Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
  1. #1
    Moro,

    Kävin messuilla katsastamassa pyöriä. Olen ollut gustomin suosija mutta mietin josko kokeilisin matkapyörää.

    Nähtyäni tämän kaunottaren ja juteltuani M1800R omistajan kanssa ostopäätös varmistui.

    Olisi mukava kuulla kokemuksianne ja tuntemuksianne pyörästä.

    Kesällä moikataan,

    t. Pasi
    Tärkeintä ei ole mitä teet, vaan kuka sinä olet
  2. #2
    Käy kattoo www.intruderclubfinlandry.fi löytyy jotain juttua noista uudemmistakin intikoista.
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  3. #3
    Onneks olkoon valinnasta. Selvästi enemmän tehoa ja vääntöö kuin muissa kustomeissa.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  4. #4
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 03 2008,08:54) kirjoitti
    Selvästi enemmän tehoa ja vääntöö kuin muissa kustomeissa. *
    Ei pidä paikkaansa, esim. Harrikan v-rodissa samat tehot.

    Mutta hieno peli on toi Sukusukikin
  5. #5
    Lainaa (MagnaMan @ Helmi. 03 2008,12:17) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 03 2008,08:54) kirjoitti
    Selvästi enemmän tehoa ja vääntöö kuin muissa kustomeissa. *
    Ei pidä paikkaansa, esim. Harrikan v-rodissa samat tehot.

    Mutta hieno peli on toi Sukusukikin
    ..samassa hintaluokassa. Harrikka on 7 k€ kalliimpi.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  6. #6
    Itsellä ei ole kuin ehkä noin 50 kilsalta kokemusta ja nekin reippaan vuoden takaa, mutta jos pitäisin tuon suuntaisista pyöristä olisi tuo yksi mahdollinen valinta. Hillitömät väännöt, muhkea muotoilu ja muutenkin ulkonäkö viehättää. Tekniikkaan tai muuten ajamiseen en oikein osaa muuta sanoa kuin että liian vähän sillä pystyy kanttaamaan, mutta kun vertaa vaikka yammun draggäreihin sun muihin, niin niistä ei viitsisi edes samana päivänä puhua. On tuossa pyörässä sen verran munaa mielestäni
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  7. #7
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 03 2008,12:20) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Helmi. 03 2008,12:17) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 03 2008,08:54) kirjoitti
    Selvästi enemmän tehoa ja vääntöö kuin muissa kustomeissa. *
    Ei pidä paikkaansa, esim. Harrikan v-rodissa samat tehot.

    Mutta hieno peli on toi Sukusukikin
    ..samassa hintaluokassa. Harrikka on 7 k€ kalliimpi. *
    No harley on aina harley. Myydessä sitten käytettynä samassa hinta luokassa harrikka on 10 k€ kalliimpi
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  8. #8
    Lainaa (MagnaMan @ Helmi. 03 2008,12:17) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 03 2008,08:54) kirjoitti
    Selvästi enemmän tehoa ja vääntöö kuin muissa kustomeissa.
    Ei pidä paikkaansa, esim. Harrikan v-rodissa samat tehot.

    Mutta hieno peli on toi Sukusukikin
    Mutta vääntöä on ihan eri lukemat.

    HD ~90-100Nm
    M1800 160Nm
    Ja sillä on merkistystä.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  9. #9
    Onko oikeesti v-rodissa vähemmän vääntöä kun omassa ikälopussa 1400 intrussa?
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  10. #10
    v-rodissa on pienempi kone iskutilavuudeltaan, 1130 cc vanhemmissa ja nyt näkyi uusissa olevan 1250 cc. kyllä se vääntöihin vaikuttaa. vanhassa 1400 intrussa on kuitenkin 1360 cc.

    m1800r intrussa on taas 1783 cc ja tehoakin 125 hv/ 6200 rpm. vääntöä on 160 Nm/ 3200 rpm. ja kaiken muun lisäksi kaikkein huolettomin vetotapa eli kardaani. olisi erinomainen pyörä paperilla ja miksei star wars tyyliseltä ulkonäöltäänkin monenlaiseen ajoon. mutkateillä tuskin kovin ihmeellinen kuitenkaan kallistusvaroiltaan kuitenkaan. kustomi kun on.

    mulle voisi kelvata ämmä. vaikka onkin sutsukki. mikäs siinä, on niitä ennenkin ollut sutsukeja mullakin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  11. #11
    Tervetuloa Arahi M1800 kuskien joukkoon. Kyllä sillä pyörällä kehtaa ajella. Olen ajellut Kirkkonummen Porkkalan tietä enemmänkin ja kyllä ne jalkatapit maata alkavat raapia harjoittelun edetessä. Se ei kuitenkaan ole este nautittavalle ajolle.
    M1800:a alkaa näkyä pikku hiljaa liikenteessä.
    Kyllä se kevät tulee ja toivottavasti tavallista aikaisemmin.
    Intruder - totta kai. M1800(Espoo)
  12. #12
    Lainaa (kawabata @ Helmi. 04 2008,22:13) kirjoitti
    v-rodissa on pienempi kone iskutilavuudeltaan, 1130 cc vanhemmissa ja nyt näkyi uusissa olevan 1250 cc. kyllä se vääntöihin vaikuttaa. vanhassa 1400 intrussa on kuitenkin 1360 cc.

    m1800r intrussa on taas 1783 cc ja tehoakin 125 hv/ 6200 rpm. vääntöä on 160 Nm/ 3200 rpm.
    Tehoa ja vääntöä näyttää olevan ainakin paperilla mutta niillähän ei ole mitään merkitystä elleivät ne näy käytännössä eli suorituskykynä.

    Customeissahan on nuo sinänsä hyvät väännöt usein ulosmitattu korkealla painolla ja nimenomaan pitkillä välityksillä.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  13. #13
    Lainaa (r1150r @ Helmi. 11 2008,12:02) kirjoitti
    Tehoa ja vääntöä näyttää olevan ainakin paperilla mutta niillähän ei ole mitään merkitystä elleivät ne näy käytännössä eli suorituskykynä.

    Customeissahan on nuo sinänsä hyvät väännöt usein ulosmitattu korkealla painolla ja nimenomaan pitkillä välityksillä.
    No minkä helekutin takia joka pyörän pitäisi olla jokin tykki? Ja kevyt kuin kyykkypyörä, johon suuntaan kommentti vähän viittaa.

    Kyllä tuo Intikka on custom-sarjassa ihan mainion oloinen pyörä. Ja aika hyvät äänet jo vakiona.
  14. #14
    Lainaa (hidas57 @ Helmi. 11 2008,13:21) kirjoitti
    No minkä helekutin takia joka pyörän pitäisi olla jokin tykki? Ja kevyt kuin kyykkypyörä, johon suuntaan kommentti vähän viittaa.
    Särähti vaan korvaan kun verrattiin Intikkaa V-Rodiin, joka on sentään teräväkulkuinen laite miten vaan katsottuna vaikkei siinä vääntöä tuon enempää olekaan.

    Lisäksi toisaalta... On ihan kiva huomata ettei suorituskyky ja teho olekaan kaikille kaikki kaikessa kuten tuolle osastolle, jolle taitaa riittää ihan pelkät "kivat kippurat", noin karrikoidusti sanottuna.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  15. #15
    Kyllä tuo olisi "THE se pyörä" jos olisin customin vaihtamassa .
    Varsinkin metallinsinisenä
    On kuitenkin kohtuu ripee vekotin.

    Linkki tuubiin

    Linkki tuubiin 11.8s/400m

    linkki siniseen
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  16. #16
    Eihän Suizaa ja HD voi verratakkaan. Suizalla pääsee perille tekemättä rempaa, enempi todellista tehoa (HD ilmoittaa 125, todellisuudessa alle 100), runsaasti enempi vääntöä, jarrut eri planeetalta ja sitä hintaa uutena 7K€ vähempi. Käytettynä HD:stä ei maksa, edes samoja kuin Suizasta, muut kuin HD miehet
  17. #17
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 03 2008,08:54) kirjoitti
    Onneks olkoon valinnasta. Selvästi enemmän tehoa ja vääntöö kuin muissa kustomeissa. *
    Paitsi Rocketissa.... jossa sekä tehoa että vääntöä on enämpi.
  18. #18
    Lainaa (Realbiker @ Helmi. 17 2008,02:31) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 03 2008,08:54) kirjoitti
    Onneks olkoon valinnasta. Selvästi enemmän tehoa ja vääntöö kuin muissa kustomeissa. *
    Paitsi Rocketissa.... jossa sekä tehoa että vääntöä on enämpi.
    Paitsi rocetissa ei oo v-2 myllyä, joku ihme rivi...
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  19. #19
    Lainaa (r1150r @ Helmi. 11 2008,12:02) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Helmi. 04 2008,22:13) kirjoitti
    v-rodissa on pienempi kone iskutilavuudeltaan, 1130 cc vanhemmissa ja nyt näkyi uusissa olevan 1250 cc. kyllä se vääntöihin vaikuttaa. vanhassa 1400 intrussa on kuitenkin 1360 cc.

    m1800r intrussa on taas 1783 cc ja tehoakin 125 hv/ 6200 rpm. vääntöä on 160 Nm/ 3200 rpm.
    Tehoa ja vääntöä näyttää olevan ainakin paperilla mutta niillähän ei ole mitään merkitystä elleivät ne näy käytännössä eli suorituskykynä.

    Customeissahan on nuo sinänsä hyvät väännöt usein ulosmitattu korkealla painolla ja nimenomaan pitkillä välityksillä.

    Kyllä se customiksi on ripeä ja moneen muuhunkin pyörään verrattuna customeiden lisäksi. TM:n testissä 0-100 km/h samaan aikaan Rocketin kanssa 3,8 s, Biken testissä 3,7 s. En noita kovin huonoina customille pitäisi ;-)



    Pyöriä vuosien aikana viitisenkymmentä
  20. #20
    Aina yhtä hauska lukea noita HD kommentteja
    Että joku pöljä vielä maksaa ylihintaa ja saa ei mitään
    Kaverilla on HD rod ja voi v***u ..... Ei kannata
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  21. #21
    Kyllä kannattaisi ainakin käydä koeajamassa raketti. Kaiken puolin täysin ylivoimainen noihin riisikuppeihin ja harlikoihin verrattuna ja pirun hyvän näköinenkin. Sille en sit voi mitään jos jollain on sellainen perverssio että haluaa tuollaisen pikkuriikkisen vajaa mukisen täristimen kunnon moottorin tilalle
  22. #22
    Lainaa (vuohi @ Syys. 14 2008,23:17) kirjoitti
    Kyllä kannattaisi ainakin käydä koeajamassa raketti. Kaiken puolin täysin ylivoimainen noihin riisikuppeihin ja harlikoihin verrattuna ja pirun hyvän näköinenkin. Sille en sit voi mitään jos jollain on sellainen perverssio että haluaa tuollaisen pikkuriikkisen vajaa mukisen täristimen kunnon moottorin tilalle
    Minä kävin ajamassa yhden käytetyn ja puolensa siinä kieltämättä oli. Oli myös niitä negatiivisia. Mutta hieno pyörä on raketti , ei nyt sitten kuitenkaan napannut.



    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
  23. #23
    Kävin myös koeajamassa M1800,ärrän.Olihan se erillainen pyörä ajaa verrattuna omaan.Vääntöä löytyi mukavasti ja olihan siinä myös potkua...mutta ajoasento oli mielestäni aika extreemiä, voi olla että 180 senttiselle kaverille ihan ookoo...koeajon jälkeen ainoa negatiivinen asia oli vaihdelaatikko...kun vaihtoi ykköselltä kakkoselle niin laatikosta kuului tosi äänekäs kolahdus ajattelin ensin että hajosiko koko laatikko mutta onneksi ei nyt sentään, ominaisuusko? Koeajon lenkin perusteella voisin harkita vaihtoa Intruuderiin jos saisi hieman parannettua ajoasentoa.
    <br />
  24.  
  25. #24
    Lainaa (lämmittäjä @ Syys. 15 2008,17:32) kirjoitti
    ..mutta ajoasento oli mielestäni aika extreemiä, voi olla että 180 senttiselle kaverille ihan ookoo...koeajon jälkeen ainoa negatiivinen asia oli vaihdelaatikko...kun vaihtoi ykköselltä kakkoselle niin laatikosta kuului tosi äänekäs kolahdus ajattelin ensin että hajosiko koko laatikko mutta onneksi ei nyt sentään, ominaisuusko?
    Ite olen 172 ja ajoasento on mukava Extreme . Laatikon äänet ovat ominaisuus kuten on Kawassakin joten sitä ei kannata kuunnella ja sitä oppii vähentämään ajan kanssa
    Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.