Sivu: 40 / 45:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 303839404142 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 1326:sta
  1. #1171
    Kun vihdoin sain tuon Rykkösen maksiminopeustaulukon auki, niin todellinen nopeus mulla bussipysäkin jälkeen siinä ennen kummun korkeinta kohtaa pitäisi olla 274,4 km/h. Mopo menee siinä rajoittimeen ja räpättää jarruihin asti rajoitinta vasten. Ei oikein terveelllistä. Takarenkaana kun on Dunlopin 195/65-17 niin taulukon takarenkaan kehän ei ainakaan pitäisi olla pidempi. Täytyy vielä mitata...

    edit: Siis Motoparkissa...



    YZF-R1 -07

    "Aikainen kala koukun nappaa..."
    sb a #??
    www.vararikkoracing.fi
  2. #1172
    Joko löytyy videoita?

    Jos ei muuten niin kamera kuva auton kopista kiinnostaisi.
  3. #1173
    Lainaa (app @ Syys. 24 2008,10:32) kirjoitti
    Joko löytyy videoita?

    Jos ei muuten niin kamera kuva auton kopista kiinnostaisi.
    Ei tainnut olla puhetta, että minkä viikon lopulla niitä tulisi
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  4. #1174
    Lainaa (app @ Syys. 24 2008,10:32) kirjoitti
    Joko löytyy videoita?

    Jos ei muuten niin kamera kuva auton kopista kiinnostaisi.
    Nauhat ovat Mikolla ja häntä voi hätistellä. Postitan itse tänään kisavideoiden raakanauhat hälle, editointiprosessiin palaa 2-3 päivää aikaa siitä kun alkaa väsäilemään.

    Auto vs pyörä -nauhat ovat Mikolla olleet ko. päivästä alkaen.

    Nyt katsomaan kumpii on kovempi merellä, Superbike A-kuski vai stanupyörällä ajava jokkiskuski. Kummallakin alla Yamaha tai oikeastaan perässä, alla on Buster. Limaisemman saanut voittaa, lajista, suvusta, heimosta, lahkosta, luokasta, pääjaksosta tai kunnasta riippumatta. Reilu peli siis. Lähtö samaan aikaan ja paluu kun alkaa vässympää paleltamaan. Ensi viikolla uusinta Itä-Suomessa, mikäli ratkaisua ei tänään saada.

    Jukka
  5. #1175
    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Syys. 24 2008,11:45) kirjoitti
    Nyt katsomaan kumpii on kovempi merellä, Superbike A-kuski vai stanupyörällä ajava jokkiskuski. Kummallakin alla Yamaha tai oikeastaan perässä, alla on Buster. Limaisemman saanut voittaa, lajista, suvusta, heimosta, lahkosta, luokasta, pääjaksosta tai kunnasta riippumatta. Reilu peli siis. Lähtö samaan aikaan ja paluu kun alkaa vässympää paleltamaan. Ensi viikolla uusinta Itä-Suomessa, mikäli ratkaisua ei tänään saada.

    Jukka
    Videoo tostakin sitten tuubiin vaan...
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  6. #1176
    Lainaa (Mosse @ Syys. 24 2008,12:35) kirjoitti
    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Syys. 24 2008,11:45) kirjoitti
    Nyt katsomaan kumpii on kovempi merellä, Superbike A-kuski vai stanupyörällä ajava jokkiskuski. Kummallakin alla Yamaha tai oikeastaan perässä, alla on Buster. Limaisemman saanut voittaa, lajista, suvusta, heimosta, lahkosta, luokasta, pääjaksosta tai kunnasta riippumatta. Reilu peli siis. Lähtö samaan aikaan ja paluu kun alkaa vässympää paleltamaan. Ensi viikolla uusinta Itä-Suomessa, mikäli ratkaisua ei tänään saada.

    Jukka
    Videoo tostakin sitten tuubiin vaan... *
    Olli voi linkittää kuvat tänne, otti innoissaan uudella kamerallaan. Videokuvaa ei valitettavasti ole jakaa.

    Jukka
  7. #1177
    Lainaa (DOHC @ Syys. 23 2008,13:24) kirjoitti
    Olisiko tämä T500-kuljettaja voinut olla TIMO Haarala, joka näyttää olleen Suomen huippuja 70-luvulla:

    TT/RR-mestarit

    Nyt kai toimii poikansa Topi Haaralan tallipäällikkönä:

    Topin sivut
    muistan jonkun puhuneen että haaralan setä olisi ajanut joskus rajusti ulos ahvenistolla?
    ei siis mitään varmaa tietoa eikä hajua etunimestä
  8. #1178
    Lainaa (rr6 @ Syys. 25 2008,18:35) kirjoitti
    Lainaa (DOHC @ Syys. 23 2008,13:24) kirjoitti
    Olisiko tämä T500-kuljettaja voinut olla TIMO Haarala, joka näyttää olleen Suomen huippuja 70-luvulla:

    TT/RR-mestarit

    Nyt kai toimii poikansa Topi Haaralan tallipäällikkönä:

    Topin sivut
    muistan jonkun puhuneen että haaralan setä olisi ajanut joskus rajusti ulos ahvenistolla?
    ei siis mitään varmaa tietoa eikä hajua etunimestä
    Nimi on ihan oikein. Ilpo. Tunnen äijän.

    Ne on vetomiehiä koko suku. Ja maksaneet kovan hinnan Ahvenistolle.



  9. #1179
    Moni kyseli Motoparkissa Skylinen hevosvoimia mutta en osannut kertoa kun ei oltu penkitetty.

    Tänään auto oli AMW:llä ja antoi 402,9hv / 417Nm. Mitään en ole radalla ajamisen jälkeen muuttanut joten toiminee referenssinä kuinka paljon sitä voimaa oikein pitäisi olla.

    Tehdas lupaa 280hv, autoon on vaihdettu pakoputki ja filtterit. On nää muikeita pelejä. *

    PS. Vauhtia videoihin!



  10. #1180
    Pelkällä putkella ja filtterillä tommoset tehokasvut? Tsiisus! Ei ihme, että noista myllyistä revitään hillittömiä tehoja ulos
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  11. #1181
    Lainaa (cmas @ Syys. 27 2008,20:28) kirjoitti
    Pelkällä putkella ja filtterillä tommoset tehokasvut? Tsiisus! Ei ihme, että noista myllyistä revitään hillittömiä tehoja ulos *
    Noissa on jo tehtaalta melkoisesti enemmän kuin tuo luvattu 280hp.. Ilmeisesti siellä 350hp paikkeilla tai jopa yli?
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  12. #1182
    Aika pitkälle tuo perustuu siihen, että alkuperäiset vermeet on tehty mahdollisimman hiljaisiksi ja näin ollen ahdistaviksi. Kun koneen hengitystä parannetaan niin samalla ahtopaineet nousevat "itsekseen" ilman ruuvien vääntämistä 0,2-0,3bar. Siitä se tehonlisäys sitten tulee.



  13. #1183
    Oliko lappeenrannassa niitä +-800 ja ehkä +1000 hummaisia Supria?
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  14. #1184
    Lainaa (TPM @ Syys. 27 2008,21:28) kirjoitti
    Oliko lappeenrannassa niitä +-800 ja ehkä +1000 hummaisia Supria? *
    Eipä tainnut olla, nopein auto (Saab 9-3) 287km/h:
    http://www.liy.fi/autot_nopeus.pdf
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  15. #1185
    Lainaa (app @ Syys. 27 2008,20:19) kirjoitti
    Moni kyseli Motoparkissa Skylinen hevosvoimia mutta en osannut kertoa kun ei oltu penkitetty.

    Tänään auto oli AMW:llä ja antoi 402,9hv / 417Nm. Mitään en ole radalla ajamisen jälkeen muuttanut joten toiminee referenssinä kuinka paljon sitä voimaa oikein pitäisi olla.

    Tehdas lupaa 280hv, autoon on vaihdettu pakoputki ja filtterit. On nää muikeita pelejä. *

    PS. Vauhtia videoihin! *
    Mukavat teholukemat. Itsellä samoilla seteillä oli gtr:ssä vain 375hp @1bar.
    -Suzuki GSX-R1000 K9 *MYYTY*
    -Suzuki GSX-R600 K8 *MYYTY*
    -Suzuki GSX-R600 K6 *MYYTY*
  16. #1186
    Lainaa (Pete-R @ Syys. 28 2008,00:06) kirjoitti
    Lainaa (app @ Syys. 27 2008,20:19) kirjoitti
    Moni kyseli Motoparkissa Skylinen hevosvoimia mutta en osannut kertoa kun ei oltu penkitetty.

    Tänään auto oli AMW:llä ja antoi 402,9hv / 417Nm. Mitään en ole radalla ajamisen jälkeen muuttanut joten toiminee referenssinä kuinka paljon sitä voimaa oikein pitäisi olla.

    Tehdas lupaa 280hv, autoon on vaihdettu pakoputki ja filtterit. On nää muikeita pelejä. *

    PS. Vauhtia videoihin! *
    Mukavat teholukemat. Itsellä samoilla seteillä oli gtr:ssä vain 375hp @1bar. *
    Penkeissä on sen verran eroa myös autopuolella, että jos ei ole samassa penkissä mitattu, vertailu on turhaa.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #1187
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 27 2008,21:51) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Syys. 27 2008,21:28) kirjoitti
    Oliko lappeenrannassa niitä +-800 ja ehkä +1000 hummaisia Supria? *
    Eipä tainnut olla, nopein auto (Saab 9-3) 287km/h:
    http://www.liy.fi/autot_nopeus.pdf
    Ei ollut autoillakaan ihan helppoa hommaa tuossa kelissä. Tässä esimerkki: meleko vakio 9000
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  18. #1188
    Ei näitä muiden ottamia videoita/kuvia enempää olisi jollain toisilla foorumeilla? Hiukan heikosti tunnen suomalaisia auto palstoja.

    Hauskassa paikassa kamera ja perhana oli autopuolen listassa paljon Saabeja kärjessä
    Testi
  19. #1189
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 27 2008,21:51) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Syys. 27 2008,21:28) kirjoitti
    Oliko lappeenrannassa niitä +-800 ja ehkä +1000 hummaisia Supria? *
    Eipä tainnut olla, nopein auto (Saab 9-3) 287km/h:
    http://www.liy.fi/autot_nopeus.pdf
    paljonko tuollaisessa viggenissä on tehoa? oli varmaan siis hieman viritetty peli, mutta näkyy saabit olevan autopuolella nopeimpia. aika kauas ovat jääneet kehutut m5 ja m3 bemarit ja rs4 ja 6 auditkin, sekä mb 55 amg:kin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  20. #1190
    Lainaa (kawabata @ Syys. 29 2008,01:19) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 27 2008,21:51) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Syys. 27 2008,21:28) kirjoitti
    Oliko lappeenrannassa niitä +-800 ja ehkä +1000 hummaisia Supria? *
    Eipä tainnut olla, nopein auto (Saab 9-3) 287km/h:
    http://www.liy.fi/autot_nopeus.pdf
    paljonko tuollaisessa viggenissä on tehoa? oli varmaan siis hieman viritetty peli, mutta näkyy saabit olevan autopuolella nopeimpia. aika kauas ovat jääneet kehutut m5 ja m3 bemarit ja rs4 ja 6 auditkin, sekä mb 55 amg:kin.
    Kyllä siinä hyvin näytti olevan. Mutta ainakin minun M5 paukutti nopeudenrajoittimeen 260km/h. Suoraa jäi melkoisesti käyttämättä jo 507 hepalla, kaksi päällä ja peräkontti täynnä mopon osia.

    Oma suosikkini oli Saab 9000i vm 86 tjsp...280+ sekin.



    - JAM Racing Team -
  21. #1191
    Lainaa (johtaja @ Syys. 29 2008,08:26) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Syys. 29 2008,01:19) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 27 2008,21:51) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Syys. 27 2008,21:28) kirjoitti
    Oliko lappeenrannassa niitä +-800 ja ehkä +1000 hummaisia Supria? *
    Eipä tainnut olla, nopein auto (Saab 9-3) 287km/h:
    http://www.liy.fi/autot_nopeus.pdf
    paljonko tuollaisessa viggenissä on tehoa? oli varmaan siis hieman viritetty peli, mutta näkyy saabit olevan autopuolella nopeimpia. aika kauas ovat jääneet kehutut m5 ja m3 bemarit ja rs4 ja 6 auditkin, sekä mb 55 amg:kin.
    Kyllä siinä hyvin näytti olevan. Mutta ainakin minun M5 paukutti nopeudenrajoittimeen 260km/h. Suoraa jäi melkoisesti käyttämättä jo 507 hepalla
    Tuossa Viggenenissa lienee 500hp tasoa, muissakin listan yläpään saabeissa +400hp. Raapivat vaan hassusta päästä, joten tuon voiman saaminen tiehen on vishiin probleema alle 200km/h vauhdeissa

    Eikö M5:sesta saa rajoitinta pois? Löylyä tuntuisi olevan kovempaankin menoon ja paikaltaan lähtöhän tuolla pelillä ei ole ongelma.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  22. #1192
    Lainaa (kawabata @ Syys. 29 2008,00:19) kirjoitti
    aika kauas ovat jääneet kehutut m5 ja m3 bemarit ja rs4 ja 6 auditkin, sekä mb 55 amg:kin.
    Mitähän nuo kulkisi ilman rajoittajia?
    Dixi et animam levavi
  23. #1193
    Lainaa (ek@ @ Syys. 29 2008,09:17) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Syys. 29 2008,00:19) kirjoitti
    aika kauas ovat jääneet kehutut m5 ja m3 bemarit ja rs4 ja 6 auditkin, sekä mb 55 amg:kin.
    Mitähän nuo kulkisi ilman rajoittajia?
    Ehkä ne menisi tuolla matkalla n. 280km/h. Meneehän se uusi M5 varmaan sen 300km/h ainakin, kun suoraa vaan riittää.

    Oma wanha E36 3.0 M3 jaksaa kelata todellista joku 260km/h, mutta vaatii aika paljon matkaa siihen.. Tuolla matkalla ehkä joku 240-245km/h olisi ollut realistinen. Mutta tuokin wanha vakiovessa menee varttimailin 13s puolelle kuitenkin *



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  24. #1194
    Kyllä ne ruåttalaiset osaa *

    Mitä, ai TAASkaan ei näkynyt niitä julmia 1000 heppaisia supria ja skailaineja. Ei ole kerta eikä kaks kun "niiden on pitäny tulla pieksemään kaikki" lähes joka paikkaan, mutta ei tähän päivään mennessä yhtäkään vielä näkyny *.. liekkö ihan urpaania lekendaa



  25. #1195
    Lainaa (mjtee @ Syys. 29 2008,09:14) kirjoitti
    Tuossa Viggenenissa lienee 500hp tasoa, muissakin listan yläpään saabeissa +400hp. Raapivat vaan hassusta päästä, joten tuon voiman saaminen tiehen on vishiin probleema alle 200km/h vauhdeissa

    Eikö M5:sesta saa rajoitinta pois? Löylyä tuntuisi olevan kovempaankin menoon ja paikaltaan lähtöhän tuolla pelillä ei ole ongelma.
    Kyllä mulla oli pidon kanssa ongelmia. Testasin ekaa kertaa launch controllia ja sudin sitten kaksi ekaa vaihdetta läpi. Varttimaili 14.1

    Ja saahan sen rajoittimen toki pois, mutta maksaa E 1500 tjsp. Akateeminen mielenkiinto huippunopeuteen ei ole ihan hinnan vaatimalla tasolla.



    - JAM Racing Team -
  26. #1196
    Meidän autolla otettiin rauhallinen lähtö ilman turhaa sutimista, varttimaili hitaanpuoleinen 14.1s ja suoran päässä tutka näytti 243km/h.

    Avovaimo ajoi tuolla käytännössä ensimmäistä kertaa kaasu pohjassa tuolla autolla. Ei hullummin siihen nähden. Tosin olisi sillä kai kovempaakin päässyt. Istuin läppäri sylissä ja katsoin dataa vedosta jälkeenpäin, nelosen ja vitosen vaihdoissa auton nopeus tippui melkein 10km/h alaspäin. Matkavaihde vitonen kuuluu myös videolta, parhaalla alueella ei 400hp riitä enään kiihdyttämään.

    Veto otettiin tottakai myös kameralle:
    http://app.dnsf.org/Anun%20....008.wmv (20Mt)
  27. #1197
    Lainaa (Haastaja @ Syys. 29 2008,09:32) kirjoitti
    Kyllä ne ruåttalaiset osaa *

    Mitä, ai TAASkaan ei näkynyt niitä julmia 1000 heppaisia supria ja skailaineja. Ei ole kerta eikä kaks kun "niiden on pitäny tulla pieksemään kaikki" lähes joka paikkaan, mutta ei tähän päivään mennessä yhtäkään vielä näkyny *.. liekkö ihan urpaania lekendaa
    Juu ihan mukavia lukemia ovat saabit noissa karkeloissa saanut aikaiseksi. Supriakin näissä on ollut kuitenkin mukana tänäkin vuonna, eli et ole vaan tarpeeksi tarkkaan tapahtumia seurannut. Kai joku supra noissa tapahtumissa on kaikki piessytkin ja jos en hirrrrveesti valehtele niin noitten lentokenttävetojen ennätys autopuolella taitaa olla nimenomaan supralla.

    Gtr skyllejä lienee ollut vähemmän ajamassa kuitenkin.
    -Suzuki GSX-R1000 K9 *MYYTY*
    -Suzuki GSX-R600 K8 *MYYTY*
    -Suzuki GSX-R600 K6 *MYYTY*
  28. #1198
    Lainaa (Pete-R @ Syys. 29 2008,14:38) kirjoitti
    Lainaa (Haastaja @ Syys. 29 2008,09:32) kirjoitti
    Kyllä ne ruåttalaiset osaa *

    Mitä, ai TAASkaan ei näkynyt niitä julmia 1000 heppaisia supria ja skailaineja. Ei ole kerta eikä kaks kun "niiden on pitäny tulla pieksemään kaikki" lähes joka paikkaan, mutta ei tähän päivään mennessä yhtäkään vielä näkyny *.. liekkö ihan urpaania lekendaa
    Juu ihan mukavia lukemia ovat saabit noissa karkeloissa saanut aikaiseksi. Supriakin näissä on ollut kuitenkin mukana tänäkin vuonna, eli et ole vaan tarpeeksi tarkkaan tapahtumia seurannut. Kai joku supra noissa tapahtumissa on kaikki piessytkin ja jos en hirrrrveesti valehtele niin noitten lentokenttävetojen ennätys autopuolella taitaa olla nimenomaan supralla.

    Gtr skyllejä lienee ollut vähemmän ajamassa kuitenkin.
    Juu, kyllä yks sellanen "1000hp Supra" on käynyt täräyttämässä pohjat 317km/h:
    http://www.mediarace.fi/speedparty/t...arty=speed2008

    Vielä on matkaa pyörien 367km/h enkkaan "jonkin verran", tuohon auton tulokseen kun pääsee parhaimmat putkiviritteisillä
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  29. #1199
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 29 2008,15:00) kirjoitti
    Vielä on matkaa pyörien 367km/h enkkaan "jonkin verran", tuohon auton tulokseen kun pääsee parhaimmat putkiviritteisillä *
    Joo eiköhän toi oo jo selvä ja et ookkaan siitä kuin vähintään sata kertaa maininnut. Kyse oli nyt suprista, skylleistä ja saabeista, joten siihen turbobusa tuskin liittyy mitenkään.
    -Suzuki GSX-R1000 K9 *MYYTY*
    -Suzuki GSX-R600 K8 *MYYTY*
    -Suzuki GSX-R600 K6 *MYYTY*
  30.  
  31. #1200
    Lainaa (Pete-R @ Syys. 29 2008,15:38) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 29 2008,15:00) kirjoitti
    Vielä on matkaa pyörien 367km/h enkkaan "jonkin verran", tuohon auton tulokseen kun pääsee parhaimmat putkiviritteisillä *
    Joo eiköhän toi oo jo selvä ja et ookkaan siitä kuin vähintään sata kertaa maininnut. Kyse oli nyt suprista, skylleistä ja saabeista, joten siihen turbobusa tuskin liittyy mitenkään.
    Mainitaan nyt vielä kerran; eroa on tasan 50km/h
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sivu: 40 / 45:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 303839404142 ... ViimeinenViimeinen