Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Kylläpäs nyt menee synkäksi ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Vähän aikaa olikin jo hiljasta...

Liian hyvät kelit... Tulis nyt talvi jo...

MC KCI
    Tunturi Super Sport '80 (tallissa)
    Lainaa kirjoitti
    Moottoripyörä suistui jostakin syystä ojaan tien oikealle puolelle.
    Ajoin eilen paikan ohi. Kynttilöitä oli paljon.

Olin vuosi sitten itsekin lähellä suistumista ja täsmälleen samassa paikassa. Siinä on S-muotoinen mutkayhdistelmä. Ensimmäinen mutka on semmoinen mukavan reipas oikealle kaartuva. Jälkimmäisessä, vasemmalle kaartuvassa mutkassa tulee sitten se yllätys. Vaikka näkyvyys on hyvä, se on silti näitä "Kirraa, kirraa, voi v***u!"-tyyppisiä.
    Tunturi Supersport, Honda CB125, Suzuki VS1400
    Kaveri oli hyvin pidetty ihminen täällä pienessä kylässä, tämän takia lähtö on koskettanut monia.

Itse tuolla paikalla kävin heti tapahtuneen jälkeen ja tässä tapauksessa pyörä on ollut nurin jo ennen ulosajoa. Se mitä siinä on kokeneelle kuskille käynyt, voi jäädä sitten ikuiseksi arvoitukseksi. Todella tutusta tiestä kysymys ja kaveri ajanut varmasti satoja kertoja nuo mutkat...
    Ulosajo kohdalla on siinä tien vieressä paljon puita, mitkä nyt sitten valitettavasti katkasivat nuoren miehen elämän.

Muistoa kunnioittaen.
  6.  
    Tuttuni koulukaveri tuo mies. Kuulin häneltä, että poliisi tutkii mahdollisen teknisen vian mahdollisuuden pyörästä.. Ilmeisesti kuitenkin kokenut kuski ollut. Voisi sattua tuo kenelle tahansa meistä, olkaa varovaisia ihmiset.
    täältä näet mitä milloinkin harrastelen... www.youtube.com/jabe84