Viikko sitten tuli vierailtua Lontoon MP-messuilla ja räpsittyä muutama fotokin.
Mitään raporttia en jaksa rustata, mutta muutamia huomioita verrattuna Suomen messuihin:
- Jako varusteiden ja pyörien välillä painottui enemmän varusteisiin / varaosiin
- Tuning-kilkettä myynnissä joka lähtöön, rakentelukun on tuolla vapaampaa
- Pyörät hyvin esillä, ei suurempia jonoja (ainakaan perjantaina) jos halusi mennä istuskelemaan.
Eipä tapahtuma paljoa meikäläisten messuista eronnut. Ehkäpä suurin ero oli että osastoilla ei ollut miltei lainkaan pyörien päällä poseeraavia misuja tai täältä tuttua Tarzania
Kuvat löytyvät tutusti : Kuvat.Net
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Itse kavin sunnuntaina, jolloin oli huomattavasti enemman porukkaa liikkeella. Misuja vahan liikaakin, mutta onneksi Ducati oli kuunnellut naisasiakkaita, eivatka pyorat olleet lastattu nailla turhakkeilla. Ihan kivasti paasi istumaan pyorien paalla, sellaistenkin, jotka olivat aitojen takana vain katsomista varten.
Puolet pienempi kuin viime vuonna, ja aika kallis (sain onneksi vapaalipun), joten saas nahda millainen on ensi vuonna. Halu olisi kova saada Lontooseen tallainen show, viela ilmeisesti etsivat formattiaan.
Heh, oltiin siis vääränä päivänä ;)(Gecko @ Helmi. 10 2008,16:46) kirjoitti
Tuossa olet kyllä oikeassa, 25e/lippu oli kyllä aika suolainen hinta.kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
En viitsinyt tana vuonna menna ollenkaan kun viime vuonna potutti se populan maara. Ei pystynyt liikkumaan tuumaakaan suuntaan tai toiseen (tosin menin lauantaina) eika tarjonta ollut mitaan ihmeellista. 3 kertaa yritin live action arenalle katsomaan temppuja mutta ikina ei mahtunut sisaan (viimeisen kerran rupesin jonottamaan yli puolituntia ennen tapahtuman alkamista). Onneksi sentaan myivat paljon kaljaa lahipubissa.
Ainakin MCN:ssa sanoivat etta tana vuonna oli isompi show, kuka olisi uskonut etta lehdet eivat aina kerro 100% totuutta.
On tilastollinen mahdottomuus että olen aina väärässä.
Kiva Jassu kun pistit kuvat näytille. Kuva #62 Nortonissa viivähti katse pitkään. Aidosti vahan näköinen pyörä, mutta toi voimapata.. Se on kuin nykypyörien inspiroima, mutta toteutuksessa on jotain, jonka perusteella vois mahd. uskoa että se on vanhempaakin tekoa. Ihan siis ulkoinen olemus. Itse tehty kuitenkin, ellei Norton-tiedoissani ole ainakin moottorin mentävää aukkoa. Mahdoitko katsoa mitä siitä kerrottiin?
On se vaan mukava huomata ettei Englantiin asti ainakaan tyttöjä kannata lähteä katsomaan. On Helsingin MP-messuilla ihan eri tasoista silmäniloa, varsinkin Suzuki-osastolla. Varsinkin vaalea, niin ja brunetti. *
Ja jos joku muuta luulee, niin ei mitään bimboja.![]()
Suzuki
Sillontällön tulee kuva tai kaksi otettua ja joskus ne eksyvät muidenkin pällisteltäviksi(suzi-san @ Helmi. 12 2008,17:59) kirjoitti
Enpä muista tuota kyllä enää.kirjoitti
Tässä olen kanssasi 100% samaa mieltä.kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
OT: Mikä on hintataso Lontoon mopokaupoissa, verrattuna tänne härmään? Niin, varusteiden hinnat lähinnä kiinnostaa...
Mielestäni ainakin englannin kostea ilma oli turvottanut mallien keuhkoja huomattavasti enemmän kuin mihin suomessa olin tottunut....(Jassu @ Helmi. 13 2008,09:20) kirjoitti
Olihan siellä kunnon mopokin näytillä.![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Osaa muuten sitten olla ruma pyörä(ttuttu @ Syys. 22 2008,20:23) kirjoitti
![]()
GSX-R600 K6
Ei tuolla merkillä ole komeita pärriä ollutkaan, mauttomuudellakin on näköjään tarvetta.(Muki^ @ Syys. 24 2008,13:28) kirjoitti