alkoi himottaa tommonen bandiitti jonkun verran,
mut en tiiä kumpi pare 600 vai 1200
kertokaahan vähän mielipiteitä *
ite oon ajnut 1200 bandit:ia ja aika herkkä keulii se vehe *
mut minkälainen se 600 mahtaa olla???
keuliminen ei oikeen kiinnosta hirveest mut ei se mopo saa
olla liian laiskakaan....
"itellä nyt ollu tän kesän cbr1000f" *![]()
entiset pelit kawa er-5, honda cbr1000f, cbr600f, cb350s ja nyt vfr750f rc36.
Itse olen kolme kesää ajellut 600 Banditilla. Hyvä peli, vääntöä ei alakierroksilla ole mainittavaksi asti mutta kuulemma sillä kortin saapi hyllylle tarvittaessa. Kaksi päällä kone käy pieneksi ja ehkä tonnisen ceparin jälkeen tuntuu mopolta. Etupyörää en ole edes yrittänyt tiestä irti. Matka taittuu mukavasti enkä yhden 1250cc-koeajon jälkeen ole valmis vielä kauppiaalle välirahaa maksamaan. Mutta nämä kun tiedostaa niin mikä jottei. Bandit-voorumilta saattaa irrota lisää infoa.
GSF600 -98
MTX125-R -84
www.suzukibandit.org
En osaa laittaa tota linkkinä...
Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
Kawasaki Kx 125 -85
http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
tänks(Mc Nikke T @ Syys. 16 2008,20:28) kirjoitti
menempä sinne kahtelee![]()
Itsellä on 600 Banditti. Sillä ei ole pelkoa keulimisesta vahingossa. Pelkällä kaasulla ei keuli millään.(ceepra @ Syys. 16 2008,19:12) kirjoitti
Bandit 600 kiihtyy jonnekin 150-160 km/h nopeuteen asti suhteellisen kivasti, mutta sen jälkeen meno on aika vaisua. 1200 verrattuna 600 on käsittääkseni (en ole ajanut 1200:lla) ketterämpi kaupungissa ja mutkatiellä. 600:ssa on huonompi (tai ainakin vähemmillä säädöillä varustettu) jousitus. Pikkubantittiin on kyllä saatavilla esim. Öhlinsin takaiskari/jousi ja etujouset.
Isossa Bandussa on takalaukun kanssa hauska rungon vibraustaipumus isommissa nopeuksissa. Tätä taipumusta ei pienessä ole, mutta tiukemmin ajaessa olen saanut kerran kokea tankslapperin ja lievempiä voblauksia muutaman kerran.
Pikkubandittiin ei ainakaan Givillä ole saatavilla valmiita sivulaukkutelineitä.
Pikkubandittia ei kannata virittää tehon lisääntymisen toivossa. Sen sijaan 1200 koneesta on saatavissa pienehköillä toimenpiteillä lisävonkua.
Itse hankkisin tilanteessasi ison Banditin.
650 olen ajanut. 1200 ja 1250 omistanut. Ei tuo 650 kyllä tunnu sen ketterämmältä mitä isokaan. Hieman kevyempi se on työnnellä mutta ajossa ero ei ole tai se on todella pieni.
Pienemmässä ei tietenkään koneessa aivan samalla lailla ruutia mutta lyhyemmät välitykset tekee sen ettei ero niin pahasti tunnu. Tietty kun oikein kunnolla rupeaa kahvaa vääntämään niin pienemmässä ei sitten ihan niinpaljoa tapahdukkaan.
990 adv, VF750F, ZX-12R
niinku näitten vastausten ja oman mielipiteen perusteella kyl toi 1200 bandit kyl vetää sen pitemmän korren... *
muuten miten toi naku bandit on ajaa isolla tiellä ja motarilla?
"puskeeeko" tuuli kovaa vastaan motarilla?
vai onks se s malli sit huomattavasti parempi matka ajossa?
lähinnä kaupunki ajoo sillä tulis tehtyä mut välil kyl matkaakin myös. *![]()
Mun mielestäni tää ketju tähän mennessä on hyvä esimerkki siitä, että mielipiteitä saa, ja voi lukea, mutta ei ehkä kannata kaikkea ottaa juuri niin kuin sen lukee absoluuttisena totuutena. Elkäätten hermostuko, että pilkutan, mutta kun huvitti. *
Meno yli 150km/h vauhdissa "vaisua" *kirjoitti
![]()
*Ja eikö tohon vauhtiin "kivasti" -kiihtyminen riitä?
Huom: *"niinpaljoa" (kuin isossa), eli ehkä kuitenkin "aikapaljon" tai "riittävästi" ? * Äkkiä saa sen käsityksen, että ei tapahtuisi juuri mitään taikka tarpeeksi.kirjoitti
Ehkä se itse koeajaminen on oleellisinta sittenkin... *
Ja näissä Banditeissa (vaikka minä en paljoa mitään mistään tiedäkään, käsittääksenipitää tietää että 600 on eri kuin 650 ja 1200 eri kuin 1250 - menee vähän nyt "pienet" ja "isot" samassa syssyssä ristiinrastiin... *
Givikirjoitti
On tuolla kuitenkin monenlaisia telineitä erilaisiin "pieniinkin".
Tuosta kun jää äkkiä lukijalle vaan mieleen, että Bandittiin ei saisi sivulaukkutelineitä...
Itse en ole isoa ajanut, enkä 600sta, mutta kyllä tässä pienessä vesirosmossa vaan tapahtuu ja vääntää oikein vallan mainiosti, minulle ! **
Toki hankintahintaero ei ehkä ole suuri isolla ja pienellä, mutta tietty vakuutusmaksuissa varmaan on...
Että mikä kellekin sopii!
...
Mielestäni olisi mukavampi, jos "kiva" kiihtyminen jatkuisi hiukan pidemmälle...(pxu @ Syys. 17 2008,09:17) kirjoitti
Itse ainakin heti oletin, että kysyjä on kiinnostunut nimenomaan ilmajäähdytteisistä Banditeista.kirjoitti
Puolitoista vuotta sitten, kun hommasin omaani laukkuja, ei vanhemman mallisiin 600:iin ollut saatavilla mallikohtaisia sivulaukkutelineitä. Tähän on sitten onneksi tullut muutos.kirjoitti
Itse asiassa vakuutuksen hintaero lienee varsin pieni. Pohjolan laskurin mukaan esim. -98 malleilla liikennevakuutuksen hintaero on n. 20e.kirjoitti
Ainakin yksin ajellessa tosiaan ihan riittävästi. Tiedä sitten miltä tuntuisi lähteä rekan ohitukseen 10 % nousussa emätä + täysvarustus kyydissä. Joo tiedän, todella harvinainen tilanne eikä sen perusteella kannata valintaa tehdä.(pxu @ Syys. 17 2008,09:17) kirjoitti
Niin unohtu mainita että toi mun koeajamani 650 oli i/ö koneinen, en tiedä paljonko on sitten eroa 600 malliin.
Niin ja N mallissa tuuli puskee niinkuin muissakin nakuissa. Eli ihan makuasia haittaako vai ei. Mua hieman jurppis ja vaihdoin S malliin (-07), jonkunverran parani mutta kaupanpäälle sai pyörteet kypärään.
990 adv, VF750F, ZX-12R
Kyllä ainakin itse ottaisin isomman. Vääääääntöä. Eikä ole yhtään sen hankalampi hallita kuin pienempikään.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
1200 on mielestäni mainoa peli
Vääntöä löytyy niin ettei 600 voi sen jälkeen ajatella.. Itse olen nakullani kiertänyt Gardajärven (Suomesta ajamalla n 5500km) ja kyllä oli varusteet ja mammakin takana. Vetoa riitti mittari lähes pohjaan motareilla ja jaksoimme pitää reissuvauhtina 160-170kmh. Tosin pikkupleksi oli lampun päällä, tämä sitten toi pyörteitä kypärään, paine väheni rinnassa.
Omassani on slipari säädettynä ja hieman tiheämpi välitys mikä tietysti hieman pirteyttää isoa rosvoa
Krossitanko tekee ajoasennosta kurkomman, hallittavuus kepenee kaupungissa. Niin ja perää olen korottanut koiranluilla mikä nopeuttaa myös osaltaan hieman hidasta ohjausta.
600:sten hinnoista en tiedä, mutta tuskin vanhemmissa suurta eroa on 1200:een on.
Eli go for BIGGER, it is BETTER!!!!!!!![]()
Tämänhetkinen nautintoviisikkoni:
Suzuki TL1000s 2000 Yellow
Honda X-Eleven 2002 Blue
Kawasaki ZX-7R 2002 Green
Suzuki GSX750f 1992
BMW R1100S 2000 Red
Satulassa vuodesta 1991 lähtien
eeeeiiii...pojaat, *hys hys hys nyt !!! *
Keksikää nyt äkkiä jotain, 650 on IHAN riittävä peli ainakin mulle vielä monta vuotta! *On on on, eikö olekin?
Sanokaa että 1200/1250 on ihan miesten juttuja vaan ja hys hys hys kaikki ne naiset joilla on semmonen !!
Mua ei saa yllyttää. Tykkään, että 650 kiihtyy oikein "kivasti" kaikissa vauhdeissa, kylläkylläkyllä, *ja kieltäydyn ehdottomasti ajattelemastakaan isomman koskaan koeajamista !!! *(ainakaan pariin vuoteen..)
PS. ostakaa kaikki vaan suoraan se iso...
![]()
...
Täällä suunnitellaan myös pyörän päivittämistä ensi kaudeksi. GSF 1250 S/A Bandit olisi myös erittäin vahvoilla uudeksi kulkupeliksi vuosimallista 2007 eteenpäin.
Tässä jotain juttua Banditista -> Nettimoto
Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
Ite omistan 600 bandiitin ja isompaa en ole kokeillut, mutta mun bandu ainakin keulii kaasulla ja vahingossakin on tullut keulittua. ...Ostaisin luultavasti ton isomman sun saappaissa...
Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
Jos tykkää rakennella/viritellä pyörää, on 1200 ehkä parempi vaihtoehto. Siihen löytyy osia ja tietoa runsaasti ja helposti.
Hande G.
Jos 1000cbr on ollut alla ,ei muuta kuin isoa bandua alle.Keulii,sutii,ajaa matkaa,vetää työmatkat, käy radalla tai rakentaa.Kaikkeen sopii(ceepra @ Syys. 16 2008,19:12) kirjoitti
,missään ei ole paras mutta hyvä kaikessa.Voimaa tulee kuin sähkömoottorista.
Suosittelen nakua,vähemmän kypäräsuhinoita ja nätimpi
God hates us all
By SLAYER
Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
Kaksi kesää takana pikkuvesirosvolla ja kyllä 85 kaakkia kuljettaa ihan kelvollisesti. Omani olen koko kattanut ja kolme laukkua riittää tankkilaukun kanssa lomanviettoon kahdelle hengelle euroopassa. Pisimmät päivä etapit 700km. Kovimmat matkanopeudet 185-195. Suurin ajettu nopeus kaikilla kamoilla kakspäällä 237 ja kulutus 4,6. Mutta suurin ero on todellakin koneessa, kuuspätkä kuullostaa moottoripyörältä ja kahdeksan tonnin jälkeen oleva moukaripörssi on juuri oikein välitetty jos haluaa leikitellä. Ja suurin ero mutkatiellä tulee juuri silloin kun tankki on alle puolen ja rupeat heittelemään, sen ison rosvon pieni painoero kun vaan on väärässä paikassa. Ja pikkurosvon etupää toimii paremmin. Vuodesta 71 kuitenkin kanttaillut ja useampi pyörä nytkin tallissa.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Pikku Rosvoo kelpaa oikein hyvin matkoille ja kaupunki ajoon. Meillä on perheessä kaksi 600 nakua, ja ei voitais olla tyytyväisempii. Tehoa löytyy normaali ohituksiin enemmän ku tarpeeks, ajoasento on erittäin mukava ja tukeva, ja pakko sanoo että moottori on aivan mielettömän luotettava.
Teknisesti erinomainen ja ajo-ominaisuuksiltaan loistava mopo taviksen kruisailuun!! *
Vielä on kesää jäljellä!!![]()
<p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>
löytyykö tehoa riittävästi ohituksiin jos ajelee kaks päällä kusiaisella?(Mustalammas @ Syys. 24 2008,09:16) kirjoitti
meinaan mä ajelen aika paljon kaks päällä. *![]()
Ei riitä kakspäällä. Suurimmat erot 600-1200 on siinä, että 600 on selvästi tehty vieläkin halvemmista palikoista kuin 1200 (tämän eron huomaa, kun tarkastelee niitä rinnan). Asia on aika paljon siitä kiinni, mitä osaa vaatia. Kyllä kusiaisellakin ohi pääsee, tottakai. Kulkeehan se sen 200 myös kakspäällä, kun jaksaa hetken odotella. Mikään ei kuitenkaan voita kuutiotuumia.
Taloudellisesti sarjatuotannon ehdoin tehtyjä talousvehkeitähän molemmat ovat, ei mitään kiinapyöriä kuitenkaan, laatupelejä siihen saakka, mitä ovat. Vanhahtavia konstruktioita ja alustan sekä rungon osalta sanomista jää paljonkin. Hintalaatusuihde on kohdallaan, sekä hyvässä että pahassa.
Mitä suotta säätämään, hieman pidempi asuntolaina ja 1200 alle. Ei tarvi sitten heti ensi vuonna olla uutta välirahaa tyrkyttämässä.
edit: tuo avauksessa mainittu keuliminen ei ole mikään kovin suuri ongelma. Kerran meinasin nakkipaperista takapään luiskauttaa, kun itsellä tuollsinen GSF1200S isorosvo oli. Pääsääntöisesti se oli luotettava, totteli kaasua ja muistutti olemukseltaan isoa tyhmää leviälautaksellista ruunaa.
joo pääsee sillä kusiaisella ohi kunhan jaksa HETKEN odotella. heh heh.(hra1150 @ Syys. 25 2008,19:58) kirjoitti
mitä suotta sitä säästämään voihan sen talon myydä poiskin,
mä oon myymässä omaani pois...*sit ois kyl ehkäpä varaa uudempaan. *
![]()