Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 46:sta
  1. #1
    Mikä on mielestäsi paras moottoripyörä, joka on valmistettu vuosien 1980-1985 välissä?

    Missä oli parhaat jarrut, aikaansa edellä oleva alusta tai muuten vain mainio härveli. On ruvennut mieli tekemään 'sunnuntai pyörää', ja nimenomaan tuon aikakauden laitetta. Pyörälle ei paljon kilometrejä tule, mutta ihan kamalalla kikottimella ei huvittaisi ajella. Olisiko Hondan 1100 R millainen pyörä?
  2. #2
    1100r on classikko!
    et varmasti pety.
    Katana 1100 omalla tyylillä upea laite.
    Nostaisin GSX r 750 ylitse muiden koska tämä malli oli aikansa suunnan näyttäjä.
    honda on noista ehkä se kaikkein hienoin miun mielest
    SUZUKI B-KING
  3. #3
    Kyllä "Darth Vader" on ykkönen: Kawasaki GPz 900 R
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  4. #4
    anteeks miten se kirjotettii kavasakki ..nää on niitä vieraskielisiä sanoja jotka eivät kuulu sana varastooni
    SUZUKI B-KING
  5. #5
    Edistyksellisin täytyy ilman epäilystä olla ensimmäinen GSX-R750. Se oli ensimmäinen race replica, ja valovuoden edellä muita vuonna -85.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  6. #6
  7. #7
  8. #8
  9. #9
    Vaikken Sukisukeista liiemmin välitäkään niin 1100 Katanassa on tuon ajan vehkeistä eniten munaa! Ottaisin moisen mielelläni HD:ni rinnalle...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  10. #10
    möhkökawa
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  11. #11
    Lainaa (JaZZo @ Loka. 04 2008,16:02) kirjoitti
    möhkökawa
    Voi vittu! Unohdin ton jostain syystä täysin.... Saako vaihtaa?
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  12. #12
    Lainaa (SenioRR @ Loka. 04 2008,16:04) kirjoitti
    Lainaa (JaZZo @ Loka. 04 2008,16:02) kirjoitti
    möhkökawa
    Voi vittu! Unohdin ton jostain syystä täysin.... Saako vaihtaa?
    aina voi katanan vaihtaa möhköön
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  13. #13
    Lainaa (JaZZo @ Loka. 04 2008,16:41) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Loka. 04 2008,16:04) kirjoitti
    Lainaa (JaZZo @ Loka. 04 2008,16:02) kirjoitti
    möhkökawa
    Voi vittu! Unohdin ton jostain syystä täysin.... Saako vaihtaa?
    aina voi katanan vaihtaa möhköön *
    Kyl se möhkö on
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  14. #14
    Lainaa (wekkuli @ Loka. 04 2008,13:41) kirjoitti
    Kyllä "Darth Vader" on ykkönen: Kawasaki GPz 900 R
    Komppaan tätä.

    Tai sillen Elli, mutta onpa sama mosa kumminkin.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  15. #15
    Jep, möhkö +1 *
    BMW 1600 GT - ROCKET TURBO
    BMW 1200 GT
    HONDA PAN EUROPA
    HONDA 1100XX
    YAMAHA 900 DIVERSION
  16. #16
    Honda CBX 1000 säväyttää
    Voihan sen kromata jos ei se kulje.
  17. #17
    Tiedä sitten jarruista tai huippu alustasta, mutta ehdottomasti v-max. Hauska customi.
    Supermoto
  18. #18
    RD 500 LC. Oli super hauska peli. Tai VMax.



    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  19. #19
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 04 2008,13:28) kirjoitti
    1100r on classikko!
    et varmasti pety.
    Katana 1100 omalla tyylillä upea laite.
    Nostaisin GSX r 750 ylitse muiden koska tämä malli oli aikansa suunnan näyttäjä.
    honda on noista ehkä se kaikkein hienoin miun mielest
    Katana - voi vähän viritellä
    jos siltä tuntuu...
  20. #20
    Lainaa (pecha @ Loka. 04 2008,13:57) kirjoitti
    Edistyksellisin täytyy ilman epäilystä olla ensimmäinen GSX-R750. Se oli ensimmäinen race replica, ja valovuoden edellä muita vuonna -85.
    Varmaan tuo .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  21. #21
    Lainaa (GoSpel @ Loka. 04 2008,18:39) kirjoitti
    RD 500 LC. Oli super hauska peli. Tai VMax.
    Tommonen RD kyllä pitäisi saada joskus talliin.
  22. #22
    Lainaa (JaZZo @ Loka. 04 2008,16:02) kirjoitti
    möhkökawa
    +1
    -
  23. #23
    Lainaa (pecha @ Loka. 04 2008,13:57) kirjoitti
    Edistyksellisin täytyy ilman epäilystä olla ensimmäinen GSX-R750. Se oli ensimmäinen race replica, ja valovuoden edellä muita vuonna -85.
    +1!
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  24. #24
    Jos haluaa tusinatavaraa, niin japanialainen on varma valinta.
    Jos taas haluaa oikeasti hyvän, niin tuossa olisi yksi vaihtoehto.

    Ducati 750F1

    Vuosimalli heittää yhdellä pykälällä, mutta vanha se on joka tapauksessa...
  25. #25


    nätti kun sika pienenä
    600rr
  26. #26
    Kyllä se oli Kawan GPZ 900 R Erittäin hauka laite
    Civis Pacum, Para bellum
  27. #27
    Ja ääni Möhkölle. Kaikki oli niin pikkumopoja kun nousi möhkön päälle. Kyl kutonen on aina kutonen.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  28. #28
  29. #29
    Kulmikasta kauneutta, kuin suomalainen kalliojyrkänne joka nousee tumman metsälammen kupeesta keskellä jylhää havumetsää.
    Samalla tavalla möhkö sopii urbaaniin betoniympäristöön... Muilla moottoripyörillä on merihaassa läpiajokielto. Muovipyörät vapisevat, kun peto matalalla kutosen murinalla lähestyy äänten kaikuessa ympäri betonilähiötä
    ...Kuningas on saapunut.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  30.  
  31. #30
    Vaikka LT:llä nyt ajelenkin, niin tuo Möhkö on muinaismuistoista ihan ykkönen



Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen