Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Onko mitään paikkaa maailmalla josta saisi varaosia noihin kypäriin.
    Itsellä S1:sestä on parissa kesässä kulunut tiiviste puhki ja se täytyisi uusia.
    Maahantuoja vastasi -"Valitettavasti tehdas ei toimita pelkkää tiivistettä, koska haluavat vaihtaa sen itse."

En hemmetissä ala postittelemaan kypärääni tuollaisen takia gynttereille vaikka takuukin on voimassa. *

samaa sanoivat minulle kun c1:n ilmareijän "suojakansi" irtosi...

pyysivät saksaan lähettämään..... no enpä suostunut ja kas kummaa lähtivät kuitenkin uuden .... ilmaiseksi

eli painosta vaan lähettämään....
    <p>kaksi pyörää ja moottori???...... ??.....?? ..... sehän on MOPO RD 125 &gt; GS 400 &gt; XJ 900 &gt; F6C</p>
    Minulla oli hajonnut aurinkovisiiri Conseptista. Tokimoto lähetti sen saksaan ja tuli takaisin Tokimotolle. Lähettely ei maksanut mitään kun kuulemma tavaraa kulkee muutenkin. Maksoin vain itse uudet osat. Että tälleen on joskus ainakin toimittu.
    R100R -92 >> R1100RS -93 >> K1200GT -03 >> R1200GSA -11 >> R1200GSA -16
    Lainaa (AimoPamaus @ Syys. 05 2008,11:16) kirjoitti
    En hemmetissä ala postittelemaan kypärääni tuollaisen takia gynttereille vaikka takuukin on voimassa. *
    Ei sitä itse tartte postitella kuin korkeintaan Tokimotoon. Kyllä ne kyydin Saksaan järjestää, eikä sulle tule edes kuluja, jos takuu on vielä voimassa.
    Ja talviaikaanhan homma hoituu mukavasti. Vai ajeletko talvellakin?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Ostin kypäräni Saksasta mutta 2v takuuta on vielä huhtikuulle asti. On tämä nyt Saksalaisilta helvetin fiksua ja egologista postitella koko kypärää edestakaisin kun tuo tiiviste tulisi jopa kirjeessä.

Tokimotollakaan ei ole palautuskypärää josta tuon voisi ottaa.
    Tokimoto hoiti muuten hienosti viimekesänä visiirinvaihdot takuisiin.
    Oletko ollut suoraan yhteydessä Schuberthiin?
    Laita meiliä kundenservice@schuberth.de, voi olla että lähettävät tiivisteen suoraan kotiisi.
    -nomen est omen-
    Lainaa (Kriisi @ Syys. 05 2008,18:57) kirjoitti
    Laita meiliä kundenservice@schuberth.de, voi olla että lähettävät tiivisteen suoraan kotiisi.
    Laitoin jo eilen mailia service@schuberth.de

Oheen kuva tiivisteestä ja kuitista.
    Ei vastausta...
    Lainaa kirjoitti
    samaa sanoivat minulle kun c1:n ilmareijän "suojakansi" irtosi...
    Ai ne irtoilee muillakin? Hjyvä saksalainen laadutuode. *

Itse ainakin sain uuden visiirin kysymällä suoraan valmistajalta, kun siitä(kin) irtosi huurteenestopinnoite. Pitänee kysellä tuota ilmastointi venttiiliäkin sielä suoraan, kun potta on omaa USA tuontia, eikä maahantuojaa juurikaan kiinnosta.
    Lainaa (AimoPamaus @ Syys. 05 2008,11:16) kirjoitti
    Onko mitään paikkaa maailmalla josta saisi varaosia noihin kypäriin.
    Itsellä S1:sestä on parissa kesässä kulunut tiiviste puhki ja se täytyisi uusia.
    Maahantuoja vastasi -"Valitettavasti tehdas ei toimita pelkkää tiivistettä, koska haluavat vaihtaa sen itse."

Omassa kypärässä sama tauti * Takuu ei taida olla voimassa, kun tiiviste kolmisen vuotta ollut hiukan vajavainen.
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
    Lainaa (tosikko @ Syys. 06 2008,23:24) kirjoitti
    Pitänee kysellä tuota ilmastointi venttiiliäkin sielä suoraan, kun potta on omaa USA tuontia, eikä maahantuojaa juurikaan kiinnosta.
    Tokimoto hoisi minun Saksan ostokin aijemman visiiri takuuasian hienosti. *
    Postit Suomen sisällä tuli oikeutetusti minun maksettavaksi.

Varsinkin jos ei ole takuuasia niin varmaan hoitavat sen.
    Ellei taas tehdas vaadi koko kuulan postittelua...

Oma C2 käynyt kerran sakemanniassa, tuli takaisin paaaljon siistimmässä kunnossa kun lähti
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
    Kyllä ontuu.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Lainaa (AimoPamaus @ Syys. 05 2008,22:44) kirjoitti
    Lainaa (Kriisi @ Syys. 05 2008,18:57) kirjoitti
    Laitoin jo eilen mailia service@schuberth.de

Oheen kuva tiivisteestä ja kuitista.
    Ei vastausta...
    Ei vieläkään vastausta.
    Laiton tuohon toiseenkin postia.
    Itsellä katosi Schuberth R ykkösestä leukaosan ilmaläppä. Tokimoto ei saanut aikaan mitään, joten soitin Schuberthin asiakaspalveluun (Kundenservice).
    Asian esitettyäni he lähettivät osan ilmaiseksi viikon sisällä.
    Siis puhelin käteen Aimo.
    Ei vanha vittuile, vanha neuvoo.
    Lainaa (oldfart @ Syys. 10 2008,09:05) kirjoitti
    Siis puhelin käteen Aimo.
    Kun kielitaito on mitä on... Onneksi sähköposti toimi.

Lupasivat lähettää uuden.
    Nyt on tiiviste perillä.
    Tuli varmuuden vuoksi myös ylempi vaikka alempaa pyysin.
  17.  
    Tokimotossa ainakin on hoideltu Schubertin takuuasioita hyvin. Mulle asensivat vanhaan Conseptiin visiirin aukipitävät hammastuskilkkeet ilmatteeks kun olivat kuluneet löysäksi 4 vuotta vanhassa kypärässä. Ei siis ollut enää edes takuuta. Kiitos Tokimotolle!
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."