Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 35:sta
    Mitkäs ois hyvät?? Tekeekö sellaisilla 3 osasilla mitään??
    Kelkkapuolelta voisi löytyä jotakin mutta kahvalämmittimiä nekään ei korvaa.
    Ikävä kyllä nekin lienee kaksiosaisia, vasen ja oikea... *

Itellä oli sama ongelma, mutta ratkaisu löytyi. IXS kelkkarukkaset, voivat olla pikkuisen kankeat vaikkapa rata-ajossa mutta matka-ajossa maantiellä tosi hyvät. http://sparewheel.net/index.php?p=p_info&i=1650
    Nyt pitäisi sitten löytää lämpimämmät kengät.

Taivas saa odottaa
    Kannattaa myös kokeilla alushanskoja normihanskojen alla. Ite käytän niitä aina kylmemmillä keleillä.. Ne on sellaset ohuet silkkiset tai puuvillaset hansikkaat, saa urheiluvälinekaupoista ainakin.. Ajotuntuma ei kärsi niin paljon ku käyttää kunnon ajohanskojen alla jos vertaa tommosiin tumppuihin..
    Ikinä en oo juonu liikaa, enkä liian vähän..
    Ihmisenä hieno, mutta miehenä ruma...
    Mä kävin tänään hakemassa Hanx:ilta vähän lämpimämmät hanskat.
    Noille taisi jäädä 43.00e tai jotain hintaa. Ajelin sellaisen +100 km lenkin noiden kanssa, eikä tullut näppeihin vilu. Ensivaikutelma on, että kerrankin sai hyvää halvalla. Hanxilla on joku synttäririeha menossa, -20% saa alennusta ihan pyytämättäkin.

Tosin tuntuma tankoon ei ole ollenkaan samanlainen kuin kesähanskoilla. *
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

Ray Of Darkness
    mä ostin rukan hanskat bw alennusmyynnist.
    na makso 85e ovat lämpöset pehmoset eikä tarvinnu puuvillakäsineitä alle toki mulla on kahvalämppärit.
    Olen niihin todella tyytyväinen niin kuin kaikkiin rukan tuotteisiin joita omistan.
    tänä vuonna olen törsännyt ajovarusteisiin varmaan 2 tuhatta mutta ei ole myöskään tarvinnut katua niiden laadun takia.
    SUZUKI B-KING
    Keski-Suomessa kun olin reissussa niin oli pakko ostaa jotkut paksummat hanskat, koska paluupäivänä oli noin 10 astetta eikä noilla nahkahanskoilla enää pärjännyt.
    Ostin jotkut MP-asun hanskat, merkkiä nyt en muista, mutta kyllä ne lämpimät olivat. Ainoo miinus oli että vähän hikosivat 7 tunnin matkan aikana.
    Kawasaki Z750 -06
    www.saapalvelu.fi
    Mites olis sähkölämmitteiset ajohanskat..?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Lainaa (Snowi @ Syys. 16 2008,23:28) kirjoitti
    Keski-Suomessa kun olin reissussa niin oli pakko ostaa jotkut paksummat hanskat, koska paluupäivänä oli noin 10 astetta eikä noilla nahkahanskoilla enää pärjännyt.
    Ostin jotkut MP-asun hanskat, merkkiä nyt en muista, mutta kyllä ne lämpimät olivat. Ainoo miinus oli että vähän hikosivat 7 tunnin matkan aikana.
    Tämmöset vai? Itellä aika vilposet ainakin näillä keleillä...sormet jäässä...
    Kawasaki Er-6f
    Lainaa (BlackCat @ Syys. 16 2008,18:07) kirjoitti
    Itellä oli sama ongelma, mutta ratkaisu löytyi. IXS kelkkarukkaset, voivat olla pikkuisen kankeat vaikkapa rata-ajossa mutta matka-ajossa maantiellä tosi hyvät. http://sparewheel.net/index.php?p=p_info&i=1650
    Kuinkahan noiden koot menee, yhdet IXS-hanskat on, ja 2XL on aika kireä, ja näin ollen kylmäkin. Olisiko näissä reilummat koot?
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
    Se on tullut tässä vuosien saatossa huomattua, että ns. lämminkään hanska ei ole lämmin jos on liian tiukka käteen.
    Eli mielummin reilu kooltaan, kuin knafti. Tänäänkin tuli sellainen 150km ajettua noilla Hanxin tumpuilla. Ihmeen hyvin toimii halpiksiksi. Ei tullut vilu näppilöihin.

Tuollaiset siis...

Rukkasilla minä en ainakaan osaisi ajaa. Jarruttelen parilla sormella jne.
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

Ray Of Darkness
    Ostin tuossa 3 viikkoa sitten Rukan Xtrafit -hanskat. On sitten todella lämpöiset, eikä silti mitkään tumput! Tatsi on sama kuin ratahanskoissa, mutta tuulen/lämmöneristys on silti erittäin hyvä!
    Suosittelen!

Rukka Xtrafit

Macce

http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
    Honkkarista pilkkirukkaset 8€ ja rasat sisään.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Mulla Rukka Mars

Kun noi näpit palelee niin helposti ja noi on tähän mennessä parhaat "talvi" kintaat.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Sweep X-treme thinsulate ja ohut puuvilla alla. Lämpötila +2 - +6, 450 km, ei näppi jäätynyt.
    p.s. EI TOIMI SATEELLA!!!!
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
    Lainaa (AF-1 @ Syys. 16 2008,22:23) kirjoitti
    mä ostin rukan hanskat bw alennusmyynnist.
    Mistä ostit?
    Aikuinen nainen nexusti
    Lainaa (Nipa83 @ Syys. 16 2008,18:53) kirjoitti
    Kannattaa myös kokeilla alushanskoja normihanskojen alla. Ite käytän niitä aina kylmemmillä keleillä.. Ne on sellaset ohuet silkkiset tai puuvillaset hansikkaat, saa urheiluvälinekaupoista ainakin.. Ajotuntuma ei kärsi niin paljon ku käyttää kunnon ajohanskojen alla jos vertaa tommosiin tumppuihin.. *
    Ostin viime kesänä Dainesen kylmänkelin hanskat...Sopivathan nuo hyvin käteen, mutta ovat todella kankeat. Syksyllä yritin niitä käyttää ja totutella. Ahistaa ne sen verran et ei kykene.

Aattelin liisata tyttäreltä puuvillahanskat koekäyttöön ja testata alushanska juttua.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Alushanskat toimii. Tiistai-iltana ajelin Turusta pääkaupunkiseudulle Richan camo-hanskat kädessä ja alla oli thermasilk "lämpösormikkaat" Lämpötila oli alimmillaan 7 astetta, mutta ei tarvinnut edes kytkeä kahvalämppäreitä.
    StuG III Ausf. G
    Mulla North Icen kelkkahanskat, visiiripyyhkimäkumi peukussa ja on lämpimät, irrallisella vuorella. Ei maksanu paljon, ja pitää täydellisesti vettä
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
    Richa Ice Storm, hyvin tarkenee! Sisähanskojen kanssa ei ole kovin kummoinen tuntuma mutta jos vaintoehtona on jäädyttää näppinsä niin menköön. Vettä pitävät oikein hyvin
    Kliks
    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
    Lainaa (Kojiro @ Syys. 18 2008,13:14) kirjoitti
    Alushanskat toimii. Tiistai-iltana ajelin Turusta pääkaupunkiseudulle Richan camo-hanskat kädessä ja alla oli thermasilk "lämpösormikkaat" Lämpötila oli alimmillaan 7 astetta, mutta ei tarvinnut edes kytkeä kahvalämppäreitä.
    Itse heitin tuossa eilen aamusateessa ja valtaisat +5 "lämmintä" myöskin Hki-Tku ja illalla takasin. Kädessä Mp-Asun Viper II:t

Pitää kyllä myöntää että pikkasen oli näpyttimet kohmelossa ja läppärin hakkausnopeus sitten sen mukainen ennen kuin sai muutaman mukin kaffea koneeseen ja ukon taas lämpöiseksi Paluumatka olikin sitten jo +11 astetta, no hätä. Hanskojen kalvo kyllä tuntui toimivan, sillä pätkääkään eivät näpit olleet märät, mutta kyllä tuo jotain aluslapasta tuntuisi kaipailevan jos tässä vielä kovinkin pitkälle syksyä aikoo harrastaa
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Dane Basic tommoset hommasin viime syksynä, sanotaan nyt näin että ei ole sormia palellut.
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
    Lainaa (Nipa83 @ Syys. 16 2008,18:53) kirjoitti
    Kannattaa myös kokeilla alushanskoja normihanskojen alla. Ite käytän niitä aina kylmemmillä keleillä.. Ne on sellaset ohuet silkkiset tai puuvillaset hansikkaat, saa urheiluvälinekaupoista ainakin.. Ajotuntuma ei kärsi niin paljon ku käyttää kunnon ajohanskojen alla jos vertaa tommosiin tumppuihin.. *
    Hyvä vinkki kiitos! Olin miettinyt mistä löytyisi sopivan ohuet alushanskat. Paikallisessa Stadiumissa oli yksi pari jäljellä.
    Ajaminen on tärkeintä
    Lainaa (J@ck @ Syys. 17 2008,16:50) kirjoitti
    Mites olis sähkölämmitteiset ajohanskat..?
    +1 Tämä ainakin toimii...
    Itse luottanu Scottin hanskoihin kylmällä -> -5 saakka hyvät ( mallia en muista).
    Nyt ajellu MP asun visioneilla ja niillä näpit pysyy lämpösenä just ja just n. +10 saakka :tomaatti:ilman kahvalämppäriä.
    KTM - Ready To Go
    Pysykää kaukana Bilteman lämpöhanskoista. Erehdyin sellaiset hakemaan, mutta eiköähän nuo lähde takaisin ihan liikenneturvallisuuden takia. Järkyttävän paksut vahvikkeet kämmenpuolella + paksu vuori + äärettömän liukas materiaali. Ainut pitävä kohta löytyy kummankin käden etusormesta. Noin huonoa suunnittelua en luullut saavani edes halvalla.

Taidan seuraavaksi hakea sisähanskat Halvarssoneihin.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
    Lainaa (Grädde-Racing @ Syys. 19 2008,21:12) kirjoitti
    Itse luottanu Scottin hanskoihin kylmällä -> -5 saakka hyvät ( mallia en muista).
    Nyt ajellu MP asun visioneilla ja niillä näpit pysyy lämpösenä just ja just n. +10 saakka *:tomaatti:ilman kahvalämppäriä.
    Voisiko olla nämä? --click--

Jos oikeesti -5 asteessa vielä selviää ilman kahvalämppäreitä, niin sellaiset haskat olisi kiva löytää. Suojaus noissa tietysti ei ole varmaankaan kummoinen.

Onko edes olemassa lämmintä hanska jossa edes kova rystyssuoja?
    xxx
    Lainaa (Thimba @ Syys. 16 2008,17:43) kirjoitti
    Nää on ollu ihan hyvät jopa lähellä nollaa:

http://www.mp-asu.com/?sivu=i....hanskat

Ajoin 180km, joista motarilla 80km kun lämpöä oli vain +6C eikä tullut lainkaan kylmä/hionnut ollenkaan. Suosittelen....hieman jäykät viileällä kelillä, mutta muuten ok.
    Etsin viime kesänä (kesä 2008) mahdollisimman istuvia sateen pitäviä hanskoja. Suurin osa hanskosita on paksuja ja tönkköjä. Kahvan lämppäreitä ei ole käytössä eikä ole käsiä ensimmäiseksi palele, mutta märät hanskat ja n. 10 astetta rupeaa pidemmällä matkalla puuduttamaan. Rukan GTX Jupiter ajokäsineet osoittautuivat isuvuudeltaan parhaaksi. Erityisen lämpimät ne ei varmaankaan ole, mutta kädet pysyvät kuivina myös pidemmän sateen aikana.
  30.  
    Lainaa (t_l_i @ Syys. 20 2008,00:44) kirjoitti
    Lainaa (Thimba @ Syys. 16 2008,17:43) kirjoitti
    Nää on ollu ihan hyvät jopa lähellä nollaa:

http://www.mp-asu.com/?sivu=i....hanskat

Ajoin 180km, joista motarilla 80km kun lämpöä oli vain +6C eikä tullut lainkaan kylmä/hionnut ollenkaan. Suosittelen....hieman jäykät viileällä kelillä, mutta muuten ok.
    Minulla kanssa on hyviä kokemuksia noista MP-asun raptoreista. Syksyn keleissä ei ole näpit päässee jäätymään vaikka parisataakin tulisi yhtämittaan ajoa. Ihan laadukkaan tuntuiset myös + alle kun heittää vielä puuvillakäsineet, niin enää vesisade häiritsee.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen