Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Kuulin että pari motoristia olisi eilen illalla kilauttanut auton kanssa Puntarikoskentiellä, onko kenelläkään tarkempaa tietoa?
    Kolme sairasautoa oli kuulemma paikalla ollut.
    Taivas saa odottaa
    Tarkotatko Onttolasta Huhmariin menevää tietä?
    Itse kuulin että tiistai iltana (23.9) joku on vetässy XJR:llä metikköön mutkasta. Siis kaksi pyörää liikenteessä joista toinen ajautunut mutkassa ulos, tuosta pyörän merkistä en ole ihan varma mutta kun puhuttiin Yamahan 1300:sta nakusta ei taida olla vaihtoehtoja.
    <br /><br type="_moz" />
    Lainaa (Äksjiiärrä @ Syys. 25 2008,09:18) kirjoitti
    Tarkotatko Onttolasta Huhmariin menevää tietä?
    Itse kuulin että tiistai iltana (23.9) joku on vetässy XJR:llä metikköön mutkasta. Siis kaksi pyörää liikenteessä joista toinen ajautunut mutkassa ulos, tuosta pyörän merkistä en ole ihan varma mutta kun puhuttiin Yamahan 1300:sta nakusta ei taida olla vaihtoehtoja.
    Joo, samasta tiestä puhutaan ja sen verran leikataan huhulta siipiä että pyöräilijä oli ajanut ulos ihan keskenään.
    Käsittääkseni ns. koulun mutkassa Kunnasniemellä.
    Ja tapahtuma-aika oli maantai-iltana, näin itse kaksi ampparia sinne menossa.
    Pyörän merkistä tai kuskista ei mitään tietoa.
    Taivas saa odottaa
    Onpas hassu juttu, itse kuulin tästä onnettomuudesta setä siniseltä ja se puhui tiistai illasta. Ei kait tuolla nyt olis peräkkäisinä iltoina kolaroitu?
    Outo juttu että Karjalaisessakaan ole ollut mitään uutista vaikka kuuleman mukaan kuskille olis tullu sairaala keikka, ei kuitenkaan onneksi mitään kuoleman vakavaa.
    <br /><br type="_moz" />
  5.  
    Viimeisten tietojen mukaan isä ja poika oli ajanut peräkkäin, poika edellä. Isältä molemmat kädet ja toinen jalka murtunut.
    Pojasta polvi paranee....
    Taivas saa odottaa