Eiköhän asia oo selvä(Millamus @ Syys. 30 2008,16:30) kirjoitti
![]()
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Olisi nyt 5-6 ruokailijaa tällä hetkellä... onko vielä muitaSopiiko esim Amado kaikille ??
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Eikö Amadosta sitte saa?(P e t u @ Loka. 01 2008,15:21) kirjoitti
Fun is not a straight line
On niin pienet annokset amadossa, et joutuu menee viel grillille. Mutta gallesta saa JÄTTIPIHVI(Sebu @ Loka. 01 2008,17:23) kirjoitti
Härän sisäfileepihvi 500 g
Pippurikastiketta, valkosipulikermaperunat
käy ensin grillillä ja tuu sit Amadoon. Etkä sä ennenkään oo mitään syöbyt...(P e t u @ Loka. 01 2008,17:32) kirjoitti
![]()
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Nii ja kun yksin syö maistuu paremmalta kun hyväs seuras...(P e t u @ Loka. 01 2008,17:32) kirjoitti
![]()
Alatte olee ilkeitä ku keskustelette tommosista ruuista, peekele ku oon kuuteen saakka töissä![]()
Pistät mikroon saarioisten kytkinlevyjä , niin ei vituta enään yhtään(Miimuska @ Loka. 01 2008,21:28) kirjoitti
![]()
Juu no en onneks oo laittamassa(P e t u @ Loka. 01 2008,22:29) kirjoitti
Ihan jotain syötää ruokaa olin ajatellut
![]()
Pistä ny mullekin yksi ruokailupaikka varmuuden vuoksi varaukseen... Jos vaikka sinne uskaltaa eksyä(Timberline @ Loka. 01 2008,14:59) kirjoitti
![]()
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?