Rocketista kuuluu kylmänä pientä kilinää joka loppuu kun kone lämpenee. Edellisestä ei kuulunut. Pyörässä on takuu päällä.
16000 huollossa Hd centerissä ei kilinä loppunut vaikka kerroin asiasta pyörää huoltoon luovuttaessani. Koska takuu on päällä, ja haluan kilinän pois ilmoitin pyörän myyjälle että tämä pitää hoitaa. Asia oli myyjän taholta selvä. Sain ajan Hd centeriin asian hoitamista varten. Sitten tuo route 66 alkoi painaa päälle ja kävin motoboxissa kysymässä, voisivatko he hoitaa asian. Firmahan on sama kuin mistä ostin pyörän. Kerroin ongelmasta ja sanoin että kun olen 3 viikkoa poissa, kerkeättekö hoitaa homman. Sain myöntävän vastauksen, ja peruin HD centerin ajan. Näin ei minun tarvinnut lähteä ajamaan pääkaupunkiseudulle ja tulemaan sieltä muulla kyydillä takaisin. No, Route tuli heitettyä ja soitin motoboxiin että tulen hakemaan pyörän pois. Eipähän pyörälle oltu tehty mitään. Korjaamokaveri valitteli että on ollut sairastumisia ja silleen. Minulta tiukattiin, oliko venttiilit säädetty? Asentajan näkemys oli kuulemma, ettei 16000 huollossa ollut säädetty
venttiileitä. Soitin HD centeriin jossa vakuutettiin että venttiilit oli säädetty. Seuraavaksi soitin myyjälle että tätä ei sitten oltukaan hoidettu vaikka oli luvattu. (Olin jo ongelman esiinnyttyä ollut yhteydessä myyjään ja hänen kanssaan ei ollut mitään ongelmia). Ei mennyt kuin n.10 minuuttia, kun motoboxin korjaamokaveri soitti ja tiukkasi että miksi minä menen myyjälle valittamaan, etteivät he muka hoida hommiaan. No. Minun mielestäni he eivät hoitaneet hommiaan.
Myöskin tämä korjaamokaveri väitti sanoneensa aikaa tilatessani, että he katsovat jos kerkeävät. Tämä oli selvää paskapuhetta. Kerkeämisestä ei ollu mitään puhetta. En kai olisi pyörää jättänyt tänne koska minulla oli jo aika HD centerissä, jonka sitten peruin siksi että motoboxissa luvattiin asia hoitaa.
Otin pyörän pois ja sovin HD centerin kanssa että vien pyörän sinne.
Ilmiselvästi motobox ei tykkää minusta. Ekan rocketin 800 km huoltoon ajokauden alussa olisi pitänyt odottaa n. 4 viikkoa, vaikka kyseessä oli käytännössä vain öljynvaihto, jonka pyörän myyjän kehoituksesta suoritin toisessa firmassa 2 päivän päästä.
Tästä tuli vähän pitkä, mutta olut ja kuiva valkkari näkyy noita sormia kiidättävän.![]()
No. Seuraavaakaan pyörää ei näköjään osteta motoboxista.
![]()
![]()
pakko vastata, olin paikalla kun toit pyörän karhulaan, ilmeisesti sellainen keltainen rocket ja olet vanhempi lyhyt kaveri?? olin siis itse asiakkaana samaan aikaan tiskillä ja muistan kun kuvailit vikaa, kuulin kyllä selvästi lauseen: "katsomme jos suinkin ehdimme." Joten paskapuheet itseltäsi pois..
Rowdy Dopes
Ei tässä mitään paskapuhetta pidetä, Soitin jo etukäteen motoboxiin jolloin sovimme asian. En kai olisi perunut Hd centerin aikaa, jos minulle ei olisi luvattu asian hoituvan.
Piti huoltomiehen ihan sitä varten kirjautua. Surkeeta.(_Archie_ @ Syys. 13 2008,14:11) kirjoitti
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Vuosi sitten varmuuden vuoksi.(Marshal @ Loka. 08 2008,20:22) kirjoitti
![]()
Dixi et animam levavi
Ei oo pyöräliikkeen huoltomies tuo, tietääkseni ukko on kiinteistöhuoltoalalla...no huoltomies kun huoltomies...![]()
Liekit on aina hyvä vaihtoehto.
Yleensä asiakkaalla on näissä tapauksissa jokseenkin valikoiva kuulo.![]()
Hieman taukoa
Ja pirun pitkä on kaverilla työmatkakin, Valkealasta Karhulaan.(ek@ @ Loka. 08 2008,22:16) kirjoitti
![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Noh, ei sovi ihmetellä... Kapean alan ammattilainen ei pysty valitsemaan aina työmatkaansa.(Moto guzzi @ Loka. 11 2008,13:56) kirjoitti
Meinaan jotkut käyvät Hämeenlinnasta, Lahdesta, jopa Kouvolasta asti duunissa pääkaupunkiseudulla.
Ja nyt puhutaan tiheästi asutusta ruuhkasuomesta... Mitenhän muualla?
Hiukan OT![]()
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!