Kahville nyt ainakin...
Mukana.![]()
SuperDuke 2011.
Aha... *(tr3 @ Syys. 26 2008,16:39) kirjoitti
*No perkule, yritän tulla mukaan, jos tässä ehdin valmistautua. *
Edit. Voi pahus, en ehdi. No, ensi viikolla sitten. *
olipas kiva ajelu *
kiitos tr3:lle hyvistä mutkista.
kilometrejä kertyi kotoa-kotiin 282.
melko hyvin meikäläinenkin kesti kärkiryhmän vaudissa mukana, eli vauhtia oli sopivasti mukavasti joo*
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Juu, kiitokset ryhmän kärkisuhareille mukavasta reitistä. Lähdin Lopen gourmet elämyksen jälkeen kohti kotikontuja, jotta iltamenoihin ehtii vielä tänään.
mukavaa oli
![]()
"Mind is like parachute; it works better when open."
Olipa mukavaa, kiitoksia!
Mä kirmasin siitä Porin tieltä jo Hanko-Porvoo tielle. Sit hämmästyin niin kovasti saadessani ajoseuraa 25:lle, että meinasin lähteä pxun perässä kohti Hankoa. Onneksi hokasin vääränsuunnan heti ja käänsin oman nokan kohti Porvoota *
Edit: Kotoolta kotiin 399,5km.
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
Hyvä ajelu oli taas. Paljon mutkia ja sopiva vauhti.
Laittaisko joku taas reitin tänne. Tietäis missä päin tuli käytyä.
BMW R1200R -11
BMW K1300R -10
BMW F800ST -08
YAMAHA XV535 VIRAGO -89
Kiitos, kivat mutkat ja kaunis ilma ! *
Kiva kun tuli joku uusikin pätkä taas kolutuksi, mikä ihmeen väli se sitten olikaan...toi ihan Lopen lähitienoo on mulle tuntemattomampaa **Se mikä alkoi ihan kauheessa kunnossa olevalla päällysteellä mutta sitten tajusi miksi sinne kuitenkin lähdettiin, loppu oli kivaa mutkaa.
Sen pätkän alkupään reikien väistelystä mulle tuli mieleen se "labyrinttipeli" missä on laatikon päällä labyrintti ja kauheesti reikiä joihin se kuula ei saa pudota kun sitä kantta kallistellen siirretään alusta loppuun... *
Hehee iitu olithan se sinä, kun katoin että kuka ihme sinne päin lähtee, ja sitten vasta tajusin kun ei perässä enää ollutkaan ketään että kyllä mä sittenkin olin nähnyt oikein pyörän ja puvun väristä.![]()
Mulla 277km, oishan sitä voinut pitempäänkin noin upealla kelillä, mutta kun sattui olemaan suunta sinne...
...
Kiitos vua mutkistakotoota kotii 330km ku tuli hieman mutkiteltua sinne penpöölee aamul. Liesjärven jälkee jätin letkan
Kiitos seurasta oli kiva ajella kanssanne![]()
SUZUKI B-KING
Oli tosiaan kivaa, kiitokset vetäjille.![]()
SuperDuke 2011.
OLipa hienoja teitä ja hieno päivä.
Itse ehdin mukaan vasta Lopen Nesteeltä.
Mutta mutkat sieltä oli upeita.
Kiitos veturi ja kiitos perä joka oli Iitu.
Olipa taas hauska ajelu.
Syksyhän on hienoo.
Savuttava hopeinen wanha pemari.
![]()
Suomi on ollut suurimman osan kirjoitettua historiaa vihollistemme Ruotsin ja Venäjän miehittämänä.
Osallistu maanpuolustustyöhön reserviläisjärjestöissä ja koulutukseen MPKryn kautta!
IBA.
Kiitos mutkista ja seurasta. Loistava keli ja aivan upeita nuo ruskan reunustamat tiet. Vähän oli lehtiä tielläkin, mutta tr3 aurasi ne meidän muiden alta pois
305km tuli mulle, kun joutui kotimatkalla tekemään vielä pienen ylimääräisen lenkin..
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Hyvät pätkät taas. Kahvittelu paikka oli mukavaa vaihtelua noille aakkos asemille, kun kahvitkin talo tarjos
. *Harmi että jäi loppun mutkat ja pätkät ajamatta, kun rupes työt haittaamaan harrastusta. Kiitos myös sille joka opasti meidät pois sieltä lopelta hyvinkäälle
![]()
matka tappaa vauhdin
Ducati SF 1098S -09
Honda VTR 1000 SP1 -01
ex kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600f -00
Kiitokset meitinkin puolesta, hyvät tiet, upee keli. Pituutta hemma till hemma noin 300 kilsaa, eli kelpo setti. Eikä satanut yhtään.. Kotiläksynä täytyy lukea vielä analogigepsiä ja tallentaa reitti myöhempää käyttöä varten.
Suurta palvontaa vetureille ja perämiehille/-naisille, aina ilo ajella hyvässä seurassa
.
ps. kuka tunnustaa listineensä sen oravan??
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Jos kyseine kurre oli pilpala-loppi välisellä tiellä, ni mie menin siit enne teitä. Eikä pystyny enää mitää tekemää *(Makeka @ Syys. 27 2008,20:24) kirjoitti
![]()
Siinä se lepäsi tiellä kun ohi mentiin. Ei näyttänyt enää olevan kiire mihinkään..(Makeka @ Syys. 27 2008,20:24) kirjoitti
Ilmeisesti niitä oli siellä sit enemmänkin
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Kävin kahden ja puoli kolmen välillä ajelemassa Veikkolan ja Vihdin välillä, mutten löytänyt letkaa enkä saanut tr3:a kiinni puhelimella, joten jäi väliin tällä kertaa. No, muutaman kivan mutkapätkän kävin ajamassa, varsinkin Velskolantie uudella asfaltilla oli aika makoisa, tosin irtokiveä oli monessa kurvissa. Ehkä huomenna sitten porukka-ajelulle.
Juu kiitos hyvistä mutkista,seurasta ja ruokaakin saatiin sopivasti.
Suzuki K6 1000
Kuka muuten lähti mun perään siinä kun hajaannuttiin?
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
ps. kuka tunnustaa listineensä sen oravan??
se kurre oli jo hengetön, siinä kyllä yritettiin elvyttää sitä mutta emme saaneet sitä eloon, prätkän akussa ei ollu tarpeeksi voltteja, voi parka... nyyh
sorry tuo puhelin muistui mieleen vasta joskus 2 tuntia lähdön jälkeen
Olipahan oikeesti kaunista siellä ulkona,, ruska rules![]()
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Orava näytti onnelliselta...pähkinät olivat suussa.
SUZUKI B-KING
Tarkkaan näköjään kerkesitte tutkimaan.(AF-1 @ Syys. 27 2008,21:02) kirjoitti
![]()
SuperDuke 2011.
No, pojathan oli oikein elvyttäneet ja tietysti ennen sitä tehneet analyysin vammoista..(GoA @ Syys. 27 2008,21:04) kirjoitti
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Kiitos reiteistä, seurasta j a ruokaseurasta. Ite pääsin jo kotia, josta sitten vielä lähdin vetää pari mutkaa keinovalaistuksessa ja kilsoja tuli 390km tälle päivälle, joka on eniten koko kesänä yhdelle päivälle.![]()
Yamaha FZ1-N
kiitos, kivaa oli...ruska rules tosiaan ja ne lehdet nousi mageesti tien pinnasta...sääkin oli just sopiva, mitä nyt aurinko koitti lopussa häikästä![]()
Kawasaki z750 -08 "appelsiinimopo" => Yamaha FZ1-N -08
no mä kattelinkin ku oli niin vakavaa porukkaa jollain tauolla. Ja nenäliinojakin näkyi... ymmärtäähän sen, että noinkin karskit motoristimiehet liikuttuvat tommosesta kun viaton pikku metsänelävä on kokenut yllättävän kuoleman.(Makeka @ Syys. 27 2008,21:08) kirjoitti
Kas kun eivät sitte hautajaisia järjestäneet- oishan siinä voinu yhdessä jonkun virren veisata, että kurreparka ois saanu säällisen lopun. Ens kerralla pikku kenttälapio jonkun takapoksiin?
![]()
...
yks hauska juttu oli myös se kun olin lähdössä siitä lopen ravitsemuskeskuksesta niin tr3 alkoi viritellä kypärää päähänsä kun sisältä rynnisti ihmis joukko eräällä oli esimerkiksi ruokalappu vielä paikoillaa ja eräs herrasmies piteli haarukkaa etsiessään kulkuneuvonsa avaimia....
SUZUKI B-KING
(pxu @ Syys. 27 2008,21:25) kirjoitti
![]()
mitäs sit tehää ku isompi elukka tiellä, pikku bobcatti takapoksii? Vai pitäiskö peränpitäjä sellasella tulla
![]()