Laitetaan uuden ajelun suunnittelu käyntiin...kesäähän on vielä jäljellä...
Laitan tänne lähipäivinä reittiehdotuksen, johon toivottavasti tulee kommentteja...ja osanottajia...
Tässä ...reittiehdotus...saattaa olla liikaa tälle porukalle...
Ja lähtö siis Karjarannan Shelliltä klo. 11.00.
EDIT: reittiehdotus ja lähtöaika sekä -paikka
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Sulla intoa riittää, tosi hieno homma!
Niin ja mukana ollaan *![]()
Suzuki V-Strom 1050XT
Noniin, jos nyt vihdoinkin pääsisi mukaan.
Tänään ensimmäiset mutkatiet pikkumonsterilla ja ei voi kuin kehua.Vaikka Mito oli kevyt kuin mikä, niin tämä tuntuu vieläkin kevyemmältä. Ainoa miinus, että noita mutkateitä tulee tuon kanssa ajettua vähän turhankin lujaa.
![]()
Ducati Monster 696 -08
ex: Cagiva mito -06
Itsekin voin lähteä sää- ja työvuorovarauksella. Jos siis kustomin kanssa voi osallistua.
Retired
Totta kai kustomilla voi osallistua, niin ne muutkin tekee.(TwinTenox @ Syys. 08 2008,19:12) kirjoitti
![]()
Suzuki V-Strom 1050XT
Niin, ellei mopot oo kustomeja niin kuskit sitten.(Juha v @ Syys. 08 2008,19:26) kirjoitti
![]()
https://reissu.org
Reittiehdotus lisätty tuolla topicin alussa...
Pitkä on reitti, mutta jos on hyvä sää, niin mikä ettei.![]()
Ducati Monster 696 -08
Viikonlopuksi napsahti töitä, ei pääse tällä kertaa ajeleen. Pitäkää hauskaa.
Reitti on ainakin pitkä. :-)
https://reissu.org
Hyvänen aika ei mun kunto kest noin pitkää lenkkii![]()
ex CBR 600 '05
Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
No jaa...pienes porukas se matka joutuu tietty ripeemmin...![]()
![]()
Loistavalta vaikuttais... mut katsotaan...
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
21. päivä...tuolla etusivulla...![]()
Kas kummaa. Tuo päivämäärä ei näy mulla lainkaan kun selaan aina foorumia tuon "uusia viestejä" linkin kautta. Eli jostain syystä (Firefox selaimena) tuo sininen teksti ei näy lainkaan. *(mico @ Syys. 11 2008,22:47) kirjoitti
Kun menin oikein foorumille ja sieltä eteenpäin niin siellä näkyy.
Uskomatonta kyllä mulla on 21.9 jälleen yövuoron jälkeinen ns. nukkumapäivä. Eli pääsen taas tutimaan noin kello 08:00... Ei taida uskaltaa kahden tunnin unilla lähteä. Valitettavasti.
Retired
Näkyyhän se siinä etusivun oikeassa laidassa kohdassa "kalenteri" "kokoontumiset"...mulla foxi myös ja näkyy...
Reitti näyttää ihan hyvältä.
Voisin liittyä joukkoon vasta Äetsän kieppeillä.
Toivottavasti on kelit kohdallaan, ajelu intoa olisi jäljellä vaikka kuinka paljon. Tulin just neljän tunnin lenkiltä.
![]()
Suzuki V-Strom 1050XT
Mulla ei näy, kun olen ilmeisesti bookmarkannut foorumin, enkä oikeastaan koskaan käy itse orgin etusivulla. Sitten kun kirjaudun sisään ja otan uudet viestit, niin ei näy siinä otsikossa. Eli ihan omaa vikaa, mutta mielenkiintoinen juttu yhtäkaikki.(mico @ Syys. 12 2008,16:02) kirjoitti
Retired
Päivämäärä sopisi kyllä, säät ratkaisee...
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Joo, ei pysty tuleen. Liian hapokasta.
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Keli on tietty arvailua vielä, mut näyttäis tulevan jatkoa hyville PoriOrg ajeluille kelien puolesta...![]()
Lämpöä sais olla yli +10 astetta, muuten meikäläinen kyllä palelee, ei voi mitään. Yritin värvätä kaverin mukaan ettei vaan osallistuja pula iskisi, katotaan kuin käy......
Suzuki V-Strom 1050XT
On vielä luvannut n. +15, joten ajokelejä...![]()
Lempäälässä Tuulantuvalla on kuulemani mukaan sunnuntaina motoristien kokoontuminen, voitas ottaa taukopaikaksi?
Ennusteen mukaan ilmat suosii, ketäs on lähdössä ajeleen?
Sain kaverin myös mukaan, joten Äetsästä liittyy kaksi mopoa letkaan.
![]()
Suzuki V-Strom 1050XT
Jos ei ole helllllvetin kylmä, niin mukana.Sanotaas uudestaan velipojalle jos tulisi messiin.
Ducati Monster 696 -08
tEuran ja Auran sekä Harjavallan ja Laitilan välillä autoilevat ovat tehovalvonnassa ensi viikolla. Liikkuvan poliisin Porin yksikkö valvoo liikennettä tehostetusti kantatiellä 43:lla, Harjavallan ja Laitilan välillä sekä maantie 204:llä, Euran ja Auran välillä.
Poliisin mukaan valvonnan tavoitteena on vähentää ylinopeuksia, saada kiinni rattijuoppoja ja kannustaa tiellä kulkevia turvalliseen liikkumiseen. Nyt toteutettava viikon mittainen operaatio liittyy osaksi viime keväänä järjestettyä valvontaa.
Kevään kolmen viikon tehovalvontajakson aikana paljastuneiden rikosten ja rikkomusten määrä osoitti poliisin mukaan, että liikennevalvonnan tarvetta on myös muilla kuin kaikkein vilkkaimmin liikennöidyillä pääteillä.
Tällaista, että ajellaan varovasti kyseisillä pätkillä.....
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Onneksi kerrankin jätetään motoristit rauhaan... *(Timberline @ Syys. 19 2008,15:10) kirjoitti
![]()
![]()
Noi kyseiset pätkät on ihan kivoja ajettavia, ja siellä liikkuu motoristeja aika paljon, tosin syksy iltaisin niin, kuin kesällä... mutta kyllä siellä kortti sais kyytiä jos kesäkuuussa pitäisivät moisia tempauksia... mut joo, onneks ne keskittyy autoihin ainoastaan...
ps Saattaa olla että en tuu ajamaan.... saattaa olla että poikkean Treellä jo lauantain puolella...
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team