Kun vihdoin sain tuon Rykkösen maksiminopeustaulukon auki, niin todellinen nopeus mulla bussipysäkin jälkeen siinä ennen kummun korkeinta kohtaa pitäisi olla 274,4 km/h. Mopo menee siinä rajoittimeen ja räpättää jarruihin asti rajoitinta vasten. Ei oikein terveelllistä. Takarenkaana kun on Dunlopin 195/65-17 niin taulukon takarenkaan kehän ei ainakaan pitäisi olla pidempi. Täytyy vielä mitata...
edit: Siis Motoparkissa...
Joko löytyy videoita?
Jos ei muuten niin kamera kuva auton kopista kiinnostaisi.
Ei tainnut olla puhetta, että minkä viikon lopulla niitä tulisi(app @ Syys. 24 2008,10:32) kirjoitti
![]()
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Nauhat ovat Mikolla ja häntä voi hätistellä. Postitan itse tänään kisavideoiden raakanauhat hälle, editointiprosessiin palaa 2-3 päivää aikaa siitä kun alkaa väsäilemään.(app @ Syys. 24 2008,10:32) kirjoitti
Auto vs pyörä -nauhat ovat Mikolla olleet ko. päivästä alkaen.
Nyt katsomaan kumpii on kovempi merellä, Superbike A-kuski vai stanupyörällä ajava jokkiskuski. Kummallakin alla Yamaha tai oikeastaan perässä, alla on Buster. Limaisemman saanut voittaa, lajista, suvusta, heimosta, lahkosta, luokasta, pääjaksosta tai kunnasta riippumatta. Reilu peli siis. Lähtö samaan aikaan ja paluu kun alkaa vässympää paleltamaan. Ensi viikolla uusinta Itä-Suomessa, mikäli ratkaisua ei tänään saada.
Jukka
Videoo tostakin sitten tuubiin vaan...(Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Syys. 24 2008,11:45) kirjoitti
![]()
-Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
-If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
Olli voi linkittää kuvat tänne, otti innoissaan uudella kamerallaan. Videokuvaa ei valitettavasti ole jakaa.(Mosse @ Syys. 24 2008,12:35) kirjoitti
Jukka
muistan jonkun puhuneen että haaralan setä olisi ajanut joskus rajusti ulos ahvenistolla?(DOHC @ Syys. 23 2008,13:24) kirjoitti
ei siis mitään varmaa tietoa eikä hajua etunimestä
Nimi on ihan oikein. Ilpo. Tunnen äijän.(rr6 @ Syys. 25 2008,18:35) kirjoitti
Ne on vetomiehiä koko suku. Ja maksaneet kovan hinnan Ahvenistolle.
Moni kyseli Motoparkissa Skylinen hevosvoimia mutta en osannut kertoa kun ei oltu penkitetty.
Tänään auto oli AMW:llä ja antoi 402,9hv / 417Nm. Mitään en ole radalla ajamisen jälkeen muuttanut joten toiminee referenssinä kuinka paljon sitä voimaa oikein pitäisi olla.
Tehdas lupaa 280hv, autoon on vaihdettu pakoputki ja filtterit. On nää muikeita pelejä. *
PS. Vauhtia videoihin!
Pelkällä putkella ja filtterillä tommoset tehokasvut? Tsiisus! Ei ihme, että noista myllyistä revitään hillittömiä tehoja ulos![]()
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Noissa on jo tehtaalta melkoisesti enemmän kuin tuo luvattu 280hp.. Ilmeisesti siellä 350hp paikkeilla tai jopa yli?(cmas @ Syys. 27 2008,20:28) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Aika pitkälle tuo perustuu siihen, että alkuperäiset vermeet on tehty mahdollisimman hiljaisiksi ja näin ollen ahdistaviksi. Kun koneen hengitystä parannetaan niin samalla ahtopaineet nousevat "itsekseen" ilman ruuvien vääntämistä 0,2-0,3bar. Siitä se tehonlisäys sitten tulee.
Oliko lappeenrannassa niitä +-800 ja ehkä +1000 hummaisia Supria?![]()
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Eipä tainnut olla, nopein auto (Saab 9-3) 287km/h:(TPM @ Syys. 27 2008,21:28) kirjoitti
http://www.liy.fi/autot_nopeus.pdf
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Mukavat teholukemat. Itsellä samoilla seteillä oli gtr:ssä vain 375hp @1bar.(app @ Syys. 27 2008,20:19) kirjoitti
![]()
-Suzuki GSX-R1000 K9 *MYYTY*
-Suzuki GSX-R600 K8 *MYYTY*
-Suzuki GSX-R600 K6 *MYYTY*
Penkeissä on sen verran eroa myös autopuolella, että jos ei ole samassa penkissä mitattu, vertailu on turhaa.(Pete-R @ Syys. 28 2008,00:06) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Ei ollut autoillakaan ihan helppoa hommaa tuossa kelissä. Tässä esimerkki: meleko vakio 9000(Tylyttäjä @ Syys. 27 2008,21:51) kirjoitti
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Ei näitä muiden ottamia videoita/kuvia enempää olisi jollain toisilla foorumeilla? Hiukan heikosti tunnen suomalaisia auto palstoja.
Hauskassa paikassa kamera ja perhana oli autopuolen listassa paljon Saabeja kärjessä![]()
Testi
paljonko tuollaisessa viggenissä on tehoa? oli varmaan siis hieman viritetty peli, mutta näkyy saabit olevan autopuolella nopeimpia. aika kauas ovat jääneet kehutut m5 ja m3 bemarit ja rs4 ja 6 auditkin, sekä mb 55 amg:kin.(Tylyttäjä @ Syys. 27 2008,21:51) kirjoitti
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Kyllä siinä hyvin näytti olevan. Mutta ainakin minun M5 paukutti nopeudenrajoittimeen 260km/h. Suoraa jäi melkoisesti käyttämättä jo 507 hepalla, kaksi päällä ja peräkontti täynnä mopon osia.(kawabata @ Syys. 29 2008,01:19) kirjoitti
Oma suosikkini oli Saab 9000i vm 86 tjsp...280+ sekin.
- JAM Racing Team -
Tuossa Viggenenissa lienee 500hp tasoa, muissakin listan yläpään saabeissa +400hp. Raapivat vaan hassusta päästä, joten tuon voiman saaminen tiehen on vishiin probleema alle 200km/h vauhdeissa(johtaja @ Syys. 29 2008,08:26) kirjoitti
Eikö M5:sesta saa rajoitinta pois? Löylyä tuntuisi olevan kovempaankin menoon ja paikaltaan lähtöhän tuolla pelillä ei ole ongelma.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Mitähän nuo kulkisi ilman rajoittajia?(kawabata @ Syys. 29 2008,00:19) kirjoitti
Dixi et animam levavi
Ehkä ne menisi tuolla matkalla n. 280km/h. Meneehän se uusi M5 varmaan sen 300km/h ainakin, kun suoraa vaan riittää.(ek@ @ Syys. 29 2008,09:17) kirjoitti
Oma wanha E36 3.0 M3 jaksaa kelata todellista joku 260km/h, mutta vaatii aika paljon matkaa siihen.. Tuolla matkalla ehkä joku 240-245km/h olisi ollut realistinen. Mutta tuokin wanha vakiovessa menee varttimailin 13s puolelle kuitenkin *
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Kyllä ne ruåttalaiset osaa *
Mitä, ai TAASkaan ei näkynyt niitä julmia 1000 heppaisia supria ja skailaineja. Ei ole kerta eikä kaks kun "niiden on pitäny tulla pieksemään kaikki" lähes joka paikkaan, mutta ei tähän päivään mennessä yhtäkään vielä näkyny *.. liekkö ihan urpaania lekendaa
Kyllä mulla oli pidon kanssa ongelmia. Testasin ekaa kertaa launch controllia ja sudin sitten kaksi ekaa vaihdetta läpi. Varttimaili 14.1(mjtee @ Syys. 29 2008,09:14) kirjoitti
![]()
Ja saahan sen rajoittimen toki pois, mutta maksaa E 1500 tjsp. Akateeminen mielenkiinto huippunopeuteen ei ole ihan hinnan vaatimalla tasolla.
- JAM Racing Team -
Meidän autolla otettiin rauhallinen lähtö ilman turhaa sutimista, varttimaili hitaanpuoleinen 14.1s ja suoran päässä tutka näytti 243km/h.
Avovaimo ajoi tuolla käytännössä ensimmäistä kertaa kaasu pohjassa tuolla autolla. Ei hullummin siihen nähden. Tosin olisi sillä kai kovempaakin päässyt. Istuin läppäri sylissä ja katsoin dataa vedosta jälkeenpäin, nelosen ja vitosen vaihdoissa auton nopeus tippui melkein 10km/h alaspäin. Matkavaihde vitonen kuuluu myös videolta, parhaalla alueella ei 400hp riitä enään kiihdyttämään.
Veto otettiin tottakai myös kameralle:
http://app.dnsf.org/Anun%20....008.wmv (20Mt)
Juu ihan mukavia lukemia ovat saabit noissa karkeloissa saanut aikaiseksi. Supriakin näissä on ollut kuitenkin mukana tänäkin vuonna, eli et ole vaan tarpeeksi tarkkaan tapahtumia seurannut.(Haastaja @ Syys. 29 2008,09:32) kirjoitti
Kai joku supra noissa tapahtumissa on kaikki piessytkin ja jos en hirrrrveesti valehtele niin noitten lentokenttävetojen ennätys autopuolella taitaa olla nimenomaan supralla.
Gtr skyllejä lienee ollut vähemmän ajamassa kuitenkin.
-Suzuki GSX-R1000 K9 *MYYTY*
-Suzuki GSX-R600 K8 *MYYTY*
-Suzuki GSX-R600 K6 *MYYTY*
Juu, kyllä yks sellanen "1000hp Supra" on käynyt täräyttämässä pohjat 317km/h:(Pete-R @ Syys. 29 2008,14:38) kirjoitti
http://www.mediarace.fi/speedparty/t...arty=speed2008
Vielä on matkaa pyörien 367km/h enkkaan "jonkin verran", tuohon auton tulokseen kun pääsee parhaimmat putkiviritteisillä![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Joo eiköhän toi oo jo selvä ja et ookkaan siitä kuin vähintään sata kertaa maininnut. Kyse oli nyt suprista, skylleistä ja saabeista, joten siihen turbobusa tuskin liittyy mitenkään.(Tylyttäjä @ Syys. 29 2008,15:00) kirjoitti
-Suzuki GSX-R1000 K9 *MYYTY*
-Suzuki GSX-R600 K8 *MYYTY*
-Suzuki GSX-R600 K6 *MYYTY*
Mainitaan nyt vielä kerran; eroa on tasan 50km/h(Pete-R @ Syys. 29 2008,15:38) kirjoitti
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***