Mikset aja sillä omalla Gixserilläsi. Kaipa se sentään on tuttu.(The Legend @ Syys. 10 2008,17:26) kirjoitti
Ja kun olet sentään suht nopeakin, niin mollaamasi Jukka saanee tauluun Trumpallasikin.
- kateus on ihailun vilpittömin muoto -
En jaksanu lukea kaikkea, mutta rataharjoittelupäivillehän tässä olisi hyvä harjoitteluauto jota vastaan voisi kokeilla kisata :
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2035924
Ei se mene niin, se on ihan totta.Mutta olisiko kuitenkin ollut tyylikkäämpää ottaa tarjous vastaan kuin asettaa tolkuttomia ehtoja. Voit toki olla suhteellisen nopea,en sitä epäile,mutta samalla olisit nähnyt mitä se tarkoittaa jatkuvasti rataa kiertävää kaveria vastaan.Olen muutaman kerran ollut radalla jo parikymmentä vuotta sitten lopettaneen kaverin kanssa ja aina tulee pataan puhtaasti.Hän vain on yksinkertaisesti paljon taitavampi pyörän kanssa kuin minä.(The Legend @ Syys. 10 2008,17:26) kirjoitti
hehe, kansalle sirkushuveja.
Ois kyl kiva ku ne järkkäis Ringillä kakspyöräsille jonkun kunnon testi mahdollisuuden tai sit vaikka kisan.
Kyseessä on kumminkin rata, joten se on sit kuskista kiinni, jos ei uskalla vääntää tuppea. En lähtis tolle linjalle ettei siel uskalla ajaa k vaarallista, rata ku rata, jos kuski ei uskalla ajaa siellä limitillä, ni siinä tapauksessahan se auto on nopeampi, jos pyörällä ei päästä samoihin aikoihin.
Myöskin "ei noita 200 000e autoja lasketa", totta helvetissä lasketaan, jos ne on katulaillisia (joku corvettehan tossa oli jossain vaiheessa mainittu).
Näiden seikkojen valossa en lähde itse allekirjoittamaan, että pyörä on aina radalla nopeampi kun auto, vaikka toivoisin, että joku tarpeeks hurjapää vois esim. Ringillä kellotetut ajat kirjottaa uusiks.
Ja mua ei saa todistamaan yhtään mitään, hidas ku etana sekä autolla että pyörällä.
peace and out!
Ei ole mun mielestä outo käsitys reilusta pelistä. Minulle annettiin viime vuonna tuollainen tilaisuus PM-kisoissa Ruotsissa. Outo rata, outo pyörä ja samalla viivalla mukana mm. tämän vuoden GP-villikorttilainen. Olin viidestoista ja annettiin ymmärtää, että tulokseni oli pettymys. Silti koin reiluksi, että sain edes yrittää.(The Legend @ Syys. 10 2008,17:26) kirjoitti
Kovaa on vääntö, kiintoisaa luettavaa.
Tässä moto vs auto asiassa on yksi perustekijä koko paketin teho-painosuhde.jos moto on kuskin kanssa n. 300kg ja tehoja löytyy 180hp on lukema 0,6.
Jotta auton, joka painaa esim 1500kg kuskin kanssa, tehopainosuhde on sama täytyy hevosia olla 900.
Tasatilanteessa tulee esiin rengasasiat, en tiedä mihin laskennalliseen sivuttaiskiihtyvyyteen Ratapyörällä päästään, mutta vakioautoilla ilman isompia siipiä ei mennä kovin pitkälle yli 1g. vs f1 4-5g.
Vakiopyörä vie vakioautoa 9-1.
Legendin juttu on uhoa, jos kaveri ei nyt satu oleen se Mika tai Vesa.
Kyllä se on kova paikkanoille kotilokuskeille
kun prätkä pätkii mennen tullen kotilon
-menkää pojat kiristelemään turboruuvejanne![]()
Terve,(Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Syys. 10 2008,16:30) kirjoitti
Kiitoksia kovasti tästä tarjouksesta mutta tällä kertaa jätetään väliin. Perusteluina lähinnä täysin outo rata jonka jarrutuspaikkoja en saa mitenkään kahden lämmittelykierroksen aikana selville. Vastauksia tähän vääntöön tarvitaan ja niitä myös tehtaillaan mutta jos täysin ummikkona lähden ajamaan niin asian ydin katoaa. Yrityksen puutteesta ei voi kuitenkaan syyttää. Tulipahan tuossa neuvoteltua jo toista kuljettajaakin joka radan tuntisi ja faktana osaisi kalustoani käskeä mutta valitettavasti lauantai päivä tulee liian nopeasti. Toista autoakin kaavailtiin mutta ei. Radan tuntevaa kuskia ja 600cc prätkälle edes näennäisesti pärjäävää kalustoa ei ensi lauantaiksi minun tai kaveripiirini hoteista löydy.
Jos vain sopii niin asiaan palataan vielä uudestaan. Joko tänä syksynä ja jos ei muu auta niin sitten vasta ensi kesänä. Sen verran mielenkiintoinen pikkuprojekti tämä kuitenkin on, että ehdottomasti tämä pitää toteuttaa. YV tavoittaa tai asiaa voidaan jatkaa myös sähköpostilla.
Petri Pukkanen
app@dnsf.org
Putkiviritteinen tarkoittaa tässä tapauksessa autoa johon on vaihdettu ilmanputsarit ja isompi pakoputki. Tehdas lupaa vakiolle autolle 280hp (206kw).(johtaja @ Syys. 10 2008,15:25) kirjoitti
Joten 600hp ei ylity eikä varsinkaan 800hp.
Toivottavasti tosiaan pääset radalle joko tänä tai tulevana vuonna pyörää vastaan.(app @ Syys. 10 2008,18:28) kirjoitti
Superbike #7
Kyllähän pyörä osaavissa käsissä vie. Vaikka, kuten sanottu, loppupelissä on paljon olosuhteista kiinni. Oikeissa olosuhteissa minä voitan kaikki rata-autot, myös F1:set ja siipiautot.
Oikeat olosuhteet
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
-Citigroup Global Markets, 2010
Legend, näin vastaa mies.(app @ Syys. 10 2008,18:20) kirjoitti
Miksi et mene sillä Gixullasi vetämään edes yhtä kierrosta malliksi. Pelkästään sellaista suhteellisen nopeaa, jonka aikana ei ole pakko kaatua. Olen siinä hyvässä uskossa, että porukka osaa sellaistakin arvostaa. Tai tehkää sillai, että Jukka ajaa sillä Gixulla ja sinä sillä 600:lla, jos toisinpäin on epäreilua.
Minun aika vaikea käsittää, miten tuo manitsemasi "voittamisen pakko" johtaa siihen, että nuppaaminen on varma. Ei sillä tavalla voita.
hra1150 ehdotusta kompaten:(Huru-ukko @ Syys. 10 2008,19:29) kirjoitti
- Jukka ajaa oudolla pyörällä toinen käsi (vasen) vyötäröllä *(häviö heti jos se irtoaa lantiolta ajon aikana). Pyörä voi olla vaikka sun Trumppa tai Kikseri *vai mikä se oli? Jukka ajaa yhdellä vaihteella 2, 3 tai 4 millä se nyt sitten sopivasti vetää mutkissa ilman kytkintä, saat päättää käytettävän vaihteen itse.
- Saat vielä laskee Trumpasta ilmanpaineet renkaista noin kahteen bariin. Tankataan täyteen lisäksi tankkilaukkuun voi pistää muutaman akun tms. että saa 10-15kg (tai niin vaikka paljon kuin 15-20l laukkuun niitä akkuja mahtuu?) lisäpainoa.
- Sä saat ajaa kahdella kädellä ja käyttää kaikkia vaihteita Jukan R6:lla tai millä tahansa kaksi pyöräsellä vakuutetulla tms. pelillä minkä vaan viivalle saat. (ei anneta Jukan tankata sitä, kun tahdo itekkään aina päästä maaliin)
- Lähdette niin että saat 200m etumatkaa (järkätään se etumatka vielä niin että sä lähdet gridistä ja Jukka joutuu lähtemään shikaanin takaa paluusuoralta?).
- Maalissa kolmen kierroksen jälkeen ensimmäinen on voittaja.
- Törmätä ei saa
Tulet edes radalle niin maine on pelastettu vaikka Jukka oliskin nopeempi, pistät vaikka alle 1:45 niin kuule saat elvistellä sillä vielä pitkään tapauksen jälkeenkin.
Mun veikkaus tosin on että Jukka ajaa sut kiinni ennen tornin mutkaa tai viimeistään bussi-pysäkillä, jonka jälkeen se voi peesailla parikierrosta ja näyttää ajolinjoja ihan kummin haluat ja pistää shikaanissa sitten ulostulosta ohi.
Jos Jukka ei lähe tähän niin mä luulen että itseni lisäksi paikalta löytyy heti todella monta jotka ottaa haasteen vastaan vaikkapa sitten ratamaksu panoksena (Käsi ylös kuka kävis mielellään ajamassa maksutta kolme kierrosta käsi lanteella viikonlopun rata-vuoroja vastaan)?
/z
edit: saiskohan sentterin tuomaan jamahat tai pyörämaaliman hontaa paikalle niin ois useammalle outoja pyöriä radalla testattavaksi ja käsi munissa ajella? Mehän saatas "kookoontumisajot" aikaan jos loppuporukka lähtee vielä Jukan perään joku 100m peesailemaan, luulisin että useimmat pysyy sakissa kuten possujonossa tai mutkateillä vai mitä jos Jukka lupaa ettei vedä mutkiin kovin kovaa?
Legend & Jukka:
Mitäs jos ajatte yhdet nopeat kierrokset omilla pyörillänne, ja sit yhdet nopeat toistenne pyörillä (parin treenikiekan jälkeen)? Ajat lasketaan yhteen ja se on siinä? Eikö tuo nyt olis kaikkein helpoin ratkaisu ilman mitään lisäpaino- tai etumatkahöpöjä?
Jos Jukka on hidas, kuten Legend väittää, niin tuollahan se homma selviää helposti.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Missasit pointin. Kyllä lasketaan. Laskettavaa vain on kovin vähän kappalemääräisesti laskien. Vaikka ringin listoilla komeileekin toinen toistaan nopeampia automalleja, niin oikeassa elämässä autokalusto on keskimäärin ihan toista luokkaa. Esimerkin vuoksi App tuossa jo myönsi, että ei tähän hätään löytynyt kalustoa haastamaan 600 cc moottoripyörää.(kiivi3 @ Syys. 10 2008,17:45) kirjoitti
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
EI missään tapauksessa täähän ois jopa reilua sen lisäksi että se olis aivan liian yksinkertaista?(wekkuli @ Syys. 10 2008,21:24) kirjoitti
![]()
Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Itse en aja kovinkaan kovaa tuolla, sillä alla käytetyt renkaat ja halu pysyä pystyssä sunnuntain kisaan, jossa ajan sitten limiitillä, sen minkä osaan ja uskallan, talvia aikaa kursia kokoon miestä ja mopoa.(app @ Syys. 10 2008,18:20) kirjoitti
Tuolta löytyy useampi tiedosto, joista voi Motoparkkiin tutustua: http://www.mp-foorumi.com/tiedostot/
Jos tulet paikalle jo perjantaina, niin eiköhän sieltä muutaman setin väliin löydy hetki aikaa käydä rataan tutustumassa, kukaan sitä tuskin pahakseen panee. Sitten vaikka lauantaina tuo kokeilu joskus illan suussa. Ehdit varmasti sen verran ajaa etukäteen, että jää jonkinlainen fiilis.
Jos täräytät paikalle, niin eiköhän majoitus ja sapuskat tarjota. Motopark ei suosi autoa, kuten Alastaro ja sitten Alastarolla voidaan ottaa vaikka ensi kesänä uusinnat.
Eli auto kärryyn vaan ja tontille. Itse lähden sinne huomenna puolen päivän aikaan. Jos pysyn perässä, niin saadaan hauskaa materiaalia talveksi katsottavaksi. Tähän asti kun on ollut vaikeaa sitä autokuskia saada, niin anna nyt vähän lihaa luiden ympärille näihin keskusteluihin
Jukka
Taitaa tämä legend olla jompikumpi suolen suurista pojista.
Eli pelkkää legendaa, sillä jokainen meistä tietää, että siellä asuu ne tosi tietäjät ja taitajat?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fc....7787223
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Kävin muuten tsekkamassa paljon puhutun tien 1835 tänään, kun siitä ohi ajoin. Eipä tuo ollut tienä mitenkään kummoinen, ihan perus mutkapätkä. Pari kurvia oli kallistettu rajusti väärään suuntaan, mutta pinta oli hyvä ja tie oli aika helposti luettavissa. Varmasti voi vetää aivan huoletta todella kovaa kyytiä, jos ei välitä siitä, että aivan tien vieressä on useita taloja sekä mm. koulu.
En ole lähdössä ajamaan kelloa vastaan tuolle tielle, tai millekään muulle yleiselle tielle. Tästä syystä en kommentoi neljän minuutin puhkomista pyörällä.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Ei Legendillä mitään pyörää oo...
(Eikä tuskin ole Javabeanssejakaan.) Aivan syvältä sönkätä ja vuosi pitäisi vielä kestää. Haaste pitää ottaa tarjotussa asennossa vastaan tai lisenssi urputtamiseen otetaan pois.
Ajamattomuus tarkoittaa, että Jukka on nopea ja Legend on HIDAS JA PELLE.
Ajatko nyt Legend?
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
No niitä Corveten ja Nissanin aikoja eivät ole ajaneet puolueettomat tahot vaan valmistaja. Ja huhut kertovat että jotain "huijausta" on tapahtunut... Linkkiä pukkaa! Linkki YOUTUBEEN! Alkaa kohdasta 7:35. On muuten hyviä pointteja mitkä tähänkin keskusteluun sopivat.(KnightOfNi @ Syys. 10 2008,13:52) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Panokset kovenee. ;)(Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Syys. 10 2008,19:27) kirjoitti
Perjantai on köyhän työpäivä joten silloin mua ei Motoparkissa nähdä. Näin ollen yöpyminen ja ruokailu on tarpeetonta. Turhaa on myös trailerin käyttäminen koska te (tai ainakin jotkut) halusitte radalle nimenomaan kilvissä olevan "vakioauton" jota vakio 600cc kyykky kyykyttää. Näin ollen radalle tullaan ajamalla jos tullaan.
Taidan viikata ajohaalarin valmiiksi varmuuden vuoksi. Yritän huomenna saada auton huollettua ratakuntoon ja sen jälkeen harkitsen vielä kertaalleen kannattaako ajaa 300km suuntaansa 15l/100km E98/99 kuluttavalla autolla sen tähden, että kolmen kierroksen ajan katsoo nopeasti lähenevää moottoripyörää.
Kuulostaa vinhalta viikonlopulta.
Se nyt on ihan sama mitä tuolle selittäjälle lupaa, ei siitä ole minkään tekijäksi. Mulle käy tuokin ihan hyvin edellytyksellä, että a) tehdään kauppakirjat kummankin pyörästä ja jos jompi kumpi pannuttaa toisen pyörän, eikä kykene maksamaan pyörän laittamista ennalleen, toinen pyörä toimii vakuutena. b) Kummatkin luovuttavat toisen pyörän käyvän hinnan verran panttia henkilölle x joka sitten palauttaa rahat jos pyörät palaavat ehjinä takaisin.(wekkuli @ Syys. 10 2008,19:24) kirjoitti
En todellaan anna ilman vakuuksia omaa pyörääni minkään uuvatin ajettavaksi joka jo etukäteen ilmoittaa pannuttavansa pyörän. Aivan samanlainan tapaus pyyntöinen kuin tuolla Malmin suunnalla keikkuva mustalaipoika nimeltään Kyösti. Kyöstikin ajaisi aivan helvetin kovaa, jos vain saisi pyörän jostain.
Kuten Paavo jo tuossa aiemmin totesi, keskustelu oli alkuun hauska komedia, nyt valumassa tragedian puolelle. Raasulle pitäisi nyt jo 4.000 euroakin järkätä jostain, apurit varikolle ja mitähän vielä?
Tähän yhteyteen, jos julkinen foorumi ei olisi, voisi kertoa vastaavasta Legendasta tarinan. Vastaavat jutut, mutta ajopelinä sotun toiseksi parillisella tokavikalla numerolla varustetut. Jäi silläkin pelillä ajelut ajelematta ja uhot uhoamatta sen koommin. Syitä löytyi liiasta kaljasta ja väsymyksestä vaikka mihin.
Kannattaa joskus hetki harkita ennen kuin lähtee uhoamaan olevansa radalla nopea tai Roccoakin kovempi. Noloa se on jos tytöt ajavat kahta puolta ohi tai pelit ei vaan muuten pelitä.
Eli summa summarum. Mulle käy ihan kumpi vaan. Legend pyörineen ja vaihdellaan tai sitten ajaa Jyrkin pyörällä, ihan miten vaan. Mutta luuletko oikeasti, että tuo reppana nyt tulisi? Kyllä varmasti taas joku uusi tekosyy tai ehtokokoelma millä tuonkin onnistuu sivuuttamaan. Varmaan tällaisesta ratahomosta tarttuisi paskaa pyöräänsä ja sen arvo laskee tai muuta yläasteen tasolla olevaa argumentoitia.
Olen aika vissi ja varma, että Legend ottaisi Annaltakin turpaan radalla mennen tullen. Anna on jo kisaan ilmoittautunut ja esim. Kemoran aika-ajoissa alkuun veti mua kovempaa ja sen innoittamana oli pakko vielä yrittää. Kyllä mahtaisi isoa poikaa vituttaa kun naisetkin veisivät kuin läskiämpäriä...
Minua ei hävetä hävitä tai edes vituta. En ole edes itseänikään voittanut, saati sitten montaakaan muuta, aina olen parempani löytänyt oli laji mikä vain. Legendillä vielä tuo prosessi käymättä ja siksi varmaan pitää vähän isotella ja kuvitella itsestään liikoja. Mukavaa aikuistumisprosessia hänelle. Se tie on joillekin pitkä ja kivulias, tiedän kokemuksesta.
Näkyilemisiin Motoparkissa ketkä sinne sitten eksyvätkään. Jos Legend sinne ilmestyy, niin ajellaan sitten. Sitä odotellessa...
Jukka
Tässä vähän brieffiä sellaisille, jotka eivät ole jaksaneet lukea koko topikkia lävitse.
Tästä se alkoi *(The Legend @ ,) kirjoitti
Sitten vähän uhottiin jollain diipa daapa-tiellä.. Tässä kohtaa on ensimmäinen kerta, kun Jukka ajeli pehmoisia aikoja.(The Legend @ ,) kirjoitti
Tälle repesin huolella. En ole varmaan ainoa... Tämä mukaan olet kovinkin nopea kuski, koska velikin on ja veli pärjäsi vaikka kenelle ja sä olit yhtä nopea kuin veli.(The Legend @ ,) kirjoitti
Tässä annat ymmärtää, että radalla ajaminen ei ole mikään kovin ihmeellinen juttu. Vähän kääntelee mutkassa kaasua ja that´s it. Pitäisi tämän pohjalta annetun harjoittelumäärän riittää.(The Legend @ ,) kirjoitti
Tässä tuli taas lisää ohjeita miten saadaan aikaa parannattua. Nyt sulla on tyhjä rata edessä ja voit siellä leikellä sen minkä ehdit. Eli sun pitäisi olla ääntäkin nopeampi.(The Legend @ ,) kirjoitti
Ja taas Jukka on hidas. Nyt Relander otat näistä oppia ja rupeat tekemään niitä rataenkkoja. Ei se nyt niin vaikeaa ole.(The Legend @ ,) kirjoitti
Yamaha YZF-R1 -03
Suzuki GSX-R -93
Kawasaki ZX-6R Ninja
Suzuki GSX-R 1000 K9
Uskoisin, jos paikalle saavut, niin porukalla kerätään kolehti jolla bensasi maksetaan, niin ei tule tappiokeikkaa. Tuolla pyörii sellaiset 100-200 aiheesta jossain määrin kiinnostunutta ja jos nyt jokainen mukiin heittää euron, kovapalkkaisimmat kaksi, niin eiköhän siinä bensarahojen verran ole.(app @ Syys. 10 2008,20:46) kirjoitti
Perjantaina töiden jälkeen sinne, käydään vaikka polkupyörillä aamulla rata läpi tai kävellen, siinä pystyy rataan tutustumaan hyvin ja näkee paikat missä kannattaa jarruttaa jne.
Jos auto on kaksipaikkainen, niin käydään vaikka heti aamutuimaan ajamassa klo 11.00 pari kierrosta joka toimii radan varmistuksena, muutoin ajan sen omalla Ravilla ja siihen tietenkin palaa aikaa. Jos kiire ei ole kotiin sunnuntaina ja autosi voi toimia vaikka pace carina kisojen ajan, niin sitten yhdistys maksaa sulle bensat ym. eikä tarvita edes mitää kolehteja. Jos olet pyörällä joskus ajanut, mutta et radalla, niin sellaisiakin varmasti lainaan löytyy ja pääset niilläkin kisojen jälkeen kokeilemaan.
Perjantaina jos tulet, niin saat nukkua yön siellä rauhassa ja aamulla virkeänä kokeilemaan.
Näin saadaan synergiaedut läjään ja homma rokkaa siltä osin. Kansa saa sirkushuveja ja kumpikin saamme muistoksi videon jota voi sitten naapureille, sukulaisille ja joskus tulevaisuudessa lapsenlapsille vaikka näyttää.
F1:stä emme voi sinulle tarjota, emme varikkotiimiä ja punainen mattokin taitaa olla varastossa rullalla, mutta tilaisuuden kokeilla rata-ajoa tuolla ja leikkimielisen koitoksen aika nollakustannuksilla, sen voimme luvata.
Omalta osaltani kausi päättynee tähän ja mukavahan se olisi päättää johonkin vähän erilaiseen.
Jukka
Väittäisin, että nyt on ainakin Jukan puolelta jo tarjous sellainen, mistä itse en kyllä kieltäytyisi jos moisen ajokin omaisin! *(Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Syys. 10 2008,21:04) kirjoitti
![]()
-Yamaha YZF600R Thundercat-
Kiitos hyvästä koosteesta(Rooroo @ Syys. 10 2008,21:01) kirjoitti
Annoin itsenikin ymmärtää, että minun pitäisi päästä 1-2 sekunnin päähän rataennätyksestä omalla pyörälläni. No, minulta se ei onnistu ja uskaltaisin epäillä, ettei onnistu rataennätyksen haltijaltakaan, mutta Legend hoitaa sen kotiin.
Legendille on tarjottu pyörä jolla rataennätys on ajettu, joten tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että kuivalla kelillä tulisimme luultavasti näkemään uuden rataennätyksen synnyn, sillä oma pyöräni on taatusti sellaisen 2-4 sekuntia hitaampi. Ei ehkä minun käsissä, mutta sellaisen käsissä joka osaa ottaa pyöristä niiden suorituskyvyt ulos, eli esim. Legend.
Omat tavoitteeni tulevalle viikonlopulle:
1. Saada katulaillinen Skyline vs. pyörä -koitos toteutettua
2. Päästä aika-ajossa suoraan A-lähtöön, mikä tosin saattaa olla haastavaa, jos Jyrki parantaa viime kisansa suoritusta
3. Suorittaa vastaava lähtö kuin Alastarolla
4. Ehkä pisteille
5. Oma rataennätys, mieluiten uudelle sekuntiluvulle eli 1:34 alkuinen
6. Elämäni ensimmäinen ratalippa (mieluiten vasta kisassa).
7. Sunnuntai-iltana perseet olalle, maanantai on sapatiksi varattu.
Nyt on kärry pakattu ja pyörät kyydissä. Jäniksen kanssa aamupäivästä matkaan sitten. Noiden Legendin antamien vinkkien avulla päästään varmasti tavoitteeseen. Vielä kun saisin omien taitojeni ja uskon omiin kykyihini -suhteen samalle tasolle kuin Legend on saanut, niin ainakin tuo kohdan kuusi tavoite toteutuisi, luultavimmin jo varikolla.
Jukka
En. Mutta olipahan yksi mielestäni kohtuullinen, kunniallinen ja järkevä vaihtoehto asian ratkaisemiseksi. Mutta kun ei tähänkään tulla suostumaan, niin asia lienee pois päiväjärjestyksestä...(Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Syys. 10 2008,20:52) kirjoitti
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Täysin OT, mutta kuka lie varannut viime hetkellä torstain Motoparkissa? Ei taida viitsiä lähteä aamulla kun ei ole varma pääseekö ajamaan. Johnillekaan kun ei kehtaa soitella tähän aikaan tai sitten aamu kuudelta.(Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Syys. 10 2008,21:17) kirjoitti
nimim: Myös kärry valmiiksi pakattuna.
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81
Ettei olis Lege saanut jostain MotoGP pyörän ja on siellä treenaamassa?(K100 @ Syys. 10 2008,21:27) kirjoitti
![]()
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman