Onko kenelläkään kokemusta tuommoisesta lasikuitu-repusta?
olisin kiinnostunut tommosesta vähän erikoisemmasta kuljetusvälineestä.
onkohan tuommoinen kuinka turvallinen kun rysähtää?
ja minkälaisia vesitiivitä reppuja teillä on vai käytättekö te vain jotain "jätesäkki repun sisään"-menetelmää?
Honda CBF600SA -07
" I know i don`t know the right way " -Poets of the fall
Kokeile foorumin hakua sanalla boblbee. Tai sitten tuosta: Kliks!(Fauntleroy @ Syys. 04 2008,23:03) kirjoitti
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Noihan taitaa kaikki olla muovia, eikä kusilaitua. Ainakin omani on. Mutta asiaan, eli todella hyvä reppu mopokäyttöön. Ei huoju eikä vispaa vielä vähän reilummassakaan moottoritievauhdissa ja vesikin pysyy aika hyvin ulkopuolella. Ja jos meinaa reppu mennä kaverin kanssa sekaisin, niin ei muuta kuin väriä pintaan, niin erottuu massasta vielä paremmin. Mun reppu näyttää tolta:
Värjäyksestä vastasi FantasyArt
1835
Kuori on jonkinsorttista kuitua. Reppu istuu hyvin selkään kaikenlaisilla pyörillä ajettaessa ja jos sattuu kaatumaan niin se ehkä "suojaa" samalla vähän selkää muttei koskaan korvaa selkäsuojaa! Minä olen ainakin ollut tyytyväinen omaani.
R1250RT, R1200GS, G650X
Tämän mukaan repun kuori on ABS-muovia. Sitä en tiedä että ovatko vanhemmat lasikuitua, mutta nykyään noi on siis muovikuorisia.(peltilelu @ Syys. 05 2008,16:55) kirjoitti
Ton mun repun maalaukseen liittyi sen verran hevoskauppaa, että ihan tarkaan en edes tiedä. Mutta todennäköisesti tommonen maalaus maksaa joku 200-350 euroa.(Streethawk @ Syys. 05 2008,16:11) kirjoitti
1835