Haluaisin kuulla kokemuksia v11 malleista, varsinkin Le Mans kiehtoo. Ensinnäkin mahtuuko siihen 190 pitkä ukko vai onko polvet kiinni sylintereissä? Olen kyllä kuullut että jalkatapit ja hallintalaitteet saa jonkinlaisella siirtosarjalle alaspäin. Uskon että se on hyvä pyörä ,ainakin kaikkein kaunein se on. Mutta pelkään että se on pieni. Teknisesti se lienee jo 2000 luvulla laadukas?
En usko että on pieni. Itse 188 ja jalat mahtuu hienosti kyytiin. Nainenkin viihtyi takapenkillä.
2000-luvun peleissä ei suurempia vikoja pitäisi olla.
Kysele toki lisää tuolla:
Guzzi-Foorumi
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Moi
Mukava kuulla. Olen joskus jotakin guzzia ajellut ja tuntui että jalat pitää levittää että voi istua. Musta tuo laite on kaunein moottoripyörä mitä kuvitella saattaa, no toki on kauniita myös ameriikanmopoissa. Olen viimevuodet ajellut HD:lla ja nyt jostain käsittämättömästä syystä tekee tuota mieli. Guzzi on kyllä aina kiehtonut mieltäni, siinä on jotakin. Ja silla on varmasti mukavampi kurvailla mutkatietä kuin hoodeellä! Oletko ajanut sillä matkaa? Kerrot että nainenkin tykkää? Mitenkäs tuo kyykky asento? onko se niin kyykky että ottaa ranteisiin? Mahtaako vanha mies enää taipua moiseen asentoon (43v)?
Olis kiva kuulla enemmänkin kokemuksistasi pyörästä ja sillä ajamisesta, jos viitsit niin kirjoittele.
Itsellä on SP III, ja polvet on katteissa kiinni, mutta pitkäjalkainen olenkin kai. En usko että V11 aiheuttaa ongelmia tilan suhteen. Ja onnea, vaihdat ylöspäin. *
Mutta kokeilemaan ensin, Guzzista pitää, tai sitten ei. Itse olen koukussa ollut jo pidemmän aikaa. Eikä tuossa omassa ainakaan mitään moittimista ole ollut, aina on perille vienyt, ja kotiinkin tuonut. Nöyrä ja kiltti peli.
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"