Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 143:sta
    Lainaa (Vince TB @ Syys. 17 2008,12:16) kirjoitti
    Lainaa (janick @ Syys. 16 2008,21:23) kirjoitti
    Loppujen lopuksi vedin tien sivuun ja otin rekisterin ylös. Kun olin vähän rauhoittunut, soitin sille kaverille, että ensinnäkin olin pahoillani, jos ohitus aiheutti pahaa mieltä ja toivottavasti hän ei jatkossa vastaavasti provosoidu. Ohituksen syyksi sanoin, että nopeusrajoitus +10 kmh mittarissa- nopeudella saavutin hänet ja auton perässä on hiton epämiellyttävää ajaa turbulenssissa. Ohitus oli siis ainoa järkevä ratkaisu. Toivoin ettei muut motoristit joudu kokemaan samaa takapyörän hivontaa. En tiedä miten vaikutti, tuskin mitenkään. Otti tiukille puhua normaalisti, kun oli niin raivo pinnassa. Se asia on kuitenkin loppuun käsitelty.
    Miksi alkaa nössöileen ja soitteleen perään? Koko tilanne oli turha ja sun mokahan toi oli, jos ajaa ohi ni turhaa jää siihen eteen hidasteleen ja vittuileen. Toinen vaihtoehto o tietysti pysähtyy ja antaa auton mennä menojaan jos ei o munaa jättää siihen kunnolla välii ohituksen jälkeen, kuten tässä tapauksessa ei selvästikään ollut.

ps. Toi turbulenssi oli vitun hyvä veto, mahtoi kotilokuski saada hyvät naurut!
    Täkyjä kannattaa aina heittää, aina ne ei tärppää, heh.
    Lainaa (mvps @ Syys. 17 2008,06:57) kirjoitti
    Lainaa (janick @ Syys. 16 2008,21:23) kirjoitti
    . Siitähän autoilija hermostuu ja alkaa hiillostaa kiinni takarenkaassa. Mitä teet?
    Oikean käden ranneliikkeellä ripeästi etäisyyttä ~1km niin vaiva on poistettu. En yleensä jää seurailemaan mitä törppö siellä takarenkaassa aikoo hommailla
    Kyllä ne hiillostajan maskista löytyneet siniset vilkut sitten huomaa vähemmälläkin seuraamisella.
    Etsin sopivan paikan, jossa voi vaihtaa alushousut.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Lainaa (terkale @ Syys. 17 2008,18:42) kirjoitti
    Kyllä ne hiillostajan maskista löytyneet siniset vilkut sitten huomaa vähemmälläkin seuraamisella.
    Mitäs jos soittaisi siinä ajaessaan poliisille antaen vinkin epävarmalla ja vaarallisen näköisellä tavalla ajavasta autoilijasta ja pyytäisi puhalluspalvelua sikälimikäli lähistöllä sattuisi partio olemaan, hähhää!
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
    Päästän ohi tai tarvittaessa itse pysähdyn. Vähemmän vaaraa niistä edellä on.

Niijoo, ja oon paska tappeleen.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Vastaavaa taannoin lukeneena osui silmääm harrikkamimmien keino. Laittoivat bensa-asemalla taskuunsa pikkukiviä, joita sitten voi heitellä tielle takarenkaassa hiilostavien silmille.

En ole kokeillut, enkä edes suosittele, mutta auttaa varmaan.

Itse jättäisin rakoa, tai kääntyisin sivutielle kuselle. Sais hoidettua kaksi asiaa pois päiväjärjestyksestä ja stressit ois poissa.
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

Lainaa (hlpvu8 @ Syys. 17 2008,20:32) kirjoitti
    Vastaavaa taannoin lukeneena osui silmääm harrikkamimmien keino. Laittoivat bensa-asemalla taskuunsa pikkukiviä, joita sitten voi heitellä tielle takarenkaassa hiilostavien silmille. *

Mulle taas sattui alkukesän aikaisena aamuna niin, että yksi musta audi-merkkinen kotilo liimantui rekisterikilpeen ja ihan siis taajamassa katuliikenteessä. Väläytin jarruvaloja ja siitäkös se hermostui. Samassa se ajoi mun eteen, jarrutti, mutkitteli, jarrutti jne... Vastaanlaisia tilanteita varten harkitsen vakavasti niitä kiviä... Kädet tärisi vielä töissäkin, sen verran paljon säikähdin *
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10

Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
    ou nou siis mä en i dont know
    SUZUKI B-KING
    Lainaa (bikerinna @ Syys. 17 2008,21:48) kirjoitti
    Vastaavaa taannoin lukeneena osui silmääm harrikkamimmien keino. Laittoivat bensa-asemalla taskuunsa pikkukiviä, joita sitten voi heitellä tielle takarenkaassa hiilostavien silmille. *

Mulle taas sattui alkukesän aikaisena aamuna niin, että yksi musta audi-merkkinen kotilo liimantui rekisterikilpeen ja ihan siis taajamassa katuliikenteessä. Väläytin jarruvaloja ja siitäkös se hermostui. Samassa se ajoi mun eteen, jarrutti, mutkitteli, jarrutti jne... Vastaanlaisia tilanteita varten harkitsen vakavasti niitä kiviä... Kädet tärisi vielä töissäkin, sen verran paljon säikähdin *
    No tuommoiselle sekopäälle jo soittaisin ihan uteliaisuudesta. Eli jos joutuu jarruttelua ja mutkittelua katselemaan niin painuuhan se rekkarikin jo helposti mieleen. Sitten vaan tekstaria jossain sopivassa vaiheessa samana päivänä. Ois tuolle mulgerolle voinut esim. tulla yllärinä se että naista tuolla tavalla kohteli... ja vieläpä sexyä prätkämimmiä - mikähän siis lienee äijän naismaku...;) Siis jostain syystä pidän itsestäänselvänä että Audisti-autisti oli miespuolinen (ainakin joiltain sekundäärisiltä sukupuoliominaisuuksiltaan... ai niin ja ehkä siellä joku 7 cm roikkuu komeuden jatkona..)
    Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
    nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)
    hullut kannattaa pitää edellä eli päästää ohi. Veto bussipysäkille ja kiihdytys perään yleensä katkaisee perstuntumassa liikkuneen viimeisenkin verisuonen ja se alkaa ajamaan kuin kaheli. Sitä ajoa voikin turvallisesti seurata valitsemansa välimatkan päästä. Paljon fiksumpaa ja hauskempaa kuin vääntää kahvasta ja ajaa mutkan taakse fööniin kunnon lukemat tai savipaakuista ihtensä pihalle, vain jonkun älyvapaan autoilijan takia :-)
    KTM
    Lainaa (Volpe @ Syys. 17 2008,22:02) kirjoitti
    Lainaa (bikerinna @ Syys. 17 2008,21:48) kirjoitti

No tuommoiselle sekopäälle jo soittaisin ihan uteliaisuudesta. Eli jos joutuu jarruttelua ja mutkittelua katselemaan niin painuuhan se rekkarikin jo helposti mieleen. Sitten vaan tekstaria jossain sopivassa vaiheessa samana päivänä. Ois tuolle mulgerolle voinut esim. tulla yllärinä se että naista tuolla tavalla kohteli... ja vieläpä sexyä prätkämimmiä - mikähän siis lienee äijän naismaku...;) Siis jostain syystä pidän itsestäänselvänä että Audisti-autisti oli miespuolinen (ainakin joiltain sekundäärisiltä sukupuoliominaisuuksiltaan... ai niin ja ehkä siellä joku 7 cm roikkuu komeuden jatkona..)
    *itse asiassa, niin teinkin, eli laitoin sille urpolle tekstarin, mutta niin ettei mun oma nro näy. Meinaan kaikenlaisia hulluja kun oikeasti on liikenteessä...Sit se sattui asumaan kohtuullisen lähellä meikäläistä ja pelkäsin jo fillarinkin puolesta *
    Triumph Daytona 675 -10

Lainaa (zuha @ Syys. 17 2008,22:29) kirjoitti
    hullut kannattaa pitää edellä eli päästää ohi. Veto bussipysäkille ja kiihdytys perään yleensä katkaisee perstuntumassa liikkuneen viimeisenkin verisuonen ja se alkaa ajamaan kuin kaheli.
    Tämä tuntuu järkevältä ja jossain määrin myös tyydytystä tuovalta vaihtoehdolta.. voipi ajatella, että siinä se hullu ajaa hirveä stressi ja paniikki päällä.

Niin pyörän päällä kuin kotilollakin on tullut todistettua jos jonkinlaista "koulutusta" muiden tienkäyttäjien osalta. Viimeksi teollisuuskadulla joku papparainen suuttui syyttä suotta ja rupesi hidastelemaan mun edessä. Itäväylän liittymässä mentiin neljääkymppiä ja jäi vasemmalle kaistalle jotain mutisemaan. Länsiväylälle mentäessä Ruoholahdesta autoilija hyökkäsi mun eteen. Tööttäsin protestiksi ja ohittaessani tämä yritti kiihdyttää ja näytti käsimerkkiä. Ruman näköistä, kun keski-ikäisestä naisautoilijasta oli kyse. Tyhmin tapaus sattui ajaessani kotilolla Yyöjärveltä tampereen ohi helsinkiin päin. Jossain vaiheessa ohitin passatin, jonka sisällä keskivertoa isompi lapsiperhe. No pari kertaa tämä jäi eteen matelemaan, jolloin ukkeli hermostui ja ohitti mut. Pari kertaa näin kävi, viimeisellä kerralla oli aikeissa mennä motarilla oikealta ohi, etäisyyttä noin metri mun puskurista. Siinä vaiheessa olin jo väistämässä oikealle kaistalle, jolloin tuo hullu meinasi ajaa ulos. Koko perhe polvenkorkuiset kakarat mukaanlukien näytti keskisormea, kun pääsivät ohi. Auto oli erään eteläisen naapurimaamme rekkareissa...

Muistuu pari ikäloppua urbaanilegendaa autoilijoihin kyllästyneistä mopokuskeista. Yksi oli se, että endurolla oli revitelty perää tökkineen autoilijan konepellillä ja katolla. Toinen legenda on se, että autoilijalta oli otettu pientareella avaimet pois ja nakattu ne metikköön... Onkohan näissä yhtään todellisuuspohjaa?
    Voi Audistilla olla vaikka Yheksänsenttinen! Että onko pakko yhdistää pieni pippeli automerkkiin???
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
    Pahimmasta road ragesta pääsee kun ei provosoidu...

Jos nyt kumminkin vähän raivostuttaa, kannattaa estää AKE:lta osoitetietojen saanti, puhelinnumero salaiseksi ja vielä maistraattiin osoitteenluovutuskielto... Ei ainakaan kukaan tissiposki soittele raivoissaan perään...
    MC KCI
    Tunturi Super Sport '80 (tallissa)
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Itselleni kävi kouvolan tienoilla tilanne jossa olympia-volkkari yritti kiilata minut ulos ohituksen jälkeen. Kyydissä mieskuskin lisäksi kaksi tenavaa, emäntä ja mökkikamat. Hetken katselin tilannetta takaa, ja uran auetessa suoritin uuden ohituksen sen verran vauhdilla, ettei koppikuski ehtinyt kissaa sanomaan.

Harvemmin noita roadrage tilanteita on kohdalle sattunut. Ratkaisu on mulla riippunut aika pitkälle omasta fiiliksestä ja paikasta. Motarillahan vaihtoehto on aina vetää seuraavasta rampista kiertotielle. Jos on Gepsi paikallaan, niin onnistuu pienemmilläkin teillä.

Jos toi roikkuminen yleistyy, niin omiin taskuihini saattaa eksyä maalinpoistoainetta pakattuna lasisiin koeputkiin...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Kun ohittaa tarpeeksi ripeästi ja ottaa kunnon turvavälin siihen ohitettavaan niin ei tarvitse katsella näitä perässä kyylääjiä. Tietenkinhän he voivat lähteä autollaan kisamaan ja perässä ajamaan. sitten jos mennään 200km/h takarenkaassa kiinni niin sit pitää loupua leikistä kun oma pyörä ei kulje kovempaa
    Kawasaki ER-6n -06
    No siis tuohan on niin tuttua kuin vaan olla ja mahtaa että joku torvi roikkuu takalampussa kiinni.
    Itse ainakin teen joko sen, että hidastan, ja hidastan ja viiiiielä vähän hidastan ja pikkuisen siinä oikein rennosti mutkittelen jotta herra - tai rouva, kuka ikinä siellä ratin takana onkaan, näkee että "eepä mulla täsä mihikkää oo kiirettä" Hohhhoijaaaaaa ja haukotus hmhhhhhh!!!!!!
    TAI.. sitten tehdään perinteiset: HANAAAA ja niin katosi auto kuin kuppa pönttöön!

Oih, on se moottoripyöräily niin mukavaa kun sen oikein oivaltaa
    Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..

Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
    Hämmästyttävää kylläkin olen onnistunut välttymään tieraivourpojen kohtaamiselta liikenteessä livenä.

Duunissa joku imudieselmesellä hikittävä pahasti ylipainoinen metrinkaappi kiukkusi splittaamisesta ja uhosi oven eteen aukomisista.

Jutut loppui siihen kun lakonisesti huomautin että viimeksi kotiloni oli splittaamalla ohittanut siviiligyymopo - joten noheva tapa saada murhasyyte olisikin vipata ovi auki moisen eteen.

Eihän semmoinen syyte tuomioon asti menisi siinä muodossaan kumminkaan, mutta pikku punkerolle taisi tulla mieleen että pontevia poikasia ei Kakolanmäellä (tämä siis ennen 2007) varmaankaan paljoa kiinnosta onko tämä mailmanvaltiaskonsulentti ja ajaa mercedeksellä.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
    Ajelin viikko sitten torstaina neljän aikoihin kotilollani Lahden tien alkupäätä Kumpulasta Kehä III:lle. Perässäni ohituskaistalla kiihdytteli kyykkypyöräilijä, jolle annoinkin varsin pian tietä, kun hänellä tuntui olevan kiire. Sen verran lähellä tuli. Palasin sitten takaisin paremmin vetävälle ohituskaistalle sen kyykyn perään. Kaverilla oli vielä edessään Mini-mies, joka motoristin havaitessaan alkoi yhtäkkiä noudattaa nopeusrajoitusta ja kevensi kaasujalkaansa. Oikean puoleisella kaistalla olisi ollut sopivia välejä joihin Mini olisi voinut siirtyä, mutta kun oli kerran saanut paalupaikan ohituskaistalla, niin siitähän ei voinut luopua. Seurasin jännityksellä kun kyykkypyöräilijä ajoi melkein Minin puskuriin kiinni ja yritti hiillostaa tätä kaistanvaihtoon. Siinä kun se Mini-mies ois alkanut pelleilemään jarrulla, niin huonosti ois käynyt. Hetken jo jopa luulin, etä motoristi lähtee vasemmalta keskipientareen kautta ohi. Lopulta kyykkypyöräilijä päätti itse vaihtaa oikealle kaistalle, josta parin kaistan kautta kiersi Minin viereen eleillään kommentoimaan. Lopulta käänsi kahvaa ja hävisi horisontin suuntaan.

