Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Tietääkö kukaan tahoa, joka hioisi tuulenohjaimen naarmut pois?
    BMW R60/6 vm 1975
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Itse olen käyttänyt hienoa "rubbingia" ja sen jälkeen tavallista autovahaa, ja tietenkin koneella myllyttämällä. Riippuu miten syviä naarmuja olet onnistunut saamaan aikaan, mutta "normaalit" kuivalla paperilla pyyhkäisyn jäljet kyllä katoavat. Lycka till.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    Itse hion ja kiillotan naarmuja Festoolin Rotexilla ja hiottavaan materiaaliin sopivilla hiomatahnoilla/laikoilla,vaan eipä taida auttaa tähän.

Kannattaisi varmaan koeilla tuota ja punainen purkki tietysti, toimii hyvin myös käsipelillä esim. puuvillakangasta käyttäen.

http://www.novus.fi/plasttic_polish.php

Ja tuossa on ammattimies, jos ei halua itse askarrella ja tulee taatusti hyvää työn jälkeä.

http://www.lasinhionta.fi/
    BMW HP2 Megamoto -07
    Xerapol on hyvä tahna tuohon. Taitaa olla mm Allrightissa kympin tuubi.
    R1250RT, R1200GS, G650X
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Vanhoista viesteistä löytyy juttua. Olen kokeillut Novuksen sarjaa, Xerapolia ja Displexiä, viimeinen näistä oli parasta. Ei kannata maksaa muille homman tekemisestä, pleksi irti ja kämmenen kokoinen alue kerrallaan puhtaalla puuvillakankaalla ja pienellä määrällä naarmunpoistoainetta. Tulee kuin uusi.
    1000
    Itse sain pleksin kuntoon Sonax merkkisellä hiontatahnalla, jota myyvät varaosaliikkeet esim. Motonet.
    Vanha flanellipaita suikaleiksi ja hiomaan.
  7.  
    Xeropolilla ja sen jälkeen autovahalla, itse käytin autoglymin normivahaa. Paremman tuloksen saa käyttämällä sellasta autonvahauskonetta. Jos ei konetta niin hikeä
    painetta ja pyöritystä, kyllä se siitä.