Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Nyt blackbirdillä noin 1kk ja 2500km takana. Entinen pyörä CBR1000f SC24. XX:ään vaihdettu vaimentimet, 28mm bar risers, tuplakupla yms. Ei voi muuta kun kehua pyörää, hieno ajaa, ainoa ongelma on pitää vauhti edes lähellä rajoituksia Jos jotain moittia pitää on se penkki ja sen liukkaus. Ei saa pidettyä persausta paikallaan vaan se luisuu tankin viereen, sama homma matkustajalla, pakkaa liukumaan varsinkin jarruttaessa. Onko jollakin tähän ongelmaan muuta ratkaisua kuin uusi päällinen, tuntuu turhauttavalta vaihtaa uusi päällinen pelkästään liukkauden takia . Onko mitään ainetta ( muuta kuin pihkaa ) joka tekisi pinnasta nahkean. Jos ei muuta ratkaisua ole niin pitää talven aikana pistää uusi päällinen, samalla voisi vähän muotoilla uudelleen.
    Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
    Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
  2. #2
    No moro vaan!

    Itellä on xx-kilsija takana n17tkm, kolmena kesänä. Nyt on mittarissa 65tkm. Ei siis ole kauheasti mulla km:jä tullut, kun rajoittaa perhe, okt kunnostus ja työ. *

    Mulla on myös raiserit, taisi olla 28mm ja se preload systeemi sekä tuplakupla. Hankin ne Jaws motorcyclestä kesäkuussa. Tarkoitus oli, että mamma sais takajakkaralla vähempi pyörteitä. No, eihän se tyyneksi tuuli silti muutu...

    Alusta on sama kuin ennenkin. En osaa säätää sitä * No, enpä ole koittanutkaan *

    Ens talvena varmaankin vaihtuu ölpät etupäähän. Hontassa kun ei kovasti puuhaa ole huoltojen välillä eikä ne huollotkaan ylivoimaisia ole.

    Mutta kysymykseesi: satula on liukas. Ja persuskin puutuu siinä. Jotkut hommailee eksoottiria satuloita. Katsoppa tuolta honda-osastolta. Toisaalta, rautaperseilyn jälkeen tuohon tottuu, sanoo viisaammat.

    Teretulemast vaan XX -osastolle, tänne 'toivottoman hitaitten matkalehmävanhusten' porukkaan *

    Edith: kompaktointia..



    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  3. #3
    Lainaa (CBR1000f @ Syys. 07 2008,15:00) kirjoitti
    Ei saa pidettyä persausta paikallaan vaan se luisuu tankin viereen, sama homma matkustajalla, pakkaa liukumaan varsinkin jarruttaessa. Onko jollakin tähän ongelmaan muuta ratkaisua kuin uusi päällinen, tuntuu turhauttavalta vaihtaa uusi päällinen pelkästään liukkauden takia
    Tsekkaappas Triboseat. Toimii, ei maksa juuri mitään ja on ihan hyvän näkönenkin.
    ZX-10R
  4. #4
    Lainaa kirjoitti
    Teretulemast vaan XX -osastolle, tänne 'toivottoman hitaitten matkalehmävanhusten' porukkaan *
    Noh tuohon ny täytyy sanoo että kyllä jos meikäläinen pysyy 2:n busan kyydissä matkavauhdeissa, ei se niin hidas ole...
    Hyvä pyörä ja helppo pitää kondiksessa. Ei muuta kuin *
    3 kesää ja 45tkm takana no problems



    07 ZZR 1400
  5. #5
    No, ekax; raiserit pois saat paremman tuen tangosta ja kunnon ajoasennon, tokaxx; tiukemmat housut molemmille jalkaan...

    Eiku, oikeesti, tais olla hieman offtopic toi äskeinen; en oo huomannu että olis liukas toi penkki, olen ajellut gorehousuilla, farkuilla, tsimppareissa, Scottin "tuulihousuill" jne... Ehkä sun kannattaa pestä se penkki kunnon liuottimella, tulee pintakarkeemmaksi..
    MAD (mean absolute deviation)
  6. #6
    Nahkahousuilla perse ei liiku nostamatta.

    13tkm kertynyt tuliterällä böördillä.
    Muutoksia on jo tullut tehtyä paljon...
  7.  
  8. #7
    50 tkm takana.

    Penkin päivitin muotoilulla ja uudella pinnalla viime syksynä paikallisella verhoilijalla. Hinta alle 200€. Tuli loistava.
    Ei luista eikä persekään puudu enää juurikaan. Takamatkustajan etuosaa pidennettiin ja etureunaa nostettiin hieman. Kuskin istuinosaa levennettiin. Laittasin kuvan, mutkun en osaa...
    Muita keinoja itse en keksinyt ja ongelma oli lähinnä matkustajan liukuminen jarruissa ja kuskin perseen puutuminen. Ja ei auttanut lähes rautapersemäiset ajelut yhtään.

    Tuplakupla toimii yksin ajellessa, mutta tankkilaukku sotkee sen.

    Givin touringpleksi toimii kaks päällä täydellä lastilla, ainakin meillä.



    -Ei kysyvä tieltä eksy...Paitsi täällä!-

    http://janipatronen.blogspot.com/