Sivu: 9 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 325:sta
  1. #241
    Lainaa (toimeve @ Maalis. 31 2010,17:36) kirjoitti
    Lainaa (PapaSmurf @ Maalis. 31 2010,13:08) kirjoitti
    Itse laitoin Q2:n kiinni telineen omalla tarralla; on pysynyt kiinni ainakin yhden kauden, ja tuntuu pysyvän edelleen
    ...täytynee tuota iltasella mallailla noin...ja kiitos vaan tuosta "kauluri"-vinkistä, mutta justiinsa ehin hommata Q2:n joten en sitä ihan heti vaihtoon laita...kuitenki tuon kaulurin hinta oli se euron vajaa kolmesataa, joten ei-kiitos-sille tähän hättään *
    ...itte ittiäni lainaten; asensin tuon teippi-systeemiä hyväksikäyttäen, kun Q2:n myyjäkin sitä suositteli ja vastaava systeemi itelläänkin jo männä kesän ko. kypärässä tuolla lailla pysynyt. Ja vielä Busan vauhissa
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  2. #242
    Mitä/miten olette asentaneet bluethooth kypäräpuhelimia C 3 kypärään *
    Kypärän vasemmalla puolella on tuo aurinkovisiirin vivusto,eli on aika tavalla siinä kohdassa mihin tulisi bluethooth kypäräpuhelimen keskusyksikkö
    Mitenhän kypärään saa laitettua nuo tämän vuoden uutuudet,Sena tai scala riderG4 *
    Onko tuon puomimikin kanssa taistelua tuon schubert C3 kanssa * *Löytyykö jollain kuvaa kypärästä johon olisi asennuttu kypäräpuhelin *Tietenkin on vielä schubertin oma kypäräpuhelin joka kyllä käy suoraan tuohon C3 ,eli tuo SCR-kaulus.Hinta tuolle systeemille on kyllä aika hirveä,eli 299€.Löytyykö mistään halvemmalla *
  3. #243
    ja muuten jos eivät ala pikkuhiljaa kärkkäisellä tajuta, että se, mitä myyjä sanoo= sopimus = ainakaan minä en kuluta enää keskimääräistä 100€ kk kyseiseen putiikkiin.
    - Heim0
  4. #244
    Lainaa (unnah @ Huhti. 02 2010,11:48) kirjoitti
    Mitä/miten olette asentaneet bluethooth kypäräpuhelimia C 3 kypärään *
    Kypärän vasemmalla puolella on tuo aurinkovisiirin vivusto,eli on aika tavalla siinä kohdassa mihin tulisi bluethooth kypäräpuhelimen keskusyksikkö
    Mitenhän kypärään saa laitettua nuo tämän vuoden uutuudet,Sena tai scala riderG4 *
    Onko tuon puomimikin kanssa taistelua tuon schubert C3 kanssa * *Löytyykö jollain kuvaa kypärästä johon olisi asennuttu kypäräpuhelin *Tietenkin on vielä schubertin oma kypäräpuhelin joka kyllä käy suoraan tuohon C3 ,eli tuo SCR-kaulus.Hinta tuolle systeemille on kyllä aika hirveä,eli 299€.Löytyykö mistään halvemmalla *
    ...noista uuemmista en tiiä, mutta ainaki ittelle asentu ihan ok tuo ScalaRider Q2 mukana tulevalla teippisysteemillä (Schuberth S1:een laitoin ihan sillä normisysteemillä, mutta C3 rakenne sellainen, että en ees yrittäny sitä). Hyvin pysyy ja puomi riittää kun Q2:n laittaa niin lähelle sitä aurinkovisiirimekanismia kuin saa. Tuolla tavalla pakkauksessa oleva pitkäpuomi riittää sopivasti.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  5. #245
    Tuli sitten C3-koeajopäivän tuloksena hankittua myös itse C3:n. Olin jo pitkään miettinyt avattavan aurinkovisiirillä varustetun kypärän hankintaa.

    Muutaman päivän ajelun jälkeen seuraavia huomioita omalle kohdalle:
    - huomattavasti hiljaisempi kuin vanha Arai Chaser
    - kypärä on virtaviivainen, ei heilu ajossa eikä tuulikaan tunnu vaikuttavan
    - leukaremmin kiinnityssysteemi on erittäin toimiva ja menee aina oikealla kireydelle
    - visiiri ei vihellä auki ollessa
    - aurinkovisiiri on hyvä, mekanismi toimii ja helppo käyttää
    - puristaa päätä vielä joistakin kohden aika paljon, tämä kaiketi helpottaa käytön myötä.
    - leukaosan lukitusmekanismi on aika kankea, kypärän saa painaa todella tiukasti kiinni jotta lukitus toimii

    Kypäräpuhelinsysteemin rakentaminen olisi vielä edessä. Schubertin oma maksaa ihan tajuttomasti ja erilaiset puomilla varustetut mikit hiukan epäillyttävät toimivuudellaan avattavan kypärän kanssa.
    https://reissu.org
  6. #246
    Männä keskiviikkona laitin Ylivieskan Kärkkäiseltä C3 Schubertin, ainakin näin alkuun ei moitittavaa. Kustansi 430 Euroa.
    GSX 1400 -06
  7. #247
    Tänään se sitten tuli hankittua, suupertin C3 ja hinta ovh -40%. Vielä jäi jokunen hyllyyn tuohon hintaan
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  8. #248
    Lainaa (weni72 @ Touko. 17 2010,21:18) kirjoitti
    Tänään se sitten tuli hankittua, suupertin C3 ja hinta ovh -40%. Vielä jäi jokunen hyllyyn tuohon hintaan
    ...no nyt on C3:n hinta kohilhan, pitäskö ostaa toinen kun noin halvalla saa...mutta mistä?
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  9. #249
    Lainaa (weni72 @ Touko. 17 2010,21:18) kirjoitti
    Tänään se sitten tuli hankittua, suupertin C3 ja hinta ovh -40%. Vielä jäi jokunen hyllyyn tuohon hintaan
    Ja nyt sain asennettua tuohon ScalaRider Q2:sen, hyvin toimii * Sitten vuan
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  10. #250
    Mulla on menossa jo toinen Schuberth C3, ensimmäinen meni kolarista lunastukseen. Ensimmäinen taisi olla ns.alkusarja malli, siinä oli ongelmana ettei leuan alle tuleva äänisuoja tms läpyskä meinannut pysyä kiinni, jos kuuppaa suljettaessa hipaisi yhtään leukaan niin 100-varmasti se repsotti toisesta reunasta.

    Tämä uusi C3 kypärä on paljon parempi. Ääniläppä on tukevasti kiinni kuupassa ja sulkemisen kanssa ei ole mitään ongelmia. Ehkäpä ovat parantaneet läpyskän kiinnitystä?
    Current: BMW R1200ST "Have a break, have a BMW"
    Past: Yamaha Dragstar 650 Classic > BMW R1150R
  11. #251
    weni72, mistä hommasit? Vai onko suurikin salaisuus moiset alennukset? Mikä oli lähtöhinta ja millä sait sen??? *Jos mainostaa täällä moista , ni vois avutua hieman enemmän, ettei tartteis panna p.skapuheitten joukkoon..... *



  12. #252
    Eilen kun lähdin ajelemaan ,ja laitoin C3 leukaosan kiinni,niin huomasin ettei tuulisuoja pysy paikallaan *
    Tarkastelin lähemmin kypärää,minkä takia tuo tuulisuojan läpyskä ei pysy paikallaan niin huomasin että leukasuojasta on halennut muovi *
    Halkeima on leukasuojan alaosassa,jossa on nuo tuulisuojan reunakiinnitykset on.Näyttäisi siltä että tuo muovi on liian kovaa,jonka takia se halkeaa helposti.

    Onko muilla käynyt vastaa tuo leukasuojan kanssa *
    Ostoliikkestäkin tiesivät sanoa että tuo muovi on liian kovaa,pitäisi mennä takuuseen *

    Kypärä lähti ostoliikkeeseen,josta se lähtee duelille,jonka jälkeen se vielä lähtee ilmeisesti Saksaa.

    Saa nähdä meneekö koko loppukesä ennenkuin tulee takaisin *

    Onneksi on vielä vanha nolanin 101 kypärä tallessa,ettei tarvitse ajella ilman kypärää *
  13. #253
    Ei ole tältä kesältä kokemuksia kuin kolmesta erilaisesta säveltäjästä. J 1, ihan jees jos päähän sopii, R 1, ilmanottoaukon suojus hävisi jonnekin ekan sadan kilometrin jälkeen sakuissa, helvetillinen mökä. Nyt S 1, hiljainenko, no hiinä ja hiinä. Kaikkien näitten visiirien sisäpuolimuovitus vai mikä vitun huurrekalvo se onkaan, on irronnut ekassa vesipesussa. Kun ajat pitkää matkaa, ei siinä huoltiksella ole aikaa eikä mahdollisuuksia miettiä insinöörin käyttöohjeita. Lastalla ja sienellä itikat ja muut pois ja on sitä kamaa sisälläki, kun ajaa visiiri pikkusen auki. Käyttövirheitä, minä vaan haluan potan, joka kestää käyttöä, enkä neitimallia. Onkohan niitä edes tehty Suomalaisen sotilaskypärän jälkeen ?
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  14. #254
    Lainaa (unnah @ Heinä. 20 2010,20:43) kirjoitti
    Eilen kun lähdin ajelemaan ,ja laitoin C3 leukaosan kiinni,niin huomasin ettei tuulisuoja pysy paikallaan *
    Tarkastelin lähemmin kypärää,minkä takia tuo tuulisuojan läpyskä ei pysy paikallaan niin huomasin että leukasuojasta on halennut muovi *
    Halkeima on leukasuojan alaosassa,jossa on nuo tuulisuojan reunakiinnitykset on.Näyttäisi siltä että tuo muovi on liian kovaa,jonka takia se halkeaa helposti.

    Onko muilla käynyt vastaa tuo leukasuojan kanssa *
    Ostoliikkestäkin tiesivät sanoa että tuo muovi on liian kovaa,pitäisi mennä takuuseen *

    Kypärä lähti ostoliikkeeseen,josta se lähtee duelille,jonka jälkeen se vielä lähtee ilmeisesti Saksaa.

