Sivu: 27 / 45:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627282937 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781:stä 810:een 1326:sta
  1. #781
    Lainaa (mjtee @ Syys. 14 2008,10:32) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Syys. 13 2008,17:34) kirjoitti
    Oma varttiaikani tuli keskusteluun mukaan siinä välissä, kun päivittelyni vaikutti jonkun mielestä essonbaariuholta. Eli toistetaan nyt vielä: Varmasti löytyy Tojota, joka minut vartilla jättää ja monta muutakin koppiautoa.

    Mihis aikaan Supra muuten vartin liikahtaa? Loparit?

    Puhun tässä nyt vain ja ainoastaan suoraan kiihdyttämisestä - en nimittäin osaa ajaa mutkaa ollenkaan. En ole kyllä kokeillutkaan, mutta tuskin menee häävisti. Mutta suorallakin Tehokas auto jättää tämän 2001 ruiskulla päivitetyn yli 10 vuotta vanhaa suunnittelua olevan moponmoottorilla kulkevan vakio-homosohvan vielä varttiakin helpommin 100-200km/h kiihdytyksessä ja vieläkin selkeämmin 150-250km/h kiihdytyksessä. Vielä jos pikkaisen nostetaan haitaria, niin ei lie kenelläkään mitään epäilystä, koska ei tuo lahna kulje kuin n. 250km/h. Todennäköisesti Supra on 0-100km/h osiolla sen verran hidas, että tuo 100-200km/h on jo pyörääni parempi. Näytä kuitenkin speksit, niin voidaan olla varmoja.
    Eli käsitin siis kuitenkin hieman väärin viestisi, pahoittelut siitä. Varttimailia en ole ajanut ja minun lähettämistaidoillani varmasti sinulle jäisin - myös 0-100kmh kiihdytykset ovat yhtä tyhjän kanssa katurenkailla kun tuo ajokki on kyseessä. Empiiristen 100-250kmh vetojen perusteella näitä väitöksiä kuitenkin esitän kun ystävieni pyöriä vastaan on tullut vedeltyä öisellä moottoritiellä. Mopoja heillä on kuitenkin laidasta laitaan. Tehoja autosta on kuitenkin mitattu ja ne jymähtävät sinne 600-700hp välimaastoon. Tarkan lukeman voin privalla kertoa mikäli se on tärkeä, mutta tuskin.

    Tässä syksyllä meinaan taas uudehkon gsxr600:n ostaa ja ihmettelen jos siitä joku auto ohi suoralla tulee vaikka vauhtia olisikin valmiiksi. Tiedostan kuitenkin, että tällaisiakin autoja on, muuten sillä ei niin väliä olekkaan. Mopolla ajaminen tarjoaa muutakin. Minäkin kuulun niihin jotka App:lle ja hänen gtr:lle häviää rata-ajossa, vaikka alla on autoa 15v uudempi moottoripyörä. Tähän olisi kiva saada muutos ja aloittaa mutkaharjoittelu radalla.

    Lainaa kirjoitti
    Onhan tämäkin ihan mielenkiintoinen vertaus, kun vastakkain on koppiautojen aatelia ja sataheppainen vanha kusiainen ;)
    Niin, jos sulla ois turbobusa ja mulla primera niin sitten verrattais niihin, mutta nyt sattuu olemaan nämä ajokit. Niihin verrataan millä itse ajellaan, muilla ei liene niin väliä.

    Pointit lienee kuitenkin ymmärretty puolin ja toisin. Joskus näinkin.
    -Suzuki GSX-R1000 K9 *MYYTY*
    -Suzuki GSX-R600 K8 *MYYTY*
    -Suzuki GSX-R600 K6 *MYYTY*
  2. #782
    [QUOTE= (wekkuli @ Syys. 14 2008,11:46)]
    Lainaa -karppa-,Syys. 14 2008,08:54 kirjoitti
    Jos haetaan vastaavasti käytetyistä ja rakennelluista pyöristä vastine, niin kymppitonnilla saat vaikka turbotetun zzr:n, blackbirdin tai ehkä jopa hayabusan? Voidaan sanoa morjens ihan kaikille rekisteröidyille nelipyöräisille.
    Ja pyörä on katulaillinen
    Suzuki GSX-R 1100
  3. #783
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 13 2008,16:44) kirjoitti
    Mitäs aikoja olet itse nyt vkl päässyt? Onko siellä pitoa yhtään?
    ... Eilen oli aivan älyttömän kylmää, tiedä miten noi pitoonsa fanaattisesti "uskovat" sai edes pysymään renkaansa lämpiminä. Tolpissa ei ollu tarpeeksi kaikille virtaa ja lämppäri tehot ei riittäneet ja jos riitti niin asfaltti imi ainakin mun kumesta lämmöt ja paineet aina nopsaan.. takanen suli pinnasta. .. mutkiin ei kantti riittänyt mennä kunnolla, ilmotteli jo irtoomisesta molemmista päistä pari kertaa muutenkin. (eihän noi tosi-kuskeja hidasta .. * kuten nähtiin! *)

    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 13 2008,18:34) kirjoitti
    ... Kyllä mä näkisin, että 1.40 voisi olla mahdollinen, jopa ihan hiukan alle. Siitä on vielä "jonkun matkaa" 1.30 aikaan, jota pidetään prätkäkuskille kohtuu hyvänä aikana..
    Niin mäkin "näkisin" mutta .. *
    Sunnuntai-motoristi ei näköjään millään pääse -90-luvun legenaarisiin alle neljänkympin aikoihin, vielä jäi 0.45sec. päähän, vaikka "ennätys" paranikin 0.99sec.

    Keskiryhmässä ajelin, keulilta sai mennä rauhassa mutta joka ehjässä setissä pääsi meneen 1:45-1:50 porukoista-letkoista ohi .. Omat lämppäri-kierr. jotain 1:45-1:50, mediaanit 1:42-1:45. Nopeassa katoin kun jonku "nopein" kilvellinen (saatto olla nopeampiakin) meni 1:40 pintaan ...

    Et näin me sunnuntai-motoristit vakio tonnisilla muutaman kesän jälkeen päästään.. nuoremmat ja kyvykkäämmät pääsee muutamalla treenillä 1:33-1:35 tasolle (aina luotettavien varikkopuheiden mukaan) ... siitä 1:30 "kastiin" pääseminen tai "kaatuminen" on monelle jo tavoite sinänsä ..

    Skylellä pärjäis mun käsittääkseni useille muttei kaikille YCC-jokkis B-kuskeille ja suurelle osalle ellei lähes jokaiselle keskiryhmän harrastajalle. YCC-A on jo niin kovaa pyörän käsittely ja rata-osaamista, vaikkei niin vielä kokemusta vaativa, että niille kuskeille on autolla hyvin haastavaa ruveta radalla pärjäämään. Montakohan niitä nyt tänään sitten indeksiin A:ssa mahtuu? No, toi EI todista muuta kuin että Yokkiss ON oikeasti kova luokka - lähes/täysin "vertailukelpoinen" SM-kahinoihin vaikka hajonta on luokkahengessä laajaa, vähän niiko Mestistä?.

    /z



  4. #784
    Lainaa (kiivi3 @ Syys. 14 2008,00:40) kirjoitti
    yleisesti ku tätä vääntöö seurannu, ni kuten jo topicissa mainitaan auto vs moottoripyörä, ni imo tähän on turha lähtee vetää sunnuntaimopoilijoita mukaan (kuten itse olen), eli nää "80% mopoilijoista ei osaa ajaa" on täysin totta, mut nyt ei ookkaan tarkotus verrata niitä kuskeja vaan saada jonkunlainen selvyys kaluston suhteen, ja jos otetaan vähän/enemmän osaavampi kuski molempiin, ni saadaan helpommin selville kaluston erot.
    Myös tehokkailla (ja tehottomillakin) autoilla ajelee sunnuntai-kuskeja siinä missä moottoripyörilläkin. Ei tästä ole kuin pari viikkoa, kun joku tässä ihan kotikulmilla päätti näyttää miten Focus ST lähtee valoista. Kai sillä oli idea näyttää, että valoista jos heti käännytään vasemmalle, niin ei ole moottoripyörällä jakoa tai jotain. Hyvinhän se meni, ensin suditus paikallaan, kaasu pois, niiaus, pito löytyi ja taas hanaa ja heti valojen jälkeen oikealle rotvallin reunaan. Lippikset vaan heilahti.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  5. #785
    Paikalla tuli käytyä ja molempien herrojen App:n ja Jukkan kanssa jutusteltua. Herrasmiehiä, viksuja ja leikkimielellä mukana molemmat. Kiitos ja syvä kumarrus molemmille.

    Näin ensikertaa paikalla käyneelle oli päivä kaikin puolin miellyttävä ja positiivinen kokemus. Järjestely toimi hienosti ja itseään ei tuntenut laikaan ulopuoliseksi. Ensivuonna myös minut nähtäneen pyöräni kanssa sohlaamassa hitaan ryhmän mukana.

    Kiitos kaikille teille joihin tutustuin. Erityisesti näytösajon toteuttaneille.
    Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
  6. #786
    Kun tuo oma nykyinen kikotin on parhaimmillaan jossain ihan muualla kuin moottoriradalla, tuli mieleen seuraavanlainen ajatus: onko kukaan tullut koskaan kokeilleeksi miten mp pärjää autolle esim. jääradalla tai rallicross-tyyppisellä alustalla (supermotosysteemit, vai mitä ne nyt oli)? Nythän vertailua on puitu lähinnä mp:n optimiolosuhteissa. Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi autopuolen edustajaksi jos tällainen koe pystytään järjestämään. Kuskina olen aivan paska, joten tasoitusta tulee ainakin siltä rintamalta


  7. #787
    Eikö tuossa pari sivua just ollut juttua Vehniäisestä jääradalla? Rallicross-radasta ei vielä ole löytynyt tietoutta.
    Edit: ja vielä taaempana oli WRC vs Supermoto asfaltilla.



    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  8. #788
    Tossa vielä jääratalinkki uudestaan.
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
  9. #789
    Lainaa (zeromark @ Syys. 14 2008,12:35) kirjoitti
    YCC-A on jo niin kovaa pyörän käsittely ja rata-osaamista, vaikkei niin vielä kokemusta vaativa, että niille kuskeille on autolla hyvin haastavaa ruveta radalla pärjäämään. Montakohan niitä nyt tänään sitten indeksiin A:ssa mahtuu? No, toi EI todista muuta kuin että Yokkiss ON oikeasti kova luokka - lähes/täysin "vertailukelpoinen" SM-kahinoihin vaikka hajonta on luokkahengessä laajaa, vähän niiko Mestistä?.

    /z
    Tuossa suoraa tulospalvelua Mikolta: http://www.mp-foorumi.com/forum....382b15b

    A:n aika-ajo todella rikkinäinen useiden kaatojen johdosta, joten alle 1:30 ei menty. Omaan aika-ajotulokseen tyytyväinen, 1:36.0. Siitä rapiat 0,1 sek pois ja ollaan omassa ennätyksessä ja karvan yli sekunti ja kauden tavoitteessa.

    Karulta tuntuu, että vaikka saa sekunnin joka vuosi pois, siitä huolimatta oma sijoitus tippuu. Arvioni omasta keskikastiin kuulumisesta pitää kutinsa. 52 aika-ajossa ja olen sijalla 27.

    Kärki siis meni 1:30.7 ja peräpää 1:45 (1:47 jos Twinit lasketaan mukaan). Eli hyvä kisa on tulossa myös B-lähtöön, joka lähempänä sitä Jokamiesluokan alkuperäistä ideaa ja ajatusta. Seitsemän kuskia 1:39 alkuisia ajamassa, joten varmasti B:ssä nähdään hyvää taistelua eikä mitään tylsää yksinäistä kaartelua.

    Jukka
  10. #790
    Noin teoretisoidusti viisastellen:

    Jääradalta oli löytynyt näyttöä siitä että mp pieksee auton. Samoin asfaltilta. Eli sekä paras, että huonoin mahdollinen pito on molemmilla kokeiltu ja mp nopeammaksi nähty, eiköhän ne muutkin pito-olosuhteet mene ihan saman kaavan mukaan.

    Vitsi lienee kuitenkin siinä, että pyörä yleensä aavistuksen voittaa pidossa pienemmän massansa vuoksi, vaikka teoriassa kitkavoima olisikin sama. Samoin uutena oivalluksena (ainakin mulle) tuli tuo ajolinja. Kapeutensa vuoksi mp pystyy aina ottamaan loivemmat ajolinjat. Ihan looginen juttuhan tuokin.

    Näinollen veikkaisin että supermoto / rallicross -yhdistelmän veisi myös pyörä. Mikäli molemmat pilotit olisivat asiansa osaavia.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  11. #791
    Lainaa (nokonzok @ Syys. 14 2008,13:12) kirjoitti
    Kun tuo oma nykyinen kikotin on parhaimmillaan jossain ihan muualla kuin moottoriradalla, tuli mieleen seuraavanlainen ajatus: onko kukaan tullut koskaan kokeilleeksi miten mp pärjää autolle esim. jääradalla tai rallicross-tyyppisellä alustalla (supermotosysteemit, vai mitä ne nyt oli)? Nythän vertailua on puitu lähinnä mp:n optimiolosuhteissa. Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi autopuolen edustajaksi jos tällainen koe pystytään järjestämään. Kuskina olen aivan paska, joten tasoitusta tulee ainakin siltä rintamalta
    Jokunen vuosi... No joo joskus 90 -luvulla... BIKE -lehti ajatti vastakkain motocross pyörää ja ralliautoa hiekkatiellä. Pyörä voitti. Mutta tekstissäkin todettin se, että jos siihen pikataipaleelle olisi jätetty lopussa oleva pitkä suora, niin auto olisi vienyt potin, kiitos pidempien välitysten. Siinä myöskin tuli ilmi se, että pyörän kuljettaja pystyi ottamaan ajolinjat huomattavasti paremmin ja kykeni käyttämään esim. penkkoja hyväkseen, verrattuna autoon joka oli huomattavasti tarkempi ajolinjoista.
    En muista oliko kyseessä oleva auto 2 -vetoinen vai nelikko. Pyörä taisi olla 250. Jos jollain lehti löytyy, niin hakekoon speksit.



    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  12. #792
  13. #793
  14. #794
    Lainaa (tidnab @ Syys. 14 2008,13:21) kirjoitti
    Edit: ja vielä taaempana oli WRC vs Supermoto asfaltilla.
    Siis tämä. Helvetin hyvännäköistä touhua!
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  15. #795
    Lainaa (Heksa @ Syys. 14 2008,13:37) kirjoitti
    Jokunen vuosi... No joo joskus 90 -luvulla... BIKE -lehti ajatti vastakkain motocross pyörää ja ralliautoa hiekkatiellä. Pyörä voitti. Mutta tekstissäkin todettin se, että jos siihen pikataipaleelle olisi jätetty lopussa oleva pitkä suora, niin auto olisi vienyt potin, kiitos pidempien välitysten. Siinä myöskin tuli ilmi se, että pyörän kuljettaja pystyi ottamaan ajolinjat huomattavasti paremmin ja kykeni käyttämään esim. penkkoja hyväkseen, verrattuna autoon joka oli huomattavasti tarkempi ajolinjoista.
    En muista oliko kyseessä oleva auto 2 -vetoinen vai nelikko. Pyörä taisi olla 250. Jos jollain lehti löytyy, niin hakekoon speksit.
    Itse muistelin ihan samaa juttua, taisin itse olla silloin vielä piikki-ikänen eli veikkaisin että vuosi oli -89 tai -90.

    Ja pyörä oli 250cc 2-tahti, auto oli ihan kovinta silloista rallikalustoa (4-veto jne), ellen väärin muista niin taisi olla Lancia.

    Samat kommentit muistan kuin sinäkin. Lisäksi lopussa spekuloitiin mahdollisuudella 500cc vs. Silloin jo kielletty b-ryhmäläinen.

    Mulla jossin se lehti saattaa vielä ollakin. Jos löytyy niin skannailen juttua.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

    Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
    Sananl. 31:6
  16. #796
    Lainaa (Vkaks @ Syys. 14 2008,14:14) kirjoitti
    Lainaa (Heksa @ Syys. 14 2008,13:37) kirjoitti
    Jokunen vuosi... No joo joskus 90 -luvulla... BIKE -lehti ajatti vastakkain motocross pyörää ja ralliautoa hiekkatiellä. Pyörä voitti. Mutta tekstissäkin todettin se, että jos siihen pikataipaleelle olisi jätetty lopussa oleva pitkä suora, niin auto olisi vienyt potin, kiitos pidempien välitysten. Siinä myöskin tuli ilmi se, että pyörän kuljettaja pystyi ottamaan ajolinjat huomattavasti paremmin ja kykeni käyttämään esim. penkkoja hyväkseen, verrattuna autoon joka oli huomattavasti tarkempi ajolinjoista.
    En muista oliko kyseessä oleva auto 2 -vetoinen vai nelikko. Pyörä taisi olla 250. Jos jollain lehti löytyy, niin hakekoon speksit.
    Itse muistelin ihan samaa juttua, taisin itse olla silloin vielä piikki-ikänen eli veikkaisin että vuosi oli -89 tai -90.

    Ja pyörä oli 250cc 2-tahti, auto oli ihan kovinta silloista rallikalustoa (4-veto jne), ellen väärin muista niin taisi olla Lancia.

    Samat kommentit muistan kuin sinäkin. Lisäksi lopussa spekuloitiin mahdollisuudella 500cc vs. Silloin jo kielletty b-ryhmäläinen.

    Mulla jossin se lehti saattaa vielä ollakin. Jos löytyy niin skannailen juttua.
    Jep, minäkin muistan tuon jutun..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #797
    [QUOTE= (-karppa- @ Syys. 14 2008,12:28)]
    Lainaa (wekkuli @ Syys. 14 2008,11:46) kirjoitti
    Lainaa -karppa-,Syys. 14 2008,08:54 kirjoitti
    Jos haetaan vastaavasti käytetyistä ja rakennelluista pyöristä vastine, niin kymppitonnilla saat vaikka turbotetun zzr:n, blackbirdin tai ehkä jopa hayabusan? Voidaan sanoa morjens ihan kaikille rekisteröidyille nelipyöräisille.
    Ja pyörä on katulaillinen *
    Yhtäpaljon katulaillinen kun 11s auto. Jos kaikki säädökset vaaditaan sormienläpi katsomatta, niin en usko että ne läpäisevä auto sellaisessa kunnossa pamauttaa tauluun matalaa 11s aikaa. Harvemmin noita aikoja esimerkiksi ilman slicksejä mielestäni ajellaan.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  18. #798
    Olihan tuossa joku sivu sitten linkki jossa enska-Yammu (450) luuttusi Subarun STI:n vaimikäsenytoli aika kirkkaasti vaimitensenytoli.... Tosin ei mitään kuvaa autokuskin tasosta.. Loeb vaimikäsenyton ei ollut kyseessä.
    BTW, olin katselemassa ennen Jyskälää tuossa vieressä kun Loeb haki säätöjä pikkutiellä autoonsa ja tuli siinä katsellessa mieleen että nyt taitaa olla auto/kuski/alusta ettei ole ainakaan tutuissa kaveria jolla olisi eväitä tuohon vauhtiin pyörällä. Mutta kyllä sekin varmaan joskus koetetaan jossain päin maailmaa.
  19. #799
    Lainaa (TPM @ Syys. 14 2008,14:14) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Syys. 14 2008,13:21) kirjoitti
    Edit: ja vielä taaempana oli WRC vs Supermoto asfaltilla.
    Siis tämä. Helvetin hyvännäköistä touhua!
    No nyt oli tekemisen meininkiä.. Taisi olla tuttu rata molemmille.
  20. #800
    Tämmönen löyty tuolta juutuupista, ei ole mielestäni vielä ollut linkkiä ainakaan tässä ketjussa.

    1098 vs Viper
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

    Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
    Sananl. 31:6
  21. #801
    Lainaa (olli99 @ Syys. 14 2008,14:53) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Syys. 14 2008,14:14) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Syys. 14 2008,13:21) kirjoitti
    Edit: ja vielä taaempana oli WRC vs Supermoto asfaltilla.
    Siis tämä. Helvetin hyvännäköistä touhua!
    No nyt oli tekemisen meininkiä.. Taisi olla tuttu rata molemmille.
    N-ryhmä ja WRC on eri asia. Subbe oli ännäläinen. Mut hyvä pätkä kyl. Kertoo hienosti kuinka paljon paremmin prätkällä voi käyttää tien hyväksi.
  22. #802
    Lainaa (TPM @ Syys. 14 2008,14:14) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Syys. 14 2008,13:21) kirjoitti
    Edit: ja vielä taaempana oli WRC vs Supermoto asfaltilla.
    Siis tämä. Helvetin hyvännäköistä touhua!
    N-ryhmäläinen ei ole lähelläkään WRC-autoa. Yhtäkaikki, voittajasta ei tässä tapauksessa ollut epäselvyyttä.
  23. #803
    Lainaa (texup @ Syys. 14 2008,00:41) kirjoitti
    Suomessa kun lähes kaikki perustuu kuulopuheisiin, uskomuksiin, esson baariin (tulevaisuudessa ABC:n baariin), kaverilta kuultuun jne., niin täytynee hyödyntää ruotsalaisten tuloksia auto vs. mp topicciin:

    Jotta nyt automiehet eivät aivan alakynteen jäisi, yksisiipinen kisavireinen Porsche näyttää menevän aikalailla samaa kyytiä, kuin ruotsalaisten nahkoihin pukeutuneiden (siis varmaan eräiden mielestä tuplapuppeleiden) ja suomalaisen sb kuskin laitteet.

    Asiaan vihkiytymättömille voinen valottaa, että tuplaopuppelitkin voi ajaa ihan kovaa kyytiä kaksipyöräisillä (ja nähtävästi myös nelipyöräisillä. Tosin eihän niillä ole nahkoja päällä, joten puppeleita vain) vaikka eihän sitä kyllä haluaisi uskoa... * *

    Se miten kaukana kyseinen nelipyöräinen on katuajoneuvosta selviää säännöistä, kuten kaksipyöraistenkin osalta.

    Tuloksia kiharaiselta Karlskoga motorstadionilta, jossa suurin osa rataa ajetaan motskarilla 2. vaihteella (nopeudeltaan mutkaosuudet verrattavissa Ahvenistoon). Lähinnä pitkä pääsuora erottaa radan "mikroautoradasta". STCC BMW 320 ym. laitteet menee lähes samaa kyytiä.

    Superbike kisan paras kierrosaika:

    Mikael Nilsson * 1:05.813
    Norvald Haaland * 1:06.175
    Freddy Papunen * 1:05.862
    Filip Backlund * 1:06.297
    Jan Hansson * 1:06.366
    Andreas Mårtensson * 1:06.236
    Vesa Kallio * 1:06.191
    Christer Andersson * 1:06.191
    Andreas Nylund * 1:06.385
    Per Björk * 1:06.385

    Carrera Cup kisan paras kierrosaika:

    Jocke Mangs * 1:06.125
    Stefan Söderberg * 1:06.132
    Patrik Ernstson * 1:06.148
    Tony Rickardsson * 1:06.143
    Cralle Lindholm * 1:06.210
    Lars Bertil Rantzow 1:06.210
    Jan West * 1:06.637
    Martin Öhlin *1:06.496 (alusta kohdallaan??)
    Jonas Gelzinis * 1:06.596
    Niklas Lovén * 1:06.596


    Lisätietoja kiinnostuneille:
    http://www.stcc.se
    http://www.carreracup.se/
    Lisätään tähän vielä vielä nämä Jukan kaipaamat Radicalit (rata-auto busan koneella). Ajat samalta Karlskogan viikonlopulta kuin Teemunkin laittamat ajat.
    Satuin olemaan paikalla katsomassa kisoja samana viikonloppuna, kun talli naapuri lähti ajamaan yhden Carrera Cupin kisan. Sama kaveri ajaa 997 Porche GT3 Alastaron 1.17,XX (lyhyt lenkki) mutta Karlskogan hitaalla ja teknisellä radalla 1.07,XX

    Radicalit näyttää menevän Alastarolla 1.13,XX


    Radical Karskoga 8/2008

    1 7 Tommi Anttila
    JFG Motorsport Radical 1300 Prosport 1:03.759

    2 2 Christian Kronegård
    M&W Radical Motorspor Radical 1300 Prosport 1:03.798

    3 4 Andreas Ebbesson
    Ebbesson Motorsport Radical 1300 Prosport 1:03.936

    4 6 Christofer Karlsson
    M&W Radical Motorsport Radical 1300 Prosport 1:04.250

    5 40 Audun Njös
    Radical 1300 Prosport 1:04.496

    6 3 Rory Penttinen
    JFG Motorsport Radical 1300 Prosport 1:04.557

    17 45 Mattias Nordenström
    Simons Metallindustri & For Radical 1300 Prosport 1:06.377
  24. #804
    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Syys. 14 2008,15:28) kirjoitti
    Tuossa suoraa tulospalvelua Mikolta: http://www.mp-foorumi.com/forum....382b15b
    <ot; kuulus otsikkoon "jokkisluokan budjetin kasailua">
    Hyvän näkösia aikoja B:ssä, kärki matala 1:37! Aika hyvät tohinat, Hanskin sitten löysi cliparin jostain kun vielä eilen sanoi, että se meni harkoissa poikki kahvilanmutkassa ja siitä hiekalle. Hienointa oli kattoo kierroksista miten Minna.L paransi lentoaan 11sec kisan aikana (paransi ja paransi, pääsi omiinsa lopulta *). Siunasin, lähtöharjoituksia seuratessa, että onpa onni etten ole kisaamassa ja pelkkää tulospalvelua seuraamalla on jännää. Mediaani aikojen perusteella siihen ei olis edelleenkään mitään syytä, ilman jossittelua.. ja kemorassakin olin sekunti kaupalla Hanskia hitaampi kun se näytti linjoja.. .. /z

    Edit: ei p***kle se on kuljetuskalusto, motorhome ja kisapeli (tai vähintää välitykset vaihdettava ja punosletkut ja voimakomennus ja kokoKortonki ja jousivakiot pittää saaha omalle painolle) ensi kesäksi hommattava - tuolla vakiolla pitää vähintään alle kolmen viiden pelimiesten päästä menneehän se kusiainenkin (näin olen nähnyt ja antanyt kertoa itselleni. Oma kisaraja on ollut 1:37, mediaani 1:40, mutta ehkä siitä vois urheiluhengessä tinkiä ja lähteä vain osallistumaan kisamatkalle turistina, joskus jokupäivä ellei ole siskon serkun häitä samassa kuussa .. ettei pelkästään jää "legenda" elämään)? Tuliskohan tästä peruskoulun mustikkasoppa hiihtojen jälkeen ensimmäinen laji jossa on pakko numerolapun kanssa ruveta vetämään. --- kyl läppä menee taas ulostulosta leveeksii ja täytyy löysätä ettei iske jännäkakka .. ja tule jarrumerkkiä valkopyykkiin.
    </ot>



  25. #805
    Lainaa (nokonzok @ Syys. 13 2008,21:18) kirjoitti
    Omalla kohtuullisen ripeällä Evolla kummasti vaan tuntui pärjäävän vähän isompiakin pyöriä vastaan...
    Missä?
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  26. #806
    Lainaa (Hannu59 @ Syys. 14 2008,16:57) kirjoitti
    Lainaa (nokonzok @ Syys. 13 2008,21:18) kirjoitti
    Omalla kohtuullisen ripeällä Evolla kummasti vaan tuntui pärjäävän vähän isompiakin pyöriä vastaan...
    Missä?
    Omissa fantasioissa Missäspäin tämä Evo-kuski vaikuttaa? Jos pk-seudulla, niin laita privaa, jos haluat vielä tässä syksyllä käydä kokeilemassa..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  27. #807
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 14 2008,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Hannu59 @ Syys. 14 2008,16:57) kirjoitti
    Lainaa (nokonzok @ Syys. 13 2008,21:18) kirjoitti
    Omalla kohtuullisen ripeällä Evolla kummasti vaan tuntui pärjäävän vähän isompiakin pyöriä vastaan...
    Missä?
    Omissa fantasioissa * Missäspäin tämä Evo-kuski vaikuttaa? Jos pk-seudulla, niin laita privaa, jos haluat vielä tässä syksyllä käydä kokeilemassa..
    Kadulla. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että prätkän puikoissa on aika usein kaikkea muuta kuin Valentino Kallio? Vaikken itsekään mikään Keke Räikkönen ole, niin kyllä se autolla on tuo kisailu aika paljon helpompaa. Todellisissa tilanteissa aika monta skabaa voitettu. Aika monta on myös hävitty, kyllä sen myönnän. Eli kummasti sitä vaan tuntui pärjäävän.

    Ko. autoa en enää omista, nykyinen jää hieman noista tehoista. Pk-seudulla vaikutan ja ihan mielellään ilmestyn paikan päälle spekuloimaan naamat vastakkain. Paikaltaan lähtöjä en suostu ottamaan, koska kytkin on aika valmis
  28. #808
    Lainaa (nokonzok @ Syys. 14 2008,17:11) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 14 2008,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Hannu59 @ Syys. 14 2008,16:57) kirjoitti
    Lainaa (nokonzok @ Syys. 13 2008,21:18) kirjoitti
    Omalla kohtuullisen ripeällä Evolla kummasti vaan tuntui pärjäävän vähän isompiakin pyöriä vastaan...
    Missä?
    Omissa fantasioissa * Missäspäin tämä Evo-kuski vaikuttaa? Jos pk-seudulla, niin laita privaa, jos haluat vielä tässä syksyllä käydä kokeilemassa..
    Kadulla. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että prätkän puikoissa on aika usein kaikkea muuta kuin Valentino Kallio? Vaikken itsekään mikään Keke Räikkönen ole, niin kyllä se autolla on tuo kisailu aika paljon helpompaa. Todellisissa tilanteissa aika monta skabaa voitettu. Aika monta on myös hävitty, kyllä sen myönnän. Eli kummasti sitä vaan tuntui pärjäävän.

    Ko. autoa en enää omista, nykyinen jää hieman noista tehoista. Pk-seudulla vaikutan ja ihan mielellään ilmestyn paikan päälle spekuloimaan naamat vastakkain. Paikaltaan lähtöjä en suostu ottamaan, koska kytkin on aika valmis
    Juu, onhan se totta, että yllättävän suuri osa kuskeista ei osaa edes sitä suoralla kiihdyttämistä kunnolla, vaikka se ei vaikeaa olekaan. Mutta silloin vertaillaan kuskeja, ei kalustoa.

    Laita tosissaan privaa jos haluat, niin käydään vielä jossain tässä syksyllä kokeilemassa
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  29. #809
    Lainaa (nokonzok @ Syys. 14 2008,17:11) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 14 2008,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Hannu59 @ Syys. 14 2008,16:57) kirjoitti
    Lainaa (nokonzok @ Syys. 13 2008,21:18) kirjoitti
    Omalla kohtuullisen ripeällä Evolla kummasti vaan tuntui pärjäävän vähän isompiakin pyöriä vastaan...
    Missä?
    Omissa fantasioissa * Missäspäin tämä Evo-kuski vaikuttaa? Jos pk-seudulla, niin laita privaa, jos haluat vielä tässä syksyllä käydä kokeilemassa..
    Kadulla. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että prätkän puikoissa on aika usein kaikkea muuta kuin Valentino Kallio? Vaikken itsekään mikään Keke Räikkönen ole, niin kyllä se autolla on tuo kisailu aika paljon helpompaa. Todellisissa tilanteissa aika monta skabaa voitettu. Aika monta on myös hävitty, kyllä sen myönnän. Eli kummasti sitä vaan tuntui pärjäävän.

    Ko. autoa en enää omista, nykyinen jää hieman noista tehoista. Pk-seudulla vaikutan ja ihan mielellään ilmestyn paikan päälle spekuloimaan naamat vastakkain. Paikaltaan lähtöjä en suostu ottamaan, koska kytkin on aika valmis
    Ja mikä saa sut ajattelemaan että valentino kalliot on tosissaan ottaneet?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  30.  
  31. #810
    Seuraavalla huoltsikalla käyny kysymässä; "ajoikkonää tosissas iha?"
    "Ihan su-ajelulla..."
    voi voi..
    636 -> 998
Sivu: 27 / 45:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627282937 ... ViimeinenViimeinen