Kun ei kukaan tunnu tietävän Cobran hälystä niin kysäistään Spyballista, niitä kun tuntuu olevan joka toisella kikottimissaan kiinni. Itselläni on siis Cobran häly, joka on Spyballin kanssa ilmeisesti kokolailla sama tuote. Ja ongelmana mulla on herkkyyden säätö, miten se tapahtuu Spyballissa? Kakella vai keskusyksiköstä? Jos joku viitsisi ystävällisesti laittaa ohjetta tänne tai skannata ne, voisin kokeilla toimiiko samat kikat tuossa omassa laitteessa.
omassa spyball hälyyttimessä se herkkyydensäätö on keskusyksikössä oleva ruuvi.toi hälyytin on kyllä vm -05 ni en kyl uusista oo varma onko samalla tavalla,jos en väärin muista ni piti ottaa johtosarja irti et pääsi säätämään![]()
Noissa vanhoissa on vissiin suorakaiteen muotoinen kake, mulla on soikio, en tiedä sitten milloin malli muuttui. Mun pyörä on kuitenkin -07 eli jossain siellä nurkilla varmaan malli vaihtui. Löytyykö kellään samanmoista?
Nykyinen maahantuja lähettää sen sinulle pyynnöstä. Minulla on 6527 tai jotain sellaista ja sain sen heiltä.
GSX1250FA
XJR1300
www.one-pro.fi(Torsti @ Elo. 06 2010,23:31) kirjoitti
GSX1250FA
XJR1300