Sivu: 8 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 325:sta
  1. #211
    Pitäisikö sitä nyt noin vuoden ja liki 30 000 km käyttökokemuksella tehdä jotain yhteenvetoa.

    + Pinlock-visiiri on loistava
    + keulaporttimekanismi toimii vaivattomammin kuin C2:ssa
    + nakupyörällä hiljainen
    + aurinkovisiiri
    + hihnan lukko joka on helppo käyttää mutta tulee aina oikeaan kireyteen kuten tupla-D

    - kestävyys; sekä "päävisiirin" että aurinkovisiirin mekanismit rikkoutuivat, puoli kautta on täytynyt ajaa ilman aurinkovisiiriä koska en kesken kautta halunnut lähettää Saksaan hoitoon
    - katteen/pleksin turbulenssit nostavat melutasoa niin paljon että korvatulpat ovat kuitenkin tarpeen
    - aurinkovisiirin mekanismi vähemmän luonteva kuin C2:ssa (minusta)
    - edestä ahdas leukavalle partaukolle

    Lähinnä noiden rikkoutumisten takia en ole järin tyytyväinen hintalaatusuhteeseen. Muuten sitä voisi pitää jokseenkin asiallisena, paitsi että tuo legendaarinen(?) Schuberthin hiljaisuus on kuitenkin loppupeleissä vähän niin ja näin. Muilta ominaisuuksiltaan kypärä on hyvä.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  2. #212
    Lainaa (Tympeysmies @ Syys. 26 2009,20:04) kirjoitti
    Pitäisikö sitä nyt noin vuoden ja liki 30 000 km käyttökokemuksella tehdä jotain yhteenvetoa.

    + Pinlock-visiiri on loistava
    + keulaporttimekanismi toimii vaivattomammin kuin C2:ssa
    + nakupyörällä hiljainen
    + aurinkovisiiri
    + hihnan lukko joka on helppo käyttää mutta tulee aina oikeaan kireyteen kuten tupla-D

    - kestävyys; sekä "päävisiirin" että aurinkovisiirin mekanismit rikkoutuivat, puoli kautta on täytynyt ajaa ilman aurinkovisiiriä koska en kesken kautta halunnut lähettää Saksaan hoitoon
    - katteen/pleksin turbulenssit nostavat melutasoa niin paljon että korvatulpat ovat kuitenkin tarpeen
    - aurinkovisiirin mekanismi vähemmän luonteva kuin C2:ssa (minusta)
    - edestä ahdas leukavalle partaukolle

    Lähinnä noiden rikkoutumisten takia en ole järin tyytyväinen hintalaatusuhteeseen. Muuten sitä voisi pitää jokseenkin asiallisena, paitsi että tuo legendaarinen(?) Schuberthin hiljaisuus on kuitenkin loppupeleissä vähän niin ja näin. Muilta ominaisuuksiltaan kypärä on hyvä.
    No kilsoja ei ole kuin vajaa 10000, mutta haluaisin silti sanoa seuraavaa:
    Pinlock on loistava, mutta alle 15 asteessa yrittää huurtua jostain syystä, Shoei ei sitä tehnyt.
    Keulaportti ja visiiri toimii moitteetta.
    Suupertti unohti mainita, että varttikatepyörällä tää kuuppa ei oo maailman hiljaisin, päin vastoin.
    Aurinkovisiiri on loistava.
    Hihnan lukko on hyvä.
    Kaikki osat on kestänyt ehjänä.
    Melutaso katetussa pyörässä infernaalinen.
    Kyykkypyörällä ei näe eteenpäin kuin niskat nurin väännettynä.

    Kokonaisuutena ylimainostettu ja kallis, mutta ei kuitenkaan liian huono.
    Taidan ensi kesäksi ostaa jonkun toisen kypärän, onko mainosmiehillä ehdotuksia.
    Avattava sen kuitenkin pitäisi olla, että kankkusaamuna olisi helpompi oksentaa.
  3. #213
    No nyt siihen saa jonkin tuollaisen yliteknisen oloisen sinihammassysteemin, Schuberth® Rider Communications System (SRCS).

    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  4. #214
    Kake10:n kysymykseen liittyen, valikoima vaihtoehdoista käy vähiin jos haluaa tuon aurinkovisiirin, joka ainakin mun mielestä yliveto.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  5. #215
    Lainaa (Tympeysmies @ Syys. 26 2009,20:04) kirjoitti
    Pitäisikö sitä nyt noin vuoden ja liki 30 000 km käyttökokemuksella tehdä jotain yhteenvetoa.

    + Pinlock-visiiri on loistava
    + keulaporttimekanismi toimii vaivattomammin kuin C2:ssa
    + nakupyörällä hiljainen
    + aurinkovisiiri
    + hihnan lukko joka on helppo käyttää mutta tulee aina oikeaan kireyteen kuten tupla-D

    - kestävyys; sekä "päävisiirin" että aurinkovisiirin mekanismit rikkoutuivat, puoli kautta on täytynyt ajaa ilman aurinkovisiiriä koska en kesken kautta halunnut lähettää Saksaan hoitoon
    - katteen/pleksin turbulenssit nostavat melutasoa niin paljon että korvatulpat ovat kuitenkin tarpeen
    - aurinkovisiirin mekanismi vähemmän luonteva kuin C2:ssa (minusta)
    - edestä ahdas leukavalle partaukolle

    Lähinnä noiden rikkoutumisten takia en ole järin tyytyväinen hintalaatusuhteeseen. Muuten sitä voisi pitää jokseenkin asiallisena, paitsi että tuo legendaarinen(?) Schuberthin hiljaisuus on kuitenkin loppupeleissä vähän niin ja näin. Muilta ominaisuuksiltaan kypärä on hyvä.
    Jos kyse on siitä, että aurinkovisiirin vipu ei vedä jompaankumpaan suuntaan visiiriä ja vipu ei tunnu menevän laitaan asti, niin pienellä voiman käytöllä saat visiirin mekanismin takaisin paikalleen painamalla vipua siihen laitaan, johon se ei halua mennä. Kuuluu napsahdus ja visiiri toimii sen jälkeen normaalisti. Jos kyse on jostain muusta, niin sitten en tiedä.

    Päävisiirin lukitusnastatko katkenneet jommalta kummalta puolelta? Visiiri menee tuolloin takuuseen. Jos taas sivulevy pettänyt niin sitten se vaihtoon. Jälleen menee takuuseen.

    Samaa mieltä siitä, että hiljaisin avattava kypärä on edelleen selkeästi C2 eikä C3. Mutta muuten ihan hyvä kehitysversio lukuunottamatta noita leukaverhojen sivukiinnityksiä, jotka on tosiaan pienissä kypärissä liian isot ja irtoavat helposti. Epäkohta toivottavasti korjattanee tehtaalla tuleviin valmistuseriin.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  6. #216
    Vioista oli kuvia tuolla aikaisemmin ketjussa jos kiinnostaa.
    Korjataan joo takuuseen kun lähettää Saksaan. Elikkäs kauden päättymistä odotellessa... Siis puoli kesää ilman aurinkovisiiriä.
    Olisi tuossa jo uusikin kypärä odottamassa mutta ajattelin että jos korkkaisi sen vasta uuden kauden kunniaksi keväällä.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  7. #217
    Lainaa (Tympeysmies @ Loka. 21 2009,18:50) kirjoitti
    No nyt siihen saa jonkin tuollaisen yliteknisen oloisen sinihammassysteemin, Schuberth® Rider Communications System (SRCS).
    Onko mitään käsitystä tuleekohan tuo myöhemmin myös saataville S1 malliin?
  8. #218
    Mattamusta C3 pamahti pukin konttiin juuri tänään. Pitää muistaa olla nyt kiltisti jouluun asti. Kärkkäiseltä 400 euroa, joten Sulo Vilén ei voinut sitä jättää kauppaan, kun noin halvalla sai.
    - Heim0
  9. #219
    Lainaa (b71360 @ Marras. 20 2009,11:40) kirjoitti
    Mattamusta C3 pamahti pukin konttiin juuri tänään. Pitää muistaa olla nyt kiltisti jouluun asti. Kärkkäiseltä 400 euroa, joten Sulo Vilén ei voinut sitä jättää kauppaan, kun noin halvalla sai.
    Mahtaakohan löytyä kaikilta kärkkäisiltä noita ?
    Nettisivut ei tunnu tuntevan kypäriä...
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  10. #220
    Kiitosta vinkistä,,,
    Niin joutu Sipoosta lähtee Vaimon kaa Joulu-ostoksille Lahteen Kärkkäiselle ja mukaan tarttu kiiltävän musta C3:n hintaan 385€





    -pete-
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  11. #221
    ai saakuri nyt kirpaisi Suloa ja kipeästi. Tosin tuo 400 oli Ylivieskan hinta..
    - Heim0
  12. #222
    oli muuten näppärää tuo C3:sen talvipesut, pehmusteet pois vaan ja pesuun... ja kasattuakin sain vielä
    ***
  13. #223
    Lainaa (kake10 @ Syys. 26 2009,20:46) kirjoitti
    Kokonaisuutena ylimainostettu ja kallis, mutta ei kuitenkaan liian huono.
    Taidan ensi kesäksi ostaa jonkun toisen kypärän, onko mainosmiehillä ehdotuksia.
    Avattava sen kuitenkin pitäisi olla, että kankkusaamuna olisi helpompi oksentaa.
    Päädyin yhdellä työreissulla HANXin putiikkiin Humppilaan. Sieltä jäi päähän SHARK EVO.
    Sattui vielä olemaan kampanjahinnat ....
    Näkyy edelleen olevan joulutarjouksena 276 €.
    Alkuun tuntui, ettei XL ollutkaan riittävän iso, mutta nyt se on jo muotoutunut päänupin kokoiseksi. Äänekkäämpi, kuin concept, joka mulla oli Humppilaan saakka päässä. Kaula jää avoimemmaksi kuin suupertissa, koskapa keulaportin saa halutessaan takaraivolle piiloon. Aurinkovisiiri toimii hyvin, kesti vaan hetken tottua käyttövipuun, joka on kypärän päällä, keskilinjalla.
    Suosittelen.



    K1200RS
  14. #224
    Lainaa (FJR -07 @ Marras. 20 2009,21:28) kirjoitti
    Lainaa (b71360 @ Marras. 20 2009,11:40) kirjoitti
    Mattamusta C3 pamahti pukin konttiin juuri tänään. Pitää muistaa olla nyt kiltisti jouluun asti. Kärkkäiseltä 400 euroa, joten Sulo Vilén ei voinut sitä jättää kauppaan, kun noin halvalla sai.
    Mahtaakohan löytyä kaikilta kärkkäisiltä noita ?
    Nettisivut ei tunnu tuntevan kypäriä...
    Hinta on kyllä hyvä. FC-Motosta katselin eilen ja he huutelee tarjouksena 445e + postikulut. Kerrankin on Suomessakin jku halpaa. Saa nähdä mikä hinta on keväällä nettikaupoissa.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  15. #225
    myyvät tietysti vanhaa varastoa pois halvemmalla, mutta silti mielestäni ihan kelpo tarjous.
    - Heim0
  16. #226
    Eipä onneks C3:sta ny nii vanhaa varastoo voi viel olla...

    Kun kyselin Lahesta ni meinas siel että kun saavat kaikki myytyä ni lisää ei oo tulossa...
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  17. #227
    Lainaa (AimoPamaus @ Loka. 22 2009,18:27) kirjoitti
    Lainaa (Tympeysmies @ Loka. 21 2009,18:50) kirjoitti
    No nyt siihen saa jonkin tuollaisen yliteknisen oloisen sinihammassysteemin, Schuberth® Rider Communications System (SRCS).
    Onko mitään käsitystä tuleekohan tuo myöhemmin myös saataville S1 malliin?
    Schuberth sivujen mukaan mallit C3.n, C2.n ja Consept kypäriin.

    Mukava kuulla kokemuksia ko. laitteesta. Taitaa olla ensimmäinen kypäräpuhelin joka on integroitu kypärän rakenteeseen (ainakin melkein).



    Mää vaan

    Yamaha FJR -09
    Honda CB 750 Four -72
    Honda Monkey Z50 -76
  18. #228
    No niin. Takuuhuolto toimii sittenkin, ainakin Louisin kautta nimittäin.
    Lähetin vihdoin C3:n korjattavaksi (se aurinkovisiirin kiinnitys joka hajosi elokuussa) 1.12.
    Tänään tuli takaisin, ja lähetyskulutkin on näköjään jo hyvitetty luottokortille. Reilut 2,5 viikkoa siis peräti meni *

    Joku jossain ketjussa taisi juuri valittaa että virallisen maahantuojan kautta kesti neljä kuukautta. Itsekin kun edellisen (C2) jouduin käyttämään silloin vielä Tokimoton kautta niin meni kaksi kuukautta.
    Eli kuten tällä foorumilla aina muistetaan teroittaa, kannattaa ostaa kotimaasta että takuu pelaa. Eiku...

    Tämä ei toki vähennä tyytymättömyyttäni C3:n kestävyyteen.
    Kaapissa odottaa uusi Arai, jonka on tarkoitus toimia ykköskypäränä ensi kaudella. Sitten jos se hajoaa ennen juhannusta, onpahan tuo Schuberth varalla *
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  19. #229
    Lainaa (Tympeysmies @ Joulu. 18 2009,18:28) kirjoitti
    No niin. Takuuhuolto toimii sittenkin, ainakin Louisin kautta nimittäin.
    Lähetin vihdoin C3:n korjattavaksi (se aurinkovisiirin kiinnitys joka hajosi elokuussa) 1.12.
    Tänään tuli takaisin, ja lähetyskulutkin on näköjään jo hyvitetty luottokortille. Reilut 2,5 viikkoa siis peräti meni *

    Joku jossain ketjussa taisi juuri valittaa että virallisen maahantuojan kautta kesti neljä kuukautta. Itsekin kun edellisen (C2) jouduin käyttämään silloin vielä Tokimoton kautta niin meni kaksi kuukautta.
    Eli kuten tällä foorumilla aina muistetaan teroittaa, kannattaa ostaa kotimaasta että takuu pelaa. Eiku...

    Tämä ei toki vähennä tyytymättömyyttäni C3:n kestävyyteen.
    Kaapissa odottaa uusi Arai, jonka on tarkoitus toimia ykköskypäränä ensi kaudella. Sitten jos se hajoaa ennen juhannusta, onpahan tuo Schuberth varalla *
    On sulla ollut huonoa kokemusta kypäristä, kaikki on mennyt takuukorjauksiin merkistä riippumatta, jos äkkiseltään oikein asian tulkitsin. Mulla on kaikki ruukut kestäneet kasassa, eivät kai ole olleet maanantaikappaleita, tai sit vaan olen pitänyt niitä päässä ajaessa, enkä ole jumpannut mitään muuta. C3 toimii siis edelleen hyvin, on vaan ylimainostettu ruukku muiden joukossa mielestäni.
  20. #230
    sain tänään kuulla että pukki tuo mulle C3:sen vaikka itse sen jouduin kyllä maksamaan. vähän se leuka suoja jännittää kun testiversiossa Heinolla se repsotti aika pahasti ei saatu siinä korjattua täytyy varmaan kehitellä uus tyyli sulkemiseen. kokokin vaihtui pienempään kuin C2 :ssa
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  21. #231
    Moro!

    Kokemuksia C3:sta verrattuna Nolanin N102:een? Mulla on tuo 102 ja kummasti kiinnostais päivittää se Schuberthiin. Kannattaako? Nolani on palvellut ihan hyvin (ajelen nakupyörää Finfonicin -15 dB tulpilla) mutta painoa tuntuu olevan liikaa...
    K12R ´08
    F800R ´09
    Tiger Aqua´93
  22. #232
    ......ei tää hassummalle päässä tunnu, sohvalla! *





    RC8
  23. #233
    Lainaa (180279 @ Tammi. 06 2010,22:25) kirjoitti
    Moro!

    Kokemuksia C3:sta verrattuna Nolanin N102:een? Mulla on tuo 102 ja kummasti kiinnostais päivittää se Schuberthiin. Kannattaako? Nolani on palvellut ihan hyvin (ajelen nakupyörää Finfonicin -15 dB tulpilla) mutta painoa tuntuu olevan liikaa...
    Itellä oli ennen N102 ja se tuli "vaihdettua" C3:een. En ehtiny enää kauden päätteeksi ajaa kuin kerran tolla C3:lla, mutta N102:een verrattuna plussina ainakin:
    +hiukan kevyempi
    +mun päähän sopivamman mallinen
    +selvästi hiljaisempi
    +aurinkovisiirisysteemi tuntui näppärämmältä
    Yllättäen toi keulaportti tuntuu jotenkin huterammalta, toivottavasti siihenkin tottuu...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  24. #234
    Moro,

    onkos kellään kokemuksia/vertailua C3 vs S1 Pro kypäristä. Lähinnä kiinnostaisi melu, ilmastoinnin yms. erot.
    Eihän niissä nyt varmaan suuria eroja ole, mutta S1 pro olisi ehkä hieman siistimpi.
    Tällä hetkellä kypäränä on C3, mutta se on menossa ensi kesänä isälle niin olisi uuden kypärän hankinta edessä, ja vaihtoehtoina on toinen C3 tai sitten S1 pro. Toki muillakin kypärämerkeillä on hyviä, esim. Shoei multitec olisi tosi hyvä, mutta kun kaikista tahtoo puuttua tuo aurinkovisiiri. Se on itselle ainakin ihan MUST.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  25. #235
    Kevät lähestyy ja pitäis jostakin pistää C3 tilaukseen. Hopeanvärinen ois suosikki, mutta mattamustakin menis varmaan. FC-Motossa olisi mustat ja valkoinen 475e + 10e postit ja hopeinen parikymppiä kalliimpi. EMC:llä olisi mustat 459e ja toimituskulut varmaan sen kympin luokkaa ja tuo hopeinen 489e + postit. Onko kenelläkään sattunut silmään parempia tarjouksia?
    Ajossa lainapyörä Yamaha FZS-1000, oman etsiminen käynnissä...
  26. #236
    ...näyttää hintaero olevan sellanen, että taian ostaa tuyosta paikallisesta: parin kympin takia en ala tillailemhan, ainakhan ulkomailta. EMC taitaa olla edullisin tällä hetkellä.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  27. #237
    Lainaa (toimeve @ Maalis. 24 2010,20:27) kirjoitti
    ...näyttää hintaero olevan sellanen, että taian ostaa tuyosta paikallisesta: parin kympin takia en ala tillailemhan, ainakhan ulkomailta. EMC taitaa olla edullisin tällä hetkellä.
    ...ja ostinkin paikallisesta, sen verran pitää olla kotiseuturakas

    Onko vinkkejä Scala Rider Q2:n asentamisesta tuohon, miten onnistuisi parhaiten? Kannattaako purkaa jostain auki, vai meneekö vähän paikkoja raottelemalla?

    (en siis ole vielä yrittäny, kuhan kysyn etukätteen mahollisesten kikkakakkosten varalta...)
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  28. #238
    Onko vinkkejä Scala Rider Q2:n asentamisesta tuohon, miten onnistuisi parhaiten? Kannattaako purkaa jostain auki, vai meneekö vähän paikkoja raottelemalla?

    (en siis ole vielä yrittäny, kuhan kysyn etukätteen mahollisesten kikkakakkosten varalta...)

    Jostain olin löytäväni maininnan jotta pitää/ kannattaa laittaa Q2:n tarralla kiinni.
    Mutta kun tilaa C3:een lisävarusteen, niin sekin ongelma on pois. * Tosin en tiedä, jos matkustajalla on Q2, onnistuuko parittelu näiden välillä. *
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  29. #239
    Itse laitoin Q2:n kiinni telineen omalla tarralla; on pysynyt kiinni ainakin yhden kauden, ja tuntuu pysyvän edelleen.

    Manuaalin mukaan SRC:n pitäisi pariutua nätisti Q2:n kanssa; tosielämäkokemuksia minulla ei siitä itse ole.
    R1200GSA '11
  30.  
  31. #240
    Lainaa (PapaSmurf @ Maalis. 31 2010,13:08) kirjoitti
    Itse laitoin Q2:n kiinni telineen omalla tarralla; on pysynyt kiinni ainakin yhden kauden, ja tuntuu pysyvän edelleen
    ...täytynee tuota iltasella mallailla noin...ja kiitos vaan tuosta "kauluri"-vinkistä, mutta justiinsa ehin hommata Q2:n joten en sitä ihan heti vaihtoon laita...kuitenki tuon kaulurin hinta oli se euron vajaa kolmesataa, joten ei-kiitos-sille tähän hättään
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Sivu: 8 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen