Rattijuopot käräytetään armotta. Yhden olenkin jo tehnyt. Tappavat keskimäärin 80 ihmistä vuodessa ja viimevuonnakin jo 93.
Varkaat käräytetään niinikään. Syynä se, että toivoisin asioiden edelleen olevan, kuten maalla aikoinaan. Harja ovenpileen kertoo että ei olla kotona ja sillain...
Ylinopeutta ajajat ei aiheuta vaaraa, kuin itselleen, joten ajakoon rauhassa.
Kusipää kiilareille sovelletaan omaa rangaistusasteikkoa. Turpaan tai onnea ...
-M
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
Juurikin samaisen syyn takia aika korkea kynnys tarttua luuriin ...("R" Sujari @ Syys. 19 2008,15:49) kirjoitti
handsfree nääs, ootko kuullu?(rammus @ Syys. 19 2008,12:46) kirjoitti
![]()
![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
+1(MattiR @ Syys. 19 2008,11:07) kirjoitti
Pätee kaikkiin vaihtoehtoihin, joskaan en ihan pienestä soittele.
"Never play cowboy in a room full of Indians."
Vähän näyttäis siltä että käräyttely yms. toteutuu suurinpiirtein kuin haluaisimme itseämme kohdeltavan.Ei kaivata nopeudenvalvojia yhtään lisää,mutta kännissä ei tarvis päästää liikkeelle..piti sitten kiinni tangosta,ratista tai vasta avaimistaan...Sopii kyllä hyvin mulle!![]()
JSP
Rattijuopot ja varkaat / ilkivallan tekijät kyllä. Jos joku ajaa ylinopeutta niin ajakoon, johan siinä saisi olla koko ajan luurin päässä soittamassa, myös itsestä välillä.Hmm.. minusta tuo tankojuoppus nyt ei ole niin paha. Ja jos nyt yhden oluen ottaa niin siitä ei vielä ilmoitella eikä kaiketi ole syytäkään, sehän menee lain piiriin vielä.
Syy: Minusta vaan on niin että toisten omaisuutta pitää kunnioittaa ja rattijuopot aiheuttavat muillekin vaaraa kuin vain itselleen liikenteessä.
GSX-1300R
rattijuopot ja varkaat käräytän kyllä jos vaan mahdollisuus siihen tulee..
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Känni/huume kuskit käräytän, kaaharit saa yleinen valvonta hoitaa.
Elä ja anna muiden roudata.
Aivan varmasti, viinaa juoneen älykääpiön joka ratin taakse könyää tahi mopon.. ikuiseen ajokieltoon moinen älypää
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Rosvot, juopot ajaa ne sit millä vaan moottori pelillä ja vetomiehetkin jos taajamassa vetää.. mullakin on lapsia ja ne leikkii ulkona.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Elikkäs perustelut viestilleni olis paikallaan.(kane80 @ Syys. 19 2008,12:13) kirjoitti
Tankojuoppoja en käräyttäisi, koska toivoisin Darwinin korjaavan sadon pois, elikkäs ne tappavat vain itsensä mikä on mulle ihan ok.
Rattijuopot käräyttäisin, koska niillä piisaa sitä potentiaalia tappaa joku muukin, kuin itsensä mikä ei ole mulle ok.
Varkaita en käräyttäisi, koska vaikka omalle kohdalle sattuisi, niin jotenkin vain arvostan ihan rehellisiä varkaita. Mulla on vakuutukset sitä varten, jotta menettämäni esineen tilalle uuden, jos voro käy.
Ilkivallantekijät taasen ovat vain pohjasakkaa. Ottavat oikeastaan kaikki varkaan riskit tekosissaan, hyötymättä itse hommasta mitään, joten ovat kaikenlisäksi vielä harvinaisen typeriä ja sietävätkin saada sanktiot.
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
Olet katsonut liikaa elokuvia(Vihdin Matti @ Syys. 19 2008,20:22) kirjoitti
En minä ainakaan näe huumehörhön puuhasteluissa mitään glamouria. Tai sitten sulla on vakuutukset kohdillaan.
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Käräytän vain rattijuopot ja varkaat.
Motoristeja en käräytä ainakaan niin kauan kun mua ei käräytä. Ajotapaan en kiinnitä huomiota sillä motoristi yleensä *kuolee itsekkin tai loukkaantuu pahasti jos sattuu onnettomuus jossa on ylinopeus osallisena. En itsekkään ole mikään liikenteen osalta puhdas pulmunen niin turha ruveta muita motoristeja käräyttämään.
Varoitan tutkasta muita motoristeja.
Rattijuopot ja muut hörhöt käräytän, niiden jälkiä kun joutuu töissä korjailemaan. Muuten en ajamiseen puutu. Tuleehan sitä itsekin joskus parin bissen jälkeen polkupyörällä *...
Ratti- ja tankojuopot käräytän, muuten tehkööt ihmiset puolestani mitä lystäävät (noin niinkuin periaatetasolla).
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400
Samoilla linjoilla, rattijuoppo tosin ei ole tosiaan yhden tuopin tms pienen määrän nauttinut henkilö, ainakaan raameiltaan isompi..kirjoitti
![]()
<p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
Totta helevatassa käräytän rattijuopot ja varkaat
Ajotavan takii mihkää rupee soitteleen![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Entäs viritetyt mopot? Käräytättekö? Tässä meidän kylällä liikkuu turbolla varustettu 110 kuutioinen Honda Monkey, jolle autoni mittari antoi perässäajettuna reilusti yli satasen nopeuden. Kaveri näytti keulivankin sillä kaasusta vielä reilusti yli 80 nopeudessa. Toki siihen ei noin lyhyellä ja korkealla apparaatilla paljoa tarvi....edes järkeä.
