Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
    Lainaa (TeroT @ Syys. 11 2008,12:56) kirjoitti
    Lainaa (baritoni @ Syys. 11 2008,09:53) kirjoitti
    En oikein ymmärrä miten nuo sivulevyt parantavat turvallisuutta, mutta sulla on varmaan tuosta jonkinlaista testiä tms todisteeksi?
    En mää tiedä. Mä olen vaan markkinoiden uhri ja kun halvalla sain niin ostin.
    Mikähän siinä on kun mullekin myyjä yritti "halvalla" myydä (390e)
    ~SV1000N~

R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (baritoni @ Syys. 11 2008,13:12) kirjoitti
    En oikein ymmärrä miten nuo sivulevyt parantavat turvallisuutta, mutta sulla on varmaan tuosta jonkinlaista testiä tms todisteeksi?
    Johtuukohan siitä RX7 jää pois mallistosta ensi vuonna.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
    Lainaa (TeroT @ Syys. 11 2008,13:56) kirjoitti
    Eikös otsikossa puhuttu Chaseristä?

Miten vaan, itsellä vielä on just oikee löytämättä (ehkä vaadin liikaa hinta-laatusuhteelta). Yleisenä ihmetyksenä monien ruukkujen mekanismien lelumaisuudesta hämmennystä kokenut.
    ~SV1000N~

R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (baritoni @ Syys. 11 2008,14:09) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Syys. 11 2008,13:56) kirjoitti
    Eikös otsikossa puhuttu Chaseristä?

Miten vaan, itsellä vielä on just oikee löytämättä (ehkä vaadin liikaa hinta-laatusuhteelta). Yleisenä ihmetyksenä monien ruukkujen mekanismien lelumaisuudesta hämmennystä kokenut.
    Chaser säilyy mallistossa ensi vuonnakin. Ilmankos halvalla oli lainausmerkeissä.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
    Noista kahdesta kun valitsee niin se kumpi paremmin päähän istuu. Ominaisuuksiltaan vastaavat hyvin paljon toisiaan.

Shoeiin vaan Pinlock kiinni, samoin whisper stripkit.

Omaan kuulan muotoon Shoei istuu hyvin, Arai taas puristaa otsasta ja takaraivosta. Mutta muuten molemmat tuntuvat hyviltä.

Molemmilta löytyy sitten vielä se ns. kisakypärä - Xspirit vs. Rx-7
    Mutta niillä ei katu läytössä ole oikein mitään virkaa. Ovat vain meluisampia, syksyllä kylmempiä. Toki ovat vielä aavistuksen kevyempiä.
    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR

R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (samthunder @ Syys. 11 2008,14:25) kirjoitti
    Molemmilta löytyy sitten vielä se ns. kisakypärä - Xspirit vs. Rx-7
    Mutta niillä ei katu läytössä ole oikein mitään virkaa. Ovat vain meluisampia, syksyllä kylmempiä. Toki ovat vielä aavistuksen kevyempiä.
    On siinä mm. sellainen ero että RX7:n kuori on komposiittia eikä lasikuitua kuten Chaserissa ja Condorissa.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
    Mä maksoin omasta mattamustasta Chaserista 360€ toukokuussa Raision Bikewordissa. Ja tuli vielä reppukin kaupanpäälle.
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
    Itsellä on Shoein XR-1000 ja sopii ainakin minun päähän täydellisesti.
    Mikään hiljainen kypärä tuo ei ole, siksi ostin melkein heti whisper strip kitin ja tulppia pidän silti. Tolla yhdistelmällä on erittäin mielyttävä ajaa. Kypärähupun ostin myös koska whisper strip kitin takia kypärä on aika tiukka laittaa päähän ja korvat menee huonosti.
    Nyt kun on huppu ja tietää tekniikan miten sen päähän pistää niin menee oikeen nätisti ja sopii kuin nakutettu.

Myös pinlock visiiri kannattaa hankkia varsinkin kitin kanssa, koska ilma ei pääse alhaalta enää kiertämään ja menee huomattavasti helpommin huuruun ilman pinlockia. Myös normi visiiri ja huurteenestoaine riittää ainakin semmosilla sopivilla kesäkeleillä.
    Ilmastointi tossa kypärässä on erittäin hyvä.
    Kawasaki Z750 -06
    www.saapalvelu.fi
    Minun RX-7 makso 600e enkä jaksanu edes etsiä kyseistä kypärää ulkomailta tilaamisesta puhumattakaan.
    SUZUKI B-KING
    Shoei XR-1000 -kokemuksia: hyvin pysyy vesi ulkona, visiiri on tiivis. Pinlock toimiii. Kohtuu äänekäs, ei varmaan pahimmasta päästä kuitenkaan (hyvin vähän kokemuksia umpikypäristä). Hiljaisin kypärä mitä olen tähän mennessä käyttänyt, on Davidan Jet (yllättävää, kyseessä siis avopotta, johtunee tiiviydestä). Joillakin nopeuksilla sivutuulella tulee joskus ilkeää vinkunaa. Tuuletusräppänät mielestäni toimiviä. Ei tärise/ole levoton ajaessa.

Ja ulkonäkö on kohdillaan mielestäni, oma mattamusta miellyttää silmää kovasti.
    Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
    XR-1000 kokemusta. Yli satasen vaudissa sietämätön ajoviimameteli tulpat päässä. Pitäis varmaan tunkea jotain vaahtomuovia korvakuoppiin.
    Onhan se kovaääninen, mutta en nyt sanois sietämätön ääni, voi johtua pyörästäsi ja pleksistä.
    Mutta kannattaa hankkia whisper strip kit, se vaimentaa melua erittäin paljon ja ajo on sen jälkeen miellyttävää.
    Kawasaki Z750 -06
    www.saapalvelu.fi
  14.  
    Ite en oo huomannu, että XR-1000 olis äänekäs. Tulpat korvissa on ollu hiljainen, enemmän haittaa on tehokkaasta tuuletuksesta, kun näillä alle 10 asteen keleillä tuntuu että pää jäätyy vaikka on kypärähuppu.

Plussa on kans se, että aurinkolasit on helppo laittaa päähän, kun kypärässä on urat sankoja varten.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12