Mini-miehen toiminta oli aivan käsittämättömän tyhmää, mutta kyllä pelotti motoristin puolesta. Kyllähän sen tietää ketä ois sattunut leukaan, jos jotain yllättävää ois sattunut. Teki mieleni soittaa sille motoristille ja muistuttaa, ettei kannata koskaan provosoitua, vaikka kuinka vituttais. On nimittäin aivan turha miettiä, kenen vika se oli, siinä vaiheessa kun onnettomuus on tapahtunut ja pahimmassa tapauksessa henki lähtenyt. Jokainen meistä ajaa kuitenkin omalla vastuullaan ja motoristi jää aina kakkoseksi kun kolahtaa.
    "Jos haluu saada on pakko antaa!"
    Lainaa (HeavenSB @ Syys. 18 2008,09:50) kirjoitti
    Kun ohittaa tarpeeksi ripeästi ja ottaa kunnon turvavälin siihen ohitettavaan niin ei tarvitse katsella näitä perässä kyylääjiä. Tietenkinhän he voivat lähteä autollaan kisamaan ja perässä ajamaan. sitten jos mennään 200km/h takarenkaassa kiinni niin sit pitää loupua leikistä kun oma pyörä ei kulje kovempaa *
    Mutkapätkillä provosoituva kotelokuski yleensä osaa kyl ajaakin tosi lujaa niihin mutkiin. Tällaisen kanssa saa ottaa kovat kisat, mieli karistaa se kannoiltaan. On niin sanotusti rattimiehiä ja hyvä niin, sillä silloin molemmat tietää rajansa näissä "kisailuissa". Toista on sitten nää liikennevaloissa ja suorillä härnääjät, niistä ei oo mihinkään. Suorastaan hengenvaarallisia liikaa suuttuessaan.
    Nimimerkillä: monet kisat porkkalanniemen (sen mustan bemarin kanssa) ajanu.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
    Lainaa (panu.. @ Syys. 18 2008,17:07) kirjoitti
    Lainaa (HeavenSB @ Syys. 18 2008,09:50) kirjoitti
    Kun ohittaa tarpeeksi ripeästi ja ottaa kunnon turvavälin siihen ohitettavaan niin ei tarvitse katsella näitä perässä kyylääjiä. Tietenkinhän he voivat lähteä autollaan kisamaan ja perässä ajamaan. sitten jos mennään 200km/h takarenkaassa kiinni niin sit pitää loupua leikistä kun oma pyörä ei kulje kovempaa *
    Mutkapätkillä provosoituva kotelokuski yleensä osaa kyl ajaakin tosi lujaa niihin mutkiin. Tällaisen kanssa saa ottaa kovat kisat, mieli karistaa se kannoiltaan. On niin sanotusti rattimiehiä ja hyvä niin, sillä silloin molemmat tietää rajansa näissä "kisailuissa". Toista on sitten nää liikennevaloissa ja suorillä härnääjät, niistä ei oo mihinkään. Suorastaan hengenvaarallisia liikaa suuttuessaan.
    Nimimerkillä: monet kisat porkkalanniemen (sen mustan bemarin kanssa) ajanu. *
    Juuh onhan se mukava näiden rattimiesten kanssa kisata, jotka myös tuntee ne omat rajansa ja pitäävät sopivan turvavälin siinä edessä ajavaan, eivätkä vedä ihan siinä takarenkaassa kiinni kovissa nopeuksissa.

Ja kuten sanoit niin nämä, jotka suorilla ja liikennevaloissa härnäävät ovat juuri sitä pahinta sakkia, joista ei tiedä mitä ne tekee. Saattavaat jopa kiilata ojaan jos sille päälle sattuuvat.
    Kawasaki ER-6n -06
    Lainaa (HeavenSB @ Syys. 18 2008,18:00) kirjoitti
    Ja kuten sanoit niin nämä, jotka suorilla ja liikennevaloissa härnäävät ovat juuri sitä pahinta sakkia, joista ei tiedä mitä ne tekee. Saattavaat jopa kiilata ojaan jos sille päälle sattuuvat.
    Tänään pari tuntia sitten keksi yksi volvo kuski kiilata meikäläisen melkein ojaan, ihan katuliikenteessä. Kyseinen urpo oli kotilollaan liikennevaloissa minun takana ja hermostui, kun en lähtenyt vihreiden syttyessä hänen mielestään tarpeeksi ripeästi liikkeelle... Ensin se ajoi ihan takarenkaassa ja sit sutaisi ohi, puoliksi samaa kaistaa ajaen. Kädet tärisee vieläkin.. * *Mistä ihmeestä näitä riittää Tätä ennen päivällä yksi tyyppi veti kotitalon pihassa oven auki just silloin kun ajoin ohi. Oli parkkeerannu kotteronsa pihaanajoväylälle mennäkseen postilaatikolle. Onneksi olin varautunut siihen että saan ovesta keulaan...Sen verran nousi lämmöt siinä kohtaa, että kävin kyllä huomauttamassa heti kun sain fillarin parkkiin *
    Triumph Daytona 675 -10

Lainaa (bikerinna @ Syys. 18 2008,20:51) kirjoitti
    Tänään pari tuntia sitten keksi yksi volvo kuski kiilata meikäläisen melkein ojaan, ihan katuliikenteessä. Kyseinen urpo oli kotilollaan liikennevaloissa minun takana ja hermostui, kun en lähtenyt vihreiden syttyessä hänen mielestään tarpeeksi ripeästi liikkeelle... Ensin se ajoi ihan takarenkaassa ja sit sutaisi ohi, puoliksi samaa kaistaa ajaen. Kädet tärisee vieläkin.. * *Mistä ihmeestä näitä riittää * Tätä ennen päivällä yksi tyyppi veti kotitalon pihassa oven auki just silloin kun ajoin ohi. Oli parkkeerannu kotteronsa pihaanajoväylälle mennäkseen postilaatikolle. Onneksi olin varautunut siihen että saan ovesta keulaan...Sen verran nousi lämmöt siinä kohtaa, että kävin kyllä huomauttamassa heti kun sain fillarin parkkiin *
    No siulle se sattuu kokoajan *
    Ei kyllä onneks oo sattunu koskaan NIIN hullua kotilokuskia, ettenkö siitä olis mopolla eroon päässy (silläkin uhalla, et jos polliisi-setä näkis, niin morjens)
    Tarvii vaan aina muistaa se, et "ei tartte provosoituu, jos provosoidaan"
    Ja JOS provosoituu, ni sit kandee olla "hyvät paukut" mukana
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
    Lainaa (*SERIFFI* @ Syys. 18 2008,20:54) kirjoitti
    Lainaa (bikerinna @ Syys. 18 2008,20:51) kirjoitti
    Tänään pari tuntia sitten keksi yksi volvo kuski kiilata meikäläisen melkein ojaan, ihan katuliikenteessä. Kyseinen urpo oli kotilollaan liikennevaloissa minun takana ja hermostui, kun en lähtenyt vihreiden syttyessä hänen mielestään tarpeeksi ripeästi liikkeelle... Ensin se ajoi ihan takarenkaassa ja sit sutaisi ohi, puoliksi samaa kaistaa ajaen. Kädet tärisee vieläkin.. * *Mistä ihmeestä näitä riittää * Tätä ennen päivällä yksi tyyppi veti kotitalon pihassa oven auki just silloin kun ajoin ohi. Oli parkkeerannu kotteronsa pihaanajoväylälle mennäkseen postilaatikolle. Onneksi olin varautunut siihen että saan ovesta keulaan...Sen verran nousi lämmöt siinä kohtaa, että kävin kyllä huomauttamassa heti kun sain fillarin parkkiin *
    No siulle se sattuu kokoajan *

Tarvii vaan aina muistaa se, et "ei tartte provosoituu, jos provosoidaan"
    Ja JOS provosoituu, ni sit kandee olla "hyvät paukut" mukana
    No, vierivä kivi ei sammaloidu, vaimitensemenee..

... mutta mitään käsimerkkejä en näyttäny enkä yrittäny kiilata takas...enkä yrittänyt paukata sitä toista kuskia millään ovella...

Triumph Daytona 675 -10

Voi "rinna"..Se "vierivä kivi ei tosiaan sammaloidu"
    Ja ne kädet ei VOI täristä enään tollasella "rautaperseellä"
    Koitetaan nyt pysyy loppysyksy kaik "yhes koos", ni voidaan sitte taas keväällä jatkaa..kotiloitten väistelyy/kiusaamista
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
    Erään kolleegan sanoja lainaten: "Vartin verran polvee tonttiin niin on sekin huoli poissa"

Minua hiillosti siviilipoliisit pumppaamalla kannassa pari kilometriä. Onneksi maltoin mieleni.
    periksi ei anneta, se on selvä

Ja rautaperseen vois ensi kesänä vaikka uudistaa, jos löytyis vaikka muitakin innokkaita
    Triumph Daytona 675 -10

"Road Rageen" olen törmännyt tasan kaksi kertaa, viimeisten kahden vuoden aikana ja en ole tehnyt niihin törmätessäni mitään muuta, kuin kertonut omituisesta liikennetapahtumasta kotosalla ja kavereille.

Ajelen vuodessa semmoiset pauttiarallaa 40 000km.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  30.  
    Lainaa (bikerinna @ Syys. 18 2008,22:07) kirjoitti
    Ja rautaperseen vois ensi kesänä vaikka uudistaa, jos löytyis vaikka muitakin innokkaita *
    Sehän olisikin nasta juttu ajaa se porukalla. Sen osaan vaan nyt veturihommia tehneenä sanoa, että porukka pitää olla alle 20 fillaria, niin silloin se onnistuu.

Jee, kovasti on kannatusta.

-M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen