kahden vaiheilla onko kokemuksia kypäräpuhelmista nämä mallit kiinostaisi mutta kumpa pelaa paremmin SCALA Rider Q2+Q2 Multiset UUSI VERSIO , Midland BT2 Twin
1600 GT
scala rider q2 :set tuli hommattua kaverin kanssa (bike to bike) ja reilu 2tkm tuli ajettua ... toimi hienosti puheyhteyden kannalta aina vaikka nopeutta oli välillä riittävästi ... puhelimen kanssa toimii myöskin hienosti mutta mp3 musan kanssa todella per&%¤tä mutta kuitenkin suosittelen toimivuuden kannalta..
mp3 kokeiltu piuhan kanssa sekä sinihampaan kanssa ...
kaveri kehui radion toimivuutta hyväksi ... itse en ole kokeillut.
Näillä mennään mitä on saatu !
Q2 tuli testattua kesän Alppireissulla (n. 4500 km, 11 ajopäivää).
Pääosin toimi hyvin; akut kesti 12-14 päiväreissut mainiosti vaikka välillä radiota tulikin autobahn-osuuksilla kuunneltua pidempää (ladattiin joka yö). Nämä uudet Scalan telineet (joissa mikkien kohdalla suunnan osoittava tarra) tuntuvat olevan paljon parempia kuin vanhat Scala Riderin tällingit - kuuluvuus on aivan eri luokkaa.
Pari pientä ongelmaa kuitenkin havaittiin:
- jostain syystä VOX-aktivointi ei tahdo jäädä pois päältä, vaan aktivoituu aina uudestaan kun puheyhteys on ollut auki. Tuonkin nopeasti oppi sivuttamaan - jos yhteys aukeaa, eikä kumpikaan osapuoli mitään puhu muutamaan sekuntiin, yhteyden sulkee sitten käsin
- pariin otteeseen kävi niin, että kun etäisyys pyörien välillä oli ollut pitkän aikaa liian pitkä, piti Q2:set buutata jotta saivat käteltyä uudestaan
Tyytyväisempi Q2:siin olen kuin BT2:siin, vaikka BT2:ssa olisikin tuo kaivattu toinen BT-kanava; tällä reissulla oltiin kaksin päin liikkeellä, joten Q2:silla pärjättiin hyvin.
R1200GSA '11
Turha aloittaa toista ketjua samasta aiheesta.
Klik
ehkä olen vanhanaikainen, mutta itse rakentaisin tuon kokonaisuuden autocomin varaan.
oikeasti toimiva,kuuluva ratkaisu jossa laajennusmahdollisuudet ei lopu ihan hetkessä kesken.
ja ei sitte puhuta langattomista ratkaisuista koska sellasia ei oikeasti ole.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Ehkä mä oon sitä samaa vaariosastoa, mutta komppaan kuiteskin. Autocomin kautta kaikki skulaa ja häiriöt minimissä.(Tuppervaari @ Syys. 07 2008,13:56) kirjoitti
En heti lähtis bluetooth linjalle. Kaveri testailee parhaillaan ja jää toistaiseksi toiseksi kaikilla osa-alueilla.![]()
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,
Jooh, näyttäisi olevan aika kattava tuo aiempi ketju, joten lukitaan tämä.(AimoPamaus @ Syys. 07 2008,13:18) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat