Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Kaipaan kipeästi lisäinfoa kyseisistä pyöristä, eli 02 vm. 600 gsxr:stä ja 04:sesta.

    Vastailkaa suoraan tänne oi gurut suzukitietäjät (terveisin suzukinyybbä, tuleva ensimmäisen suskan omistaja..)

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=91801
    täältä näet mitä milloinkin harrastelen... www.youtube.com/jabe84
  2. #2
    Sori en ole ajanut kumpaakaan mutta 04:sta seiskapuolikasta olen, ja siinä vissiin on pitkälti samat palikat, paitsi tietty koneessa isommat reiät sisällä. Se ainakin oli aika ässä peli mutkateillä. Ymmärtääkseni 03-04 välillä malli on uusiutunut täysin, ja harvemmin noissa kai on uutuus hävinnyt vanhemmalle ainakaan suorituskyvyn suhteen. Ajoergonomia, kuskin tilat jne, ne on kyykyissä tupanneet menemään aina vaan race-henkisemmiksi, eli matkamukavuuden suhteen vanhempi voi joskus olla parempi (en tosin tiedä, olisiko tässä asiassa 02-04 välillä miten suurta eroa).
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  3.  
  4. #3
    600 kohdalla tapahtuu suuri muutos kun saadaan -04 USD keula ja radiaalijarrut. Myös runko muuttuu täysin ja tulee vahvemmaksi. Jos tekniikalle annat painoarvoa niin ilman muuta nuorempi. Vanhemman kate suojaa paremmin matka-ajossa ja nuorempi on kyykympi ja jalkatapit taaempana.

    Ostaisin kuitenkin 750 -04-05 mielummin kun 600 vastaavan, hinnat on suurinpiirtein samat, ero ainoastaan voimassa ja väännössä.

    Molemmat 750 mallit meillä on ollut yht aikaa joten kokemuksesta voin puhua. Ennen oli 600 erimerkkisiä ja nyt on 1000 GSX-R. Tonninen on paras matkapyörä kun se on aavistuksen isompi eikä ihan niin kyykky, isompi on aina vääntävämpi.

    Nautin kuitenkin eniten 750 -04 ajamisesta, tuntui ketterämmältä ja kevyemmältä (paino sama), voimaa sopivasti.