Ei se kakspuokkikaan ole.. olisivat tehneet siitä kunnon "pikku-räärään", toisaalta hyvä pärrä varmasti, mutta Ninjaa / rr:ää siinä ei kyllä ole ollenkaan.(lunastar @ Syys. 14 2008,11:06) kirjoitti
- P
Niin mut se olikin vuonna miekka ja kivi. Ny puhutaan tästä ajasta(suski750-f @ Syys. 14 2008,12:13) kirjoitti
Ja eikös tota 250R:ää oo ollu markkinoilla jo yli 10 vuotta (jos en ihan väärin muista).. Tullu vasta tänä vuonna Suomen markkinoille...
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Tuo amerikka on ihan omanlaisensa markkina-alue! Mahtaako muualta maailmasta löytyä enää naisille paljetein koristeltuja kivipestyjä farkkupaitoja joissa on isot olkatoppaukset? Aijuu, Suomesta kyllä löytyy.
HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
------------------------------------------------------
--en ole latomaalari--
Pieni koodin avaus: z=ilmakone Z=vesikone. Eli kirjaimen koko erottaa ilma- ja vesikoneet toisistaan.
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
GPz 900 = vesijäähy(Bluesman @ Syys. 15 2008,15:54) kirjoitti
<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
Täytyy kommentoida tähän vanhaan ketjuun, kun talven aikana tuli luettua näitä haukkumisia Gpz:sta ja ihan rehellisesti sanoen vähän mietitytti, että ostinko mä tosiaan niin karseen rotiskon kun näitten ja parin muun ketjun kommenttien perusteella vois luulla.
No en ostanut. Samalla rahalla olisin saanut Er-5:n, ja siihen verrattuna tää on kuitenkin ihan oikea moottoripyörä. Helppo käsitellä, aivan loistava niin suoralla kuin mutkapätkälläkin, eikä ainakaan tämä mun yksilö tärise mitenkään häiritsevästi. Pisin päiväreissu on ollut reilu 300 km, eikä puutunut takamus, selkäkin kestää kunhan pitää hyvää matkavauhtia yllä, niin voi rennosti nojailla tuulta vasten. Kiihdytyksissä pysyy kevyesti Er-6:n vauhdissa ja ainakin mun mielestä ajo-ominaisuudet hakkaa mennen tullen ton kutoserkan. Tehoa on ihan riittävästi siihen, että voi ajella omaa vauhtia ja hitaammista pääsee vaivattomasti ohi. Ei kuitenkaan niin riittävästi, ettenkö hankkis vähän tehokkaampaa sitten kun tämä opiskelijaköyhäily päättyy. *![]()
Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13