    Saa nähdä meneekö koko loppukesä ennenkuin tulee takaisin *

    Onneksi on vielä vanha nolanin 101 kypärä tallessa,ettei tarvitse ajella ilman kypärää *
    Tänään kypärä tuli korjattuna takaisin *
    Korjaus meni takuuseen.Todella nopeaa toimintaa *
  15. #255
    Mistäs C3:n löytäisi edukkaasti? Helmetcitystä jo kuikuilin, mutta hinta oli yllättävän kova Sain paikalliselta lähes satkun paremman tarjouksen. Väri Stripes White tai World White/Black olis kova sana. Yksväriset tökkii ja pahasti.
    ER-5 -> Thunderace -> ZX-6R (2003) -> GSX-R 1000 K7 -> ZX-6R (2002)
  16. #256
    Lainaa (Finnpaso @ Touko. 30 2010,18:47) kirjoitti
    weni72, mistä hommasit? Vai onko suurikin salaisuus moiset alennukset? Mikä oli lähtöhinta ja millä sait sen??? *Jos mainostaa täällä moista , ni vois avutua hieman enemmän, ettei tartteis panna p.skapuheitten joukkoon..... *
    Hyvä vastailla 2kk myöhässä mutta vastaanpa kuitenkin H.S. Pitkäsen loppuunmyynnistä Kuopiosta ostin.
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  17. #257
    Tänään laitoin tilaukseen valkoisen C3:n Louisilta. Hintaa pitivät 399 + kymppi rahtia eli 409e kotipostiin lähetettynä. Ei varmaan kaikkein halvin mutta melko edullinen, kun vertaa nykyiseen, nyt kaksi kesää ajettuun vastaavaan mutta hopean harmaaseen josta sai maksaa alkuvuonna 2009 muistaakseni 530e.
  18. #258
    No ei tosiaan halvin, mutta,mielestäni myös hyvä kypärä. Itse haen jonkinverraan näitä mp kamoja Virosta Motomarketista. Esim. emännän ja omani kypärät sekä muita ajovarusteita. Hinta aika paljon edullisempi mitä täällä. Palvelu erinomaista tilattu (sovittu sp.) tavara tuodaan vaikka rantaan liikkeen ollessa suljettu.
    rengas
  19. #259
    Lainaa (unnah @ Heinä. 22 2010,18:02) kirjoitti
    Lainaa (unnah @ Heinä. 20 2010,20:43) kirjoitti
    Eilen kun lähdin ajelemaan ,ja laitoin C3 leukaosan kiinni,niin huomasin ettei tuulisuoja pysy paikallaan *
    Tarkastelin lähemmin kypärää,minkä takia tuo tuulisuojan läpyskä ei pysy paikallaan niin huomasin että leukasuojasta on halennut muovi *
    Halkeima on leukasuojan alaosassa,jossa on nuo tuulisuojan reunakiinnitykset on.Näyttäisi siltä että tuo muovi on liian kovaa,jonka takia se halkeaa helposti.

    Onko muilla käynyt vastaa tuo leukasuojan kanssa *
    Ostoliikkestäkin tiesivät sanoa että tuo muovi on liian kovaa,pitäisi mennä takuuseen *

    Kypärä lähti ostoliikkeeseen,josta se lähtee duelille,jonka jälkeen se vielä lähtee ilmeisesti Saksaa.

    Saa nähdä meneekö koko loppukesä ennenkuin tulee takaisin *

    Onneksi on vielä vanha nolanin 101 kypärä tallessa,ettei tarvitse ajella ilman kypärää *
    Tänään kypärä tuli korjattuna takaisin *
    Korjaus meni takuuseen.Todella nopeaa toimintaa *
    Mulla mennyt myös samasta paikasta oma hajalle, eipä taida vaan mennä enää takuuseen kun olen ostanut sen 2009 keväällä. Noh, kypärään olen ollut muuten tyytyväinen, poislukien tuo kestävyysongelma.
    BMW F800GT
    Triumph America -08->11
    Yamaha V-max -98->08
  20. #260
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainmukaiseen virhevastuuseenhan tuo menee kevyesti. Eli myyjä korjaa tuon sinulle ilmaiseksi, ainakin jos suomesta ostettu. Voisinpa kuvitella että kypärillä tuo on jotain kolme vuotta? Sen nyt ainakin kypärän "kuuluu" kestää.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  21. #261
    Täytyy ottaa myyjään yhteyttä.
    BMW F800GT
    Triumph America -08->11
    Yamaha V-max -98->08
  22. #262
    Lainaa kirjoitti
    No ei tosiaan halvin, mutta,mielestäni myös hyvä kypärä. Itse haen jonkinverraan näitä mp kamoja Virosta Motomarketista. Esim. emännän ja omani kypärät sekä muita ajovarusteita. Hinta aika paljon edullisempi mitä täällä.
    Kävin kurkkaamassa Motomarket.ee:n valikoimia ja heillä C3:n listahinta oli 8.200,00 EEK = 508,81 EUR, hmmmm?
    Olen täysin pihalla Vironkaupasta ja näyttääkin siltä, että tinkivaraa riittää ja/tai sukkahousuja torilla myymällä saa haalittua hyvin paikallista valuuttaa? *

    edit: Sorry! Nymmää vasta älysin, että puhutaan eri asioista. Minä yritin kainosti kysellä onko 410e edullinen hinta uudesta C3:sta, vai saako jostain vielä halvemmalla? Onhan se vieläkin kova hinta verrattuna suurimpaan osaan markkinoilla olevista kypäristä mutta kuten sanot, hyvä se on, aivan loistava.



  23. #263
    onko tullut vastaan tarjouksia että ei tarttis ihan kipeeksi itteensä maksaa?
    ZRX1100R
  24. #264
    Mää vaan

    Yamaha FJR -09
    Honda CB 750 Four -72
    Honda Monkey Z50 -76
  25. #265
    Eurobiker * -10%
    Mää vaan

    Yamaha FJR -09
    Honda CB 750 Four -72
    Honda Monkey Z50 -76
  26. #266
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Pannaan ny tännekkin jos jotakuta alkaa Schubertin kyvyttömyys päivittää SRC:tä kolmosversioon tympiä... sen SRC:n saa muutettua helposti Scala Rider G4:ksi lataamalla siihen Scalan softan.

    Lainaus toisesta threadista:
    Lainaa kirjoitti
    Päivitin sitten SRC:n Cardo G4:ksi kun ei Schubertilta näytä 3.0 päivitystä tulevan...

    1) Cardo G4:n "Software Upgrades"- ohjelman asennus koneelle (Schubertin softan rinnalle)
    2) Cardon ohjelman päivittäminen + uuden version lataus Cardo Systems - Cardo Upgrades - Downloads kansioon
    3) Nimeää Cardon Current.dfu:n last.dfu:ksi ja siirtää Schubertin vastaavaan kansioon.
    4) Käynnistä Schubin SRCS.exen ja sieltä klikkaa "Restore my last version" ja voilá; SRC muuttui juuri Cardo G4:ksi ja tottelee Cardon softia.

    Omalla vastuulla ja silleen
    Dirty Nasty Furriner
  27. #267
    Lainaa (Staga @ Huhti. 27 2011,17:36) kirjoitti
    Pannaan ny tännekkin jos jotakuta alkaa Schubertin kyvyttömyys päivittää SRC:tä kolmosversioon tympiä... sen SRC:n saa muutettua helposti Scala Rider G4:ksi lataamalla siihen Scalan softan.

    Lainaus toisesta threadista:
    Lainaa kirjoitti
    Päivitin sitten SRC:n Cardo G4:ksi kun ei Schubertilta näytä 3.0 päivitystä tulevan...

    1) Cardo G4:n "Software Upgrades"- ohjelman asennus koneelle (Schubertin softan rinnalle)
    2) Cardon ohjelman päivittäminen + uuden version lataus Cardo Systems - Cardo Upgrades - Downloads kansioon
    3) Nimeää Cardon Current.dfu:n last.dfu:ksi ja siirtää Schubertin vastaavaan kansioon.
    4) Käynnistä Schubin SRCS.exen ja sieltä klikkaa "Restore my last version" ja voilá; SRC muuttui juuri Cardo G4:ksi ja tottelee Cardon softia.

    Omalla vastuulla ja silleen
    Mitäs tuosta hyötyy ?
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  28. #268
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    http://www.cardosystems.com/download/release-notes/g4

    Lainaa kirjoitti
    Version 3.0 – March 2011



    Overview - New Features

    The scala rider G4 3.0 software update is an important enrichment, bringing with it innovative new features, improved customization options and more.

    Important new features include:

    * Click-to-Link™
    * VOX and AGC (Automatic Gain Control) Personal Customization
    * Volume Per Mode
    * Standalone A2DP

    What’s new in the scala rider G4 v3.0

    Click-To-Link™

    The Click-To-Link™ feature is a unique solution, developed by Cardo and available only to communication systems that are compatible with Cardo’s line of motorcycle communication systems. Click-To-Link™ allows bikers to initiate spontaneous intercom calls to random G4 users who are within range, without the need to perform advance pairing. Users can always activate or deactivate this feature and also reject incoming requests for such random connections.

    Volume Per Mode

    The Volume Per Mode feature causes the G4 to memorize the most recently stored volume setting for each audio source (A2DP stereo, mobile phone, GPS, FM radio), so that whenever a user switches between modes, the G4 will automatically transmit sound at the previously set volume level.

    Stand Alone A2DP

    A dedicated audio channel was added to accommodate A2DP-enabled music devices (such as the iPod Touch 2G/3G/4G). This provides the G4 with parallel connectivity to an MP3 device and a mobile phone, so that users can seamlessly switch from one to the other.

    AGC Calibration

    AGC sensitivity levels can now be set according to any user's particular needs (Low, Medium, High) and can be re-adjusted whenever needed. Users can now set the optimal AGC level to accommodate their personal needs and adapt to specific driving conditions, thus avoiding excessive or insufficient AGC responsiveness. Users will set and/or readjust their desired AGC sensitivity levels as often as they wish via the PC software or in the Voice Configuration Menu directly on the G4.

    VOX Calibration

    VOX sensitivity levels can now be set according to the user's particular needs (Low, Medium, High) and can be adjusted by the end user whenever needed. The end user will be able to set the optimal VOX level for specific driving habits (lower VOX sensitivity for fast driving, etc. and vice versa) via the PC software or in the Voice Configuration Menu directly on the G4.

    Automatic Radio Tuning

    One-Button-Push to search for and temporarily set up to six radio station presets: For users travelling outside their home region. To reactivate their original six station presets after returning to the home region, users just need to turn the unit off and on again.

    Automatic Scan (FM Radio)

    Automatic Scan for the next available station by extended button press. If the user finds a station he wants to listen to, one press of a button will stop the Scan before the system continues to automatically search for the next station.

    New convenient and simple Voice Configuration Menu

    The new Voice Configuration Menu lets users easily change G4 settings and customize their unit without the need for a computer.

    User can now configure the following settings via the Menu:

    * Language
    * Enable/Disable Click to Link
    * Enable/Disable VOX
    * Set VOX sensitivity level
    * Set AGC sensitivity level
    * Enable/Disable RDS
    * Enable/Disable Spoken Status Announcements



    Bug Fixes

    * Enhanced performance with TomTom Rider/Urban Rider GPS: GPS instruction audio connection is instantaneous
    * Solved bug in Intercom mode that sometimes caused the first syllable of speech not to be heard after a period of silence
    * Solved occasional distortion noise on an Intercom call that remained open for an extended period of time (~1hr+)
    * Secured seamless transition to A2DP playback after an Intercom call when using an iPhone™


    Dirty Nasty Furriner
  29. #269
    Lainaa (willer @ Huhti. 27 2011,14:08) kirjoitti
    onko tullut vastaan tarjouksia että ei tarttis ihan kipeeksi itteensä maksaa?
    http://www.automotoracing.com/motorc...l?options=cart
    Tuolta tilasin.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  30.  
  31. #270
    Irroitin Pinlock-visiirin puhdistusta varten ja myös siksi, että jotain vuotoa oli havaittavissa Pinlockin väliin. Irroitus meni ihan nappiin, mutta kun asettelin Pinlockia takaisin, sepä ei tarttunut enää kiinni. Ajellessa sisävisiiri putoaa pois paikaltaan ja huurttuu tietysti niin pe***leesti. Saumasilikoonit on tarttunut ulkovisiiriin, ja niiden poisraaputtelu sai aikaiseksi naarmuuntuneen ulkovisiirin. No onneksi liki 100 €:lla saa uudet sisä- ja ulkovisiirit. Tosin nämä olivat viimeiset varaosat tähän ylikehuttuun pottaan. Seuraava ongelma ratkeaa kypärän vaihdolla. Oli muuten jännä efekti ajella ilman Pinlock visiiriä kiinnitystapit poistettuna ulkovisiiristä, aivan kuin olisi suihkukone lentänyt kypärän sisällä, infernaalinen meteli.
Sivu: 9 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ViimeinenViimeinen