uusi
Vanha
Mun silmään on vanha vielä hianompimut johtuu ehkä siitä kun omistan sellaisen
SUZUKI B-KING
Hienoja molemmat. Kun noita kuvia kattoo, niin ehkä kuitenkin kallistun uuden puolelle.
Uusi Repsol ei syystä tahi toisesta oikein miellyttänyt. Mielestäni -08 mustavalkoinen on edelleen hienoin näistä uusikoppaisista.
Honda CBR 1000 RR -08
Uus vanhan nokalla niin olis lähes täydellinen. Tuo uus keula vaan on niin saa...nan törkeä. Maku asia sano musti ku muniaan nuoli
vanha on kyllä hienompi, uudessa en pidä keulasta, putkesta ja kilpihässäkästä.
Vanha on hienompi, uudessa nokka on jotenkin "läjässä".. myös tuon sinisen värin sävy on mielestäni vanhassa hienompi kuin uudessa...
aluksi ku tuo uus malli tuli markkinoille niin näytti vähän niinku
se ois seinänään ajettu ja tosiaan itsekki pidin paljon enempi
tosta vanhasta mallista.
mutta nyt ku on menny aikaa ja tuo hrc väritys on tullu
takaisin niin ehdottomasti tuo uus malli.
tossa uudessa on vähän samaa ku aikanaan fireblade 900 rr
siis muotoilussa keula on läjässä jne jne.
tekniikassa uus malli on harpannu aika ison askeleen
eteen päin esim.inertia massat pienentynyt ja muutenkin
paino tippunut.
putkisto siirretty penkin alta pois saatu painoa alemmas
ja paljon muita hienoja ratkaisuja.
mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan muut japsi pyörät
lähtee tulevina vuosina ku jammulta tuli tuo "big bang"
moottori
Mun ääni menee uudelle.
Olen sen keulasta vähän eri mieltä aiempien kommenttien kanssa eli mun mielestä se on hieno.
Se poikkeaa perinteisestä "nuolimallista" ja näyttää siltä, että voimaa löytyy mennä vaikka vähän "raamit kaulassa" -meiningillä. Tulee mieleen puskeva pässi, jolla on jo hyvä vauhti päällä ja kohta tärähtää.
Life is not a spectator sport!
Ei paljoa epäselvää, vanhemman mallin seepra on kuitenkin aikalailla kaunein kyykky tähän asti. Vielä repsolina niin *![]()
Supermoto
+1(Scop @ Joulu. 10 2008,20:44) kirjoitti
Minunkin mielestä uusi keula on hieno ja muutenkin tuon uuden mallin sirous miellyttää silmää.
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Aika paha... Mut kyl uudelle menee ääni... perän muotoilu jne...
Hullu se on...
Honda CB600F Hornet 2007
Honda CRF250R 2006
Uusi![]()
Uusi blade näytti aika rumalle, tähän asti, mutta tuolla HRC-värityksellähän tuo näyttää ihan kivalle..
Silti kauneinpina pyörinä pitäisin -04-07 bleidejä..
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Vanha on nätti...ihan ok, mutta kukaan ei muista kahden vuoden kuluttua. Aivan samanlainen ilme kuin millä tahansa kawasakiyamahaducatimvagusta-kyykyllä. Uusi malli ei ole pikkunätti. Se puhuttelee ja sillä on ilmeessä muutakin kuin viirusilmät. Vähän kuin vertaisi Hanna Ekiä tai muuta entistä missiä ja Uma Thurmania keskenään.
![]()
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Silmä alkaa tottumaan tuon uuden keulaan. Putki ottaa vielä vähän silmään. V: uusi. ugh.
*** Triumph Speed Triple ***
* Ex. Honda CBR 600 *