Minusta nuo kuuluisi käryttää ihan kuskien oman turvallisuuden takia. Kuitenkaan tätä meidän kylän Apinaa ei enää. Kuului kärynneen jo *
Varkaita ei ole tullut vastaan, mutta toden näköisesti käräyttäisin. Myös juopot saatan käräyttää, mutta en aina, riippuu tapauksesta. Sama juttu koheltamisesta. Lähinnä riippuu onko sivulliset vaarassa.![]()
Rattijuopot ja Ilkivallantekijät / Roistot Kärähtää heti.
Jos joku ajaa ylinopeutta niin ajakoon, kunhan nyt hiukan kahtoo et ei nyt ihan vedä huussi auki jossain leikkikoulujen/koulujen suojatien kohdalla kouluaikaan....
Mopopojat on meikäläiseltä myös turvassa, se on tervettä hiukan viritellä ja keulia
. Eihän tuo niin vaarallista oo jos nyt Monkeyt keulii 80-90 Km vauhdista ja jos sattuu, niin yleensä omaan nilkkaan kolahtaa pojilla ja on ne sit poissa muusta pahanteosta
.
KTM - Ready To Go
Varkaat kuuluukin narauttaa poliisille, toisaalta jos / kun sais rysän päältä jonkun peelon kiinni niin se olis varmaan sen oma etu että poliisi tulee ja vähän v..un äkkiä(Tyyppi @ Syys. 20 2008,20:43) kirjoitti
Rattikset niin ikään...no mercy. olis aika karua lukea aamulla että se kännäri jonka eilen näki, olis ajanut jonkin sivulisen hengiltä
Toi mopojuttu ei nyt erityisemmin iske, ellei sivulliset vaarannu. Oli toi 80-luvun puolivälin moppedinviritysbuumi sellainen mekaniikan/ dynamiikan/ energiatekniikan / luotettavuustekniikan korkeakoulu että jää se varsinainen korkeakoulu hopeasijalle *
Muistaakseni kahta (2) peräkkäistä päivää pidempään ei päässyt (kovaa) tekemättä jotain huoltoa. Isoa tai pientä
I'd like to die like my Grandfather.
Gently while asleep
Not screaming in terror
Like his passengers
http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
Rattijuopot ja varkaat kärähtävät heti, kun näen. Myös viritetyt mopot ovat vaaravyöhykkeellä. Ajakoot kevareilla sitten, kun kortti on taskussa. Ennen sitä taitaa liikennetaidot olla hieman vajavaiset.
Durty Nelly's Boys
-96 jäin henkiin ainoastaan ison Nissanin ansiosta musta..set ajo jurrissa 120km/h mun päälle 50:n alueella ja sen jälkeen kynnys käryttää on ollut tosi alhainen. Kun ys soitti mulle ja kysyi millaista tuomiota haluan kysyin oliko kuoleman tuomio jo peruttu? Minä ja ystäväni Ruger pysäyttelemme kyllä hörhöjä.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Ratti/tankojuopot käräytän, mieluusti kuvan kanssa. Varkaita ei ole tullut nähtyä/ymmärrettyä mutta käräytän. Kaahailijoista käräytän ne jotka ovat vaaraksi muille. Elvistelijät pudotan muuten vaan maanapinnalle ja sen alapuolelle...
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Rattijuopon käräytän juu. Siinä on niin suuri todennäköisyys että vahinkoja tulee, ja isoja vahinkoja, ettei paljon jää miettimistä.
Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
(poku @ Syys. 20 2008,21:59) kirjoitti
Jope Ruonansuun sanoja lainatakseni "mietipä ite, ihan ite..."
Nimittäin joka viides (1/5) liikenteessä kuollut on rattijuopon aiheuttama *
-M
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
Kyllä tälläset idioottikoheltajat kannataisi käräyttää, ihan niitten omankin hengen takia: 142@50 ja kunnon kännissä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008...01614_uu.shtml
Toimittajat tuntee jo pyörämallitkin, ainakin noi vetomiesten suosikit ;)
"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
Kyllä käräytän kaikki rattijuopot mitä eteen tulee.
Oon muunmuassa käräyttäny tyttöystäväni siskon ku se lähti TODELLA vahvassa kännissä ajamaan bileistä. Pyysin viimeseen asti ettei lähtis mutta koska lähti siitä huolimatta, ni soitin poliiseille ja sanoin että tulkaas pysäyttää toi auto ennenku jotai sattuu. Puhalsi melkee 3 promillea.
Ei se tähän päivään mennessäkää tiedä että mä sen puhelun soitin, eikä itseasiassa tiedä kukaan muukaan. Ja hyvä niin.
Vois melkeenpä kysyä että kuka niitä juoppoja EI ilmiantais? Mitäs sit ku päästät jonku tietoisesti kännis rattiin ja se tappaa jonku? Sit on varmaa hyvä mieli.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Jouduin tuota miettimään yks kaunis aamu kerholla.
Muuan kaveri lähti ajamaan aamuviideltä.
Tiesin ettei varmasti ole selvinpäin...kun aamu kolmelta vielä oli melko kännissä.
Mietin ihan oikeasti sitä puhelin kädessä...
Että olenko vastuussa siitä, että kaveri saattaa ajaa metsätiellä suoraan pöheikkään ja vasta ens kesän marjastajat sen sieltä löytää.
Tai ajaako se jonkun päälle, tappaa jonkun.
Mut sitten jätin kuitenkin soittamatta.Se oli viikonloppu ja poliisit yleensä partioi silloin aamuyöstä.
Joten jätin sen kuitenkin kaverin onnen varaan...
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?